abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games zondag 25 januari 2009 @ 00:38:27 #151
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65374330
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Irving het volgende:
Heb een potentiële hint, maar als hij overduidelijk niet klopt haal ik het filmpje weg -.-

Froukje

Wat vinden jullie dat Froukje intoets rond 0:21 in filmpje? 28 of 288? Geluid aan helpt misschien trouwens.

Het nummer dat ze had moeten intypen was 02890232409, maar volgens mij typt ze 288 en dat verklaart waarom ze Viviënne en Dennis niet kan bereiken en het verklaart een heleboel andere dingen -.-

Edit: filmpje nu betere kwaliteit 14.gif
ik heb effe nog een keer gekeken, maar nadat ze dus *288* gebeld had, kreeg ze dus wel Vivienne en Dennis aan de lijn. Betekend of dat ze scheel was of expres liep te kutten omdat ze Jon misschien niet vertrouwde..
Rond 8:56 was ze dus aan het bellen en rond 9:17 zie je Vivienne en Dennis oppakken. Maar het zou natuurlijk ook zo expres gemonteerd kunnen zijn..

Hmm, ik heb even op internet gezocht. Belfast heeft idd als netnummer *0289*. Dus je ziet Froukje gewoon het verkeerde nummer intoetsen, alleen bizar dat Jon dan niemand aan de lijn kreeg. Viv en Dennis stonden vrij lang bij de telefooncel te wachten. Dan lijkt het erop dat Froukje en het verkeerd ingetoetst heeft en verkeerd doorgegeven heeft aan Jon. Of Jon voert het expres verkeerd in..

[ Bericht 8% gewijzigd door Mr.Noodle op 25-01-2009 00:46:33 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_65374355
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:39 schreef Nouk het volgende:

[..]

Nou inderdaad, zeker 288. En we weten zeker dat het nummer wat ze opleest het juiste is? Misschien zegt ze het verkeerd tegen Jon. Maar dat zou wel erg risicovol zijn denk ik.

Goed opgemerkt!
Nou ik vind het helemaal niet duidelijk of ze 2x die 8 indrukt hoor!! Het kan net zo goed 1 x 8 zijn en daarna de 9. Heb het meerdere keren bekeken maar het is echt niet duidelijk te zien!
  Redactie Games zondag 25 januari 2009 @ 01:10:06 #153
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65374878
Blijft trouwens vaag dat ik Sebastiaan tot 2x toe bij de eliminatie niet met een koffer/tas zie verschijnen.. Aflevering 2 en 3. De eerste aflevering was niet echt duidelijk..
pi_65378161
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:37 schreef Irving het volgende:

[..]

Mja kheb het ook gelezen en dat is dan wel weer jammer, want het is veruit de meest logische verklaring van die hint -.- Sowieso vind ik dat die muzikale hints helemaal weg mogen, maar dit wijst wel veel te veel naar Froukje, maar khoop dat er weer zo'n domme uitleg als bij aflevering 2 komt
Muzikale aanwijzing gaat over de volgende afvaller. Dan zou Froukje de volgende afvaller zijn. Jammer, van mij mag ze er nog wel even inblijven. Ook verdenk ik haar nog wel als mol.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 25 januari 2009 @ 11:36:46 #155
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_65379455
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Sug4r het volgende:

En dan liever niet (net als andere programma's) met Nederlanders en Belgen ,die zijn niet te verstaan.
Ben ik de enige die sowieso teletekst al altijd aanzet bij WIDM? Vooral als ze tijdens opdrachten door elkaar heen zitten te lullen, mis ik soms wat er gezegd wordt. Lang leve de ondertiteling voor doven en slechthorenden dus!

Uiteraard helemaal mee eens dat een serie met onbekende Nederlanders veel leuker zou zijn. Ik merk dat ik me nu af en toe gewoon zit te ergeren en daar baal ik van, want WIDM is toch een van m'n favo programma's ooit. Maar ja, dan lees ik hier reacties over die lekkere Dennis Storm of die toffe Sebastiaan Labrie en dan denk ik 'Tja, dat is dus precies waarom ze het tegenwoordig met BN'ers doen'. Waar het voorheen een echt spel was, zijn ze nu met z'n allen een 'tof' televisieprogramma aan het maken. En als het af en toe niet spannend of grappig genoeg is, dan regisseren we het er gewoon bij. Stuk lastiger natuurlijk met onbekende mensen die echt proberen te winnen...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 25 januari 2009 @ 11:42:57 #156
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_65379586
al dat gezeur over bn'ers of niet... als het met alleen onbekende nederlanders was, was het programma allang niet meer op de buis (zie belgie). het is een mega duur programma en scoort sinds de bn'ers veel betere kijkcijfers. anders was het programma allang gesneuveld
wat moet ik hier nu neerzetten?
  Redactie Games zondag 25 januari 2009 @ 11:46:20 #157
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65379657
Het maakt het iig er wel spannender op, want ik kan echt nog steeds peilen wie de mol is. Het nare nu is gewoon dat ze allemaal zo'n beetje aan het "mollen" zijn. Gewoon stuk of 12 molacties van verschillende personen in 1 aflevering. Dat zou bij de normale WIDM niet gebeuren..
  zondag 25 januari 2009 @ 11:54:04 #158
1986 Jane
pi_65379826
In België zijn ze gestopt omdat Woestijnvis heel principieel is en een concept niet wil uitmelken.
quote:
Het beleid van productiemaatschappij Woestijnvis is om elk nieuw programma hooguit twee seizoenen uit te zenden. Het programma was echter uitzonderlijke populair. Zo keken 1,9 miljoen mensen naar de finale-aflevering van de tweede reeks. Voor De Mol werd een eenmalige uitzondering gemaakt. Woestijnvis zal echter geen nieuwe reeksen van De Mol maken.

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Mol

[ Bericht 11% gewijzigd door Jane op 25-01-2009 12:13:14 ]
pi_65379880
Ze moeten het volgend jaar gewoon weer eens proberen met onbekende Nederlanders. Dat gaat ook scoren
pi_65380124
quote:
Op zondag 25 januari 2009 11:54 schreef Jane het volgende:

[..]

Ehhh, de vierde en laatste serie met onbekende Nederlanders (en George als Mol) is de best bekeken serie in Nederland. Wat je zegt gaat niet op dus.
En in België zijn ze gestopt omdat Woestijnvis heel principieel is en een concept niet wil uitmelken.
[..]

De laatste serie met ON'ers had toch Elise als de Mol?
  zondag 25 januari 2009 @ 12:12:40 #161
1986 Jane
pi_65380288
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:05 schreef k_man het volgende:

[..]

De laatste serie met ON'ers had toch Elise als de Mol?
Je hebt helemaal gelijk. Sorry.
pi_65384345
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:16 schreef Frollo het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat ik meedeed aan WIDM.
haha ik had rond de tijd van het glazen huis gedroomd dat Hans Schiffers in het huis kwam om persoonlijk aan Paul Rabbering te vragen of hij het programma met de afvallers van Wie is de mol wilde overnemen omdat Hans zelf al mee deed! En hij koos voor Paul omdat Paul 2 jaar geleden zo goed was..
  zondag 25 januari 2009 @ 14:29:18 #163
56875 dalet
zoekt altijd de grens op :)
pi_65384588
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:58 schreef broer het volgende:
Ook een leuk moment, vond ik:

Sebastiaan: "Dennis - nooit geloven wat de man zegt!"
En toen was hij voor mij eigenlijk al duidelijk. Voor zover het duidelijk kan zijn in zo'n programma als dit.
If it ain't Dutch... It ain't much!
pi_65385596
die paula is echt irritant
x
  Redactie Frontpage zondag 25 januari 2009 @ 15:08:53 #165
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_65385847
quote:
Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef Urquhart het volgende:
Ze moeten het volgend jaar gewoon weer eens proberen met onbekende Nederlanders. Dat gaat ook scoren
Met onbekenden was ook mooi, maar dat komt mede door Angela, die het goed deed. Toen kwamen de BN'ers, eerste seizoen hiervan was tof. Toen kwam KArel de Graaf, en die deed het slecht vond ik. Nu doet PJ Hagens het, en die doet het ook vrij goed. Maar goed, ik vind het knap hoe ze alle opdrachten verzinnen en zo weten te regelen. Kost vast een hoop geld allemaal...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 25 januari 2009 @ 15:13:55 #166
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_65386011
Bij de volgende editie zal Gerard Ekdom vast ook meedoen. Dat bijdehantje is volgens mij op televisie nog vele malen vervelender dan Hans Schiffers.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_65386036
quote:
Op zondag 25 januari 2009 11:42 schreef evert het volgende:
al dat gezeur over bn'ers of niet... als het met alleen onbekende nederlanders was, was het programma allang niet meer op de buis (zie belgie). het is een mega duur programma en scoort sinds de bn'ers veel betere kijkcijfers. anders was het programma allang gesneuveld
Dat vraag ik mij af of dat wel zo is. Bijvoorbeeld de programma's Expeditie Robinson en Peking Expres zijn ook al jaren op tv en nog steeds populair.
Wie is de mol is niet populair omdat er BNers meedoen maar omdat het een heel goed programma is waar de kijker heel actief bij betrokken is.
  Redactie Games zondag 25 januari 2009 @ 15:39:05 #168
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65386805
quote:
Op zondag 25 januari 2009 14:29 schreef dalet het volgende:

[..]

En toen was hij voor mij eigenlijk al duidelijk. Voor zover het duidelijk kan zijn in zo'n programma als dit.
Het zou kunnen, het dagboek van de mol in aflevering 1,2,3 is behoorlijk in de stijl geschreven die ik van Sebastiaan zou verwachten. Hele tijd dat "tricky" en dat semi-hippe gebruik van woorden..

Maar goed, ik zit nog steeds met dat zinnetje van PJH: "Op een gegeven moment wist ik wie de mol was, Ik wist het zeker, het was zelfs zo overduidelijk, dat ik bang was dat het programma in het water zou vallen. Totdat op een gegeven moment mijn mol eruit ging.."

Volgens mij zat dat in het filmpje van de perspresentatie, zowat aan het einde..
  zondag 25 januari 2009 @ 15:49:59 #169
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_65387207
quote:
Op zondag 25 januari 2009 15:39 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Het zou kunnen, het dagboek van de mol in aflevering 1,2,3 is behoorlijk in de stijl geschreven die ik van Sebastiaan zou verwachten. Hele tijd dat "tricky" en dat semi-hippe gebruik van woorden..

Maar goed, ik zit nog steeds met dat zinnetje van PJH: "Op een gegeven moment wist ik wie de mol was, Ik wist het zeker, het was zelfs zo overduidelijk, dat ik bang was dat het programma in het water zou vallen. Totdat op een gegeven moment mijn mol eruit ging.."

Volgens mij zat dat in het filmpje van de perspresentatie, zowat aan het einde..
Ja dat heb ik ook. Daarom denk ik ook niet dat Sebastiaan de mol is
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  FOK!fossiel zondag 25 januari 2009 @ 16:00:49 #170
8443 cptmarco
it's captain...
pi_65387689
quote:
Op zondag 25 januari 2009 16:00 schreef cptmarco het volgende:
ik kwam deze site tegen, kennen jullie deze al???
http://home.student.uva.nl/n.schouten/indeseriepagina2009.htm

staan wel een aantal leuke dingen op die site...
Voor wie de site wil onthouden: www.wieisdemol.net , makkelijkere link.
pi_65387803
quote:

Hey ik sta er tussen Wist ik niet eens -.- Khad hem alleen iets anders uitgelegd.

Kvind het trouwens wel nep nu in de prono dat een heleboel nu Froukje als afvaller hebben door die muzikale hint omdat anderen op andere fora dat zeggen. Het is weliswaar een hele sterke hint, maar alsnog vind ik het nep -.-
  zondag 25 januari 2009 @ 16:27:42 #173
240288 RonBurgundy
You stay classy
pi_65388798
Waar kan je alle groepsfoto's terugkijken die gemaakt zijn?
.. van dit seizoen bedoel ik dan.

[ Bericht 24% gewijzigd door RonBurgundy op 25-01-2009 16:44:09 ]
Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.
pi_65390457
quote:
Op zondag 25 januari 2009 16:27 schreef RonBurgundy het volgende:
Ik denk dat je uitzendinggemist.nl moet raadplegen
x
pi_65391755
quote:
Op zondag 25 januari 2009 16:27 schreef RonBurgundy het volgende:
Op wieisdemol.nl is een enorm uitgebreid forum, daar vind je ook een plaatjestopic. Daar zijn als het goed is alle groepsfoto's te vinden.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_65391933
Hmmz..als PJH zegt dat ie pas in de finale erachter kwam wie de mol was... zouden wij dan wel allemaal zo slim kunnen zijn om het wel eerder te weten?
pi_65391969
quote:
Op zondag 25 januari 2009 17:47 schreef SMutzskii het volgende:
Hmmz..als PJH zegt dat ie pas in de finale erachter kwam wie de mol was... zouden wij dan wel allemaal zo slim kunnen zijn om het wel eerder te weten?
Waarom niet?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_65397738
quote:
Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef Irving het volgende:

[..]

Hey ik sta er tussen Wist ik niet eens -.- Khad hem alleen iets anders uitgelegd.

Kvind het trouwens wel nep nu in de prono dat een heleboel nu Froukje als afvaller hebben door die muzikale hint omdat anderen op andere fora dat zeggen. Het is weliswaar een hele sterke hint, maar alsnog vind ik het nep -.-
Ik vind die muzikale hint juist op Sebastiaan slaan.

Aan het eind van de vorige aflevering zegt hij dat hij zich erg schuldig voelt want nu is het boekje van Froukje het spel uit. Hij zegt ook dat Hans zich erg verneukt zal voelen als hij dat boekje thuis vindt. En waarom heeft Hans er niks over gezegd zegt hij want dan had hij wat meer kunnen leren over mollen.

Out of reach = het boekje is uit het spel door Sebastiaan
swept away by you = weggevaagd door Hans, door zijn eigen schuld. Want hij had zelf niet in het boekje gekeken.
Now I feel like a foul = Nu voelt hij zich dom, omdat hij dat boekje natuurlijk zelf had moeten houden.
  Redactie Games zondag 25 januari 2009 @ 21:10:02 #179
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65398796
Dan moet Sebas volgende keer toch z'n koffers eens een keer meenemen bij de eliminatie...
  zondag 25 januari 2009 @ 22:29:46 #180
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_65401828
Of hij moet ze daarna nog even gaan ophalen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_65402258
quote:
Op zondag 25 januari 2009 21:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan moet Sebas volgende keer toch z'n koffers eens een keer meenemen bij de eliminatie...
Ze hebben hun koffers niet bij zich alleen eventuele handbagage. Misschien dat Sebastiaan dat niet nodig vindt
  FOK!fossiel maandag 26 januari 2009 @ 10:16:57 #182
8443 cptmarco
it's captain...
pi_65411866
dat heeft een eerdere mol toch ook al eens gedaan, nooit met bagage op komen draven bij de eliminatie? Of heb ik dat mis? Ik denk niet dat ze zo iets twee keer zullen doen.
pi_65412505
quote:
Op zondag 25 januari 2009 15:13 schreef Terreros85 het volgende:
Bij de volgende editie zal Gerard Ekdom vast ook meedoen. Dat bijdehantje is volgens mij op televisie nog vele malen vervelender dan Hans Schiffers.
Gerard Ekdom Zou leuk zijn als hij meedoet. Volgens mij is dan heel 3FM wel kandidaat geweest
pi_65412557
quote:
Op zondag 25 januari 2009 21:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wel of geen bagage bij de eliminatie, ik vind Sebastiaan te mollig om de mol te kunnen zijn geloof ik.
pi_65412603
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:44 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Wel of geen bagage bij de eliminatie, ik vind Sebastiaan te mollig om de mol te kunnen zijn geloof ik.
Dat had ik destijds een beetje met Miloushka
pi_65412608
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:42 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Gerard Ekdom Zou leuk zijn als hij meedoet. Volgens mij is dan heel 3FM wel kandidaat geweest
Giel Beelen niet, gelukkig.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 26 januari 2009 @ 10:49:01 #187
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_65412697
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:58 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Vivienne kan het gewoon niet zijn. Als je 2000 euro in de pot brengt (plus nog een andere 200), dan ben je of een hele slechte, niet succesvolle mol of je bent het gewoon niet. Het lijkt me wel heel raar als je per ongeluk 2000 binnen brengt. Dennis verdenk ik er ook niet van, want hij is degene die Vivienne de weg wees naar de 1000 euro, wat hij weer hoorde van Jon die in de auto zat (wat Jon ook vrij pleit). Hij had ook kunnen doen alsof hij Jon niet hoorde of niet begreep, wat heel goed had gekund. Anniek is het denk ik ook niet, omdat zij Jon de kans had dat van die 1000 euro door te geven aan Dennis en bij het eind toen ieder er uit was toch nog mooi geld heeft binnen gehaald, terwijl ze zich gewoon aan de jagers had kunnen overgeven. Dat ze die 1000 niet pakte kan je zien als een molstreek (geen geld binnen halen en op hopen dat niemand het doet), maar ze had het ook wel kunnen doen en zeggen dat de kans groot was dat anders niemand het gepakt zou hebben. Dus die beslissing hou ik er buiten.
Ik heb hier ook over nagedacht, maar de enige juiste conclusie die je over de auto-opdracht kan trekken, is dat die uit het oogpunt van de mol is mislukt. In dat opzicht vind ik Anniek en Jon beide nog steeds verdacht. Het neit aantikken van de 1000 kan namelijk een gok zijn geweest. Het is geloofwaardig naar de rest dat je hem overlaat, maar het was een lastige om te pakken, je zette jezelf ermee vast. Ik zou als mol denk ik ook gegokt hebben dat ze hem niet zouden verdubbelen.
Gegokt en verloren dus misschien.
Dennis heeft wel idd al te veel positieve dingen gedaan tijdens de opdrachten om nog de mol te kunnen zijn. Hij doet heel verdacht, maar hij kan het bijna niet zijn. (hem verdacht ik als eerste).

Oh en Viviënne *zwijmel*
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_65412883
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ik heb hier ook over nagedacht, maar de enige juiste conclusie die je over de auto-opdracht kan trekken, is dat die uit het oogpunt van de mol is mislukt.
Is dat wel zo? Eerder is op dit forum ook al gezegd dat in het voorstukje van de volgende uitzending te zien is dat er een veiling-achtig iets komt. Vanuit dat ookpunt weet de mol dat er wel weer veel geld uit de pot zal gaan waarschijnlijk. Natuurlijk is het beter om een veiling te beginnen met een zo laag mogelijke pot, maar op deze manier kun je je wel lekker minder verdacht maken...
  maandag 26 januari 2009 @ 11:08:18 #189
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_65413202
Tja, als je zo denkt, kan iedereen dus nog de mol zijn
Nee, daar ga ik maar even niet van uit, lijkt me ook geen goede tactiek.
pi_65413401
Tja, als je iedereen op basis van dit soort dingen afschrijft kun je misschien nu al 'weten' wie de mol is, dat lijkt me ook niet de bedoeling van het volgen van het programma ;-)
  maandag 26 januari 2009 @ 11:24:38 #191
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_65413703
Ja, het is mijn methode om mensen 1 voor 1 af te schrijven totdat er nog maar 1 over blijft. Heeft nog nooit gewerkt, maar toch vind ik de methode geweldig!
  maandag 26 januari 2009 @ 11:52:56 #192
202348 Susi
Temple of Love
pi_65414575
quote:

Die Heinz heeft inderdaad heel overzichtelijke punten, erg fijn !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 januari 2009 @ 12:38:54 #193
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65415920
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:42 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Annemiek graag volgend jaar dan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 26 januari 2009 @ 13:51:01 #194
240288 RonBurgundy
You stay classy
pi_65418198
quote:
Op zondag 25 januari 2009 17:43 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Op wieisdemol.nl is een enorm uitgebreid forum, daar vind je ook een plaatjestopic. Daar zijn als het goed is alle groepsfoto's te vinden.
Nog steeds niks kunnen vinden alleen groepsfoto's van de eerste twee afleveringen..

Iemand toevallig de foto van afl. 3 paraat?
Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.
pi_65420419
Wat een tof programma zeg, what a shame dat ik de vorige edities niet heb gevolgd
Zo niet.. dan toch!
  maandag 26 januari 2009 @ 15:08:59 #196
202348 Susi
Temple of Love
pi_65420840
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:55 schreef NrSiX het volgende:
Wat een tof programma zeg, what a shame dat ik de vorige edities niet heb gevolgd
Je kunt er nog een paar terugkijken via uitzending gemist
pi_65422106
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:51 schreef RonBurgundy het volgende:

[..]

Nog steeds niks kunnen vinden alleen groepsfoto's van de eerste twee afleveringen..

Iemand toevallig de foto van afl. 3 paraat?
Er was geen groepsfoto gemaakt in deze aflevering Althans, dezelfde foto als uit aflevering 2 is laten zien als groepsfoto
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:38 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Ik vind die muzikale hint juist op Sebastiaan slaan.

Aan het eind van de vorige aflevering zegt hij dat hij zich erg schuldig voelt want nu is het boekje van Froukje het spel uit. Hij zegt ook dat Hans zich erg verneukt zal voelen als hij dat boekje thuis vindt. En waarom heeft Hans er niks over gezegd zegt hij want dan had hij wat meer kunnen leren over mollen.

Out of reach = het boekje is uit het spel door Sebastiaan
swept away by you = weggevaagd door Hans, door zijn eigen schuld. Want hij had zelf niet in het boekje gekeken.
Now I feel like a foul = Nu voelt hij zich dom, omdat hij dat boekje natuurlijk zelf had moeten houden.
Ja zou kunnen. RayMania had de hint naar Froukje al een beetje uitgelegd, maar ik vertel hem even compleet. Gabrielle - Out of Reach is dus de soundtrack in Bridget Jones' Diary. Jones is synoniem voor Johnson (bron) en Johnson is de engelse vertaling van Jansen. Dan wijst het dus naar Jansen's diary, Froukje.

Kheb de hint ook een beetje kunnen linken aan Sebastiaan, want Jones' Diary kan je als twee dingen opvatten: Jon's diary, en Jansen's (Froukje dus) diary. Sebastiaan heeft Froukje's diary dus gejat, en heeft molboek vergeleken met Jon, dus hij is érg sterk betrokken bij beide diary's (en misschien wel een "bridge" is tussen Jon's & Jansen's diary ) Maar eigenlijk klinkt de hint naar Froukje sterker.

Ondanks dit blijf ik wel op Froukje als mol, want op basis van de afleveringen vind ik haar veruit het verdachtst.

[ Bericht 28% gewijzigd door Irving op 26-01-2009 16:46:31 ]
pi_65425400
Even een puntje.
Toen Anniek het rode scherm kreeg zei ze tegen de camera dat ze sebastiaan het verdachtst vond, en dat ze voor hem ging als mol. Dat zou dus kunnen betekenen dat Sebastiaan de mol niet is, of dat Anniek de mol wel is..
  maandag 26 januari 2009 @ 17:51:08 #199
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_65427014
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ik heb hier ook over nagedacht, maar de enige juiste conclusie die je over de auto-opdracht kan trekken, is dat die uit het oogpunt van de mol is mislukt. In dat opzicht vind ik Anniek en Jon beide nog steeds verdacht. Het neit aantikken van de 1000 kan namelijk een gok zijn geweest. Het is geloofwaardig naar de rest dat je hem overlaat, maar het was een lastige om te pakken, je zette jezelf ermee vast. Ik zou als mol denk ik ook gegokt hebben dat ze hem niet zouden verdubbelen.
Gegokt en verloren dus misschien.
Dennis heeft wel idd al te veel positieve dingen gedaan tijdens de opdrachten om nog de mol te kunnen zijn. Hij doet heel verdacht, maar hij kan het bijna niet zijn. (hem verdacht ik als eerste).

Oh en Viviënne *zwijmel*
maar ik heb Anniek en Jon niet (alleen) meer op mijn lijstje vanwege de actie rondom die 1000, maar om andere acties. Want zoals ik ook schreef hebben ze nadat iedereen er uit was ook nog wat geld binnen gehaald, terwijl ze ook heel dom hadden kunnen doen en zich laten pakken.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  maandag 26 januari 2009 @ 20:00:43 #200
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_65431392
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:04 schreef Guppi het volgende:
Even een puntje.
Toen Anniek het rode scherm kreeg zei ze tegen de camera dat ze sebastiaan het verdachtst vond, en dat ze voor hem ging als mol. Dat zou dus kunnen betekenen dat Sebastiaan de mol niet is, of dat Anniek de mol wel is..
Sebastiaan is het ook niet. Hij was mijn verdachte maar is na de laatste aflevering niet meer. Hij doet veel te veel verdachte dingen en er wordt veel te veel gefocust op zijn acties. Als hij de mol was, hadden ze echt niet zo overduidelijk laten zien dat hij het gejat heeft.

Mijn verdenking gaat nu richting Anniek. De telefoon niet horen als die afgaat door lekker hard te kletsen met Hans, die toch niets door had omdat hij zo'n klungel is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')