Ik denk ook nog steeds dat Froukje de mol is, anderen schrijven steeds dingen in hun boekje en waarom zou Froukje dat doen als ze de mol is. Ik denk dat zij er af en toe wat in heeft geschreven om niet op te vallen. Dus was ze het ook niet kwijt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
K blijf erbij dat Froukje mijn eerste mol is.. Ze heeft nog amper geld binnen gehaald.. vandaag stond ze ook weer grotendeels Paula en Jon te helpen ipv zelf te bellen.. daarnaast ook stond ze bij winnende team van Jon te kletsen en te doen ipv zelf nog moeite te doen voor bellen of wat dan ook.. Het is mij allemaal TE verdacht..
Ik mis alleen nog wel de subtiele hints.. zoals bij Dennis zijn pet vorig jaar (eL guapO stuntteaM).. ben benieuwd..
Trouwens.. Anniek schrijven we ook nog even niet af..
dan had Rick niet achter dat kaartje aangegaan wat Sebastiaan weggooide.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:50 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik verdenk Rick wel. Beetje verdacht bij de reuzenrad-opdracht vorige keer (ingewikkeld uitleggen, onduidelijke aantekeningen gemaakt op de flap-over), deze keer bij de duo's-op-weg-naar-het-station-opdracht mooi met Sebas meepraten als die iets verkeerd zei... Vind ik wel mollig. En verder is Froukje ook nog niet van mijn verdachtenlijstje af...
heujquote:
Daarom Vivquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
heuj
eindelijk de hele aflvering gezien... tjong wat een mollen zijn al die niet mollen.. de echte mol hoeft echt bijna niets te doen.
Ik ben zelf communicatie student, en volg het met mijn twee huisgenoten, ook allebei student communicatie. Het is volgens mij wel eerder voorbij gekomen, maar alle spelers zijn zo bezig met mollen dat er weinig duidelijkheid ontstaat. Ze zijn drukker met zich verdacht maken dan geld in de pot krijgen. Dit vind ik tot nu toe jammer. Zo kan ik bijna iedere kandidaat wel door een aantal hints verdenken als mol.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:20 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat moet dit programma ook heerlijk voer zijn voor communicatie studenten.
Dat is inderdaad wel waar,quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef NvM het volgende:
[..]
Ik ben zelf communicatie student, en volg het met mijn twee huisgenoten, ook allebei student communicatie. Het is volgens mij wel eerder voorbij gekomen, maar alle spelers zijn zo bezig met mollen dat er weinig duidelijkheid ontstaat. Ze zijn drukker met zich verdacht maken dan geld in de pot krijgen. Dit vind ik tot nu toe jammer. Zo kan ik bijna iedere kandidaat wel door een aantal hints verdenken als mol.
Wat goed van jouquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Irving het volgende:
Heb een potentiële hint, maar als hij overduidelijk niet klopt haal ik het filmpje weg -.-
Froukje
Wat vinden jullie dat Froukje intoets rond 0:21 in filmpje? 28 of 288? Geluid aan helpt misschien trouwens.
Het nummer dat ze had moeten intypen was 02890232409, maar volgens mij typt ze 288 en dat verklaart waarom ze Viviënne en Dennis niet kan bereiken en het verklaart een heleboel andere dingen -.-
Edit: filmpje nu betere kwaliteit 14.gif
Dat komt ook omdat het BN-ers zijn en dan is geld niet zo belangrijk alleen met het spel, en ook met het zich verdacht maken. Ik vind dat ook jammer hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef NvM het volgende:
[..]
Ik ben zelf communicatie student, en volg het met mijn twee huisgenoten, ook allebei student communicatie. Het is volgens mij wel eerder voorbij gekomen, maar alle spelers zijn zo bezig met mollen dat er weinig duidelijkheid ontstaat. Ze zijn drukker met zich verdacht maken dan geld in de pot krijgen. Dit vind ik tot nu toe jammer. Zo kan ik bijna iedere kandidaat wel door een aantal hints verdenken als mol.
Nou inderdaad, zeker 288. En we weten zeker dat het nummer wat ze opleest het juiste is? Misschien zegt ze het verkeerd tegen Jon. Maar dat zou wel erg risicovol zijn denk ik.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat goed van jouze toetst volgens mij ook 288 in.
Froukje blijft mijn nummer 1 mol, ik vind haar steeds verdachter worden.
Dat zou wel een hele goede zet zijn geweestquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens, ze zouden het programma dit jaar toch niet zo gemaakt hebben, dat iedereen in de 1e aflevering bij de keuze van de Mol een groen scherm kreeg? Dat daarom nu zowat iedereen overduidelijk aan het mollen is..
Ik weet het niet, volgens mij dacht Hans sowieso dat die opdracht al Bullshit was vanaf het begin en enkel was om geld uit de pot te halen...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele goede zet zijn geweest
Maar nee, dat denk ik niet want dan zou zowel Vera als Hans toch heel anders hebben gereageerd op het rode scherm?
Mja kheb het ook gelezen en dat is dan wel weer jammer, want het is veruit de meest logische verklaring van die hint -.- Sowieso vind ik dat die muzikale hints helemaal weg mogen, maar dit wijst wel veel te veel naar Froukje, maar khoop dat er weer zo'n domme uitleg als bij aflevering 2 komtquote:Op zondag 25 januari 2009 00:28 schreef RayMania het volgende:
De muzikale hint deze week was Gabrielle - Out Of Reach. Dat is de soundtrack van Britget Jones Diary en toevallig was er deze aflevering iets met een 'dagboek' aan de hand. Verder is Jones hetzelfde als Jansen (Froukje) in het Engels. Toeval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |