Ik denk het wel, maar dat kun je volgens mij niet echt weten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:58 schreef peaceman het volgende:
Interessante vraag: krijgt iedereen exact dezelfde vragenlijst?
Ik zit daar ook mee. Maar we weten natuurlijk niet zeker dat Sebastiaan ook deze keer op Rick gestemd heeft. In het extra filmpje bij deze aflevering zegt hij dat hij in deze aflevering 'hoog spel gaat spelen', omdat hij dacht dat hij in een van de opdrachten veel kon ontdekken. Dat zou op een wisseling van mol kunnen slaan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:27 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Mijn eerste 50 punten!!! Maarja, tegelijkertijd twijfel ik aan mijn mol, Rick. Niet omdat hij minder verdacht was (met de puzzel juist heel erg), maar omdat Sebastiaan vooral op hem stemde en Dennis ervan overtuigd was.
Z'n reactie: "Zo vinden wel de mol nooit" in het gesprek dat ie had met Froukje vond ik een dermate onwaarschijnlijke reactie voor een deelnemer, dat ik hem daarom eigenlijk nog het meest verdenk. Ik had ook het gevoel dat die actie in het kasteel onbedoeld was (hij gleed een keer uit, rende midden over het grasveld, geen gecoordineerde actie met Sebastiaan, maar werd niet geraakt). Maar misschien zit ik er helemaal naast natuurlijk.quote:In het Ierse gebouw meerdere enveloppen met geld laten hangen terwijl ze toch echt in zijn gezichtsveld lagen of hingen. Bij het flipperen de hooibalen zo tactisch verplaatsen, dat de bal juist in een verkeerd gat rolde. De aandacht verleggen naar Anniek bij discussie over die spiegels. Hij was de eerste die geld wilde bieden toen er bagage kon worden teruggekocht.
Om maar een aantal verdachte acties te noemen.
Wij kunnen dat inderdaad nooit zeker weten, maar ik weet wel dat de vragen en antwoorden die normaal in beeld zijn wel altijd zo opgesteld zijn dat je jezelf kunt kiezen (zeg maar).quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:59 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar dat kun je volgens mij niet echt weten.
Jammer inderdaad. Leuke tt trouwens, mag ook gezegd wordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:00 schreef Clyde_Frog het volgende:
Sebastiaan had echt een hele goeie zet gedaan om dat geld te verstoppen. Als ie in de finale zou komen zou hij gauw na de laatste test het geld uit zn broek (wat er overigens best onsmakelijk doch hilarisch uitzag) toveren en grote kans bestaan dat de verliezer op hem zat. Jammer dat het niet is gelukt.
precies... maakt het voor de kijker nog lastigerquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:59 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar dat kun je volgens mij niet echt weten.
Dank jequote:Op donderdag 12 februari 2009 22:06 schreef Smeich het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Leuke tt trouwens, mag ook gezegd worden
Voor iedere kandidaat zijn zoveel voors en tegens te vinden, dat het erg lastig wordt. Maar mijn mol heeft het nog nooit zo lang volgehouden (meestal kon ik om de 2 a 3 afleveringen wisselen omdat mijn mol eruit was), dat ik nu gewoon vasthoud aan Dennisquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies... maakt het voor de kijker nog lastiger
Iemand kan trouwens makkelijk zijn mol goed hebben, maar gewoon te weinig vragen goed hebben gehad.
De ervaring van kijken naar Wie is de mol? leert ons dat de Mol vaak niet genoemd wordt... met dat in het achterhoofd zouden Viv () en Dennis juist weer verdachter worden. Worden jullie al gek van alle theorieën?
Die laatste aflevering met alle mollen streken zit je echt contant: D'OHquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:09 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ik vind het juist altijd wel mooi, al die theorieën
Ook al weten ze het elke keer weer zo te maken dat je er toch niet achter kan komen, en als je dan ziet hoe ze het hebben gedaan en wat de hints waren, blijkt het eigenlijk dat het heel simpel was (zoals vorig jaar met Dennis die begraven werd --> mol leeft onder de grond)
Ja ik zat vorig jaar ook af te vragen hoe ik niet kan hebben gezien dat Dennis Weening al de enveloppen in het water gooidequote:Op donderdag 12 februari 2009 22:12 schreef jna het volgende:
[..]
Die laatste aflevering met alle mollen streken zit je echt contant: D'OHHoe kan ik dat nou niet hebben gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |