Te mol? Zoveel heb ik m nog niet zien mollen anders. Ik vind trouwens de afleveringen wat rommelig overkomen, ik kan niet zo goed volgen wie wat nu doet enzo. Beetje te veel geren in een donker gebouw. En dat troosteloze Ierland, van mij mogen ze snel naar een zonnige bestemming hoor...quote:
Inderdaad, mij lijkt Jon ook niet echt de mol. Meer een gevoel en ik heb hem ook nog niet echt zien mollen ofzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:51 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb helemaal niets met Jon als mol. Die heb ik nog niets verdachts zien doen...
Koortsachtig mag ik hopen? Of ben je ziek?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:32 schreef Nizno het volgende:
Ja ben best koortsig aan het wachten op de volgende aflevering....
Ik ook. Ik raakte zelf ook in de war van zijn uitleg bij het reuzenradbakjesspelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:23 schreef sverbern het volgende:
Wat echt een goede molactie zou zijn van Jon is om alleen maar halve geldbriefjes op te rapen. Dan lijkt het alsof hij superveel geld heeft binnengehaald maar misschien was het allemaal wel niets waard.Dat hebben we niet gezien, wiens geldbriefjes uiteindelijk wat waard waren en wiens niet
![]()
Maar goed, ik ga voor Rick. Zomaar.
Lijkt mij juist dat hij op Hans doelt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:31 schreef Terreros85 het volgende:
Hopelijk wordt er bij de volgende aflevering meer duidelijk
Op de site staat trouwens een filmpje van de perspresentatie. Hierin zegt PJH dat hij op een gegeven moment zeker weet wie de mol is. Hij vindt het zelfs sneu voor de kijkers dat het zo duidelijk is. En dan gaat die deelnemer eruit..
Sebastiaan?
Tja, ach, je weet eigenlijk wel 100% zeker dat beide mensen met een vrijstelling hun ding zouden inleveren. Waarom zouden ze dit namelijk niet doen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:39 schreef Jane het volgende:
Trouwens, stel dat Sebastiaan zijn vrijstelling niet had ingeleverd, had er dan alsnog iemand anders naar huis gemoeten nadat Anniek haar rode scherm had gekregen? Ik neem aan van niet toch? Of zouden ze dan even snel een 2e rood scherm geprogrammeerd hebben? Het kan natuurlijk, maar het komt op mij een beetje over alsof dit zo móest gaan.
Toch denk ik dat het een te grote gok is voor zo'n uitgebreide productie. Als je mensen de keuze laat, dan is er altijd een kans dat iemand hem niet inlevert, ook al lijkt het logisch om het wel te doen. 100% zeker weet je het dan niet. En dan kan diegene dus ook afvallen. Lijkt me dat ze óf zorgen de de komende opdrachten met iemand minder gespeeld kunnen worden óf zorgen dat er sowieso niemand weggaat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:42 schreef Flem het volgende:
[..]
Tja, ach, je weet eigenlijk wel 100% zeker dat beide mensen met een vrijstelling hun ding zouden inleveren. Waarom zouden ze dit namelijk niet doen?
Paula 5 minuten bezighouden om naar een enveloppe te loodsen aan het raam........... die leeg bleek te zijn gemaakt door Jon zelf........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:51 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb helemaal niets met Jon als mol. Die heb ik nog niets verdachts zien doen...
ik vind Anniek verdacht omdat ze het lichste koffer had terwijl vrouwen over het algemeen sowieso nooit het lichste koffer hebben. En als je als mol kan regelen dat jij wel je bagage mag houden doe je dat natuurlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:56 schreef JufMariska het volgende:
OF Anniek is de mol, en moest sowieso de vrijstelling vinden en inleveren, en de test slecht maken zodat zij het rode scherm zou krijgen maar er toch in zou blijven.
Ik zit zelf meer op anderen qua mol, maarja...
De kandidaten wisten op voorhand toch niet waar ze heen gingen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:59 schreef JufMariska het volgende:
Ook dat ja :-) En over diezelfde opdracht: Froukje met haar zomerjurkjes? Voorkennis dat ze nog naar warmere oorden gaan? Of voorkennis over deze opdracht (lekker belangrijk dat er een paar zomerjurkjes van de lijn gehaald worden)? Hoewel die van-de-lijn-gehaalde zomerjurkjes dan wel weer euro's opleveren natuurlijk...
De Alice in Wonderland theorie sloeg vorig jaar nergens op -.- Het was iets met dat de opdrachten vorig jaar iets weg hadden van sommige delen uit het boek Alice in Wonderland, maar het verwees niet eens naar iemandquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef somegirl het volgende:
Vorig jaar was er toch zo'n alice in wonderland theorie? Hoe zat dat ook alweer? En is dat nog enigzins bevestigd uiteindelijk of niet meer? Ik vergeet het ook altijd zo snel weer allemaal.....
Misschien weet de cameraman waar enveloppen hangen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:36 schreef Irving het volgende:
Sebastiaan is het grootst, dus hij is 1.96, vind ik niet echt een conclusie -.- Bovendien deed ze haar best rond het einde, en als je tot acht telt zodra de reuzenrad stopt dan weet je dat het waarschijnlijk toch niets zal opleveren. Bij Dennis gaat het erom dat ze het verdacht goed weet, en precies 2 "denkt". Maar wat bedoel je met dat de cameraman gerust ver weg kan staan en ingezoomd hebben? Kzal mezelf even wat duidelijk proberen te maken aan de hand van nog een foto. Dit is wat er aan vooraf gebeurde, waarna Froukje naar de kast loopt:
http://i39.tinypic.com/24509bb.jpg
Je zou als cameraman denken dat een kast zó doorzocht is binnen 5 seconden (mits de kast niet vol boeken zit maar dat was niet zo) en dat Froukje dan weer wegloopt. Dan ga je toch rechts om haar heen lopen om een close up maken van Froukje. Hoe kan de cameraman sowieso die envelop hebben gezien? Qua hoek staat hij er nog slechter voor dan Froukje en hij staat ook nog eens 2 keer zo ver. Zijn ogen en camera moeten gericht zijn op Froukje.
De cameraman is de mol!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:36 schreef Irving het volgende:
Sebastiaan is het grootst, dus hij is 1.96, vind ik niet echt een conclusie -.- Bovendien deed ze haar best rond het einde, en als je tot acht telt zodra de reuzenrad stopt dan weet je dat het waarschijnlijk toch niets zal opleveren. Bij Dennis gaat het erom dat ze het verdacht goed weet, en precies 2 "denkt". Maar wat bedoel je met dat de cameraman gerust ver weg kan staan en ingezoomd hebben? Kzal mezelf even wat duidelijk proberen te maken aan de hand van nog een foto. Dit is wat er aan vooraf gebeurde, waarna Froukje naar de kast loopt:
Je zou als cameraman denken dat een kast zó doorzocht is binnen 5 seconden (mits de kast niet vol boeken zit maar dat was niet zo) en dat Froukje dan weer wegloopt. Dan ga je toch rechts om haar heen lopen om een close up maken van Froukje. Hoe kan de cameraman sowieso die envelop hebben gezien? Qua hoek staat hij er nog slechter voor dan Froukje en hij staat ook nog eens 2 keer zo ver. Bovendien blokkeert zijn camera waarschijnlijk ook nog eens zijn zicht, en moeten zijn ogen en camera gericht zijn op Froukje.
Misschien was het een andere cameraman die het eerste shot (van jou 2de verhaaltje die foto) maakte, vergeleken met degene die het shot van hierboven maakte?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:36 schreef Irving het volgende:
Je zou als cameraman denken dat een kast zó doorzocht is binnen 5 seconden (mits de kast niet vol boeken zit maar dat was niet zo) en dat Froukje dan weer wegloopt. Dan ga je toch rechts om haar heen lopen om een close up maken van Froukje. Hoe kan de cameraman sowieso die envelop hebben gezien? Qua hoek staat hij er nog slechter voor dan Froukje en hij staat ook nog eens 2 keer zo ver. Zijn ogen en camera moeten gericht zijn op Froukje.
Zou kunnen, dat denk ik wel, maar alsnog heb ik sterk de indruk dat het in scène is gezet als ik de aflevering zo terugzie. Maar sowieso verklaart het nog niet hoe die cameraman zo snel daar kan zijn, want als je dat deel terugziet, controleert Froukje de kast erg snel. Heb even plaatje van gemaakt:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien weet de cameraman waar enveloppen hangen?
Volgens mij leg ik het gewoon vaag uitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Misschien was het een andere cameraman die het eerste shot (van jou 2de verhaaltje die foto) maakte, vergeleken met degene die het shot van hierboven maakte?
Ik vind het best logisch dat een cameraman het moment wil filmen waarop Froukje de envelop vind, dat ie daarbij om haar heen moet.. das pech gehad? Of begrijpen we elkaar gewoon fout?
Ja, dat klopt. Dat op zichzelf is ook niet verdacht. Het gaat erom dat de productie dat in verband met toekomstige opdrachten en het aantal afleveringen wel op een of andere manier moet plannen. Het kan zijn dat het gewoon mazzel was dat de (super-)vrijstelling er deze aflevering uitging en ze anders in een andere aflevering gezorgd hadden dat er niemand wegging, óf dat ze het lot een handje hebben geholpen. That's all I'm saying.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:58 schreef Flem het volgende:
Ik denk dat jullie er te veel achterzoeken. Elk jaar is er wel zoiets en een aflevering waarin niemand naar huis moet.
Ik ben het met je eens hoor. Maar wat het betekent weet ik niet. Ik heb toch ook het idee dat ze in de series met BN'ers misschien wel vaker wat overdoen ofzo. Dat zijn die mensen toch gewend. Televisie maken i.p.v. alleen het spel spelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:19 schreef Irving het volgende:
[..]
Zou kunnen, dat denk ik wel, maar alsnog heb ik sterk de indruk dat het in scène is gezet als ik de aflevering zo terugzie. Maar sowieso verklaart het nog niet hoe die cameraman zo snel daar kan zijn, want als je dat deel terugziet, controleert Froukje de kast erg snel. Heb even plaatje van gemaakt:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:49 schreef Enfermera het volgende:
Alweer een nieuw topic! TVP, nog maar 2 nachtjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |