SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rampenscenes waren wel super!!
quote:Op maandag 20 april 2009 13:56 schreef Smeich het volgende:
Erg leuk om dan eindelijk het eindresultaat te mogen bewonderen! Ik zal wel even een brief schrijven aan meneer Proyas. Ik heb mijzelf "maar" welgeteld driemaal kunnen spotten (één seconde totaal) en het einde was gewoon bout vond ik... Jammer. Ik let dan altijd ook op dingen als ...
Jij figureert in de states ofzo? je hebt toch ook mee gedaan met Watchmen? Dat is wel wat anders dan figureren in Talpa productiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rampenscenes waren wel super!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een vermakelijke film, goede muziek en sfx, matig acteerwerk en een matig verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Most Incredible, Baby
quote:Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef JohnLocke het volgende:
Het was een film over profeten, en ook wel erg voorspelbaar zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een vermakelijke film, goede muziek en sfx, matig acteerwerk en een matig verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 april 2009 07:44 schreef dapluiz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
quote:Op maandag 20 april 2009 13:56 schreef Smeich het volgende:
Erg leuk om dan eindelijk het eindresultaat te mogen bewonderen! Ik zal wel even een brief schrijven aan meneer Proyas. Ik heb mijzelf "maar" welgeteld driemaal kunnen spotten (één seconde totaal) en het einde was gewoon bout vond ik... Jammer. Ik let dan altijd ook op dingen als ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rampenscenes waren wel super!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Set Sail, For Fail.
quote:Op maandag 27 april 2009 11:05 schreef JohnLocke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was idd nogal obvious ja.Set Sail, For Fail.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:16 schreef Mackenzie het volgende:
Ik vond het een goede film, alleen van het einde had ik iets meer verwacht. De special effects waren super, helemaal die vliegtuig crash. Echt indrukwekkend!In mijn hoofd ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never underestimate the predictability of stupidity
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2009 00:28 schreef speedy_kevin het volgende:
Vond het ook een erg leuke film! De ramp scenes waren zo vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het nog een best goeie film, zeker de actiescenes"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een beetje een matige film. Paar keer door het geluid geschrokken. Mooie special effects af en toe, maar het verhaal was echt onder de maat, kon me niet heel erg boeien..
[ Bericht 7% gewijzigd door Steve op 14-05-2009 00:06:20 (Omdat Mike het zegt.) ]"Atb is lief, groetjes Peri."
Dat zegt niets, niet iedereen ziet een film zodra die uit is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:49 schreef Steve het volgende:
Ach de film is allang uit, om daar nou nog steeds spoilertags voor te gaan gebruiken... Plus, die opmerkingen zijn nog redelijk algemeen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:31 schreef raaavi het volgende:
Kan niet wachten todat ik hem kan zien!ik zit een goeie bootleg te kijken nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing to see here, carry on
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:31 schreef raaavi het volgende:
Kan niet wachten todat ik hem kan zien!Gister ook al hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. KUT FILM. Alsof je naar een thriller kijkt en aan het eind springt het beeld over naar U Zij de Glorie.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de auto.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Niet gemerkt, ik was op dat moment al bierflesjes naar mn tv aan t gooien van ellende,quote:Op zondag 21 juni 2009 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die opmerkt dat de regisseur de 'christenen' ook in de zeik neemt door te impliceren dat de 'aliens' Adam en Eva (Caleb en Abby) hebben 'gecreeërd' en dat de aliens in ware de scheppers van het leven zijn. (Aliens = God).
Dat was ook het eerste dat ik me afvroeg toen de aftiteling liep.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:31 schreef melovechai het volgende:
en waarom zouden die aliens 50 jaar geleden al beginnen met die domme boodschappen en zo fucking moeilijk doen om die kids op de goede plek te krijgen.
ze hadden ook die kinderen gewoon ff kunnen ontvoeren vlak voor het eind.
Mijn visie hierop: een van de thema's in de film is de vraag over determinisme, dat alles wat gebeurt effect heeft op wat volgt. De aliens zijn zo geavanceerd, dat ze hiervoor de formulie hebben ontdekt, en dus alles terug kunnen brengen naar een set nummers. Die geven ze aan die kinderen als waarschuwing (of profetie, om in de sfeer te blijven?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:31 schreef melovechai het volgende:
daarnaast kun je aliens best wegzetten als superintelligente wezens maar om ze nu jomanda achtige kwaliteiten mee te geven waarmee ze de exacte toekomst konden voorspellen ging me toch echt iets te ver.
Al draagt een aap....quote:Op zondag 28 juni 2009 12:07 schreef MrData het volgende:
Jullie zijn allemaal gek!![]()
Vette film! Niemand opgevallen dat die vliegtuigcrash 1 lang shot is?
Woepie, twee hele vette scenes in een film die verder gewoon een misdaad tegen de menselijkheid is.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:07 schreef MrData het volgende:
Vette film! Niemand opgevallen dat die vliegtuigcrash 1 lang shot is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |