abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:14:58 #51
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_65344648
Hans eruit.
Sebastiaan en z'n acties.
Vivienne.

Leuke aflevering, ik had graag mee willen doen op dat autokerkhof. Verder waar ik Paula eerst niet heel opvallend vond en ze daarom mijn mol was, liep ze wel heel erg aan te klooien dit keer. Over Rick hoor je ook maar weinig, zou ook prima een mol kunnen zijn.

Moet nu nog ff een tweede keer gaan kijken zodat ik me minder op de opdrachten focus, maar even goed ga opletten kwa mol.-
pi_65344744
Paula vond ik nu ook wel erg verdacht met die walkie-talkie, maar iemand anders kan dat net zo goed dat hebben gesaboteerd. Gewoon Paula de schuld ervan geven dat zei elke keer op het knopje drukt.
pi_65344802
hmm, lastig weer!!!

Over dat die spellen allemaal met z'n 9enen gespeeld moeten worden, het lijkt me dat ze daar gewoon een draaiboek voor klaar hebben liggen (wat volgensmij al eerder is geopperd), op alle situaties is wel wat bedacht lijkt me.

Anniek zei ook dat ze net haar rijbewijs had, en dat ze daarom dus zo slecht reed, kunnen we checken of dit waar is? Anders is het natuurlijk een mooie molsmoes om slecht te rijden.

En zo briljant origineel vond ik de opdrachten niet. Het auto spel leek inderdaad op dat van het maisveld, en er zijn ook al tig opdrachten geweest dat de ene helft in de stad gedropt wordt en de andere helft die mensen naar hun toe moet loodsen....

Verder wel een leuke aflevering met heerlijk veel cinisme inderdaad, fijn!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_65344848
pi_65344934
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[ afbeelding ]
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_65345101
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:21 schreef somegirl het volgende:
hmm, lastig weer!!!

Over dat die spellen allemaal met z'n 9enen gespeeld moeten worden, het lijkt me dat ze daar gewoon een draaiboek voor klaar hebben liggen (wat volgensmij al eerder is geopperd), op alle situaties is wel wat bedacht lijkt me.

Anniek zei ook dat ze net haar rijbewijs had, en dat ze daarom dus zo slecht reed, kunnen we checken of dit waar is? Anders is het natuurlijk een mooie molsmoes om slecht te rijden.

En zo briljant origineel vond ik de opdrachten niet. Het auto spel leek inderdaad op dat van het maisveld, en er zijn ook al tig opdrachten geweest dat de ene helft in de stad gedropt wordt en de andere helft die mensen naar hun toe moet loodsen....

Op Wikipedia staat bij rijbewijs bij BN-ers dat ze geen rijbewijs heeft. Wikipedia kan natuurlijk verouderd zijn, maar als ze hem al heeft, heeft ze hem in elk geval nog niet lang.

Jon blijft geniaal.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:44:42 #57
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_65345543
Ik begrijp dat Anniek met/zonder rijbewijs punt niet. Waarom zou ze erover liegen? Als zij geen rijbewijs had had ze alleen maar een betere reden om die oefening slecht te doen, want zij kon niet weten dat ze moest rijden (net als de rest). Dus waarschijnlijk heeft ze gewoon ook net haar rijbewijs gehaald, maar is ze gewoon bang dat haar iets overkomt als ze hard rijdt.

Maar mijn enige punt is dus dat het geen drol uitmaakt of ze nou liegt over haar rijbewijs of niet, omdat ze toch moest rijden.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:49:46 #58
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_65345725
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:31 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Op Wikipedia staat bij rijbewijs bij BN-ers dat ze geen rijbewijs heeft. Wikipedia kan natuurlijk verouderd zijn, maar als ze hem al heeft, heeft ze hem in elk geval nog niet lang.
Het is er wel pas op 30 december j.l. opgezet. (zie de geschiedenis). Maar goed, ik ben het verder met mijn bovenbuurman eens dat het niet uitmaakt.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_65345800
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:44 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik begrijp dat Anniek met/zonder rijbewijs punt niet. Waarom zou ze erover liegen? Als zij geen rijbewijs had had ze alleen maar een betere reden om die oefening slecht te doen, want zij kon niet weten dat ze moest rijden (net als de rest). Dus waarschijnlijk heeft ze gewoon ook net haar rijbewijs gehaald, maar is ze gewoon bang dat haar iets overkomt als ze hard rijdt.

Maar mijn enige punt is dus dat het geen drol uitmaakt of ze nou liegt over haar rijbewijs of niet, omdat ze toch moest rijden.
Het punt is dat ze ook al jaren haar rijbewijs zou kunnen hebben, maar er gewoon over loog dat ze het nog maar net had, en dus zo een reden had om knullig te rijden. Maar ze heeft het dus inderdaad nog maar net, dus heeft ze niet gelogen en is er een verklaring voor haar slechte rijden.
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_65345885
quote:
[ afbeelding ]

@Viking84:
Wie is de mol wordt elke vrijdagochtend herhaald, om 9. 00 u.
I HATE MUSIC
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 23 januari 2009 @ 14:55:19 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65345932
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:49 schreef zeeuwse het volgende:
Ik ben eruit. Anniek is de mol. Ik vind dat treuzelen bij die telefooncel zo'n typische mollenactie als ik erover nadenk.
De mol weet natuurlijk dat het sowieso krap aan zal zijn met de tijd, dus een beetje tijd verspillen geeft al een goede garantie op het verliezen van al het geld. Als je die tijd eenmaal kwijt bent, kun je daarna zo fanatiek zijn als je maar wil, om goodwill te kweken, de opdracht kan dan niet meer gewonnen worden.

Het was volgens mij ook niet toevallig dat zij bij zo'n ouderwetse gietijzeren bunker van een telefooncel gezet waren, de andere waren van die moderne lichtgewicht cabines, of zelfs helemaal open.
Nu kon ze met enige geloofwaardigheid claimen dat ze de telefoon niet had gehoord.
Verder deed ze nog een paar keer vaag toen ze uiteindelijk wel gebeld werd.

En als ik dan naar de vorige afleveringen kijk, dan lijkt het me dat ze gepositioneerd is als het naïeve ietwat verlegen blondje, en dat gedoe met die vrijstelling en dat rode scherm is natuurlijk om ons zand in de ogen te strooien, maar ondertussen.
Ik moet de eerste aflevering nog eens terug kijken om te zien wat haar rol ook weer was in het camera-pakhuis (afl 1).

En kan de verborgen boodschap in plaats van 'wie is de mol' niet zijn 'Anniek is de mol'?
bovendien eindigen ze uiteindelijk die eerste opdracht bij een telefooncel buiten die Mall ipv binnen. Hans vraagt nog staan we goed en Anniek. Ja hier moeten we zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65346021
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:55 schreef rubbereend het volgende:

bovendien eindigen ze uiteindelijk die eerste opdracht bij een telefooncel buiten die Mall ipv binnen. Hans vraagt nog staan we goed en Anniek. Ja hier moeten we zijn.
Ja maar dat kan ook een mol actie van Paula zijn die alleen heeft gezegd dat ze naar dat station moeten komen, en gezien ze steeds bij een telefooncel moesten zijn vind ik het ergens nog wel logisch dat je dan bij de telefooncel gaat staan in plaats van binnen, als je dat niet is verteld. Jon zei duidelijk, in het station, daar ben ik, dat is het eindpunt. Paula hebben we dat niet horen zeggen, dus die kan net zo goed de "volgende locatie" aangegeven hebben zonder te zeggen dat dat het eindpunt was.
pi_65346031
quote:
[ afbeelding ]

Jon is sowieso wel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_65346325
Wat een toffe aflevering weer, met leuke opdrachten.
Paula veel te opvallend, maakt me toch aan het twijfelen
  Redactie Games vrijdag 23 januari 2009 @ 15:08:41 #65
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65346327
Ik zat net nog op de site van Hans Schiffers te kijken.. vond ik dit. Toch zonde dat het niet meer op de NL buis komt..

Overigens gaat Hans om 15:30 zijn verhaal doen over Wie is de Mol? op Radio 2..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_65346531
Anniek, Jon en Vivienne zijn voor me afgevallen als mol... Froukje komt steeds meer in beeld
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_65346664
Fort Boyard is inderdaad geweldig, komt nog wel op TV5 met zeer aardige dames in strakke shirts
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:25:54 #68
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65346819
Ik lees hier overal theorieën die bepaalde kandidaten vrijpleiten. In WIDM is NIEMAND ooit vrij te pleiten.

De mol weet van tevoren alle opdrachten. Het kan dus ook zo zijn dat de Mol weet dat bij de volgende opdracht de verdiensten van het autokerkhof ongedaan kunnen worden gemaakt. Dus dat Pieter Jan volgende week zegt: "slaagt deze opdracht, verdubbelen jullie de opbrengst van het autokerkhof. mislukt ie, zijn jullie al het geld dat daar verdiend werd kwijt."

Wil niet zeggen dat dit ook daadwerkelijk gebeurt, maar in WIDM kan alles. En met deze kennis kan de Mol veel geld bij elkaar sprokkelen en het volgende week weer allemaal verliezen. Als bv. Vivienne de mol is, kan ze lekker achterover leunen en veel geld binnenhalen, zodat iedereen denkt dat zij het niet is.
Dus geen enkele actie kan een mol vrijpleiten.

Overigens, op wieisdemol.com staat een interview met Pieter Jan. Staan wat opmerkelijke dingen in.
quote:

Vind je dat de komende serie de vorige serie overtreft?

De Mol, die ik nederig groet, heeft mij er volkomen - maar dan ook volkomen - ingeluisd. Je zult ontdekken, op enig moment, dat de Mol in deze serie briljant opereert.
Nederig groet? Zit daar een hint in?
quote:
Ervan uitgaande dat je niet wist wie de mol was, had je snel door wie het was?

Nee. Ik dacht het te weten, maar ik ben er pas tijdens de finale werkelijk achtergekomen.
Tijdens de persconferentie van de AVRO zei Pieter Jan al dat hij op een bepaald moment echt wist wie de mol was, hij was ervan overtuigd. Vervolgens kreeg die persoon een rood scherm.

En toch ben ik ook onder de indruk van de tas van Dennis. Als hij van tevoren wist dat het geld in zijn tas zat, had hij simpelweg vette pech dat Sebastiaan het boekje van Froukje had gejat. Voor hem werd dat dus een toevallige, onverwachte situatie.
Het argument van Sebastiaan dat Froukje nooit in haar boekje kijkt kan trouwens ook heel onschuldig zijn. Ze kan meer met het spel bezig zijn dan met de vraag: wie is de mol...
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_65346996
Als je plaatjes van Paula Udondek zoekt in google dan krijg je midden op je scherm een plaatje 'Winner!"

[ Bericht 35% gewijzigd door sverbern op 23-01-2009 15:42:16 ]
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:33:10 #70
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65347058
Hans kondigt op Radio 2 WIDM aan en start dan Robbie Williams - Feel in?
http://nedtlyrics.nl/robbie-williams/feel
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_65347373
Ik herkende 't nummer wel, maar geen flauw idee hoe het heet
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:43:30 #72
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65347380
Muzikale aanwijzing over de volgende afvaller:
Gabrielle - Out of Reach

http://nedtlyrics.nl/gabrielle/out-of-reach
  Redactie Games vrijdag 23 januari 2009 @ 15:44:01 #73
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65347400
Dit is de muzikale aanwijzing van deze week..
pi_65347452
Knew the signs
Wasn't right
I was stupid for a while
Swept away by you,
And now I feel like the fool

Zou dit dan slaan op dat iedereen dacht dat ....... de mol was en het dus toch niet zo bleek?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:48:14 #75
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65347557
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef somegirl het volgende:
Knew the signs
Wasn't right
I was stupid for a while
Swept away by you,

Zou dit dan slaan op dat iedereen dacht dat ....... de mol was en het dus toch niet zo bleek?
Als je 't vrij vertaalt betekent het zoiets als: ik dacht te weten wie de mol was, maar mijn vermoedens waren niet goed. ik kreeg een tunnelvisie op een persoon, dacht zeker te weten wie de mol was. nu voel ik me dwaas.

Dus is er gisteren een kandidaat geweest die heeft verteld zeker te weten wie de mol is, en daar vol voor is gegaan?
  Redactie Games vrijdag 23 januari 2009 @ 15:48:19 #76
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65347564
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef somegirl het volgende:
Knew the signs
Wasn't right
I was stupid for a while
Swept away by you,

Mjah, dan zou het ook op Hans zelf van toepassing zijn..
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:48 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Als je 't vrij vertaalt betekent het zoiets als: ik dacht te weten wie de mol was, maar mijn vermoedens waren niet goed. ik kreeg een tunnelvisie op een persoon, dacht zeker te weten wie de mol was. nu voel ik me dwaas.
Dat zijn er volgens mij vrij veel...
pi_65347758
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:48 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Dus is er gisteren een kandidaat geweest die heeft verteld zeker te weten wie de mol is, en daar vol voor is gegaan?
Ja, Hans, maar die is er al uit.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:00:10 #78
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65347990
Ah wacht, misschien heb ik een idee.
Hans werd geïnterviewd door Radio 2-collega Sander de Heer. Sander vroeg Hans op een gegeven moment iets als "of ging je niet meteen naar huis, maar kreeg je de mogelijkheid terug te komen in het spel?".

Hans gaf een heel politiek correct antwoord daarop: "in wie is de mol weet je het nooit, alles is mogelijk"

Dus is het mogelijk dat Hans terug in het spel komt (door een of andere opdracht, denk aan Paul Rabbering 2 jaar geleden), tijdens de test zijn strategie omgooit en toch 100% inzet op die bepaalde persoon en er dan alsnog uitvliegt?
pi_65348157
Misschien is het wel Anniek, "Knew the signs" slaat dan op dat ze al eens een rood scherm had.
pi_65348445
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:19 schreef Lov1 het volgende:
Ik vond die actie van Sebastiaan ook niet tof (boekje stelen) En hem dan nog bij iemand anders in doen ook. De comments op de opdrachten zijn wel erg grappig
Juist wel. Dat kwam in voorgaande jaren ook geregeld voor: boekjes jatten, jokers jatten, geld jatten, etc. Er was zelfs een keer een opdracht waar bij één van de kandidaten ongemerkt zoveel mogelijk boekjes van andere kandidaten moest jatten. Het spel houdt niet op als de opdracht is afgelopen; je moet constant op je hoede zijn.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:16:09 #81
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_65348555
Ik had vannacht gedroomd dat ik meedeed aan WIDM.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:34:18 #82
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65348925
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Er was zelfs een keer een opdracht waar bij één van de kandidaten ongemerkt zoveel mogelijk boekjes van andere kandidaten moest jatten.
Dat was twee jaar geleden, bij Paul Rabbering. Door een X aantal boekjes te jatten kon ie in het spel blijven...

Ik voorzie nu ook zoiets voor Hans...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 23 januari 2009 @ 16:40:19 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65349000
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:57 schreef somegirl het volgende:

[..]

Ja maar dat kan ook een mol actie van Paula zijn die alleen heeft gezegd dat ze naar dat station moeten komen, en gezien ze steeds bij een telefooncel moesten zijn vind ik het ergens nog wel logisch dat je dan bij de telefooncel gaat staan in plaats van binnen, als je dat niet is verteld. Jon zei duidelijk, in het station, daar ben ik, dat is het eindpunt. Paula hebben we dat niet horen zeggen, dus die kan net zo goed de "volgende locatie" aangegeven hebben zonder te zeggen dat dat het eindpunt was.
maar daar staan Jon en Froukje bij dus dat zou wel heel opvallend zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65349003
ik heb me nooit met muzikale hints beziggehouden, maar het lijkt mij dat het slaat op gebeurtenissen in de volgende aflevering?

Dan zal er wel iemand zijn die iets met richting wijzers / bordjes moet doen
pi_65349159
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:40 schreef avonne het volgende:
ik heb me nooit met muzikale hints beziggehouden, maar het lijkt mij dat het slaat op gebeurtenissen in de volgende aflevering?

De muzikale hints slaan op de volgende afvaller
pi_65349209
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:40 schreef avonne het volgende:
ik heb me nooit met muzikale hints beziggehouden, maar het lijkt mij dat het slaat op gebeurtenissen in de [b]volgende aflevering?
[/b]
Het gaat om de volgende afvaller.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:01:26 #87
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65349488
Muzikale aflevering kan ook op sebastiaan slaan. Dat hij het achteraf dom vond dat hij toch het boekje had gejat .

Aaah muzikale hints gaan over de volgende afvaller... oke .
A little knowledge is a dangerous thing.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:02:45 #88
202348 Susi
Temple of Love
pi_65349535
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:16 schreef Frollo het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat ik meedeed aan WIDM.
Heb ik meer dan eens gedroomd
pi_65349949
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:21 schreef somegirl het volgende:
hmm, lastig weer!!!

waarom had ze net haar rijbewijs? omdat ze (als de mol) wist dat ze voor een opdracht moest rijden?
pi_65350076
Als Anniek het is, zou ik het echt kut vinden, zoo duidelijk dat het is.

Ik bedacht gister nog iets, misschien is het al langsgekomen, maar deze topics gaan nogal hard. Het zal vast ook al zijn genoemd op widm forum, maarja. Bij de Beethoven opdracht was de Wie in de zin Dennis. Als je dan in Wie is de mol, Wie vervangt door Dennis, heb je: Dennis is de mol. Maarja dat is volgens mij een beetje te simpel gedacht
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:24:35 #91
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_65350093
Misschien vergis ik me, maar volgens mij deelde PJ zelf de groepen in voor het telefoonspelcel. Misschien wel om de mol in het groepje te krijgen waar de redactie hem/haar wil hebben.
Maar ja, welk groepje was dat?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:24:52 #92
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_65350107
Ze zaten niet op een openbare weg, waarom zou je dan je rijbewijs moeten hebben? Dan was eventueel oefenen al genoeg geweest.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_65350310
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:24 schreef FritsFlits het volgende:
Ze zaten niet op een openbare weg, waarom zou je dan je rijbewijs moeten hebben? Dan was eventueel oefenen al genoeg geweest.
voor het geval er iets gebeurt, dat de makers niet aansprakelijk kunnen worden gesteld ofzo
pi_65350365
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:24 schreef Frollo het volgende:
Misschien vergis ik me, maar volgens mij deelde PJ zelf de groepen in voor het telefoonspelcel. Misschien wel om de mol in het groepje te krijgen waar de redactie hem/haar wil hebben.
Maar ja, welk groepje was dat?
en bij de tweede kozen ze de groepen vantevoren zelf in, mss was de mol niet op de juiste plek en kon hij/zij helemaal niet mollen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:45:46 #95
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_65350594
Misschien al genoemd, maar ik vond het in de openingsscene raar dat net toen de kerkklok daarachter luidde. En stonden de klokken op verschillende tijden?
Bij de eerste keer dat Jon tegen de camera praatte maakte hij ook rare gebaren met zijn handen. Met rechts een vinger omhoog (een L?), met links maakt hij een rondje met zijn vingers en stak hij drie vingers op (O-L). Nog maar eens terugkijken, kan ook toeval zijn.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:46:49 #96
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_65350622
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:33 schreef Madsen het volgende:

[..]

voor het geval er iets gebeurt, dat de makers niet aansprakelijk kunnen worden gesteld ofzo
Nee, dat van het rijbewijs moeten we denk ik echt vergeten. Mocht er iets ernstigs gebeuren bij die actie dan had het niet uitgemaakt of iemand een rijbewijs wel had of niet. Zoiets geldt pas op de openbare weg en daar hebben ze tot nu toe altijd chauffeurs voor gebruikt. Daarnaast moeten we maar gewoon geloven dat de mol inderdaad nog niet bekend was voor dat het programma begon. Het zou heel erg suf zijn als ze dat gefaked zou zijn, want dan hebben de kijkers (wij dus) de volgende keer echt geen zin meer om te kijken omdat de redactie zwaar met ons loopt te fucken.

Anniek zou het kunnen zijn, maar niet vanwege dat rijbewijs! Maar ik denk sowieso niet meer dat ze het is.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  FOK!fossiel vrijdag 23 januari 2009 @ 19:21:04 #97
8443 cptmarco
it's captain...
pi_65353222
Net de aflevering gezien op uitzendinggemist, en wat mij bij gebleven is:
hadden sebastiaan (en rick) nou een race licensie? en wie verdeelde de taken voor de opdracht: Sebastiaan... en heel toevallig zaten beide heren niet achter het stuur...

tevens tvp
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:27:35 #98
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65353472
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:21 schreef cptmarco het volgende:
Net de aflevering gezien op uitzendinggemist, en wat mij bij gebleven is:
hadden sebastiaan (en rick) nou een race licensie? en wie verdeelde de taken voor de opdracht: Sebastiaan... en heel toevallig zaten beide heren niet achter het stuur...

tevens tvp
Als mol had Sebastiaan beter wel achter het stuur kunnen zitten, dan had ie beroerd en slecht kunnen rijden. Nu kon hij nauwelijks invloed uitoefenen.
pi_65353475
Misschien heel vergezocht, maar ik wil mijn theorie toch met jullie delen.

Het geld dat verborgen zat in Dennis' tas deed mij denken aan het verhaal van Jozef. Jawel, het bijbelverhaal van Jozef waar de AVRO de hoofdrolspeler voor zocht.

In dit verhaal wordt Jozef verkocht door zijn broers en wordt hij via een omweg koning van Egypte. Op dat moment komen de broers van Jozef weer terug bij Jozef om eten. Zij herkennen hem niet en dat stelt Jozef in staat een list uit te halen. Hij stopt zijn beker in de tas van zijn jongste broer Benjamin en laat ze op de terugreis achtervolgen. Dit alles was een list om te zien of zijn andere broers al veranderd waren.

Waarom is dit relevant voor WIDM? Dennis had onverwachts geld in zijn tas, Dennis is tevens de jongste deelnemer en de AVRO heeft ooit gezocht naar Jozef. Maar wie dan de Mol?

Vivienne is dan de Mol. Zij is de op één na jongste en de zoektocht was niet naar Benjamin, maar naar Jozef. Jozef was ook de op één na jongste.

Misschien wat vergezocht, maar ik blijf bij Viviënne als mol.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_65353680
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:04 schreef sverbern het volgende:
Grappigste momenten van aflevering 3: de bril van Hans die afvalt in de telefooncel en Anniek die erbij staat te grinniken. Of Anniek die met Hans bij een telefooncel staat en zegt "Nu gaat Paula Udondek ons bellen" Die achternaam erbij vooral, haha. En Hans die in de schouwburg over de vloer kruipt
Je vergeet de hoge knalrode met-zakken-aan-de-zijkant-broek

Jammer dat Hans weg is, was een aandoenlijke stuntel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')