SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
niet met je eens. bij onbekenden had je echt geen idee wat voor mensen het waren. nu heb je een beetje beeld en daarom is al het cynische geklets achteraf veel leuker. omdat je je dat kan voorstellen....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week een paar oude buitenlandse series gedownload (UK, Australie, US) en dan zie je weer hoe tof het was met gewone kandidaten. Tuurlijk proberen ze daar elkaar ook wel op het verkeerde been te zetten, maar toch heel anders. Alleen het feit al dat het dan echt vreemden van elkaar zijn geeft een heel andere sfeer en maakt het een heel ander spel. Die BN'ers weten toch al meer van elkaar en voelen zich gelijk op hun gemak in de groep. Daardoor gaat een hele dimensie van het spel verloren.
Ik kan niet binnen 10 seconden heksenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Plaatje van Hans Schiffers staat trouwens niet in de OP. Kunnen we niet de rode Gifjes gebruiken?
Je was niet de 300equote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Wilde hem net openen
TerugVindPaula
Oh ja en Viviënne
"V" for Vivienne?quote:It begins by stating a distinctive four-note "short-short-short-long" motif twice
The symphony, and the four-note opening motif in particular, are well known worldwide. (...) During World War II, the BBC used the four-note motif to introduce its radio news broadcasts because it evoked the Morse code letter "V" (· · · —, "victory").
Da's wel een hele mooie!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:50 schreef avonne het volgende:
Zo, ik claim de volgende vondst even:
http://en.wikipedia.org/wiki/Symphony_No._5_(Beethoven)
[..]
"V" for Vivienne?![]()
Ik zie liever mensen in vertwijfeling en echte teleurstelling en wantrouwen in de groep als een opdracht mislukt, terwijl mensen zich net helemaal uitgeput hebben of hun grootste angst hebben overwonnen o.i.d. en dan blijkt het voor niks te zijn geweest. Als ik acteurs wil zien dan kijk ik wel een film.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:02 schreef evert het volgende:
[..]
niet met je eens. bij onbekenden had je echt geen idee wat voor mensen het waren. nu heb je een beetje beeld en daarom is al het cynische geklets achteraf veel leuker. omdat je je dat kan voorstellen....
ja maar met een zonnebril door een fabriek rennen blijft gekquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Sebastiaan was best tof deze aflevering hoewel ik echt een hekel aan die dude heb met zijn rotkop
Froukje blijft![]()
Ennnn de Alfred Jodokus kwak theorie kan de prullenbak in
True. Gebukt rennen terwijl er nog 2 meter ruimte boven je hoofd is ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar met een zonnebril door een fabriek rennen blijft gek
En V is dan 5 (vijfde symfonie) als Romeins cijfer..?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:12 schreef avonne het volgende:
claimt nog een keer![]()
[..]
"V" for Vivienne?![]()
Ja, dat claimde jij daarnet ook, maar op wieisdemol.com claimde iemand dat nog eerder (of je moet dezelfde zijn). Daar heb ik trouwens ook weer een discussie proberen te openen over het getal (niet weerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:12 schreef avonne het volgende:
claimt nog een keer![]()
[..]
"V" for Vivienne?![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:29 schreef FictionalFenna het volgende:
Jammer dat Hans weg is. Ik vond 'm zo grappig.
ja, dat was ikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:28 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Ja, dat claimde jij daarnet ook, maar op wieisdemol.com claimde iemand dat nog eerder (of je moet dezelfde zijn). Daar heb ik trouwens ook weer een discussie proberen te openen over het getal (niet weer, sorry) 5 dat terugkwam bij de tip van Dennis (voordat wieisdemol begon). Daar werd namelijk heel overdreven 5 KEER iets herhaald ofzo (wat precies weet ik niet meer, ff een keer terugzoeken). En sorry, vergeten te zeggen: die vijfde symfonie van beethoven.
Volgens mij is Paula de mol, en die vijf komt dan goed uit, want zij is de enige deelneemster met een naam van 5 letters... Tja.. Beetje vergezocht, maarja, dat is heel veel toch...
ik vind er ook niks aan zo. Mensen moeten hun best doen geld te verdienen, ipv een beetje tof ingewikkeld te zitten doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:43 schreef Jane het volgende:
Bhleeghhh! Ik wil een mol die hard z'n best doet om op een echte kandidaat te lijken!Maar eigenlijk doet hij dat dus ook, zoals het tegenwoordig gaat.
Of het is stiekem een soort Idols geworden. Degene die het minst goed voor de Mol gespeeld heeft valt elke week af. Of, in navolging van Evita en Joseph, 'Op zoek naar de Mol', om in AVRO-termen te blijven. Het is dat Frits Sissing het niet presenteert, maar anders...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:52 schreef avonne het volgende:
Mijn nieuwste theorie "Er is geen mol. Wil jij de mol zijn?" en dan gewoon helemaal geen mol kiezen.
Er IS geen mol...
Hehe...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Of het is stiekem een soort Idols geworden. Degene die het minst goed voor de Mol gespeeld heeft valt elke week af. Of, in navolging van Evita en Joseph, 'Op zoek naar de Mol'. Het is dat Frits Sissing het niet presenteert, maar anders...
Rick speelt het spel. Die lijkt teveel op een echte kandidaat. Zal er volgende week wel uitvliegen dus.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:20 schreef Freezor het volgende:
Het valt me trouwens op dat over Rick totaal niet gespeculeerd wordt. Ik ga ook maar eens op hem letten denk ik.
Zou me niks verbazen als de BN'ers gewoon allemaal betaald worden voor hun deelname.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:52 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind er ook niks aan zo. Mensen moeten hun best doen geld te verdienen, ipv een beetje tof ingewikkeld te zitten doen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Anniek: rood rood zwart rood Dennis: rood ??? zwart rood Froukje: ??? ??? rood rood Jon: rood ??? ??? rood Paula: rood ??? ??? rood Rick: rood rood rood rood Sebastiaan: rood ??? zwart rood Viviënne: rood rood ??? ??? ----------------------------------------- Vera: rood rood - - Hans: rood rood ??? rood |
En daarnaast is het een ontzettend irritant wijf. Snel eruit inderdaadquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik hoop dat Anniek er in ieder geval snel uitvliegt, want daar heb ik inmiddels zoveel secundaire aanwijzingen voor gezien dat het echt kut zou zijn als ze het was. Dan heb ik echt teveel series gezien door de jaren heen.
nah... die vind ik nou zo duidelijk verdacht, dat ie het niet is... dus.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:20 schreef Freezor het volgende:
Het valt me trouwens op dat over Rick totaal niet gespeculeerd wordt. Ik ga ook maar eens op hem letten denk ik.
Op Wikipedia staat bij rijbewijs bij BN-ers dat ze geen rijbewijs heeft. Wikipedia kan natuurlijk verouderd zijn, maar als ze hem al heeft, heeft ze hem in elk geval nog niet lang.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:21 schreef somegirl het volgende:
hmm, lastig weer!!!
Over dat die spellen allemaal met z'n 9enen gespeeld moeten worden, het lijkt me dat ze daar gewoon een draaiboek voor klaar hebben liggen (wat volgensmij al eerder is geopperd), op alle situaties is wel wat bedacht lijkt me.
Anniek zei ook dat ze net haar rijbewijs had, en dat ze daarom dus zo slecht reed, kunnen we checken of dit waar is? Anders is het natuurlijk een mooie molsmoes om slecht te rijden.
En zo briljant origineel vond ik de opdrachten niet. Het auto spel leek inderdaad op dat van het maisveld, en er zijn ook al tig opdrachten geweest dat de ene helft in de stad gedropt wordt en de andere helft die mensen naar hun toe moet loodsen....
Verder wel een leuke aflevering met heerlijk veel cinisme inderdaad, fijn!
Het is er wel pas op 30 december j.l. opgezet. (zie de geschiedenis). Maar goed, ik ben het verder met mijn bovenbuurman eens dat het niet uitmaakt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Op Wikipedia staat bij rijbewijs bij BN-ers dat ze geen rijbewijs heeft. Wikipedia kan natuurlijk verouderd zijn, maar als ze hem al heeft, heeft ze hem in elk geval nog niet lang.
Het punt is dat ze ook al jaren haar rijbewijs zou kunnen hebben, maar er gewoon over loog dat ze het nog maar net had, en dus zo een reden had om knullig te rijden. Maar ze heeft het dus inderdaad nog maar net, dus heeft ze niet gelogen en is er een verklaring voor haar slechte rijden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:44 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik begrijp dat Anniek met/zonder rijbewijs punt niet. Waarom zou ze erover liegen? Als zij geen rijbewijs had had ze alleen maar een betere reden om die oefening slecht te doen, want zij kon niet weten dat ze moest rijden (net als de rest). Dus waarschijnlijk heeft ze gewoon ook net haar rijbewijs gehaald, maar is ze gewoon bang dat haar iets overkomt als ze hard rijdt.
Maar mijn enige punt is dus dat het geen drol uitmaakt of ze nou liegt over haar rijbewijs of niet, omdat ze toch moest rijden.
bovendien eindigen ze uiteindelijk die eerste opdracht bij een telefooncel buiten die Mall ipv binnen. Hans vraagt nog staan we goed en Anniek. Ja hier moeten we zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:49 schreef zeeuwse het volgende:
Ik ben eruit. Anniek is de mol. Ik vind dat treuzelen bij die telefooncel zo'n typische mollenactie als ik erover nadenk.
De mol weet natuurlijk dat het sowieso krap aan zal zijn met de tijd, dus een beetje tijd verspillen geeft al een goede garantie op het verliezen van al het geld. Als je die tijd eenmaal kwijt bent, kun je daarna zo fanatiek zijn als je maar wil, om goodwill te kweken, de opdracht kan dan niet meer gewonnen worden.
Het was volgens mij ook niet toevallig dat zij bij zo'n ouderwetse gietijzeren bunker van een telefooncel gezet waren, de andere waren van die moderne lichtgewicht cabines, of zelfs helemaal open.
Nu kon ze met enige geloofwaardigheid claimen dat ze de telefoon niet had gehoord.
Verder deed ze nog een paar keer vaag toen ze uiteindelijk wel gebeld werd.
En als ik dan naar de vorige afleveringen kijk, dan lijkt het me dat ze gepositioneerd is als het naïeve ietwat verlegen blondje, en dat gedoe met die vrijstelling en dat rode scherm is natuurlijk om ons zand in de ogen te strooien, maar ondertussen.
Ik moet de eerste aflevering nog eens terug kijken om te zien wat haar rol ook weer was in het camera-pakhuis (afl 1).
En kan de verborgen boodschap in plaats van 'wie is de mol' niet zijn 'Anniek is de mol'?
Ja maar dat kan ook een mol actie van Paula zijn die alleen heeft gezegd dat ze naar dat station moeten komen, en gezien ze steeds bij een telefooncel moesten zijn vind ik het ergens nog wel logisch dat je dan bij de telefooncel gaat staan in plaats van binnen, als je dat niet is verteld. Jon zei duidelijk, in het station, daar ben ik, dat is het eindpunt. Paula hebben we dat niet horen zeggen, dus die kan net zo goed de "volgende locatie" aangegeven hebben zonder te zeggen dat dat het eindpunt was.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:55 schreef rubbereend het volgende:
bovendien eindigen ze uiteindelijk die eerste opdracht bij een telefooncel buiten die Mall ipv binnen. Hans vraagt nog staan we goed en Anniek. Ja hier moeten we zijn.
quote:
Nederig groet? Zit daar een hint in?quote:
Vind je dat de komende serie de vorige serie overtreft?
De Mol, die ik nederig groet, heeft mij er volkomen - maar dan ook volkomen - ingeluisd. Je zult ontdekken, op enig moment, dat de Mol in deze serie briljant opereert.
Tijdens de persconferentie van de AVRO zei Pieter Jan al dat hij op een bepaald moment echt wist wie de mol was, hij was ervan overtuigd. Vervolgens kreeg die persoon een rood scherm.quote:Ervan uitgaande dat je niet wist wie de mol was, had je snel door wie het was?
Nee. Ik dacht het te weten, maar ik ben er pas tijdens de finale werkelijk achtergekomen.
Als je 't vrij vertaalt betekent het zoiets als: ik dacht te weten wie de mol was, maar mijn vermoedens waren niet goed. ik kreeg een tunnelvisie op een persoon, dacht zeker te weten wie de mol was. nu voel ik me dwaas.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef somegirl het volgende:
Knew the signs
Wasn't right
I was stupid for a while
Swept away by you,
And now I feel like the fool
Zou dit dan slaan op dat iedereen dacht dat ....... de mol was en het dus toch niet zo bleek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |