Dinsdag 24 februari , RTL4, 21:30 is de aftrap van een nieuw seizoen
"Mijn Tent Is Top".
![]()
Het spelNa twee succesvolle series van Mijn Tent is Top, komt RTL 4 vanaf dinsdag 24 februari met een nieuwe editie: vier nieuwe koppels, scherpere concurrentie en een bijzonder kritische jury.
Apeldoorn, Delft, Amersfoort en Maastricht zijn in de race en de horecaondernemers in spé moeten alles op alles zetten om hun horecadroom te verwezenlijken.
Ook dit keer wint het stel dat, volgens het publiek, de bestlopende onderneming neerzet hun eigen tent. Herman den Blijker begeleidt, adviseert en jureert de koppels op de weg naar het verwezenlijken van hun droom.
De juryHerman den Blijker zit ook dit jaar de jury van Mijn Tent is Top voor. Maar door wie wordt hij bijgestaan?
Voor het eerst heeft de jury dit keer twee vrouwelijke leden. Denise Mooy kennen we nog uit seizoen 1. Zij is eigenares van het luxe restaurant Quartier Sud in Amsterdam-Zuid. Maud Meijboom is een nieuw gezicht in de jury. Zij is national account manager bij Heineken.
Henk Renkema is al drie jaar lang vast jurylid. Hij is directeur marketing zakelijk bij ING. De heer Reimers is evenmin een onbekende; hij stond Herman den Blijker al vaker bij in zijn programma's.
De jury zal de kandidaten toetsen aan de hand van zes pijlers: Omgeving & sfeer, gastheerschap & service, productaanbod & kwaliteit, actieve verkoop, traffic/promotie en financiën.
Volg de webcams vanaf 7 maartMijn Tent is Top volg je op tv maar ook op internet! Daar gaat het programma 24 uur per dag, 7 dagen per week door. Op internet blijf je op de hoogte van het laatste nieuws en kun je op elk moment van de dag meekijken in de restaurants via de webcam.
De webcams gaan op 7 maart aan, als ook de vier restaurants voor het eerst de deuren openen. In elk restaurant hangen twee webcams, waardoor je nagenoeg alles kunt zien. In het pand in Maastricht komen zelfs drie webcams te hangen om alles in beeld te kunnen brengen. Vooral ’s avonds, wanneer de gasten binnen zijn, is er van alles te beleven in de vier tenten.
De webcams blijven in de lucht zolang het programma loopt. Wanneer een kandidatenkoppel afvalt, gaat ook de webcam op zwart. Zorg dus dat je er op tijd bij bent en niets mist.
Site Bovenstaande teksten zijn afkomstig van de officiële
SITE van het programma.
Finale-topic van vorig jaar:
Mijn tent is top II #3: De finale *O*
[ Bericht 0% gewijzigd door Gert op 24-02-2009 14:01:16 ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."