SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rampenscenes waren wel super!!
quote:Op maandag 20 april 2009 13:56 schreef Smeich het volgende:
Erg leuk om dan eindelijk het eindresultaat te mogen bewonderen! Ik zal wel even een brief schrijven aan meneer Proyas. Ik heb mijzelf "maar" welgeteld driemaal kunnen spotten (één seconde totaal) en het einde was gewoon bout vond ik... Jammer. Ik let dan altijd ook op dingen als ...
Jij figureert in de states ofzo? je hebt toch ook mee gedaan met Watchmen? Dat is wel wat anders dan figureren in Talpa productiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rampenscenes waren wel super!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een vermakelijke film, goede muziek en sfx, matig acteerwerk en een matig verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Most Incredible, Baby
quote:Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef JohnLocke het volgende:
Het was een film over profeten, en ook wel erg voorspelbaar zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een vermakelijke film, goede muziek en sfx, matig acteerwerk en een matig verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 april 2009 07:44 schreef dapluiz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
quote:Op maandag 20 april 2009 13:56 schreef Smeich het volgende:
Erg leuk om dan eindelijk het eindresultaat te mogen bewonderen! Ik zal wel even een brief schrijven aan meneer Proyas. Ik heb mijzelf "maar" welgeteld driemaal kunnen spotten (één seconde totaal) en het einde was gewoon bout vond ik... Jammer. Ik let dan altijd ook op dingen als ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rampenscenes waren wel super!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Set Sail, For Fail.
quote:Op maandag 27 april 2009 11:05 schreef JohnLocke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was idd nogal obvious ja.Set Sail, For Fail.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:16 schreef Mackenzie het volgende:
Ik vond het een goede film, alleen van het einde had ik iets meer verwacht. De special effects waren super, helemaal die vliegtuig crash. Echt indrukwekkend!In mijn hoofd ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never underestimate the predictability of stupidity
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2009 00:28 schreef speedy_kevin het volgende:
Vond het ook een erg leuke film! De ramp scenes waren zo vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het nog een best goeie film, zeker de actiescenes"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een beetje een matige film. Paar keer door het geluid geschrokken. Mooie special effects af en toe, maar het verhaal was echt onder de maat, kon me niet heel erg boeien..
[ Bericht 7% gewijzigd door Steve op 14-05-2009 00:06:20 (Omdat Mike het zegt.) ]"Atb is lief, groetjes Peri."
Dat zegt niets, niet iedereen ziet een film zodra die uit is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:49 schreef Steve het volgende:
Ach de film is allang uit, om daar nou nog steeds spoilertags voor te gaan gebruiken... Plus, die opmerkingen zijn nog redelijk algemeen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |