sms'en naar dit soort muekquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:09 schreef droomkoningin het volgende:
ik had net 3x gesmst voor groningen... en nog geen 2 sec later kreeg herman al de uitslag
Daar gaat je geldquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:09 schreef droomkoningin het volgende:
ik had net 3x gesmst voor groningen... en nog geen 2 sec later kreeg herman al de uitslag
Vliegbasis Gilze Rijenquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:13 schreef qltel het volgende:
IK kan me eerlijk gezegd niet voorstellen, waarvandaan Herman ook vertrokken is, dat hij het kan halen, om 22.00 uur vertrekken en voor 22.30 bij 1 van de tenten staan. Naar mijn idee zeker niet in Breda, waar nergens in de wijde omgeving een vliegveld is waar je in het donker kan landen. Maar ook in Groningen haal je dat vanzelfsprekend nooit. In een half uurtje opstijgen, vliegen, landen, in een auto overstappen en naar het centrum rijden. Met andere woorden, de stemmers van de laatste uren zijn volgens mij belazerd door RTL.
en hopelijk is Herman al in Groningen..
Ja, daar mag je zomaar landenquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
Vliegbasis Gilze Rijen
Maar inderdaad, hoe doen ze dat??
quote:
Voor zo'n programma mag hij heus wel een apache lenen hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, daar mag je zomaar landen![]()
Maar hij moet natuurlijk tóch naar Breda op een of andere manier
Mag een burgervliegtuig daar landen? Enneh, hoe zou je in een half uur van welk vliegveld dan ook willen vliegen naar Gilze Rijen, landen, overstappen in een auto en naar het centrum van Breda rijden? Succes. Dat haal je nooit.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Vliegbasis Gilze Rijen
Maar inderdaad, hoe doen ze dat??
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:13 schreef qltel het volgende:
IK kan me eerlijk gezegd niet voorstellen, waarvandaan Herman ook vertrokken is, dat hij het kan halen, om 22.00 uur vertrekken en voor 22.30 bij 1 van de tenten staan. Naar mijn idee zeker niet in Breda, waar nergens in de wijde omgeving een vliegveld is waar je in het donker kan landen. Maar ook in Groningen haal je dat vanzelfsprekend nooit. In een half uurtje opstijgen, vliegen, landen, in een auto overstappen en naar het centrum rijden. Met andere woorden, de stemmers van de laatste uren zijn volgens mij belazerd door RTL.
en hopelijk is Herman al in Groningen..
Was ook niet al te serieus, daar mag een burgervliegtuig denk ik niet landen nee. Dus ik vraag me ook zeer af hoe ze dat doen, ik kan het me zo niet 1 - 2 - 3 bedenken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:17 schreef qltel het volgende:
[..]
Mag een burgervliegtuig daar landen? Enneh, hoe zou je in een half uur van welk vliegveld dan ook willen vliegen naar Gilze Rijen, landen, overstappen in een auto en naar het centrum van Breda rijden? Succes. Dat haal je nooit.
Ik ga er van uit dat de uitslag al uren bekend is en dat Herman al een tijdje op een straathoek zit te wachten in z'n limousine...quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:18 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Was ook niet al te serieus, daar mag een burgervliegtuig denk ik niet landen nee. Dus ik vraag me ook zeer af hoe ze dat doen, ik kan het me zo niet 1 - 2 - 3 bedenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |