abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66093763
quote:
De vier steden zijn bekend!

Er is lang over gespeculeerd, maar de vier steden waar Mijn Tent is Top 2009 zich afspeelt, zijn bekend. Dit jaar strijken we neer in Amersfoort, Delft, Apeldoorn en Maastricht.

Maastricht
De afgelopen twee jaar is Mijn Tent is Top gewonnen door Noord-Brabant, respectievelijk Den Bosch en Breda. Die provincie dingt nu even niet mee. Maar voor de gezelligheid van onder de rivieren is het Limburgse Maastricht in de plaats gekomen.

Apeldoorn
En dan is er Apeldoorn, de plaats waar dit jaar ook Koninginnedag wordt gevierd door het Koninklijk Huis. Kenners fluisteren dat deze koninklijke stad niet zomaar is gekozen; Koningin Beatrix zou haar aftreden bekendmaken. Kunnen de kandidaten uit Apeldoorn zich opmaken voor een spetterende omzet?

Delft
De Randstad is dit jaar vertegenwoordigd door Delft. Deze tent staat in een relatief nieuw uitgaansgedeelte van Delft, naast een bioscoop, theater en bibliotheek. Nabijgelegen is een winkelcentrum. Het restaurant is gevestigd in een monumentaal pand.

Amersfoort
Een andere grote stad die meedoet, is Amersfoort. Die stad viert dit jaar zijn 750-jarig bestaan. De bijbehorende festiviteiten betekenen een mooie kans voor horeca en andere middenstand. Ook het pand in Amersfoort is monumentaal.

Mijn Tent is Top is in elk geval weer door heel het land vertegenwoordigd!

Grote vraag is nu: wie zijn de kandidaten die het dit jaar tegen elkaar opnemen? Dat houden we nog even geheim tot de eerste uitzending, op dinsdag 24 februari. Zorg dat je het niet mist, om 21.30 uur op RTL 4!
quote:
Sneak preview van de tenten
Ben jij ook zo benieuwd naar de vier kandidaten en hun tenten? Pas op 24 februari stellen we de koppels en hun plannen aan je voor. Maar op mijntentistop.nl geven we alvast een sneak preview!

Mijn Tent is Top 3 speelt zich af in Amersfoort, Delft, Apeldoorn en Maastricht. De kandidaten zijn druk bezig om van het casco pand de gedroomde horeca-onderneming te maken. Wij namen alvast poolshoogte. Bekijk de vier tenten in dit filmpje!
Dinsdag 24 februari begint het dus, van half tien tot half elf.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_66094757
Ga ik weer volgen
pi_66095016
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:57 schreef Piles het volgende:
Ga ik weer volgen
Ik ook!
  zondag 15 februari 2009 @ 21:15:10 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66097814
We gaan het weer volgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 15 februari 2009 @ 22:13:01 #5
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_66100570
Ga het ook weer volgen, Delft heeft wel een toplokatie. Schuintegenover zit het theater en daarnaast een bioscoop met daaronder een grote parkeergarage plus de lokatie is op ongeveer 5-10 minuten van het station. Op basis daarvan zou ik ze al een grote kans geven om te winnen. Wel jammer, want tot begin dit jaar woonde ik daar nog om de hoek zo'n beetje, had ik het ook eens live mee kunnen maken.
  zondag 15 februari 2009 @ 22:55:28 #6
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_66102789
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef Tweek het volgende:
Ga het ook weer volgen, Delft heeft wel een toplokatie. Schuintegenover zit het theater en daarnaast een bioscoop met daaronder een grote parkeergarage plus de lokatie is op ongeveer 5-10 minuten van het station. Op basis daarvan zou ik ze al een grote kans geven om te winnen. Wel jammer, want tot begin dit jaar woonde ik daar nog om de hoek zo'n beetje, had ik het ook eens live mee kunnen maken.
Toch blijft het een gek hoekje dat niet heel erg op de "looproute" ligt. Maar het kan wat worden!!

Dit jaar volg ik het dus en op tv en vanuit mijn eigen stadje!
pi_66111715
Best veel verschil in de panden, en ook tussen de concepten Wereldkeuken en 101 nacht tegenover hollandse gezelligheid en streekproducten! Maar: zin in!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_66111739
even kijken na de vakantie in Apeldoorn
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  maandag 16 februari 2009 @ 10:28:16 #9
245398 Remcosb
de enige echte
pi_66111794
Jeah, in Amersfoort! Daar woon ik vlak bij in de buurt. Kan ik ook eens langsgaan om te kijken.
pi_66112434
Hopelijk met leuke stellen.
pi_66115159
Altijd leuk!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_66116004
hoe is het eigenlijk gegaan met de andere restaurants van de andere seizoenen
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_66116308
Bij Jansen is er nog, gaat volgens mij best prima
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 16 februari 2009 @ 13:15:17 #14
245398 Remcosb
de enige echte
pi_66116592
quote:
Op maandag 16 februari 2009 12:51 schreef Silver_Shark het volgende:
hoe is het eigenlijk gegaan met de andere restaurants van de andere seizoenen
Van het vorige seizoen zijn alle tenten er nog, teminste ze hebben allemaal een website waar je van kan afleiden dat ze nog open zijn.

Echter van 2 seizoenen terug is wel een restaurant gesloten namelijk: Como 010. Voor de rest zijn de andere restaurants ook nog steeds open.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:07:12 #15
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_66129794
Flinstering draait nog steeds als een tierelier voor zover ik kan beoordelen. Het is er nog druk, in ieder geval.

Dit jaar zet ik mijn centen op Maastricht. De winnaar moet wel in het Zuiden blijven, natuurlijk .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_66148800
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:07 schreef JDude het volgende:
Flinstering draait nog steeds als een tierelier voor zover ik kan beoordelen. Het is er nog druk, in ieder geval.

Dit jaar zet ik mijn centen op Maastricht. De winnaar moet wel in het Zuiden blijven, natuurlijk [ afbeelding ].
Wat JD zegt.
Leuk, ik ga het weer volgen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_66172887
Ga ik zeker weer volgen en misschien wel een keer eten inamersfoort.
pi_66407114

Programma...
waarin vier enthousiaste koppels, horecaondernemers in spe, alles op alles zetten om hun horecadroom te verwezenlijken en hun zaak succesvol op de kaart te zetten. Dit seizoen is de concurrentie scherp en de jury bijzonder kritisch. Apeldoorn, Delft, Amersfoort en Maastricht zijn in de race en ook dit keer wint degene die, volgens het publiek, de bestlopende onderneming neerzet zijn of haar eigen tent. Herman den Blijker, multiple restauranthouder, creatief brein achter een scala aan succesvolle horecaformules en topkok, begeleidt, adviseert en jureert de koppels op de weg naar het verwezenlijken van hun droom.

In de vier verschillende steden gaan de koppels flink aan de bak. Allemaal hebben ze een origineel concept voor hun onderneming en de taak om hier een succes van te maken. Van het verbouwen van hun pand tot het aannemen van personeel en van het samenstellen van de menukaart tot de financiën; de koppels krijgen het allerminst makkelijk. Hun enthousiasme, wilskracht, teamspirit en doorzettingsvermogen worden de komende weken dan ook enorm getest, want op zaterdag 7 maart moet hun gelegenheid open. De vakjury, bestaande uit vijf personen, beoordeelt de koppels en bepaalt welke twee concepten er uiteindelijk in de finale terechtkomen. Gedurende de reeks wordt er gejureerd op verschillende onderwerpen. Wie regelt zijn financiën het slimst? Welke tent heeft het beste menu? En wie heeft het qua interieur goed aangepakt?

Duidelijk wordt hoe zwaar de weg naar het verwezenlijken van een droom kan zijn, maar wie wint uiteindelijk hun tent?

Wordt uitgezonden...
Dinsdagavond, RTL4 om 21:30 uur

Deelnemers...
Apeldoorn:
Lianne en Josua - Hoogwaardige streekproducten

Maastricht:
Bulent en Gülsen - 1001 nachten

Delft:
George en Geoffrey - Wereldkeuken 7 stappen

Amersfoort:
Annelie en Rianne - Hollandse gezelligheid

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 24-02-2009 14:01:26 ]
pi_66407195
Leuk
  Moderator dinsdag 24 februari 2009 @ 13:53:20 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66407260
Dinsdag 24 februari , RTL4, 21:30 is de aftrap van een nieuw seizoen "Mijn Tent Is Top".

Het spel
Na twee succesvolle series van Mijn Tent is Top, komt RTL 4 vanaf dinsdag 24 februari met een nieuwe editie: vier nieuwe koppels, scherpere concurrentie en een bijzonder kritische jury. Apeldoorn, Delft, Amersfoort en Maastricht zijn in de race en de horecaondernemers in spé moeten alles op alles zetten om hun horecadroom te verwezenlijken.

Ook dit keer wint het stel dat, volgens het publiek, de bestlopende onderneming neerzet hun eigen tent. Herman den Blijker begeleidt, adviseert en jureert de koppels op de weg naar het verwezenlijken van hun droom.

De jury
Herman den Blijker zit ook dit jaar de jury van Mijn Tent is Top voor. Maar door wie wordt hij bijgestaan?

Voor het eerst heeft de jury dit keer twee vrouwelijke leden. Denise Mooy kennen we nog uit seizoen 1. Zij is eigenares van het luxe restaurant Quartier Sud in Amsterdam-Zuid. Maud Meijboom is een nieuw gezicht in de jury. Zij is national account manager bij Heineken.

Henk Renkema is al drie jaar lang vast jurylid. Hij is directeur marketing zakelijk bij ING. De heer Reimers is evenmin een onbekende; hij stond Herman den Blijker al vaker bij in zijn programma's.

De jury zal de kandidaten toetsen aan de hand van zes pijlers: Omgeving & sfeer, gastheerschap & service, productaanbod & kwaliteit, actieve verkoop, traffic/promotie en financiën.

Volg de webcams vanaf 7 maart
Mijn Tent is Top volg je op tv maar ook op internet! Daar gaat het programma 24 uur per dag, 7 dagen per week door. Op internet blijf je op de hoogte van het laatste nieuws en kun je op elk moment van de dag meekijken in de restaurants via de webcam.

De webcams gaan op 7 maart aan, als ook de vier restaurants voor het eerst de deuren openen. In elk restaurant hangen twee webcams, waardoor je nagenoeg alles kunt zien. In het pand in Maastricht komen zelfs drie webcams te hangen om alles in beeld te kunnen brengen. Vooral ’s avonds, wanneer de gasten binnen zijn, is er van alles te beleven in de vier tenten.

De webcams blijven in de lucht zolang het programma loopt. Wanneer een kandidatenkoppel afvalt, gaat ook de webcam op zwart. Zorg dus dat je er op tijd bij bent en niets mist.

Site
Bovenstaande teksten zijn afkomstig van de officiële SITE van het programma.

Finale-topic van vorig jaar: Mijn tent is top II #3: De finale *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Gert op 24-02-2009 14:01:16 ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator dinsdag 24 februari 2009 @ 14:05:52 #21
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66407721
- edit -

[ Bericht 99% gewijzigd door Gert op 24-02-2009 20:26:50 (dubbel vanwege de merge, had 'm al geplaatst) ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_66407729
Ben benieuwd.
  Moderator dinsdag 24 februari 2009 @ 14:06:58 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_66407769
Ik ga zeker weer kijken, leuk! Helaas ben ik in geen van de steden bekend, dat is wel jammer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_66407784
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:06 schreef Karina het volgende:
Ik ga zeker weer kijken, leuk! Helaas ben ik in geen van de steden bekend, dat is wel jammer.
Wat zij zegt!
pi_66408122
Eerste 2 seizoenen waren leuk, dus dit jaar ook maar weer volgen.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')