20.800 Dacht ik te horen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:28 schreef Marloes het volgende:
Hij heeft wel gezegd hoeveel Vivienne heeft gewonnen, ik weet even niet meer wat daarvoor de pot was maar het geld van de mol zou niet in de pot komen. Iemand enig idee?
Hij zei "ruim 20.000"quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:28 schreef Marloes het volgende:
Hij heeft wel gezegd hoeveel Vivienne heeft gewonnen, ik weet even niet meer wat daarvoor de pot was maar het geld van de mol zou niet in de pot komen. Iemand enig idee?
Volgens mij zei hij "de pot van ruim 20.000", wat dan niks zou zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:28 schreef Marloes het volgende:
Hij zei: De pot van ruim 20.000 euro.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:28 schreef Marloes het volgende:
Ik ook, hij heeft 1000 euro's in dat pakhuis gevonden en meegenomenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:29 schreef Irving het volgende:
Als Jon de Mol is moet ik huilen om deze serie
Ja maar Jon ging ook vol op Anniek, dan had hij toch moeten winnen? Of Viviënne loog en zei dat ze speelde op beide, maar voor Anniek ging en meer vragen goed had.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:29 schreef Falco het volgende:
Dennis vol op Jon gegaan en Anniek ook. Vivienne de winnaar, dus dan kan het niet anders dat Anniek de mol is. Wel raar dat Jon (die veel meer overtuigd leek) de verliezer is. Vivienne leek me veelsteveel te twijfelen tussen Jon en Anniek, waardoor je in de finale nooit kunt winnen.
Het waren geen normale vragen, en dennis wist zoals hij zei de antwoorden er niet op.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:29 schreef Falco het volgende:
Dennis vol op Jon gegaan en Anniek ook. Vivienne de winnaar, dus dan kan het niet anders dat Anniek de mol is. Wel raar dat Jon (die veel meer overtuigd leek) de verliezer is. Vivienne leek me veelsteveel te twijfelen tussen Jon en Anniek, waardoor je in de finale nooit kunt winnen, als de andere het wel bij het juiste eind heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |