abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65363877
K blijf erbij dat Froukje mijn eerste mol is.. Ze heeft nog amper geld binnen gehaald.. vandaag stond ze ook weer grotendeels Paula en Jon te helpen ipv zelf te bellen.. daarnaast ook stond ze bij winnende team van Jon te kletsen en te doen ipv zelf nog moeite te doen voor bellen of wat dan ook.. Het is mij allemaal TE verdacht..

Ik mis alleen nog wel de subtiele hints.. zoals bij Dennis zijn pet vorig jaar (eL guapO stuntteaM).. ben benieuwd..

Trouwens.. Anniek schrijven we ook nog even niet af..
pi_65364583
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
K blijf erbij dat Froukje mijn eerste mol is.. Ze heeft nog amper geld binnen gehaald.. vandaag stond ze ook weer grotendeels Paula en Jon te helpen ipv zelf te bellen.. daarnaast ook stond ze bij winnende team van Jon te kletsen en te doen ipv zelf nog moeite te doen voor bellen of wat dan ook.. Het is mij allemaal TE verdacht..

Ik mis alleen nog wel de subtiele hints.. zoals bij Dennis zijn pet vorig jaar (eL guapO stuntteaM).. ben benieuwd..

Trouwens.. Anniek schrijven we ook nog even niet af..
Ik denk ook nog steeds dat Froukje de mol is, anderen schrijven steeds dingen in hun boekje en waarom zou Froukje dat doen als ze de mol is. Ik denk dat zij er af en toe wat in heeft geschreven om niet op te vallen. Dus was ze het ook niet kwijt.

Anniek blijft voor mij ook nog verdacht, want ze wilde wel altijd samen met Hans in een spel. En waarom? Omdat hij zo verstrooid en verdacht overkwam. Dan viel zij zelf niet op als mol. Ze hoorden allebei ook de telefoon niet terwijl ze er naast stonden.

Paula vind ik niet echt verdacht, volgens mij is zij gewoon dom. Ze kan niet met de telefoon omgaan en is zo dom dat ze vergeet de de knop in te drukken bij de proef op het autokerkhof denk ik

Sebastiaan vond ik ook verdacht hij legt een keer een wit boekje of zo in de telefoon en dan lopen ze weg en hij gooit de plattegrond ook een keer weg. Dan komen ze bij het busstation aan en doet net alsof hij niet weet dat ze niks gewonnen hebben. Dan wanneer ze horen dat ze geen geld in de pot hebben gewonnen, lijkt het alsof hij zijn lach niet kan inhouden en houdt zijn handen voor zijn gezicht.

Dennis en Jon vind ik (nog) niet verdacht, zij zijn vind ik veel te fanatiek met het spel bezig. Vooral Jon.

Van Rick en Vivienne heb ik nog weinig mol akties gezien.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 01:13:09 #128
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_65364649
Nogmaals: Froukje hoeft niet per se de mol te zijn omdat ze niks met haar boekje doet.
Zoals ik al eerder schreef: ik kan me goed voorstellen dat je het spel ZO leuk vindt, dat je meer bezig bent met de groep en de opdrachten dan je mollenboekje...
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_65364826
Dat lijkt mij nogal onlogisch als je met een spel bezig bent. Als je het spel zo leuk vindt ga je er helemaal in op en schrijf je alle hints erin. En ben je niet alleen met de spellen bezig en de groep.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 24 januari 2009 @ 01:38:07 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65365271
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:50 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Ik verdenk Rick wel. Beetje verdacht bij de reuzenrad-opdracht vorige keer (ingewikkeld uitleggen, onduidelijke aantekeningen gemaakt op de flap-over), deze keer bij de duo's-op-weg-naar-het-station-opdracht mooi met Sebas meepraten als die iets verkeerd zei... Vind ik wel mollig. En verder is Froukje ook nog niet van mijn verdachtenlijstje af...
dan had Rick niet achter dat kaartje aangegaan wat Sebastiaan weggooide.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 24 januari 2009 @ 01:49:25 #131
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_65365500
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:42 schreef FritsFlits het volgende:
Hey Nizno
heuj

eindelijk de hele aflvering gezien... tjong wat een mollen zijn al die niet mollen.. de echte mol hoeft echt bijna niets te doen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 24 januari 2009 @ 02:19:41 #132
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_65366073
Ik blijf toch bij Froukje en Paula.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 02:27:11 #133
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_65366186
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:49 schreef Nizno het volgende:

[..]

heuj

eindelijk de hele aflvering gezien... tjong wat een mollen zijn al die niet mollen.. de echte mol hoeft echt bijna niets te doen.
Daarom Viv

Sebastiaan is een clown. Hij wringt zich net in iets teveel bochten om een serieuze mol te zijn.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_65366522
Na de 3e aflvering ga ik voor Rick als Mol.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 21:20:57 #135
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_65367605
Ik ook. Ik zat op Viviënne, maar dat lijkt me steeds onwaarschijnlijker worden. Alleen aflevering 1 vond ik haar heel waarschijnlijk als mol, aflevering 2 en 3 veel minder. Maar ik blijf het in de gaten houden.

Iemand al een groen scherm gehad bij de test?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zaterdag 24 januari 2009 @ 21:35:57 #136
84048 NvM
Nevermind
pi_65368274
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:20 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat moet dit programma ook heerlijk voer zijn voor communicatie studenten.
Ik ben zelf communicatie student, en volg het met mijn twee huisgenoten, ook allebei student communicatie. Het is volgens mij wel eerder voorbij gekomen, maar alle spelers zijn zo bezig met mollen dat er weinig duidelijkheid ontstaat. Ze zijn drukker met zich verdacht maken dan geld in de pot krijgen. Dit vind ik tot nu toe jammer. Zo kan ik bijna iedere kandidaat wel door een aantal hints verdenken als mol.
pi_65369068
tvp!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 24 januari 2009 @ 22:27:44 #138
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_65370256
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef NvM het volgende:

[..]

Ik ben zelf communicatie student, en volg het met mijn twee huisgenoten, ook allebei student communicatie. Het is volgens mij wel eerder voorbij gekomen, maar alle spelers zijn zo bezig met mollen dat er weinig duidelijkheid ontstaat. Ze zijn drukker met zich verdacht maken dan geld in de pot krijgen. Dit vind ik tot nu toe jammer. Zo kan ik bijna iedere kandidaat wel door een aantal hints verdenken als mol.
Dat is inderdaad wel waar,
er waren seizoenen dat de mol zich moest gedragen als niet-mol....
nu is het gewoon dat de mol kan mollen en niet opvalt omdat iedereen molt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_65370457
Heb een potentiële hint, maar als hij overduidelijk niet klopt haal ik het filmpje weg -.-

Froukje

Wat vinden jullie dat Froukje intoets rond 0:21 in filmpje? 28 of 288? Geluid aan helpt misschien trouwens.

Het nummer dat ze had moeten intypen was 02890232409, maar volgens mij typt ze 288 en dat verklaart waarom ze Viviënne en Dennis niet kan bereiken en het verklaart een heleboel andere dingen -.-

Edit: filmpje nu betere kwaliteit 14.gif
pi_65372256
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Irving het volgende:
Heb een potentiële hint, maar als hij overduidelijk niet klopt haal ik het filmpje weg -.-

Froukje

Wat vinden jullie dat Froukje intoets rond 0:21 in filmpje? 28 of 288? Geluid aan helpt misschien trouwens.

Het nummer dat ze had moeten intypen was 02890232409, maar volgens mij typt ze 288 en dat verklaart waarom ze Viviënne en Dennis niet kan bereiken en het verklaart een heleboel andere dingen -.-

Edit: filmpje nu betere kwaliteit 14.gif
Wat goed van jou ze toetst volgens mij ook 288 in.

Froukje blijft mijn nummer 1 mol, ik vind haar steeds verdachter worden.
pi_65372519
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef NvM het volgende:

[..]

Dat komt ook omdat het BN-ers zijn en dan is geld niet zo belangrijk alleen met het spel, en ook met het zich verdacht maken. Ik vind dat ook jammer hoor.

De volgende Wie is de mol graag weer met niet bekende Nederlanders. Zoals ik wel meer heb gelezen op dit forum.
En dan liever niet (net als andere programma's) met Nederlanders en Belgen ,die zijn niet te verstaan.
pi_65372619
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:29 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Wat goed van jou ze toetst volgens mij ook 288 in.

Froukje blijft mijn nummer 1 mol, ik vind haar steeds verdachter worden.
Nou inderdaad, zeker 288. En we weten zeker dat het nummer wat ze opleest het juiste is? Misschien zegt ze het verkeerd tegen Jon. Maar dat zou wel erg risicovol zijn denk ik.

Goed opgemerkt!
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:42:01 #143
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_65372696
Het viel mij op dat Dennis tijdens de 'executie-biecht' heel onnatuurlijk sprak. Overdreven nadruk en toonverschillen die je in normale spraak helemaal niet zou gebruiken. Ik vond het net klinken of hij van een briefje voorlas...
  Redactie Games zaterdag 24 januari 2009 @ 23:47:25 #144
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65372853
Trouwens, ze zouden het programma dit jaar toch niet zo gemaakt hebben, dat iedereen in de 1e aflevering bij de keuze van de Mol een groen scherm kreeg? Dat daarom nu zowat iedereen overduidelijk aan het mollen is..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_65373016
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens, ze zouden het programma dit jaar toch niet zo gemaakt hebben, dat iedereen in de 1e aflevering bij de keuze van de Mol een groen scherm kreeg? Dat daarom nu zowat iedereen overduidelijk aan het mollen is..
Dat zou wel een hele goede zet zijn geweest
Maar nee, dat denk ik niet want dan zou zowel Vera als Hans toch heel anders hebben gereageerd op het rode scherm?
pi_65373028
Tvp.
  Redactie Games zaterdag 24 januari 2009 @ 23:56:51 #147
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65373176
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Dat zou wel een hele goede zet zijn geweest
Maar nee, dat denk ik niet want dan zou zowel Vera als Hans toch heel anders hebben gereageerd op het rode scherm?
Ik weet het niet, volgens mij dacht Hans sowieso dat die opdracht al Bullshit was vanaf het begin en enkel was om geld uit de pot te halen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_65373557
Ik vind het ook erg jammer dat iedereen zich zo verdacht probeert te maken door opdrachten te verprutsen, in plaats van geld in de pot proberen te krijgen Volgende keer inderdaad weer eens onbekende kandidaten!
pi_65374050
De muzikale hint deze week was Gabrielle - Out Of Reach. Dat is de soundtrack van Britget Jones Diary en toevallig was er deze aflevering iets met een 'dagboek' aan de hand. Verder is Jones hetzelfde als Jansen (Froukje) in het Engels. Toeval?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65374305
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:28 schreef RayMania het volgende:
De muzikale hint deze week was Gabrielle - Out Of Reach. Dat is de soundtrack van Britget Jones Diary en toevallig was er deze aflevering iets met een 'dagboek' aan de hand. Verder is Jones hetzelfde als Jansen (Froukje) in het Engels. Toeval?
Mja kheb het ook gelezen en dat is dan wel weer jammer, want het is veruit de meest logische verklaring van die hint -.- Sowieso vind ik dat die muzikale hints helemaal weg mogen, maar dit wijst wel veel te veel naar Froukje, maar khoop dat er weer zo'n domme uitleg als bij aflevering 2 komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')