20.800 Dacht ik te horen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:28 schreef Marloes het volgende:
Hij heeft wel gezegd hoeveel Vivienne heeft gewonnen, ik weet even niet meer wat daarvoor de pot was maar het geld van de mol zou niet in de pot komen. Iemand enig idee?
Hij zei "ruim 20.000"quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:28 schreef Marloes het volgende:
Hij heeft wel gezegd hoeveel Vivienne heeft gewonnen, ik weet even niet meer wat daarvoor de pot was maar het geld van de mol zou niet in de pot komen. Iemand enig idee?
Volgens mij zei hij "de pot van ruim 20.000", wat dan niks zou zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:28 schreef Marloes het volgende:
Hij zei: De pot van ruim 20.000 euro.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:28 schreef Marloes het volgende:
Ik ook, hij heeft 1000 euro's in dat pakhuis gevonden en meegenomenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:29 schreef Irving het volgende:
Als Jon de Mol is moet ik huilen om deze serie
Ja maar Jon ging ook vol op Anniek, dan had hij toch moeten winnen? Of Viviënne loog en zei dat ze speelde op beide, maar voor Anniek ging en meer vragen goed had.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:29 schreef Falco het volgende:
Dennis vol op Jon gegaan en Anniek ook. Vivienne de winnaar, dus dan kan het niet anders dat Anniek de mol is. Wel raar dat Jon (die veel meer overtuigd leek) de verliezer is. Vivienne leek me veelsteveel te twijfelen tussen Jon en Anniek, waardoor je in de finale nooit kunt winnen.
Het waren geen normale vragen, en dennis wist zoals hij zei de antwoorden er niet op.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:29 schreef Falco het volgende:
Dennis vol op Jon gegaan en Anniek ook. Vivienne de winnaar, dus dan kan het niet anders dat Anniek de mol is. Wel raar dat Jon (die veel meer overtuigd leek) de verliezer is. Vivienne leek me veelsteveel te twijfelen tussen Jon en Anniek, waardoor je in de finale nooit kunt winnen, als de andere het wel bij het juiste eind heeft.
Ja, en misschien heeft Dennis wel net zo hard daarover gelogen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:30 schreef RonBurgundy het volgende:
Viv heeft dus al die tijd zitten liegen tegen Dennis over wie ze verdacht als mol..
die weten het op dit moment dan ook echt nog niet, kun je geen conclusie uithalenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:31 schreef Marrije het volgende:
Op het einde als de verliezer en de mol of de mol en de verliezer binnen komen dan kijkt iedereen naar Anniek. Die zal de mol dan wel zijn. Bah. Jammer hoor.
De kandidaten weten dan nog niet eens wie de mol is...quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:31 schreef Marrije het volgende:
Op het einde als de verliezer en de mol of de mol en de verliezer binnen komen dan kijkt iedereen naar Anniek. Die zal de mol dan wel zijn. Bah. Jammer hoor.
Dat doe je echt niet in de laatste afleveringquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:30 schreef jassy het volgende:
Dennis heeft op John gestemd en is eruit gevlogen
Viv heeft vandaag gedeeld gestemd
Juistem. Volgende week pasquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:33 schreef Rubenaldo het volgende:
[..]
De kandidaten weten dan nog niet eens wie de mol is...
Anniek komt als eerste binnen, daar kijk je automatisch naar. Ze weten dan zelf nog nieteens wie de mol is ...quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:31 schreef Marrije het volgende:
Vivienne heeft veel te veel geld binnengehaald ... een mol die het meeste in de pot gedaan heeft is ook niet leuk meerquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:35 schreef J-net het volgende:
Pffff nou kweet het nog steeds niet... maar Anniek werd wel rood toen ze die zaal binnenkwam en Viv gaf haar ook tikje tegen haar been, dus ik vermoed Anniek... zou wel minder zijn.... na ja bij Jon ook eigenlijk. Had super geweest als het Viv was geweest
eenschquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:30 schreef peaceman het volgende:
Wie mol is? Ik hoop Jon, omdat ik Anniek echt geen leuke mol zou vinden.
dan zou viv op het laatste moment volledig geswitcht moeten zijn....quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:35 schreef Djeez het volgende:
Het moet Anniek wel zijn, kan niet anders!
Tenzij Jon de mol is, het zal hem een zorg zijn op wie hij inzet ...quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Jon heeft alles op Anniek gezet. Vivienne niet. Vivienne wint, dus dan moet Jon toch de mol zijn?
Dat kan ook.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, en misschien heeft Dennis wel net zo hard daarover gelogen?
Kan, of Jon heeft meer vragen fout gemaakt dan Viv. Idem dito voor Dennis, ik denk dat die zeer weinig vragen goed had in zijn laatste test.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Jon heeft alles op Anniek gezet. Vivienne niet. Vivienne wint, dus dan moet Jon toch de mol zijn?
Ja dit is ook mijn gedachte.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Jon deed ze ook één voor één.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef Veerboot het volgende:
Oeh, verrassend dat nu al de winnaar bekendgemaakt is.
Waarop knipte Aniek trouwens ballon voor ballon los, in plaats van de hele tros in één keer, zoals Jon en Vivienne deden?
Ik heb drie keer de test op www.wieisdemol.nl gemaakt en dan vol op Anniek gestemd en toch kreeg ik iedere keer een rood scherm. Dus blijft Jon over als mol. Maar echte Mol-acties heb ik hem niet echt zien maken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:43 schreef DaMart het volgende:
Ik ga toch voor Jon nu. Die was behoorlijk aan het mollen bij de opdracht met de auto's en ik blijf hardnekkig volhouden dat Anniek het niet kan zijn wegens het rode scherm.
Dit heb ik Jon ook zien doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef Veerboot het volgende:
Oeh, verrassend dat nu al de winnaar bekendgemaakt is.
Waarop knipte Aniek trouwens ballon voor ballon los, in plaats van de hele tros in één keer, zoals Jon en Vivienne deden?
Als beide voor Anniek gaan heeft Viv er minimaal 1 meer goed.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja dit is ook mijn gedachte.
HOE zou Anniek de mol nog kunnen zijn? Heeft Viviënne gesplit?
Ze zei dat ze Jon en Anniek al een tijdje als verdachte zag..(Tenminste dat hoop ik dat ze niet lieg)quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:42 schreef Flem het volgende:
Vivienne kan toch best uiteindelijk vol voor Anniek gegaan zijn? Het is niet dat wij gezien hebben dat ze alles 50/50 gechopt heeft ofzo. Voor mij is Anniek nog steeds de Mol.
Klopt. Maar zei ze niet één van hen volledig te kiezen? Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze volledig voor Jon speelde. Mja, we hebben het natuurlijk niet gezien, dus ze zou nog geswitcht kunnen zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze zei dat ze Jon en Anniek al een tijdje als verdachte zag..(Tenminste dat hoop ik dat ze niet lieg)
Vivienne had een vrijstelling toen Dennis er uit vloog. Ze hoefde toen dus niet te kiezen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja maar Jon ging ook vol op Anniek, dan had hij toch moeten winnen? Of Viviënne loog en zei dat ze speelde op beide, maar voor Anniek ging en meer vragen goed had.
Waarom zeggen ze gewoon niet meteen wie de mol is. Pff.
Maar kan het niet alsnog Viviënne zijn?
Elke andere mol (dus John) is een verrassing, in ieder geval voor mij!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:46 schreef Marrije het volgende:
Ze weten dan inderdaad nog niet officieel wie de mol is, maar ze hebben wel met elkaar kunnen praten op wie zij gestemd hebben etc. Laat ik het dan zo zeggen: ik denk dat de groep een zwaar vermoeden heeft dat Anniek de mol is.
Van de website van Wie is de mol:quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb drie keer de test op www.wieisdemol.nl gemaakt en dan vol op Anniek gestemd en toch kreeg ik iedere keer een rood scherm. Dus blijft Jon over als mol. Maar echte Mol-acties heb ik hem niet echt zien maken.
quote:* Elke week is er een weekwinnaar, die een Molpakket bestaande uit een t-shirt en slippers wint. De weekwinnaar krijgt als enige een groen scherm. Wanneer je een rood scherm krijgt betekent dat dus niet dat je al je vragen fout hebt beantwoord.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jon deed ze ook één voor één.
Hmm, k. Heb ik niet goed opgelet dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dit heb ik Jon ook zien doen.
Volgens mij zei ze niet dat ze volledig voor Jon speelde.. zeker weten doe ik het nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Klopt. Maar zei ze niet één van hen volledig te kiezen? Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze volledig voor Jon speelde. Mja, we hebben het natuurlijk niet gezien, dus ze zou nog geswitcht kunnen zijn.
Maar als je alle vragen op één persoon antwoord, dan kan het toch niet zo zijn dat iemand anders meer vragen goed heeft?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van de website van Wie is de mol:
[..]
quote:Is het eigenlijk, spelregeltechnisch, mogelijk dat Vivienne de winnaar is én de mol??
Als Anniek en Jon beiden elkaar hebben aangewezen als mol, dan heeft niemand de mol geraden en dus is Vivienne de winnaar én de mol... Toch?
Dan zou je toch megaveel weekwinnaars krijgen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als je alle vragen op één persoon antwoord, dan kan het toch niet zo zijn dat iemand anders meer vragen goed heeft?
slim om dat zo nu en te doen als mol.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ook, hij heeft 1000 euro's in dat pakhuis gevonden en meegenomen.
PJH ontkende dat min of meer al.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:54 schreef peaceman het volgende:
Interessante vraag op het Wie is de mol forum:
[..]
Sorry hoor maar daar zitten echt mensen die helemaal paranoia naar WIDM kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:54 schreef peaceman het volgende:
Interessante vraag op het Wie is de mol forum:
[..]
Misschien heeft toen iedereen op Jon gestemd, en had hij de meeste fout...quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:30 schreef jassy het volgende:
Conclusie: John is de mol, maar dat is eigenlijk onwijs raar, juist omdat Dennis eruit gevlogen is (Die vol op John gestemd heeft).
Daar ga ik ook van uit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:59 schreef Longmen het volgende:
[..]
Misschien heeft toen iedereen op Jon gestemd, en had hij de meeste fout...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan zou je toch megaveel weekwinnaars krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |