TROS, Nederland 1, 27 februari 2009 om 21:10 uur: de start van een nieuwe serie TV-afleveringen van de Dik Voormekaar Show.quote:Het gerucht deed al een tijdje de ronde en vandaag maakt de Tros het officieel: De Dik voor Mekaar Show komt terug op televisie. De Tros heeft een 3-jarig contract gesloten met André van Duin, die hiermee zijn comeback bij de omroep maakt. De afgelopen drie jaar stond de comediant onder contract van John de Mol / Talpa. In de Dik Voor Mekaar Show keert ook het onderdeel Animal Crackers terug.
Het eerste dat we van André van Duin gaan zien bij de Tros, is een grote show rond de Kerstdagen. In februari volgt dan de Dik voor Mekaar Show op de vrijdagavond. "Ik ben weer terug op het oude nest en dit geeft me een heel vertrouwd en vooral warm gevoel", aldus Van Duin.
Mooie zet van de Tros, ik denk ook dat Van Duin er beter op zijn plaats is dan bij RTL of Talpa. Hij zou met de Dik voor Mekaar Show wel eens een flinke stoorzender op de vrijdagavond kunnen worden voor de concurrentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |