Vind het een beetje een onduidelijk schema die hier en daar zeker niet klopt.. Heinz heeft op het wieisdemol.com forum een duidelijk schema van negatieve en positieve acties geplaatst.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:43 schreef sverbern het volgende:
Dit schema heeft iemand op het .nl forum gemaakt:
[ afbeelding ]![]()
Wat een verschil in inkomsten zeg tussen Jon+Anniek en Vivienne+Dennis!
Hij heeft Viviënne ook geholpenquote:Op zondag 22 februari 2009 18:42 schreef alors het volgende:
Ja en Jon ging ook voor de ober opdracht, hij heeft Vivienne niet zichtbaar tegengewerkt, iets wat een mol op z'n minst moeten proberen.
Jah idd, misschien wel 2500 ervan af halen, want die +500 moet dan veranderd worden in -500. Overigens vind ik dat er ook een dikke min mag bij de supermarkt. Het schema lijkt wel objectief, maar de hoeveelheid geld die iedereen in en uit de pot heeft gehaald, zitten wel wat dieper dan alleen een beetje optellen en delen -.-quote:Op zondag 22 februari 2009 18:17 schreef JohnDDD het volgende:
1500 voor Dennis voor het reuzenrad is echt belachelijk, en als hij de mol is heeft hij in afl. 1 ook geen 500 euro binnengehaald in het eerste spel. trek eens 2000 euro af van zijn verdiensten en hij komt op 3200.
Degene die dat altijd deed maakt er deze serie maar een paar zover ik heb begrepen.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:15 schreef karoltje het volgende:
Zijn er dit jaar trouwens geen cartoons van elke aflevereing? Vroeger stonden die wieisdemol.nl ?
De Hans Schiffers walkquote:Op zondag 22 februari 2009 19:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Degene die dat altijd deed maakt er deze serie maar een paar zover ik heb begrepen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie ook dit topic op widm.com
Op basis van datzelfde fragment zou ik zeggen dat Vivienne afvalt. Dennis is verdacht gemaakt in de laatste afleveringen, dus dan gaan we met drie verdachte personen de finale in.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:34 schreef kingmob het volgende:
Volgende aflevering valt Dennis denk ik af (gebasseerd op de 'no limit' hint).
Ik hoop het, Dennis is mijn molquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:44 schreef broer het volgende:
[..]
Op basis van datzelfde fragment zou ik zeggen dat Vivienne afvalt. Dennis is verdacht gemaakt in de laatste afleveringen, dus dan gaan we met drie verdachte personen de finale in.
quote:Ik hoop het, Dennis is mijn mol(naast reservemolletje Jon)
Maar hij wist niet zeker of ie dat echt niet wilde. . . Ik zou het niet flauw vinden als hij de mol is. Ik blijf erbij, hij ís de molquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:17 schreef Nijnkonijn87 het volgende:
[..]
Zou flauw zijn als Dennis de mol is hoor! Hij was de enige waarvan we konden zien in de eerste aflevering dat hij de Mol niet wilde zijn.....
Precies. De famous woorden van PJH : "Weet je het zeker?" Dennis: "Niet helemaal zeker nee".quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar hij wist niet zeker of ie dat echt niet wilde. . . Ik zou het niet flauw vinden als hij de mol is. Ik blijf erbij, hij ís de mol
Hoezo valt de persoon buiten het pact af? Als mol, als winnaar, als verliezer?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik blijf de hint nog steeds maar wat cryptisch vinden, voor hetzelfde geldt gaat "het pact" gewoon door naar de finale en degene die buiten dat pact valt, valt af. Dan zou het Jon of Anniek zijn..
Gewoon de laatste afvaller.. er zijn nu nog 4 spelers over en er moet er nog 1 afvallen..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo valt de persoon buiten het pact af? Als mol, als winnaar, als verliezer?
Oh, zeg dat dan. Je schreef dat het pact doorgaat naar de finale en dat de persoon die er buten valt - de derde persoon in de finale dus - afvalt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon de laatste afvaller.. er zijn nu nog 4 spelers over en er moet er nog 1 afvallen..
Hahahaha, die is leuk!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:51 schreef Yesse het volgende:
Ja of No no no no no no slaat op het feit dat er niemand afvalt
Zie je hoe hij zijn handen houdt? Hij beeldt "Ik ben de Mol" uit.quote:
WTFquote:
Het is wel mogelijk hoor, eerder gebeurd enzo. Niet dat ik denk dat dit daar echt op slaat, merk alleen op dat alles mogelijk is.quote:
Hij is weer leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:07 schreef Yesse het volgende:
Weer een nieuwe tekening van vriendlief:
Nou, dat verwacht ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:16 schreef booo het volgende:
Ooit zal er toch ook wel we seizoen komen met meerdere mollen?
Heeft ie toch mooi voor elkaar, ik had wel meer foto´s van die broek verwacht trouwensquote:
Of een supermolquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nou, dat verwacht ik eigenlijk niet.
Das toch niet leuk. Heb je meer kans dat je als kandidaat doorgaat naar de volgende ronde, maar ook meer kans dat de opdracht mislukt (doordat er meerdere mollen zijn).quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:16 schreef booo het volgende:
Ooit zal er toch ook wel een seizoen komen met meerdere mollen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |