SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
niet met je eens. bij onbekenden had je echt geen idee wat voor mensen het waren. nu heb je een beetje beeld en daarom is al het cynische geklets achteraf veel leuker. omdat je je dat kan voorstellen....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week een paar oude buitenlandse series gedownload (UK, Australie, US) en dan zie je weer hoe tof het was met gewone kandidaten. Tuurlijk proberen ze daar elkaar ook wel op het verkeerde been te zetten, maar toch heel anders. Alleen het feit al dat het dan echt vreemden van elkaar zijn geeft een heel andere sfeer en maakt het een heel ander spel. Die BN'ers weten toch al meer van elkaar en voelen zich gelijk op hun gemak in de groep. Daardoor gaat een hele dimensie van het spel verloren.
Ik kan niet binnen 10 seconden heksenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Plaatje van Hans Schiffers staat trouwens niet in de OP. Kunnen we niet de rode Gifjes gebruiken?
Je was niet de 300equote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Wilde hem net openen
TerugVindPaula
Oh ja en Viviënne
"V" for Vivienne?quote:It begins by stating a distinctive four-note "short-short-short-long" motif twice
The symphony, and the four-note opening motif in particular, are well known worldwide. (...) During World War II, the BBC used the four-note motif to introduce its radio news broadcasts because it evoked the Morse code letter "V" (· · · —, "victory").
Da's wel een hele mooie!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:50 schreef avonne het volgende:
Zo, ik claim de volgende vondst even:
http://en.wikipedia.org/wiki/Symphony_No._5_(Beethoven)
[..]
"V" for Vivienne?![]()
Ik zie liever mensen in vertwijfeling en echte teleurstelling en wantrouwen in de groep als een opdracht mislukt, terwijl mensen zich net helemaal uitgeput hebben of hun grootste angst hebben overwonnen o.i.d. en dan blijkt het voor niks te zijn geweest. Als ik acteurs wil zien dan kijk ik wel een film.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:02 schreef evert het volgende:
[..]
niet met je eens. bij onbekenden had je echt geen idee wat voor mensen het waren. nu heb je een beetje beeld en daarom is al het cynische geklets achteraf veel leuker. omdat je je dat kan voorstellen....
ja maar met een zonnebril door een fabriek rennen blijft gekquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Sebastiaan was best tof deze aflevering hoewel ik echt een hekel aan die dude heb met zijn rotkop
Froukje blijft![]()
Ennnn de Alfred Jodokus kwak theorie kan de prullenbak in
True. Gebukt rennen terwijl er nog 2 meter ruimte boven je hoofd is ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar met een zonnebril door een fabriek rennen blijft gek
En V is dan 5 (vijfde symfonie) als Romeins cijfer..?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:12 schreef avonne het volgende:
claimt nog een keer![]()
[..]
"V" for Vivienne?![]()
Ja, dat claimde jij daarnet ook, maar op wieisdemol.com claimde iemand dat nog eerder (of je moet dezelfde zijn). Daar heb ik trouwens ook weer een discussie proberen te openen over het getal (niet weerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:12 schreef avonne het volgende:
claimt nog een keer![]()
[..]
"V" for Vivienne?![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:29 schreef FictionalFenna het volgende:
Jammer dat Hans weg is. Ik vond 'm zo grappig.
ja, dat was ikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:28 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Ja, dat claimde jij daarnet ook, maar op wieisdemol.com claimde iemand dat nog eerder (of je moet dezelfde zijn). Daar heb ik trouwens ook weer een discussie proberen te openen over het getal (niet weer, sorry) 5 dat terugkwam bij de tip van Dennis (voordat wieisdemol begon). Daar werd namelijk heel overdreven 5 KEER iets herhaald ofzo (wat precies weet ik niet meer, ff een keer terugzoeken). En sorry, vergeten te zeggen: die vijfde symfonie van beethoven.
Volgens mij is Paula de mol, en die vijf komt dan goed uit, want zij is de enige deelneemster met een naam van 5 letters... Tja.. Beetje vergezocht, maarja, dat is heel veel toch...
ik vind er ook niks aan zo. Mensen moeten hun best doen geld te verdienen, ipv een beetje tof ingewikkeld te zitten doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:43 schreef Jane het volgende:
Bhleeghhh! Ik wil een mol die hard z'n best doet om op een echte kandidaat te lijken!Maar eigenlijk doet hij dat dus ook, zoals het tegenwoordig gaat.
Of het is stiekem een soort Idols geworden. Degene die het minst goed voor de Mol gespeeld heeft valt elke week af. Of, in navolging van Evita en Joseph, 'Op zoek naar de Mol', om in AVRO-termen te blijven. Het is dat Frits Sissing het niet presenteert, maar anders...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:52 schreef avonne het volgende:
Mijn nieuwste theorie "Er is geen mol. Wil jij de mol zijn?" en dan gewoon helemaal geen mol kiezen.
Er IS geen mol...
Hehe...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Of het is stiekem een soort Idols geworden. Degene die het minst goed voor de Mol gespeeld heeft valt elke week af. Of, in navolging van Evita en Joseph, 'Op zoek naar de Mol'. Het is dat Frits Sissing het niet presenteert, maar anders...
Rick speelt het spel. Die lijkt teveel op een echte kandidaat. Zal er volgende week wel uitvliegen dus.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:20 schreef Freezor het volgende:
Het valt me trouwens op dat over Rick totaal niet gespeculeerd wordt. Ik ga ook maar eens op hem letten denk ik.
Zou me niks verbazen als de BN'ers gewoon allemaal betaald worden voor hun deelname.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:52 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind er ook niks aan zo. Mensen moeten hun best doen geld te verdienen, ipv een beetje tof ingewikkeld te zitten doen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Anniek: rood rood zwart rood Dennis: rood ??? zwart rood Froukje: ??? ??? rood rood Jon: rood ??? ??? rood Paula: rood ??? ??? rood Rick: rood rood rood rood Sebastiaan: rood ??? zwart rood Viviënne: rood rood ??? ??? ----------------------------------------- Vera: rood rood - - Hans: rood rood ??? rood |
En daarnaast is het een ontzettend irritant wijf. Snel eruit inderdaadquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik hoop dat Anniek er in ieder geval snel uitvliegt, want daar heb ik inmiddels zoveel secundaire aanwijzingen voor gezien dat het echt kut zou zijn als ze het was. Dan heb ik echt teveel series gezien door de jaren heen.
nah... die vind ik nou zo duidelijk verdacht, dat ie het niet is... dus.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:20 schreef Freezor het volgende:
Het valt me trouwens op dat over Rick totaal niet gespeculeerd wordt. Ik ga ook maar eens op hem letten denk ik.
Op Wikipedia staat bij rijbewijs bij BN-ers dat ze geen rijbewijs heeft. Wikipedia kan natuurlijk verouderd zijn, maar als ze hem al heeft, heeft ze hem in elk geval nog niet lang.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:21 schreef somegirl het volgende:
hmm, lastig weer!!!
Over dat die spellen allemaal met z'n 9enen gespeeld moeten worden, het lijkt me dat ze daar gewoon een draaiboek voor klaar hebben liggen (wat volgensmij al eerder is geopperd), op alle situaties is wel wat bedacht lijkt me.
Anniek zei ook dat ze net haar rijbewijs had, en dat ze daarom dus zo slecht reed, kunnen we checken of dit waar is? Anders is het natuurlijk een mooie molsmoes om slecht te rijden.
En zo briljant origineel vond ik de opdrachten niet. Het auto spel leek inderdaad op dat van het maisveld, en er zijn ook al tig opdrachten geweest dat de ene helft in de stad gedropt wordt en de andere helft die mensen naar hun toe moet loodsen....
Verder wel een leuke aflevering met heerlijk veel cinisme inderdaad, fijn!
Het is er wel pas op 30 december j.l. opgezet. (zie de geschiedenis). Maar goed, ik ben het verder met mijn bovenbuurman eens dat het niet uitmaakt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Op Wikipedia staat bij rijbewijs bij BN-ers dat ze geen rijbewijs heeft. Wikipedia kan natuurlijk verouderd zijn, maar als ze hem al heeft, heeft ze hem in elk geval nog niet lang.
Het punt is dat ze ook al jaren haar rijbewijs zou kunnen hebben, maar er gewoon over loog dat ze het nog maar net had, en dus zo een reden had om knullig te rijden. Maar ze heeft het dus inderdaad nog maar net, dus heeft ze niet gelogen en is er een verklaring voor haar slechte rijden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:44 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik begrijp dat Anniek met/zonder rijbewijs punt niet. Waarom zou ze erover liegen? Als zij geen rijbewijs had had ze alleen maar een betere reden om die oefening slecht te doen, want zij kon niet weten dat ze moest rijden (net als de rest). Dus waarschijnlijk heeft ze gewoon ook net haar rijbewijs gehaald, maar is ze gewoon bang dat haar iets overkomt als ze hard rijdt.
Maar mijn enige punt is dus dat het geen drol uitmaakt of ze nou liegt over haar rijbewijs of niet, omdat ze toch moest rijden.
bovendien eindigen ze uiteindelijk die eerste opdracht bij een telefooncel buiten die Mall ipv binnen. Hans vraagt nog staan we goed en Anniek. Ja hier moeten we zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:49 schreef zeeuwse het volgende:
Ik ben eruit. Anniek is de mol. Ik vind dat treuzelen bij die telefooncel zo'n typische mollenactie als ik erover nadenk.
De mol weet natuurlijk dat het sowieso krap aan zal zijn met de tijd, dus een beetje tijd verspillen geeft al een goede garantie op het verliezen van al het geld. Als je die tijd eenmaal kwijt bent, kun je daarna zo fanatiek zijn als je maar wil, om goodwill te kweken, de opdracht kan dan niet meer gewonnen worden.
Het was volgens mij ook niet toevallig dat zij bij zo'n ouderwetse gietijzeren bunker van een telefooncel gezet waren, de andere waren van die moderne lichtgewicht cabines, of zelfs helemaal open.
Nu kon ze met enige geloofwaardigheid claimen dat ze de telefoon niet had gehoord.
Verder deed ze nog een paar keer vaag toen ze uiteindelijk wel gebeld werd.
En als ik dan naar de vorige afleveringen kijk, dan lijkt het me dat ze gepositioneerd is als het naïeve ietwat verlegen blondje, en dat gedoe met die vrijstelling en dat rode scherm is natuurlijk om ons zand in de ogen te strooien, maar ondertussen.
Ik moet de eerste aflevering nog eens terug kijken om te zien wat haar rol ook weer was in het camera-pakhuis (afl 1).
En kan de verborgen boodschap in plaats van 'wie is de mol' niet zijn 'Anniek is de mol'?
Ja maar dat kan ook een mol actie van Paula zijn die alleen heeft gezegd dat ze naar dat station moeten komen, en gezien ze steeds bij een telefooncel moesten zijn vind ik het ergens nog wel logisch dat je dan bij de telefooncel gaat staan in plaats van binnen, als je dat niet is verteld. Jon zei duidelijk, in het station, daar ben ik, dat is het eindpunt. Paula hebben we dat niet horen zeggen, dus die kan net zo goed de "volgende locatie" aangegeven hebben zonder te zeggen dat dat het eindpunt was.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:55 schreef rubbereend het volgende:
bovendien eindigen ze uiteindelijk die eerste opdracht bij een telefooncel buiten die Mall ipv binnen. Hans vraagt nog staan we goed en Anniek. Ja hier moeten we zijn.
quote:
Nederig groet? Zit daar een hint in?quote:
Vind je dat de komende serie de vorige serie overtreft?
De Mol, die ik nederig groet, heeft mij er volkomen - maar dan ook volkomen - ingeluisd. Je zult ontdekken, op enig moment, dat de Mol in deze serie briljant opereert.
Tijdens de persconferentie van de AVRO zei Pieter Jan al dat hij op een bepaald moment echt wist wie de mol was, hij was ervan overtuigd. Vervolgens kreeg die persoon een rood scherm.quote:Ervan uitgaande dat je niet wist wie de mol was, had je snel door wie het was?
Nee. Ik dacht het te weten, maar ik ben er pas tijdens de finale werkelijk achtergekomen.
Als je 't vrij vertaalt betekent het zoiets als: ik dacht te weten wie de mol was, maar mijn vermoedens waren niet goed. ik kreeg een tunnelvisie op een persoon, dacht zeker te weten wie de mol was. nu voel ik me dwaas.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef somegirl het volgende:
Knew the signs
Wasn't right
I was stupid for a while
Swept away by you,
And now I feel like the fool
Zou dit dan slaan op dat iedereen dacht dat ....... de mol was en het dus toch niet zo bleek?
Mjah, dan zou het ook op Hans zelf van toepassing zijn..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef somegirl het volgende:
Knew the signs
Wasn't right
I was stupid for a while
Swept away by you,
And now I feel like the fool
Zou dit dan slaan op dat iedereen dacht dat ....... de mol was en het dus toch niet zo bleek?
Dat zijn er volgens mij vrij veel...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:48 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Als je 't vrij vertaalt betekent het zoiets als: ik dacht te weten wie de mol was, maar mijn vermoedens waren niet goed. ik kreeg een tunnelvisie op een persoon, dacht zeker te weten wie de mol was. nu voel ik me dwaas.
Ja, Hans, maar die is er al uit.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:48 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Als je 't vrij vertaalt betekent het zoiets als: ik dacht te weten wie de mol was, maar mijn vermoedens waren niet goed. ik kreeg een tunnelvisie op een persoon, dacht zeker te weten wie de mol was. nu voel ik me dwaas.
Dus is er gisteren een kandidaat geweest die heeft verteld zeker te weten wie de mol is, en daar vol voor is gegaan?
Juist wel. Dat kwam in voorgaande jaren ook geregeld voor: boekjes jatten, jokers jatten, geld jatten, etc. Er was zelfs een keer een opdracht waar bij één van de kandidaten ongemerkt zoveel mogelijk boekjes van andere kandidaten moest jatten. Het spel houdt niet op als de opdracht is afgelopen; je moet constant op je hoede zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:19 schreef Lov1 het volgende:
Ik vond die actie van Sebastiaan ook niet tof (boekje stelen)En hem dan nog bij iemand anders in doen ook. De comments op de opdrachten zijn wel erg grappig
Dat was twee jaar geleden, bij Paul Rabbering. Door een X aantal boekjes te jatten kon ie in het spel blijven...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Er was zelfs een keer een opdracht waar bij één van de kandidaten ongemerkt zoveel mogelijk boekjes van andere kandidaten moest jatten.
maar daar staan Jon en Froukje bij dus dat zou wel heel opvallend zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:57 schreef somegirl het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook een mol actie van Paula zijn die alleen heeft gezegd dat ze naar dat station moeten komen, en gezien ze steeds bij een telefooncel moesten zijn vind ik het ergens nog wel logisch dat je dan bij de telefooncel gaat staan in plaats van binnen, als je dat niet is verteld. Jon zei duidelijk, in het station, daar ben ik, dat is het eindpunt. Paula hebben we dat niet horen zeggen, dus die kan net zo goed de "volgende locatie" aangegeven hebben zonder te zeggen dat dat het eindpunt was.
De muzikale hints slaan op de volgende afvallerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:40 schreef avonne het volgende:
ik heb me nooit met muzikale hints beziggehouden, maar het lijkt mij dat het slaat op gebeurtenissen in de volgende aflevering?
Dan zal er wel iemand zijn die iets met richting wijzers / bordjes moet doen
Het gaat om de volgende afvaller.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:40 schreef avonne het volgende:
ik heb me nooit met muzikale hints beziggehouden, maar het lijkt mij dat het slaat op gebeurtenissen in de [b]volgende aflevering?
[/b]
Dan zal er wel iemand zijn die iets met richting wijzers / bordjes moet doen
Heb ik meer dan eens gedroomdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:16 schreef Frollo het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat ik meedeed aan WIDM.
waarom had ze net haar rijbewijs? omdat ze (als de mol) wist dat ze voor een opdracht moest rijden?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:21 schreef somegirl het volgende:
hmm, lastig weer!!!
Over dat die spellen allemaal met z'n 9enen gespeeld moeten worden, het lijkt me dat ze daar gewoon een draaiboek voor klaar hebben liggen (wat volgensmij al eerder is geopperd), op alle situaties is wel wat bedacht lijkt me.
Anniek zei ook dat ze net haar rijbewijs had, en dat ze daarom dus zo slecht reed, kunnen we checken of dit waar is? Anders is het natuurlijk een mooie molsmoes om slecht te rijden.
En zo briljant origineel vond ik de opdrachten niet. Het auto spel leek inderdaad op dat van het maisveld, en er zijn ook al tig opdrachten geweest dat de ene helft in de stad gedropt wordt en de andere helft die mensen naar hun toe moet loodsen....
Verder wel een leuke aflevering met heerlijk veel cinisme inderdaad, fijn!
voor het geval er iets gebeurt, dat de makers niet aansprakelijk kunnen worden gesteld ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:24 schreef FritsFlits het volgende:
Ze zaten niet op een openbare weg, waarom zou je dan je rijbewijs moeten hebben? Dan was eventueel oefenen al genoeg geweest.
en bij de tweede kozen ze de groepen vantevoren zelf in, mss was de mol niet op de juiste plek en kon hij/zij helemaal niet mollen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:24 schreef Frollo het volgende:
Misschien vergis ik me, maar volgens mij deelde PJ zelf de groepen in voor het telefoonspelcel. Misschien wel om de mol in het groepje te krijgen waar de redactie hem/haar wil hebben.
Maar ja, welk groepje was dat?
Nee, dat van het rijbewijs moeten we denk ik echt vergeten. Mocht er iets ernstigs gebeuren bij die actie dan had het niet uitgemaakt of iemand een rijbewijs wel had of niet. Zoiets geldt pas op de openbare weg en daar hebben ze tot nu toe altijd chauffeurs voor gebruikt. Daarnaast moeten we maar gewoon geloven dat de mol inderdaad nog niet bekend was voor dat het programma begon. Het zou heel erg suf zijn als ze dat gefaked zou zijn, want dan hebben de kijkers (wij dus) de volgende keer echt geen zin meer om te kijken omdat de redactie zwaar met ons loopt te fucken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:33 schreef Madsen het volgende:
[..]
voor het geval er iets gebeurt, dat de makers niet aansprakelijk kunnen worden gesteld ofzo
Als mol had Sebastiaan beter wel achter het stuur kunnen zitten, dan had ie beroerd en slecht kunnen rijden. Nu kon hij nauwelijks invloed uitoefenen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:21 schreef cptmarco het volgende:
Net de aflevering gezien op uitzendinggemist, en wat mij bij gebleven is:
hadden sebastiaan (en rick) nou een race licensie? en wie verdeelde de taken voor de opdracht: Sebastiaan... en heel toevallig zaten beide heren niet achter het stuur...
tevens tvp
Je vergeet de hoge knalrode met-zakken-aan-de-zijkant-broekquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:04 schreef sverbern het volgende:
Grappigste momenten van aflevering 3: de bril van Hans die afvalt in de telefooncel en Anniek die erbij staat te grinniken. Of Anniek die met Hans bij een telefooncel staat en zegt "Nu gaat Paula Udondek ons bellen" Die achternaam erbij vooral, haha. En Hans die in de schouwburg over de vloer kruipt![]()
Zei hij ook dat die persoon er vervolgens uitging?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:25 schreef GauloisesB. het volgende:
Tijdens de persconferentie van de AVRO zei Pieter Jan al dat hij op een bepaald moment echt wist wie de mol was, hij was ervan overtuigd. Vervolgens kreeg die persoon een rood scherm
Nee, hij zei dat hij drie duo's wilde. De kandidaten hebben die toen zelf gevormd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:24 schreef Frollo het volgende:
Misschien vergis ik me, maar volgens mij deelde PJ zelf de groepen in voor het telefoonspelcel.
Mooi gevonden!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:27 schreef Terreros85 het volgende:
Misschien heel vergezocht, maar ik wil mijn theorie toch met jullie delen.
Het geld dat verborgen zat in Dennis' tas deed mij denken aan het verhaal van Jozef. Jawel, het bijbelverhaal van Jozef waar de AVRO de hoofdrolspeler voor zocht.
In dit verhaal wordt Jozef verkocht door zijn broers en wordt hij via een omweg koning van Egypte. Op dat moment komen de broers van Jozef weer terug bij Jozef om eten. Zij herkennen hem niet en dat stelt Jozef in staat een list uit te halen. Hij stopt zijn beker in de tas van zijn jongste broer Benjamin en laat ze op de terugreis achtervolgen. Dit alles was een list om te zien of zijn andere broers al veranderd waren.
Waarom is dit relevant voor WIDM? Dennis had onverwachts geld in zijn tas, Dennis is tevens de jongste deelnemer en de AVRO heeft ooit gezocht naar Jozef. Maar wie dan de Mol?
Vivienne is dan de Mol. Zij is de op één na jongste en de zoektocht was niet naar Benjamin, maar naar Jozef. Jozef was ook de op één na jongste.
Misschien wat vergezocht, maar ik blijf bij Viviënne als mol.
Het viel kennelijk niet alleen de kijkers op. Anniek: "Ik wil wel vaker bij Hans in een duo. Die man is hilarisch!"quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:33 schreef karoltje het volgende:
[..]
Je vergeet de hoge knalrode met-zakken-aan-de-zijkant-broek
Jammer dat Hans weg is, was een aandoenlijke stuntel!
Hans vond het jammer dat ie naar huis moest vertelde hij vanmiddag tegen zijn collega Sander de Heer.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Het viel kennelijk niet alleen de kijkers op. Anniek: "Ik wil wel vaker bij Hans in een duo. Die man is hilarisch!"
En omdat hij zo stuntelig is, kon zij makkelijk de schuld aan hem gevenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Het viel kennelijk niet alleen de kijkers op. Anniek: "Ik wil wel vaker bij Hans in een duo. Die man is hilarisch!"
Kan het eventueel in de OP dat het dagboek van de mol is geschreven naar aanleiding van de uitzendingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:27 schreef Clyde_Frog het volgende:
Dat stukje dat in het dagboek vd mol staat...over Hans die Froukjes mollenboekje heeft, dat kan Sebastiaan toch alleen maar weten? Of zijn companion, Jon, met wie hij alles deelt.
Ik verdenk Rick wel. Beetje verdacht bij de reuzenrad-opdracht vorige keer (ingewikkeld uitleggen, onduidelijke aantekeningen gemaakt op de flap-over), deze keer bij de duo's-op-weg-naar-het-station-opdracht mooi met Sebas meepraten als die iets verkeerd zei... Vind ik wel mollig. En verder is Froukje ook nog niet van mijn verdachtenlijstje af...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Rick speelt het spel. Die lijkt teveel op een echte kandidaat. Zal er volgende week wel uitvliegen dus.
Iedereen gist maar wat en komt met zijn eigen theorieen. Dat heb ik ook gedaan. Het klopt overigens wel wat ik zeg, maar of het uiteindelijk de ontmaskering van de mol is? Dat wachten we af. Ik blijf iig nog minimaal een weekje bij Viv als molquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:16 schreef Madsen het volgende:
Wat ik niet snap met al die theorien, zijn die er echt in verwerkt? van vorig jaar snap ik het met 8 en mol en maya maar dat waren toch allemaal hints en hadden wat met het land te maken. Wat heeft de jozef theorie met ierland te maken?
Hans was geweldig, kut dat hij weg isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:04 schreef sverbern het volgende:
Grappigste momenten van aflevering 3: de bril van Hans die afvalt in de telefooncel en Anniek die erbij staat te grinniken. Of Anniek die met Hans bij een telefooncel staat en zegt "Nu gaat Paula Udondek ons bellen" Die achternaam erbij vooral, haha. En Hans die in de schouwburg over de vloer kruipt![]()
Dit jaar niet.quote:
ew ok, dat zou het verklaren. ben niet zo'n die-hard mol-kenner.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan het eventueel in de OP dat het dagboek van de mol is geschreven naar aanleiding van de uitzending.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:20 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat moet dit programma ook heerlijk voer zijn voor communicatie studenten.
Ik denk toch eerder Psychologie-studenten. Er zitten echt heerlijke Mind-fucks tussen..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:20 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik denk ook nog steeds dat Froukje de mol is, anderen schrijven steeds dingen in hun boekje en waarom zou Froukje dat doen als ze de mol is. Ik denk dat zij er af en toe wat in heeft geschreven om niet op te vallen. Dus was ze het ook niet kwijt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
K blijf erbij dat Froukje mijn eerste mol is.. Ze heeft nog amper geld binnen gehaald.. vandaag stond ze ook weer grotendeels Paula en Jon te helpen ipv zelf te bellen.. daarnaast ook stond ze bij winnende team van Jon te kletsen en te doen ipv zelf nog moeite te doen voor bellen of wat dan ook.. Het is mij allemaal TE verdacht..
Ik mis alleen nog wel de subtiele hints.. zoals bij Dennis zijn pet vorig jaar (eL guapO stuntteaM).. ben benieuwd..
Trouwens.. Anniek schrijven we ook nog even niet af..
dan had Rick niet achter dat kaartje aangegaan wat Sebastiaan weggooide.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:50 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik verdenk Rick wel. Beetje verdacht bij de reuzenrad-opdracht vorige keer (ingewikkeld uitleggen, onduidelijke aantekeningen gemaakt op de flap-over), deze keer bij de duo's-op-weg-naar-het-station-opdracht mooi met Sebas meepraten als die iets verkeerd zei... Vind ik wel mollig. En verder is Froukje ook nog niet van mijn verdachtenlijstje af...
heujquote:
Daarom Vivquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
heuj
eindelijk de hele aflvering gezien... tjong wat een mollen zijn al die niet mollen.. de echte mol hoeft echt bijna niets te doen.
Ik ben zelf communicatie student, en volg het met mijn twee huisgenoten, ook allebei student communicatie. Het is volgens mij wel eerder voorbij gekomen, maar alle spelers zijn zo bezig met mollen dat er weinig duidelijkheid ontstaat. Ze zijn drukker met zich verdacht maken dan geld in de pot krijgen. Dit vind ik tot nu toe jammer. Zo kan ik bijna iedere kandidaat wel door een aantal hints verdenken als mol.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:20 schreef N.i.c.k het volgende:
Dat is inderdaad wel waar,quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef NvM het volgende:
[..]
Ik ben zelf communicatie student, en volg het met mijn twee huisgenoten, ook allebei student communicatie. Het is volgens mij wel eerder voorbij gekomen, maar alle spelers zijn zo bezig met mollen dat er weinig duidelijkheid ontstaat. Ze zijn drukker met zich verdacht maken dan geld in de pot krijgen. Dit vind ik tot nu toe jammer. Zo kan ik bijna iedere kandidaat wel door een aantal hints verdenken als mol.
Wat goed van jouquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Irving het volgende:
Heb een potentiële hint, maar als hij overduidelijk niet klopt haal ik het filmpje weg -.-
Froukje
Wat vinden jullie dat Froukje intoets rond 0:21 in filmpje? 28 of 288? Geluid aan helpt misschien trouwens.
Het nummer dat ze had moeten intypen was 02890232409, maar volgens mij typt ze 288 en dat verklaart waarom ze Viviënne en Dennis niet kan bereiken en het verklaart een heleboel andere dingen -.-
Edit: filmpje nu betere kwaliteit 14.gif
Dat komt ook omdat het BN-ers zijn en dan is geld niet zo belangrijk alleen met het spel, en ook met het zich verdacht maken. Ik vind dat ook jammer hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef NvM het volgende:
[..]
Ik ben zelf communicatie student, en volg het met mijn twee huisgenoten, ook allebei student communicatie. Het is volgens mij wel eerder voorbij gekomen, maar alle spelers zijn zo bezig met mollen dat er weinig duidelijkheid ontstaat. Ze zijn drukker met zich verdacht maken dan geld in de pot krijgen. Dit vind ik tot nu toe jammer. Zo kan ik bijna iedere kandidaat wel door een aantal hints verdenken als mol.
Nou inderdaad, zeker 288. En we weten zeker dat het nummer wat ze opleest het juiste is? Misschien zegt ze het verkeerd tegen Jon. Maar dat zou wel erg risicovol zijn denk ik.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat goed van jouze toetst volgens mij ook 288 in.
Froukje blijft mijn nummer 1 mol, ik vind haar steeds verdachter worden.
Dat zou wel een hele goede zet zijn geweestquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens, ze zouden het programma dit jaar toch niet zo gemaakt hebben, dat iedereen in de 1e aflevering bij de keuze van de Mol een groen scherm kreeg? Dat daarom nu zowat iedereen overduidelijk aan het mollen is..
Ik weet het niet, volgens mij dacht Hans sowieso dat die opdracht al Bullshit was vanaf het begin en enkel was om geld uit de pot te halen...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele goede zet zijn geweest
Maar nee, dat denk ik niet want dan zou zowel Vera als Hans toch heel anders hebben gereageerd op het rode scherm?
Mja kheb het ook gelezen en dat is dan wel weer jammer, want het is veruit de meest logische verklaring van die hint -.- Sowieso vind ik dat die muzikale hints helemaal weg mogen, maar dit wijst wel veel te veel naar Froukje, maar khoop dat er weer zo'n domme uitleg als bij aflevering 2 komtquote:Op zondag 25 januari 2009 00:28 schreef RayMania het volgende:
De muzikale hint deze week was Gabrielle - Out Of Reach. Dat is de soundtrack van Britget Jones Diary en toevallig was er deze aflevering iets met een 'dagboek' aan de hand. Verder is Jones hetzelfde als Jansen (Froukje) in het Engels. Toeval?
ik heb effe nog een keer gekeken, maar nadat ze dus *288* gebeld had, kreeg ze dus wel Vivienne en Dennis aan de lijn. Betekend of dat ze scheel was of expres liep te kutten omdat ze Jon misschien niet vertrouwde..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Irving het volgende:
Heb een potentiële hint, maar als hij overduidelijk niet klopt haal ik het filmpje weg -.-
Froukje
Wat vinden jullie dat Froukje intoets rond 0:21 in filmpje? 28 of 288? Geluid aan helpt misschien trouwens.
Het nummer dat ze had moeten intypen was 02890232409, maar volgens mij typt ze 288 en dat verklaart waarom ze Viviënne en Dennis niet kan bereiken en het verklaart een heleboel andere dingen -.-
Edit: filmpje nu betere kwaliteit 14.gif
Nou ik vind het helemaal niet duidelijk of ze 2x die 8 indrukt hoor!! Het kan net zo goed 1 x 8 zijn en daarna de 9. Heb het meerdere keren bekeken maar het is echt niet duidelijk te zien!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:39 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou inderdaad, zeker 288. En we weten zeker dat het nummer wat ze opleest het juiste is? Misschien zegt ze het verkeerd tegen Jon. Maar dat zou wel erg risicovol zijn denk ik.
Goed opgemerkt!
Muzikale aanwijzing gaat over de volgende afvaller. Dan zou Froukje de volgende afvaller zijn. Jammer, van mij mag ze er nog wel even inblijven. Ook verdenk ik haar nog wel als mol.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:37 schreef Irving het volgende:
[..]
Mja kheb het ook gelezen en dat is dan wel weer jammer, want het is veruit de meest logische verklaring van die hint -.- Sowieso vind ik dat die muzikale hints helemaal weg mogen, maar dit wijst wel veel te veel naar Froukje, maar khoop dat er weer zo'n domme uitleg als bij aflevering 2 komt
Ben ik de enige die sowieso teletekst al altijd aanzet bij WIDM?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Sug4r het volgende:
En dan liever niet (net als andere programma's) met Nederlanders en Belgen,die zijn niet te verstaan.
quote:Het beleid van productiemaatschappij Woestijnvis is om elk nieuw programma hooguit twee seizoenen uit te zenden. Het programma was echter uitzonderlijke populair. Zo keken 1,9 miljoen mensen naar de finale-aflevering van de tweede reeks. Voor De Mol werd een eenmalige uitzondering gemaakt. Woestijnvis zal echter geen nieuwe reeksen van De Mol maken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Mol
De laatste serie met ON'ers had toch Elise als de Mol?quote:Op zondag 25 januari 2009 11:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Ehhh, de vierde en laatste serie met onbekende Nederlanders (en George als Mol) is de best bekeken serie in Nederland. Wat je zegt gaat niet op dus.
En in België zijn ze gestopt omdat Woestijnvis heel principieel is en een concept niet wil uitmelken.
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Sorry.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:05 schreef k_man het volgende:
[..]
De laatste serie met ON'ers had toch Elise als de Mol?
haha ik had rond de tijd van het glazen huis gedroomd dat Hans Schiffers in het huis kwam om persoonlijk aan Paul Rabbering te vragen of hij het programma met de afvallers van Wie is de mol wilde overnemen omdat Hans zelf al mee deed! En hij koos voor Paul omdat Paul 2 jaar geleden zo goed was..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:16 schreef Frollo het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat ik meedeed aan WIDM.
En toen was hij voor mij eigenlijk al duidelijk. Voor zover het duidelijk kan zijn in zo'n programma als dit.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:58 schreef broer het volgende:
Ook een leuk moment, vond ik:
Sebastiaan: "Dennis - nooit geloven wat de man zegt!"
Met onbekenden was ook mooi, maar dat komt mede door Angela, die het goed deed. Toen kwamen de BN'ers, eerste seizoen hiervan was tof. Toen kwam KArel de Graaf, en die deed het slecht vond ik. Nu doet PJ Hagens het, en die doet het ook vrij goed. Maar goed, ik vind het knap hoe ze alle opdrachten verzinnen en zo weten te regelen. Kost vast een hoop geld allemaal...quote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef Urquhart het volgende:
Ze moeten het volgend jaar gewoon weer eens proberen met onbekende Nederlanders. Dat gaat ook scoren
Dat vraag ik mij af of dat wel zo is. Bijvoorbeeld de programma's Expeditie Robinson en Peking Expres zijn ook al jaren op tv en nog steeds populair.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:42 schreef evert het volgende:
al dat gezeur over bn'ers of niet... als het met alleen onbekende nederlanders was, was het programma allang niet meer op de buis (zie belgie). het is een mega duur programma en scoort sinds de bn'ers veel betere kijkcijfers. anders was het programma allang gesneuveld
Het zou kunnen, het dagboek van de mol in aflevering 1,2,3 is behoorlijk in de stijl geschreven die ik van Sebastiaan zou verwachten. Hele tijd dat "tricky" en dat semi-hippe gebruik van woorden..quote:Op zondag 25 januari 2009 14:29 schreef dalet het volgende:
[..]
En toen was hij voor mij eigenlijk al duidelijk. Voor zover het duidelijk kan zijn in zo'n programma als dit.
Ja dat heb ik ook. Daarom denk ik ook niet dat Sebastiaan de mol isquote:Op zondag 25 januari 2009 15:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het zou kunnen, het dagboek van de mol in aflevering 1,2,3 is behoorlijk in de stijl geschreven die ik van Sebastiaan zou verwachten. Hele tijd dat "tricky" en dat semi-hippe gebruik van woorden..![]()
Maar goed, ik zit nog steeds met dat zinnetje van PJH: "Op een gegeven moment wist ik wie de mol was, Ik wist het zeker, het was zelfs zo overduidelijk, dat ik bang was dat het programma in het water zou vallen. Totdat op een gegeven moment mijn mol eruit ging.."
Volgens mij zat dat in het filmpje van de perspresentatie, zowat aan het einde..
Voor wie de site wil onthouden: www.wieisdemol.net , makkelijkere link.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:00 schreef cptmarco het volgende:
ik kwam deze site tegen, kennen jullie deze al???
http://home.student.uva.nl/n.schouten/indeseriepagina2009.htm
staan wel een aantal leuke dingen op die site...
Hey ik sta er tussenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:00 schreef cptmarco het volgende:
Ik denk dat je uitzendinggemist.nl moet raadplegenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:27 schreef RonBurgundy het volgende:
Waar kan je alle groepsfoto's terugkijken die gemaakt zijn?
.. van dit seizoen bedoel ik dan.
Op wieisdemol.nl is een enorm uitgebreid forum, daar vind je ook een plaatjestopic. Daar zijn als het goed is alle groepsfoto's te vinden.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:27 schreef RonBurgundy het volgende:
Waar kan je alle groepsfoto's terugkijken die gemaakt zijn?
.. van dit seizoen bedoel ik dan.
Waarom niet?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:47 schreef SMutzskii het volgende:
Hmmz..als PJH zegt dat ie pas in de finale erachter kwam wie de mol was... zouden wij dan wel allemaal zo slim kunnen zijn om het wel eerder te weten?
Ik vind die muzikale hint juist op Sebastiaan slaan.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef Irving het volgende:
[..]
Hey ik sta er tussenWist ik niet eens -.- Khad hem alleen iets anders uitgelegd.
Kvind het trouwens wel nep nu in de prono dat een heleboel nu Froukje als afvaller hebben door die muzikale hint omdat anderen op andere fora dat zeggen. Het is weliswaar een hele sterke hint, maar alsnog vind ik het nep -.-
Ze hebben hun koffers niet bij zich alleen eventuele handbagage. Misschien dat Sebastiaan dat niet nodig vindtquote:Op zondag 25 januari 2009 21:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan moet Sebas volgende keer toch z'n koffers eens een keer meenemen bij de eliminatie...
Gerard Ekdomquote:Op zondag 25 januari 2009 15:13 schreef Terreros85 het volgende:
Bij de volgende editie zal Gerard Ekdom vast ook meedoen. Dat bijdehantje is volgens mij op televisie nog vele malen vervelender dan Hans Schiffers.
Wel of geen bagage bij de eliminatie, ik vind Sebastiaan te mollig om de mol te kunnen zijn geloof ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan moet Sebas volgende keer toch z'n koffers eens een keer meenemen bij de eliminatie...
Dat had ik destijds een beetje met Miloushkaquote:Op maandag 26 januari 2009 10:44 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Wel of geen bagage bij de eliminatie, ik vind Sebastiaan te mollig om de mol te kunnen zijn geloof ik.
Giel Beelen niet, gelukkig.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gerard EkdomZou leuk zijn als hij meedoet. Volgens mij is dan heel 3FM wel kandidaat geweest
Ik heb hier ook over nagedacht, maar de enige juiste conclusie die je over de auto-opdracht kan trekken, is dat die uit het oogpunt van de mol is mislukt. In dat opzicht vind ik Anniek en Jon beide nog steeds verdacht. Het neit aantikken van de 1000 kan namelijk een gok zijn geweest. Het is geloofwaardig naar de rest dat je hem overlaat, maar het was een lastige om te pakken, je zette jezelf ermee vast. Ik zou als mol denk ik ook gegokt hebben dat ze hem niet zouden verdubbelen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:58 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Vivienne kan het gewoon niet zijn. Als je 2000 euro in de pot brengt (plus nog een andere 200), dan ben je of een hele slechte, niet succesvolle mol of je bent het gewoon niet. Het lijkt me wel heel raar als je per ongeluk 2000 binnen brengt. Dennis verdenk ik er ook niet van, want hij is degene die Vivienne de weg wees naar de 1000 euro, wat hij weer hoorde van Jon die in de auto zat (wat Jon ook vrij pleit). Hij had ook kunnen doen alsof hij Jon niet hoorde of niet begreep, wat heel goed had gekund. Anniek is het denk ik ook niet, omdat zij Jon de kans had dat van die 1000 euro door te geven aan Dennis en bij het eind toen ieder er uit was toch nog mooi geld heeft binnen gehaald, terwijl ze zich gewoon aan de jagers had kunnen overgeven. Dat ze die 1000 niet pakte kan je zien als een molstreek (geen geld binnen halen en op hopen dat niemand het doet), maar ze had het ook wel kunnen doen en zeggen dat de kans groot was dat anders niemand het gepakt zou hebben. Dus die beslissing hou ik er buiten.
Is dat wel zo? Eerder is op dit forum ook al gezegd dat in het voorstukje van de volgende uitzending te zien is dat er een veiling-achtig iets komt. Vanuit dat ookpunt weet de mol dat er wel weer veel geld uit de pot zal gaan waarschijnlijk. Natuurlijk is het beter om een veiling te beginnen met een zo laag mogelijke pot, maar op deze manier kun je je wel lekker minder verdacht maken...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb hier ook over nagedacht, maar de enige juiste conclusie die je over de auto-opdracht kan trekken, is dat die uit het oogpunt van de mol is mislukt.
Die Heinz heeft inderdaad heel overzichtelijke punten, erg fijn !quote:Op zondag 25 januari 2009 16:00 schreef cptmarco het volgende:
Annemiek graag volgend jaar danquote:Op maandag 26 januari 2009 10:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gerard EkdomZou leuk zijn als hij meedoet. Volgens mij is dan heel 3FM wel kandidaat geweest
Nog steeds niks kunnen vinden alleen groepsfoto's van de eerste twee afleveringen..quote:Op zondag 25 januari 2009 17:43 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Op wieisdemol.nl is een enorm uitgebreid forum, daar vind je ook een plaatjestopic. Daar zijn als het goed is alle groepsfoto's te vinden.
Je kunt er nog een paar terugkijken via uitzending gemistquote:Op maandag 26 januari 2009 14:55 schreef NrSiX het volgende:
Wat een tof programma zeg, what a shame dat ik de vorige edities niet heb gevolgd
Er was geen groepsfoto gemaakt in deze afleveringquote:Op maandag 26 januari 2009 13:51 schreef RonBurgundy het volgende:
[..]
Nog steeds niks kunnen vinden alleen groepsfoto's van de eerste twee afleveringen..
Iemand toevallig de foto van afl. 3 paraat?
Ja zou kunnen. RayMania had de hint naar Froukje al een beetje uitgelegd, maar ik vertel hem even compleet. Gabrielle - Out of Reach is dus de soundtrack in Bridget Jones' Diary. Jones is synoniem voor Johnson (bron) en Johnson is de engelse vertaling van Jansen. Dan wijst het dus naar Jansen's diary, Froukje.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:38 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vind die muzikale hint juist op Sebastiaan slaan.
Aan het eind van de vorige aflevering zegt hij dat hij zich erg schuldig voelt want nu is het boekje van Froukje het spel uit. Hij zegt ook dat Hans zich erg verneukt zal voelen als hij dat boekje thuis vindt. En waarom heeft Hans er niks over gezegd zegt hij want dan had hij wat meer kunnen leren over mollen.
Out of reach = het boekje is uit het spel door Sebastiaan
swept away by you = weggevaagd door Hans, door zijn eigen schuld. Want hij had zelf niet in het boekje gekeken.
Now I feel like a foul = Nu voelt hij zich dom, omdat hij dat boekje natuurlijk zelf had moeten houden.
maar ik heb Anniek en Jon niet (alleen) meer op mijn lijstje vanwege de actie rondom die 1000, maar om andere acties. Want zoals ik ook schreef hebben ze nadat iedereen er uit was ook nog wat geld binnen gehaald, terwijl ze ook heel dom hadden kunnen doen en zich laten pakken.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb hier ook over nagedacht, maar de enige juiste conclusie die je over de auto-opdracht kan trekken, is dat die uit het oogpunt van de mol is mislukt. In dat opzicht vind ik Anniek en Jon beide nog steeds verdacht. Het neit aantikken van de 1000 kan namelijk een gok zijn geweest. Het is geloofwaardig naar de rest dat je hem overlaat, maar het was een lastige om te pakken, je zette jezelf ermee vast. Ik zou als mol denk ik ook gegokt hebben dat ze hem niet zouden verdubbelen.
Gegokt en verloren dus misschien.
Dennis heeft wel idd al te veel positieve dingen gedaan tijdens de opdrachten om nog de mol te kunnen zijn. Hij doet heel verdacht, maar hij kan het bijna niet zijn. (hem verdacht ik als eerste).
Oh enViviënne
*zwijmel*
Sebastiaan is het ook niet. Hij was mijn verdachte maar is na de laatste aflevering niet meer. Hij doet veel te veel verdachte dingen en er wordt veel te veel gefocust op zijn acties. Als hij de mol was, hadden ze echt niet zo overduidelijk laten zien dat hij het gejat heeft.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:04 schreef Guppi het volgende:
Even een puntje.
Toen Anniek het rode scherm kreeg zei ze tegen de camera dat ze sebastiaan het verdachtst vond, en dat ze voor hem ging als mol. Dat zou dus kunnen betekenen dat Sebastiaan de mol niet is, of dat Anniek de mol wel is..
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:43 schreef Irving het volgende:
[..]
Er was geen groepsfoto gemaakt in deze afleveringAlthans, dezelfde foto als uit aflevering 2 is laten zien als groepsfoto
[..]
Ja zou kunnen. RayMania had de hint naar Froukje al een beetje uitgelegd, maar ik vertel hem even compleet. Gabrielle - Out of Reach is dus de soundtrack in Bridget Jones' Diary. Jones is synoniem voor Johnson (bron) en Johnson is de engelse vertaling van Jansen. Dan wijst het dus naar Jansen's diary, Froukje.
Kheb de hint ook een beetje kunnen linken aan Sebastiaan, want Jones' Diary kan je als twee dingen opvatten: Jon's diary, en Jansen's (Froukje dus) diary. Sebastiaan heeft Froukje's diary dus gejat, en heeft molboek vergeleken met Jon, dus hij is érg sterk betrokken bij beide diary's (en misschien wel een "bridge" is tussen Jon's & Jansen's diary) Maar eigenlijk klinkt de hint naar Froukje sterker.
Ondanks dit blijf ik wel op Froukje als mol, want op basis van de afleveringen vind ik haar veruit het verdachtst.
precies.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:30 schreef -SG- het volgende:
Bij die opdracht in het theater he. Was Dennis Wie...
En Wie is de Mol?
Zou dus kunnen zijn. Dennis is de Mol..
Dat zou je denken ja, maar dat is precies goed om iedereen op een verkeerd spoor te zetten. Misschien wil de mol eerst wel met iedereen vriendjes worden en iets opbouwen, en daarna kei hard toe slaan (wat dan minder verdacht kan zijn, want een foutje maken doet iedereen wel eens).quote:Op maandag 26 januari 2009 22:43 schreef Jabberwocky het volgende:
Dat lijkt mij ook een goede hint, maar dan is Dennis wel echt een waardeloze mol, misschien nog wel slechter dan Inge. Die gast heeft veel te veel goede dingen gedaan om mol te zijn.
ja, maar dan is er echt helemaal niets meer aan wie is de mol, want op die manier kan iedereen het wel zijn. Een mol hoort gewoon geen geld binnen te brengen, daarom is Vivienne ook 110% zeker geen mol. Zo heeft Dennis vorig jaar niets bijgedragen aan de pot, terwijl bijna niemand hem verdacht. Een beetje de rol die Froukje nu heeft, alleen denk ik dat de mol zich nu juist een keer verdacht gedraagd (geen lange voorbereiding en een keer verandering is ook goed)quote:Op maandag 26 januari 2009 23:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja, maar dat is precies goed om iedereen op een verkeerd spoor te zetten. Misschien wil de mol eerst wel met iedereen vriendjes worden en iets opbouwen, en daarna kei hard toe slaan (wat dan minder verdacht kan zijn, want een foutje maken doet iedereen wel eens).
Zo zou ik het in ieder geval doen. In het begin aardig doen en laten zien dat je je best doet, zodat andere deelnemers verdacht worden. En later pas gaan crashen. Dan zien de kijkers en deelnemers door de bomen het bos niet meer.
Dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:27 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
ja, maar dan is er echt helemaal niets meer aan wie is de mol, want op die manier kan iedereen het wel zijn. Een mol hoort gewoon geen geld binnen te brengen, daarom is Vivienne ook 110% zeker geen mol. Zo heeft Dennis vorig jaar niets bijgedragen aan de pot, terwijl bijna niemand hem verdacht. Een beetje de rol die Froukje nu heeft, alleen denk ik dat de mol zich nu juist een keer verdacht gedraagd (geen lange voorbereiding en een keer verandering is ook goed)
Ik heb nu genoeg mooie hints voor Paula als mol gezien en ook die heeft nog niets in de pot gebracht, dus zij blijft het totdat ze er uit ligt.
tja, vorig jaar liep Edo met een bordje "mol" op zijn rug, maar hij was hem toch niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:41 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
precies.
Simpeler kan het niet.
Dennis is de mol
Slotje
Dat jaar met Yvon als mol, had Yvon de vlieger met "Mol" erop, en dat was destijds wel weer een officiële aanwijzing.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:10 schreef avonne het volgende:
[..]
tja, vorig jaar liep Edo met een bordje "mol" op zijn rug, maar hij was hem toch niet.
Nog genialer vond ik dat ze MOL in de nasi schreef met ketjap, en niemand die het zag!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat jaar met Yvon als mol, had Yvon de vlieger met "Mol" erop, en dat was destijds wel weer een officiële aanwijzing.
Owjaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:01 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nog genialer vond ik dat ze MOL in de nasi schreef met ketjap, en niemand die het zag!
Daarom kijk ik ook weer uit naar de bekendmaking van de hints. En dat je je voor je kop slaat omdat je er zo dichtbij zat, maar de hint net iets te ingewikkeld (of te simpel) uitlegde. Maarja, eerst nog ff wat afleveringen kijken!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:01 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nog genialer vond ik dat ze MOL in de nasi schreef met ketjap, en niemand die het zag!
Ik vind hem eigenlijk wel een prachtig figuur in WIDM, zo zouden er wel meer mogen zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:42 schreef kodama het volgende:
fuck wat is die sebastiaan irritant, echt een schoolvoorbeeld waarom WIDM niet meer leuk is... please gooi hem er volgende week uit... en als ie de mol is is het helemaal verschrikkelijk!
gedeeltelijk ben ik het met je eens, maar als een mol zelf ook geld verdient, dan is hij/zij slecht. Maar 'overduidelijk' hoeft niet perse slecht te zijn. Want heel veel mensen verdenken Froukje van het mol zijn omdat zij juist onopvallend is en vinden bijvoorbeeld Paula geen mol omdat zij het te duidelijk is. Maar dat onopvallende valt nu juist op, dus is het beste wat de mol kan doen: opvallen en geen geld binnen halen, maar dat laatste ook weer niet te overduidelijk (ander is het ook weer duidelijk).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:41 schreef k_man het volgende:
Ik vind het wle grappig hoe diverse mensen hier roepen "oh, als [insert naam kandidaat] de Mol is, is het wel een hele slechte Mol, zo overduidelijk!". Terwijl de naam die dan genoemd wordt steeds een andere is. Dus zo overduidelijk is het kennelijk toch niet.
PJH wist niet wie de Mol was, dus het lijkt me niet. Het is me trouwens ook niet opgevallen. Alleen bij het reuzenrad werd Dennis apart genomen, toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef kenwel het volgende:
Wat mij nu al twee weken op valt is dat Dennis een speciale rol heeft bij de opdrachten en vaak even alleen wordt genomen door Pieter Jan. Of het iets betekent weet ik niet meer het valt me op.
Top! Ik zag 'm nog niet zo lang geleden posten dat hij niet zoveel tijd meer heeft en ergens halverwege een samenvatting zou doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:39 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendlief op WIDM.com is weer aan 't tekenen geslagen!
Dat PJ niks weet betekent niet dat hij geen opdrachten van de regie/redactie kan krijgen.. die kunnen best tegen hem zeggen 'kies Dennis als kandidaat', zonder dat PJ hoeft te weten of daar wat achter zit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:14 schreef k_man het volgende:
[..]
PJH wist niet wie de Mol was, dus het lijkt me niet. Het is me trouwens ook niet opgevallen. Alleen bij het reuzenrad werd Dennis apart genomen, toch?
Je schat de inteliigentie van PJH wel erg laag in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat PJ niks weet betekent niet dat hij geen opdrachten van de regie/redactie kan krijgen.. die kunnen best tegen hem zeggen 'kies Dennis als kandidaat', zonder dat PJ hoeft te weten of daar wat achter zit.
Als ze elke keer zouden zeggen 'kies Dennis maar uit' wel, maar als hij bij elke opdracht een andere selectie kandidaten krijgt/samenstelling van teams e.d. dan hoeft 't hem echt niet accuut op te vallen wie de mol is.. En zelfs al zou bij hem 't kwartje vallen, officieel weet hij dan nog steeds niet echt wie de mol isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Je schat de inteliigentie van PJH wel erg laag in.
Blijft geweldig hoe vriendlief kan tekenen!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:39 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
Seriously?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef Nuna het volgende:
Anniek is het niet, ze heeft een rood scherm gehad. Als ze die vrijstelling niet had dan was ze er gewoon uitgeweest.
Misschien wist ze dat ze de vrijstelling had toen ze de vragen ging invullenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef Nuna het volgende:
Anniek is het niet, ze heeft een rood scherm gehad. Als ze die vrijstelling niet had dan was ze er gewoon uitgeweest.
serieus? zo overdreven duidelijk dingen verneuken, zoals met dat rad, boekje stelen, laf achteraan gaan staan bij die opdracht in het theater, landkaartje kwijtmaken... man wat briljant gespeeld... ik vind de personen die niet opvallend dingen verknallen etc. zoveel leuker om te zien/ontdekken. maakt het spel voor de kijker ook veel moeilijker, die sebas is het gewoon niet of een hele slechte. Weg ermee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel een prachtig figuur in WIDM, zo zouden er wel meer mogen zijn.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:50 schreef somegirl het volgende:
[..]
Seriously?
Lees maar even een paar topics terug ofzo.....
Ja en? De mol krijgt altijd een groen scherm, wat hij/zij ook invult..quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien wist ze dat ze de vrijstelling had toen ze de vragen ging invullen
Oh god, krijgen we dat weer. Komt erop neer dat als de redactie zelf wel uitmaakt of de mol wel/geen groen scherm krijgt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:57 schreef Nuna het volgende:
Ja en? De mol krijgt altijd een groen scherm, wat hij/zij ook invult..
Nou, ik meen dat een paar seizoenen terug dat door de redactie is gezegd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:22 schreef banananasi het volgende:
[..]
Oh god, krijgen we dat weer. Komt erop neer dat als de redactie zelf wel uitmaakt of de mol wel/geen groen scherm krijgt.
Sebastiaan schopt gewoon kont. Punt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Sebastiaan was best tof deze aflevering hoewel ik echt een hekel aan die dude heb met zijn rotkop
Het is best simpel: 20 vragen over de mol, degene met de meeste foute antwoorden krijgt een rood scherm. Dus het kan zo zijn dat Anniek expres veel verkeerde antwoorden heeft gegeven, en ze krijgt dan volgens de spelregels een rood scherm.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:30 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou, ik meen dat een paar seizoenen terug dat door de redactie is gezegd.
Op een fandag schijn gezegd te zijn dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen, aangezien dat een van de spelregels is. Als dat zo is, dan zou het dus inderdaad niet kunnen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:50 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Het is best simpel: 20 vragen over de mol, degene met de meeste foute antwoorden krijgt een rood scherm. Dus het kan zo zijn dat Anniek expres veel verkeerde antwoorden heeft gegeven, en ze krijgt dan volgens de spelregels een rood scherm.
Waarom ze dat zou doen als ze de mol zou zijn? Speciaal voor mensen zoals jij. Mensen die er heilig van overtuigd zijn dat de mol NOOIT een rood scherm krijgt. En aangezien ze weet dat ze een vrijstelling had, kon ze dit met een gerust hart doen als ze de mol blijkt te zijn.
Daarom zou het een goede mollenstreek kunnen zijn
Dit is al diverse keren hier besproken, maar goed, nog één keertje dan:quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:11 schreef Steven184 het volgende:
Op een fandag schijn gezegd te zijn dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen, aangezien dat een van de spelregels is. Als dat zo is, dan zou het dus inderdaad niet kunnen.
Precies, dit heb ik ook ergens gehoord. Ik geloof nog steeds niet dat de mol een rood scherm kan krijgen. Als anderen dat niet willen geloven prima. Maar ik schrijf hierdoor Anniek wel af.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Op een fandag schijn gezegd te zijn dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen, aangezien dat een van de spelregels is. Als dat zo is, dan zou het dus inderdaad niet kunnen.
Daarom moet iemand die een rood scherm krijgt ook gewoon opdonderen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit is al diverse keren hier besproken, maar goed, nog één keertje dan:
Stel je voor dat jij gelijk hebt. Stel je ook voor dat Anniek de finale haalt. Dan is er dus behalve Anniek en de Mol, nog één andere kandidaat over. Die kandidaat zou het dan wel héél makkelijk krijgen. Het zou alle spanning uit de finale halen.
Jij vindt het wel erg lastig als logica opeens niet meer vanzelfsprekend is hè?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Daarom moet iemand die een rood scherm krijgt ook gewoon opdonderen.
Niks geen geleuter met vrijstellingen. Dat vind ik zo'n nep-spannend. Kijk, als je nou met flinke inspanning een vrijstelling verdient, dan heb je hem verdient. Maar niet alleen maar er over te struikelen om hem te vinden.
Het zou wel terecht zijn als Anniek in de finale komt, dat dan de andere kandidaat weet wie de mol is: Anniek had al weg moeten zijn, en verdient het dus niet.
Dat klopt helemaal wel en dat zou dan een kronkel in de spelregels opleveren. Ik refereerde gewoonweg aan de spelregels, waar je van uit zou mogen gaan, anders kan de redactie alles maken en dat is dan ook weer niet te bedoeling.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Stel je voor dat jij gelijk hebt. Stel je ook voor dat Anniek de finale haalt. Dan is er dus behalve Anniek en de Mol, nog één andere kandidaat over. Die kandidaat zou het dan wel héél makkelijk krijgen. Het zou alle spanning uit de finale halen.
Ja, maar zo zijn wel vaker finales saai. Vorig jaar was het voor Edo ook makkelijk om de mol te ontdekken, omdat hij en Dennis de enige finalisten waren die (volgens mij) geen geld hadden opgeleverd. Gelukkig was het voor de kijker toen nog wel wat aan, want die twijfelde nog tussen Edo en Dennis. Maar meestal is de finale ook niet meer echt spannend voor de die-hard WIDM-kijker. Als vivienne in de finale komt is het net zo saai als met anniek (in het geval de mol geen rood-scherm kan krijgen).quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef k_man het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:39 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
Uitleveringgemistquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef appelsientje het volgende:
Toch maar ff volgenmorgen kunnen we kijken
(de rest al gekeken op uitleveringgemist)
Het is maar een spelletje hequote:Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef appelsientje het volgende:
Toch maar ff volgenmorgen kunnen we kijken
(de rest al gekeken op uitleveringgemist)
quote:
Precies. Er zijn toch ook maar een aantal mensen (op één hand te tellen misschien) die weten wie de mol is binnen de organisatie?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als ze elke keer zouden zeggen 'kies Dennis maar uit' wel, maar als hij bij elke opdracht een andere selectie kandidaten krijgt/samenstelling van teams e.d. dan hoeft 't hem echt niet accuut op te vallen wie de mol is.. En zelfs al zou bij hem 't kwartje vallen, officieel weet hij dan nog steeds niet echt wie de mol is
Ik vond 't scenario juist onwaarschijnlijker worden omdat ze het Vivienne gewoon uit lieten spreken in de aflevering, 't is alsof het effect van het rode scherm (Anniek onverdacht maken) alweer teniet is gedaan doordat Vivienne ons weer wakker schudt..quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:11 schreef SMutzskii het volgende:
Vivienne zei tijdens vorige uitzending toch dat Anniek gerust nog de mol kon zijn, ze vertrouwde haar nog steeds niet.... neem aan dat als een 'speler' dat zegt in een uitzending, dat we er dus vanuit mogen gaan dat het ook echt zo kan zijn. En dat het dus mogelijk is dat Anniek als mol zijnde gewoon een rood scherm heeft gehad.
Ja, dat zeg ik dus ook. Anniek kan de mol zijn, ook al had ze een rood scherm.... Vivienne heeft gezegd dat ze Anniek nog niet afgeschreven heeft als mol (dat anniek de mol zeker niet is). De mol kan dus wel degelijk een rood scherm krijgen, anders waren de 'spelers' wel op de hoogte en zou Vivienne niet gezegd hebben dat Anniek alsnog de mol kon zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:30 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vond 't scenario juist onwaarschijnlijker worden omdat ze het Vivienne gewoon uit lieten spreken in de aflevering, 't is alsof het effect van het rode scherm (Anniek onverdacht maken) alweer teniet is gedaan doordat Vivienne ons weer wakker schudt..
Ja daarom, dus lijkt mij dat het gewoon mogelijk is dat de mol een rood scherm krijg.. en dus bij deze de discussie gesloten. Anniek kan nog altijd de mol zijn, ook al had ze een rood scherm.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:01 schreef somegirl het volgende:
Anniek zei zelf ook dat dit haar niet minder verdacht maakte vorige week.....
Ja, maar juist omdat ze in de uitzending Anniek opnieuw verdacht maken (door even uit te leggen dat ze als mol best rood kan hebben), wordt ze voor mij minder verdacht.. als ze wel de mol was hadden ze ons beter in de waan kunnen laten dat ze zeker een echt rood scherm had gekregen.. (tenzij ze bang waren dat de kijkers zich dan aan 't eind van de rit bedrogen zouden voelen)quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:06 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja daarom, dus lijkt mij dat het gewoon mogelijk is dat de mol een rood scherm krijg.. en dus bij deze de discussie gesloten. Anniek kan nog altijd de mol zijn, ook al had ze een rood scherm.![]()
quote:
Maar je mag 1 vertrouwenspersoon hebben waar je alles tegen kan vertellen dus dat maakt het al stuk minder ergquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef SMutzskii het volgende:
Dat lijkt me zo erg.. als je mee hebt gedaan aan het programma, dat je dan niets mag verraden.
Zouden alle deelnemers weten wie de mol is, nu al.. of zouden ze daar ook pas aan het einde van het programma net als ons achterkomen? (Uiteraard weten de finalisten het wel).
En toch zal ik even keihard moeten lachen wanneer Anniek eruit gaat. Iets in de trant van: ''ik zei het toch.''quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:06 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja daarom, dus lijkt mij dat het gewoon mogelijk is dat de mol een rood scherm krijg.. en dus bij deze de discussie gesloten. Anniek kan nog altijd de mol zijn, ook al had ze een rood scherm.![]()
Dat klopt!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:24 schreef Nuna het volgende:
[..]
En toch zal ik even keihard moeten lachen wanneer Anniek eruit gaat. Iets in de trant van: ''ik zei het toch.''![]()
Maar ja, iedereen zijn eigen theorieën. Als iedereen hetzelfde dacht was het spelletje lang niet zo leuk.
Gabriel: Out of reachquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:44 schreef SMutzskii het volgende:
Door de muzikale aanwijzing denkt iedereen dat Froukje eruit gaat?
Heb hem niet gehoord... maar was toch ook iets met .. now i'm such a fool?
Ja, maar hij wijst wel heel erg sterk naar Froukje. En aangezien die van vorige week ook zo duidelijk was, gok ik het er nu ook maar weer opquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:41 schreef Abigail_Virginia het volgende:
Nog een idee voor de muzikale aanwijzing. De link met bridget jones was al gelegd, met froukje.
Maar hij kan ook met paula. Bridget jones is een schrijfster/columniste en paula is ook schrijfster/columniste.
Ik hoop het niet.. dan gaat mijn mol eruit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:09 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, maar hij wijst wel heel erg sterk naar Froukje. En aangezien die van vorige week ook zo duidelijk was, gok ik het er nu ook maar weer op.
Dat zag ik dinsdag en zojuist ook in de MolMail iets met de hele groepquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Wat zou dat trouwens zijn bij het interviewfilmpje van de MolMail? ...
"Bij deze aflevering heeft de executie iets met de hele groep te maken" ofzoiets..?
(sorry geen zin om nog een keer terug te kijken).
Ja dat denk ik dus ook!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon Sebastian zijn, die dat boekje gestolen had... en zich nu nogal dom voelt.
Maar ik hooop het niet, Sebastiaan mag er niet uit!quote:
uhm......... morgen is het vrijdagquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:05 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Maar ik hooop het niet, Sebastiaan mag er niet uit!
Oh, ik moet gewoon nog 2 dagen wachten tot de aflevering.. kan vrijdag pas kijken!
Ja, maar vandaag hele dag nog wachten en morgen ook hele dag, kan pas 's avonds kijken. Is dus 2 dagen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:17 schreef somegirl het volgende:
[..]
uhm......... morgen is het vrijdag![]()
Dat duurt nog 1 dag volgensmij...
Ik denk ook dat het Sebastiaan is, hij weet niet wat er in het boekje van Froukje staat en heeft het in de tas van Hans gestopt en kan het nu niet meer terugvragen. Hij voelt zich dom.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.. dan gaat mijn mol eruit.![]()
Kan het niet gewoon Sebastian zijn, die dat boekje gestolen had... en zich nu nogal dom voelt.
Wat zou dat trouwens zijn bij het interviewfilmpje van de MolMail? ...
"Bij deze aflevering heeft de executie iets met de hele groep te maken" ofzoiets..?
(sorry geen zin om nog een keer terug te kijken).
Dan is de tijd waarin ze de test hebben gemaakt doorslaggevend..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:36 schreef Duizendpootje het volgende:
Wat gebeurt erg eigenlijk als de 2 finale kandidaten allebei de goede mol kiezen?
Kijken ze dan naar alle tests van de hele serie?
Of wordt dat ter plekke nog uitgevochten?
Ook niet iets met eerder gemaakte testen, hoeveel antwoorden ze daar in goed haddden ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:00 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Dan is de tijd waarin ze de test hebben gemaakt doorslaggevend..
Tevens TVP
Nee. Soms (weet ik tenminste uit buitenlandse series) is het wel zo dat ze in de laatste test vragen krijgen over alle opdrachten enz., in plaats van alleen over de laatste 2 dagen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Ook niet iets met eerder gemaakte testen, hoeveel antwoorden ze daar in goed haddden ?
Mwah, als Anniek eruit gaat heb je nog steeds niet "bewezen" dat de mol geen rood scherm kan krijgen als deze een vrijstelling heeft.... dan staat alleen maar vast dat Anniek de mol niet was, niet dat ze hem niet had kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:24 schreef Nuna het volgende:
[..]
En toch zal ik even keihard moeten lachen wanneer Anniek eruit gaat. Iets in de trant van: ''ik zei het toch.''![]()
Maar ja, iedereen zijn eigen theorieën. Als iedereen hetzelfde dacht was het spelletje lang niet zo leuk.
Ik opteer voor het eerste!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:46 schreef Tegan het volgende:
Ben benieuwd wie er afvalt.
Of Paula is echt dom, of ze is de mol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |