Te mol? Zoveel heb ik m nog niet zien mollen anders. Ik vind trouwens de afleveringen wat rommelig overkomen, ik kan niet zo goed volgen wie wat nu doet enzo. Beetje te veel geren in een donker gebouw. En dat troosteloze Ierland, van mij mogen ze snel naar een zonnige bestemming hoor...quote:
Inderdaad, mij lijkt Jon ook niet echt de mol. Meer een gevoel en ik heb hem ook nog niet echt zien mollen ofzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:51 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb helemaal niets met Jon als mol. Die heb ik nog niets verdachts zien doen...
Koortsachtig mag ik hopen? Of ben je ziek?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:32 schreef Nizno het volgende:
Ja ben best koortsig aan het wachten op de volgende aflevering....
Ik ook. Ik raakte zelf ook in de war van zijn uitleg bij het reuzenradbakjesspelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:23 schreef sverbern het volgende:
Wat echt een goede molactie zou zijn van Jon is om alleen maar halve geldbriefjes op te rapen. Dan lijkt het alsof hij superveel geld heeft binnengehaald maar misschien was het allemaal wel niets waard.Dat hebben we niet gezien, wiens geldbriefjes uiteindelijk wat waard waren en wiens niet
![]()
Maar goed, ik ga voor Rick. Zomaar.
Lijkt mij juist dat hij op Hans doelt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:31 schreef Terreros85 het volgende:
Hopelijk wordt er bij de volgende aflevering meer duidelijk
Op de site staat trouwens een filmpje van de perspresentatie. Hierin zegt PJH dat hij op een gegeven moment zeker weet wie de mol is. Hij vindt het zelfs sneu voor de kijkers dat het zo duidelijk is. En dan gaat die deelnemer eruit..
Sebastiaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |