bronquote:It continues to be a reality world! MyNetworkTV has finally announced its fall slate, and there’s nary a telenovela in sight!
Remember Fox’s 2003 "Big Brother" knock-off “Paradise Hotel”? With future professional model Charla Philstrom? And smitten Dave “Man-Boobs” Kerpen? And bug-eyed “Love Cruise” refugee Toni Ferrari? It returns on MyNet in March.
Dat was de NL/BE versiequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:41 schreef Atreyu het volgende:
YESSSSSSS
Ik vond het echt zo'n leuke serie!!! Al dat gedoe met Eric die nogal wat eigenschappen had van een narcist. Ik vond de opdrachten ook leuk en het feit dat mensen tactisch en strategisch moesten zijn. Ik weet nog goed hoe iedereen in het begin achter Erik aan liep alsof hij een herder was van een kudde schapen. En dat ze toen zijn SWOT analyse vonden en al zijn aantekeningen![]()
Mooi was ook dat sommige van die mensen een spelletje met zichzelf aan het spelen waren. Ze deden zich dan anders voor en op een gegeven moment komt iedereen daar dan achter en stort zo'n iemand helemaal in elkaar. Zo mooi om te zien dat ze dan eerst de schuld aan anderen geven en dan op een gegeven moment er alleen voor staan en er dus uitgestemt worden.![]()
Geweldig toch ?quote:Reports from The Hollywood Reporter and Reality Tv World[1] indicate that Paradise Hotel has been revived for a 2nd season after 4 years and will air on Fox Reality and MyNetworkTV in early 2008. The show will follow a similar format as before, including an exclusive location and a group of single people competing to stay in the competition as each week sees the addition of a new member and the elimination of and old one. A second edition of the show was suggested for both the summers of 2004 and 2005 but was never made. Popular demand, especially from the Fox Reality forum, is credited for the series' return[citation needed]. So far it has not been stated whether or not season 1 members will be part of the new cast, something suggested for the failed 2004 and 2005 versions. It is also not clear if Amanda Byram will still be host
Flikker op man Paradise hotel was er veel eerder en ten tweede je had veel meer rare twists.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is dat geen hele slappe versie van de gouden kooi?![]()
Een slappe versie van de gouden kooi dus.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Flikker op man Paradise hotel was er veel eerder en ten tweede je had veel meer rare twists.
Iemand die weg moest mocht opeens iemand mee nemen. Of er kwamen opeens bewoners terug enzo.
Bij de Amerikaanse was het zelfs zo als er iemand uitmoest en er moest een nieuwe bewoner komen kon je onder de show smsn zat je morgen in de show![]()
Je moederquote:Op zondag 15 juli 2007 17:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een slappe versie van de gouden kooi dus.
En de gouden kooi is al ongelooflijk kansloos dus moet je je voorstellen hoe kansloos dit programms is....quote:Op zondag 15 juli 2007 17:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een slappe versie van de gouden kooi dus.
Ik kan me de eerste versie wel herinneren van dat paradijs hotel. Niet zo geweldig dat ik daar voor thuis ga blijven.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En de gouden kooi is al ongelooflijk kansloos dus moet je je voorstellen hoe kansloos dit programms is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |