dat laatste gebeurd ook n.a.v. van hun bezoek aan DWDD en hun Dikvoorelkaar-stuk in het theater!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:16 schreef Frollo het volgende:
Ja, ik had het ook gelezen, maar het is me nog niet duidelijk wat de opzet is. Toch niet weer met poppen, zoals in de jaren 70?
Het lijkt me wel tof om André en Ferry gewoon die show te zien maken achter hun mengpaneel.
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:18 schreef remlof het volgende:
Ik wil dat zeker effe zien. De volgende dag dan op uitzendinggemist, want vrijdagavond ben ik er niet.
Fantastisch ook hoe Van Duin zich vergiste in de stem op een gegeven moment.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hun Dikvoorelkaar-stuk in het theater!
Altijd hard fietsen om na voetbal op tijd thuis te zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 15:38 schreef Montov het volgende:
Ik heb me wekenlang vermaakt toen het zaterdagochtend op de radio was.
Ik voetbalde toen in het eerste en bij uitwedstrijden luisterden we er altijd naar in de auto.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd hard fietsen om na voetbal op tijd thuis te zijn
linkje?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:55 schreef Piles het volgende:
Oh, verrek, ik heb nog 32 afleveringen staan hier, uit 1975-1981
Torrentsquote:
En toen was ik weer blij.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Torrents![]()
Ik heb één van je collega-mods gecontacteerd, die heeft een mooie serverDus wordt vervolgd
dit stuk?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat laatste gebeurd ook n.a.v. van hun bezoek aan DWDD en hun Dikvoorelkaar-stuk in het theater!
Ja wij zijn 2x naar zijn show geweest! Ik had ook begrepen bij MWDL waar André te gast was ..dat ook Simone Kleinsma af en toe een rolletje heeft en ook Corrie van Gorp zij is ook te zien.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:50 schreef RaymanNL het volgende:
TofAndré is goed bezig de laatste tijd, ik heb me ook al zo vermaakt met de theatershow van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |