abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68201659
Erg leuk om dan eindelijk het eindresultaat te mogen bewonderen ! Ik zal wel even een brief schrijven aan meneer Proyas. Ik heb mijzelf "maar" welgeteld driemaal kunnen spotten (één seconde totaal) en het einde was gewoon bout vond ik... Jammer. Ik let dan altijd ook op dingen als ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rampenscenes waren wel super!!
pi_68204540
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:56 schreef Smeich het volgende:
Erg leuk om dan eindelijk het eindresultaat te mogen bewonderen ! Ik zal wel even een brief schrijven aan meneer Proyas. Ik heb mijzelf "maar" welgeteld driemaal kunnen spotten (één seconde totaal) en het einde was gewoon bout vond ik... Jammer. Ik let dan altijd ook op dingen als ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij figureert in de states ofzo? je hebt toch ook mee gedaan met Watchmen? Dat is wel wat anders dan figureren in Talpa producties
pi_68409788
Het was een film over profeten, en ook wel erg voorspelbaar zeg
SPOILER
Verder een vermakelijke film, goede muziek en sfx, matig acteerwerk en een matig verhaal.
  maandag 27 april 2009 @ 00:59:29 #54
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_68411440
Wat een klote film, vooral door de
SPOILER
The Most Incredible, Baby
pi_68413266
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef JohnLocke het volgende:
Het was een film over profeten, en ook wel erg voorspelbaar zeg
SPOILER
Verder een vermakelijke film, goede muziek en sfx, matig acteerwerk en een matig verhaal.
SPOILER
pi_68416753
quote:
Op maandag 27 april 2009 07:44 schreef dapluiz het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_68428576
Even wachten op de DVDRip
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_68431129
De hele film door had ik het idee dat Meneer Nicoal Cage 'er wat aan zou gaan doen' .. iets in de trent van deze 'happening' proberen te voorkomen.

Stemt hij zo gemakkelijk in op het eind. Bah, dat verrastte me wel
: (
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 27 april 2009 @ 20:30:49 #59
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_68435487
Nou we hebben em dan gister gezien in Pathe Schouwburgplein in Rotterdam.
En zowel ik als m,n vriendin vonden hem ontzettend fucking bizar.
SPOILER
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  maandag 27 april 2009 @ 20:32:42 #60
125126 Mr-Coffee
pi_68435586
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:56 schreef Smeich het volgende:
SPOILER
SPOILER
Set Sail, For Fail.
  maandag 27 april 2009 @ 20:34:26 #61
125126 Mr-Coffee
pi_68435655
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:05 schreef JohnLocke het volgende:

[..]
SPOILER

Ja dat was idd nogal obvious ja.
Set Sail, For Fail.
pi_68437651
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:34 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

Ja dat was idd nogal obvious ja.
True, nu je het zegt ja, was het alleen ff vergeten
pi_68598269
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:16 schreef Mackenzie het volgende:
Ik vond het een goede film, alleen van het einde had ik iets meer verwacht. De special effects waren super, helemaal die vliegtuig crash. Echt indrukwekkend!
SPOILER
In mijn hoofd ook
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_68602164
Ik vond het wel een goede film
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_68608617
Vond het ook een erg leuke film! De ramp scenes waren zo vet!
SPOILER
pi_68608873
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:28 schreef speedy_kevin het volgende:
Vond het ook een erg leuke film! De ramp scenes waren zo vet!
SPOILER
SPOILER
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 4 mei 2009 @ 10:41:51 #67
125126 Mr-Coffee
pi_68647729
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 19:43 schreef MissMayhem het volgende:

[..]

In mijn hoofd ook

Denk dat die aliens ook zo bedoeld waren als een soort engelen.
De makers borduurden duidelijk voort op het *de goden zijn kosmonauten* effect.
Set Sail, For Fail.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:17:50 #68
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_68665158
Heb de film een week geleden gezien in de VS
SPOILER
Vond het nog een best goeie film, zeker de actiescenes
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
pi_68665620
De aktie scenes zijn epic

Vond het wel een goede film
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:44:21 #70
88233 Steve
Still the best.
pi_69000159
SPOILER
Verder een beetje een matige film. Paar keer door het geluid geschrokken. Mooie special effects af en toe, maar het verhaal was echt onder de maat, kon me niet heel erg boeien. .

[ Bericht 7% gewijzigd door Steve op 14-05-2009 00:06:20 (Omdat Mike het zegt.) ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_69000332
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:44 schreef Steve het volgende:
<...Steve..>
Spoiler tags zijn er niets voor niets
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:49:25 #72
88233 Steve
Still the best.
pi_69000358
Ach de film is allang uit, om daar nou nog steeds spoilertags voor te gaan gebruiken... Plus, die opmerkingen zijn nog redelijk algemeen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_69000633
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:49 schreef Steve het volgende:
Ach de film is allang uit, om daar nou nog steeds spoilertags voor te gaan gebruiken... Plus, die opmerkingen zijn nog redelijk algemeen.
Dat zegt niets, niet iedereen ziet een film zodra die uit is.
Je bent niet meer verplicht spoiler tags te zetten als het in de OP of TT staat.
voorlopig nog wel aub.
  zondag 21 juni 2009 @ 17:12:47 #74
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_70225668
Wat hebben die steentjes nou uiteindelijk met die aliens te maken?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 21 juni 2009 @ 17:18:24 #75
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_70225829
Mijn God, een paar briljante scenes maar over het algemeen niet meer dan een gigantische trap in je ballen deze film.

Ik zat op het eind echt met open bek vol ongeloof te kijken. Het eind van deze film is niet meer dan een grote 'fuck you' naar de kijker. Bah.
Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')