abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68201659
Erg leuk om dan eindelijk het eindresultaat te mogen bewonderen ! Ik zal wel even een brief schrijven aan meneer Proyas. Ik heb mijzelf "maar" welgeteld driemaal kunnen spotten (één seconde totaal) en het einde was gewoon bout vond ik... Jammer. Ik let dan altijd ook op dingen als ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rampenscenes waren wel super!!
pi_68204540
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:56 schreef Smeich het volgende:
Erg leuk om dan eindelijk het eindresultaat te mogen bewonderen ! Ik zal wel even een brief schrijven aan meneer Proyas. Ik heb mijzelf "maar" welgeteld driemaal kunnen spotten (één seconde totaal) en het einde was gewoon bout vond ik... Jammer. Ik let dan altijd ook op dingen als ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij figureert in de states ofzo? je hebt toch ook mee gedaan met Watchmen? Dat is wel wat anders dan figureren in Talpa producties
pi_68409788
Het was een film over profeten, en ook wel erg voorspelbaar zeg
SPOILER
Verder een vermakelijke film, goede muziek en sfx, matig acteerwerk en een matig verhaal.
  maandag 27 april 2009 @ 00:59:29 #54
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_68411440
Wat een klote film, vooral door de
SPOILER
The Most Incredible, Baby
pi_68413266
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef JohnLocke het volgende:
Het was een film over profeten, en ook wel erg voorspelbaar zeg
SPOILER
Verder een vermakelijke film, goede muziek en sfx, matig acteerwerk en een matig verhaal.
SPOILER
pi_68416753
quote:
Op maandag 27 april 2009 07:44 schreef dapluiz het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_68428576
Even wachten op de DVDRip
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_68431129
De hele film door had ik het idee dat Meneer Nicoal Cage 'er wat aan zou gaan doen' .. iets in de trent van deze 'happening' proberen te voorkomen.

Stemt hij zo gemakkelijk in op het eind. Bah, dat verrastte me wel
: (
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 27 april 2009 @ 20:30:49 #59
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_68435487
Nou we hebben em dan gister gezien in Pathe Schouwburgplein in Rotterdam.
En zowel ik als m,n vriendin vonden hem ontzettend fucking bizar.
SPOILER
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  maandag 27 april 2009 @ 20:32:42 #60
125126 Mr-Coffee
pi_68435586
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:56 schreef Smeich het volgende:
SPOILER
SPOILER
Set Sail, For Fail.
  maandag 27 april 2009 @ 20:34:26 #61
125126 Mr-Coffee
pi_68435655
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:05 schreef JohnLocke het volgende:

[..]
SPOILER

Ja dat was idd nogal obvious ja.
Set Sail, For Fail.
pi_68437651
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:34 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

Ja dat was idd nogal obvious ja.
True, nu je het zegt ja, was het alleen ff vergeten
pi_68598269
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:16 schreef Mackenzie het volgende:
Ik vond het een goede film, alleen van het einde had ik iets meer verwacht. De special effects waren super, helemaal die vliegtuig crash. Echt indrukwekkend!
SPOILER
In mijn hoofd ook
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_68602164
Ik vond het wel een goede film
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_68608617
Vond het ook een erg leuke film! De ramp scenes waren zo vet!
SPOILER
pi_68608873
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:28 schreef speedy_kevin het volgende:
Vond het ook een erg leuke film! De ramp scenes waren zo vet!
SPOILER
SPOILER
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 4 mei 2009 @ 10:41:51 #67
125126 Mr-Coffee
pi_68647729
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 19:43 schreef MissMayhem het volgende:

[..]

In mijn hoofd ook

Denk dat die aliens ook zo bedoeld waren als een soort engelen.
De makers borduurden duidelijk voort op het *de goden zijn kosmonauten* effect.
Set Sail, For Fail.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:17:50 #68
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_68665158
Heb de film een week geleden gezien in de VS
SPOILER
Vond het nog een best goeie film, zeker de actiescenes
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
pi_68665620
De aktie scenes zijn epic

Vond het wel een goede film
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:44:21 #70
88233 Steve
Still the best.
pi_69000159
SPOILER
Verder een beetje een matige film. Paar keer door het geluid geschrokken. Mooie special effects af en toe, maar het verhaal was echt onder de maat, kon me niet heel erg boeien. .

[ Bericht 7% gewijzigd door Steve op 14-05-2009 00:06:20 (Omdat Mike het zegt.) ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_69000332
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:44 schreef Steve het volgende:
<...Steve..>
Spoiler tags zijn er niets voor niets
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:49:25 #72
88233 Steve
Still the best.
pi_69000358
Ach de film is allang uit, om daar nou nog steeds spoilertags voor te gaan gebruiken... Plus, die opmerkingen zijn nog redelijk algemeen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_69000633
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:49 schreef Steve het volgende:
Ach de film is allang uit, om daar nou nog steeds spoilertags voor te gaan gebruiken... Plus, die opmerkingen zijn nog redelijk algemeen.
Dat zegt niets, niet iedereen ziet een film zodra die uit is.
Je bent niet meer verplicht spoiler tags te zetten als het in de OP of TT staat.
voorlopig nog wel aub.
  zondag 21 juni 2009 @ 17:12:47 #74
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_70225668
Wat hebben die steentjes nou uiteindelijk met die aliens te maken?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 21 juni 2009 @ 17:18:24 #75
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_70225829
Mijn God, een paar briljante scenes maar over het algemeen niet meer dan een gigantische trap in je ballen deze film.

Ik zat op het eind echt met open bek vol ongeloof te kijken. Het eind van deze film is niet meer dan een grote 'fuck you' naar de kijker. Bah.
Ik ga naar huis.
  zondag 21 juni 2009 @ 17:19:03 #76
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_70225841
Douche-bag aliens.
Ik ga naar huis.
  zondag 21 juni 2009 @ 17:32:04 #77
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_70226193
Ben ik trouwens de enige die opmerkt dat de regisseur de 'christenen' ook in de zeik neemt door te impliceren dat de 'aliens' Adam en Eva (Caleb en Abby) hebben 'gecreeërd' en dat de aliens in ware de scheppers van het leven zijn. (Aliens = God).
  zondag 21 juni 2009 @ 17:32:34 #78
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70226211
ik vond de film op zich wel aardig, maar het plot en vnl. het einde zó cheesy...
m'n vriend was echt pissig
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70226223
Toffe film

Het einde vond ik misschien nog wel het beste van de hele film
pi_70231211
tvp
Nothing to see here, carry on
pi_70231311
Kan niet wachten todat ik hem kan zien!
SPOILER
pi_70233164
quote:
Op zondag 21 juni 2009 20:31 schreef raaavi het volgende:
SPOILER
ik zit een goeie bootleg te kijken nu
Nothing to see here, carry on
pi_70233377
Vond het een waardeloze film. Voorspelbaar van het begin tot het eind. Vond het einde ook nog eens tegenvallen
  zondag 21 juni 2009 @ 21:21:17 #84
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_70233448
quote:
Op zondag 21 juni 2009 20:31 schreef raaavi het volgende:
SPOILER
Gister ook al hoor.
Ik ga naar huis.
  zondag 21 juni 2009 @ 21:23:26 #85
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_70233547
Ik heb vanmorgen al de 1080p versie binnengehaald.
  zondag 21 juni 2009 @ 22:26:33 #86
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70236290
Cam, DVD5, DVD9, 1080P, elke versie is even kut. Wat een belachelijke KUT film. Eerste 40 minuten zijn spannend maar halverwege heeft Scientology de aandelen overgenomen ofzo want ineens komen er belachelijke
SPOILER
KUT FILM. Alsof je naar een thriller kijkt en aan het eind springt het beeld over naar U Zij de Glorie.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 21 juni 2009 @ 22:30:53 #87
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_70236463
Hear hear. Het einde is niet meer dan een grove belediging.
Ik ga naar huis.
  zondag 21 juni 2009 @ 22:34:14 #88
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70236605
Ik had al over het einde gelezen en ik dacht: dan kan het alleen maar meevallen. Maar zelfs nu was het nog een belediging. Dan is die film met Kevin Kostner de hetzelfde thema heeft, Dragonfly, veel beter.

En dan nog een hoog IMDB cijfer ook nog, zijn ze debiel ofzo?

Wat pas echt tof was geweest was dat er wel een grote ramp kwam aan het eind maar dat dat dan werd veroorzaakt door Cage zn bemoeizucht.
Snapte ook niet dat de er een locatie doorgegeven moest worden voor
SPOILER
in de auto.
  zondag 21 juni 2009 @ 22:46:28 #89
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70237112
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die opmerkt dat de regisseur de 'christenen' ook in de zeik neemt door te impliceren dat de 'aliens' Adam en Eva (Caleb en Abby) hebben 'gecreeërd' en dat de aliens in ware de scheppers van het leven zijn. (Aliens = God).
Niet gemerkt, ik was op dat moment al bierflesjes naar mn tv aan t gooien van ellende,
pi_70282138
film begon zo geweldig en tot de helft zat de spanning en het verhaal er goed in.
ik verwachte ook iets heel bijzonders maar come on, aliens als de ark van noach en kids die van overal op de wereld gekozen worden.

en waarom zouden die aliens 50 jaar geleden al beginnen met die domme boodschappen en zo fucking moeilijk doen om die kids op de goede plek te krijgen.
ze hadden ook die kinderen gewoon ff kunnen ontvoeren vlak voor het eind.

daarnaast kun je aliens best wegzetten als superintelligente wezens maar om ze nu jomanda achtige kwaliteiten mee te geven waarmee ze de exacte toekomst konden voorspellen ging me toch echt iets te ver.

de special effects vond ik ook wel tegenvallen, beetje te duidelijke computeranimatie....

bovendien was de 2e helft van de film plagiaat van zoveel andere films en dan dat die met zijn vader verzoent en ze samen gelukkig sterven, nee dat was ook nooit eerder te zien geweest.

ongelooflijk, van een hele sterke start na zoiets slechts.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:48:33 #91
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_70284379
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:31 schreef melovechai het volgende:

en waarom zouden die aliens 50 jaar geleden al beginnen met die domme boodschappen en zo fucking moeilijk doen om die kids op de goede plek te krijgen.
ze hadden ook die kinderen gewoon ff kunnen ontvoeren vlak voor het eind.
Dat was ook het eerste dat ik me afvroeg toen de aftiteling liep.
Waarom al die moeite als ze die kids ook gewoon op hadden kunnen pikken?
Het haalt het doel van de eerste helft van de film helemaal naar beneden.

Het eindshot met die boom was wel mooi overigens.
pi_70308452
Wat een flut einde

En die vliegtuigcrash was geniaal
pi_70392949
Boutfilm. Tot het moment dat ze met de aliens etc begonnen was de film nog wel te pruimen, daarna gewoon een slaapfilm.

Cage zit altijd met zo'n enorme droge kop te acteren. Dit kwam meer over als de national treasure films maar dan met meer actie (en veel meer cgi).
  Moderator zaterdag 27 juni 2009 @ 20:57:40 #94
18653 crew  D.
pi_70433914
Door wat positieve woorden hier dacht ik dat het geen onaardige film zou worden. Bleek het toch een onaardige film te zijn
pi_70443700
Jullie zijn allemaal gek!

Vette film! Niemand opgevallen dat die vliegtuigcrash 1 lang shot is?
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:31 schreef melovechai het volgende:
daarnaast kun je aliens best wegzetten als superintelligente wezens maar om ze nu jomanda achtige kwaliteiten mee te geven waarmee ze de exacte toekomst konden voorspellen ging me toch echt iets te ver.
Mijn visie hierop: een van de thema's in de film is de vraag over determinisme, dat alles wat gebeurt effect heeft op wat volgt. De aliens zijn zo geavanceerd, dat ze hiervoor de formulie hebben ontdekt, en dus alles terug kunnen brengen naar een set nummers. Die geven ze aan die kinderen als waarschuwing (of profetie, om in de sfeer te blijven? ).

Ik stoorde me als (als ongelovige) totaal niet aan de christelijke thema's. Ik vond ze juist mooi verwerkt.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 12:13:02 #96
18653 crew  D.
pi_70443813
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:07 schreef MrData het volgende:
Jullie zijn allemaal gek!

Al draagt een aap....
  Moderator zondag 28 juni 2009 @ 12:13:58 #97
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_70443829
Verschrikkelijke film. Zoals anderen ook al aangeven, begint het wel aardig, maar het verhaal ontspoort zodra de aliens komen. Dan probeert de film af en toe te gaan scoren met goedkope sentimenten en is het voor mij verpest. Sowieso ben ik de films van Cage wel beu waarin-ie als een bezeten idioot met z'n kind bezig is. Het ergste was daarbij nog de gebarentaal die vader en zoon kenden, die alleen maar in de film gestopt was zodat er op het einde een emotioneel afscheid gemaakt kon worden. Voeg daarbij de nikszeggende rol van Rose Byrne, die alleen het hysterische vrouwtje mocht spelen en de ellende is compleet.

Wat mij betreft had er nog een extra datum op het papier van Cage gestaan, en wel 20-03-2009, de datum dat deze film een release kreeg.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 28 juni 2009 @ 12:30:09 #98
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_70444177
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:07 schreef MrData het volgende:
Woepie, twee hele vette scenes in een film die verder gewoon een misdaad tegen de menselijkheid is.
Ik ga naar huis.
  zondag 28 juni 2009 @ 12:32:38 #99
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_70444232
En nee er zijn niet genoeg superlatieven om de kutheid van deze geaborteerde vrucht te beschrijven.
Ik ga naar huis.
pi_70444433
Wat een overtrokken reacties allemaal

Als je er niet te diep over nadenkt was het gewoon een vermakelijke film. Sommigen van jullie reageren alsof de film een persoonlijke aanval is op jullie geloof in atheïsme ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')