Elke donderdag om 21:30 op RTL 4.quote:Twaalf kandidaten worden getest die menen over paranormale gaven te beschikken. Deze serie spitst zich toe op onbeantwoorde vragen van nabestaanden rondom onopgeloste misdrijven. Beau neemt de mediums en paragnosten mee naar plaatsen waar in het verre of recente verleden iets verschrikkelijks is gebeurd. Het is aan de kandidaten om, zonder dat ze precies weten waar ze zijn, het verhaal bij de locatie te vertellen. Kunnen zij de energie van het slachtoffer aanvoelen, kunnen ze vertellen wie hij of zij was en ontrafelen wat er precies gebeurd is? Gaan de nieuwe kandidaten met hun gaven cold cases vlottrekken en wie sleept dit keer de titel Beste Paranormale Nederlander in de wacht?.
quote:Vierkantje is gelijk aan het kruis, daar staat het kruis.Haat...daar...die auto...haat haat haat haat haat. Ik krijg het er heel erg moeilijk mee....
Inderdaad. Peter was erg goed. Lag al meteen wel voor de hand dat hij niet af zou vallen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef LekkerDingXL het volgende:
Peter Hurkos junior was anders behoorlijk indrukwekkend en die Cor kan terug naar waar hij thuishoort, op de kermis...
Hehe...helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef LekkerDingXL het volgende:
Peter Hurkos junior was anders behoorlijk indrukwekkend en die Cor kan terug naar waar hij thuishoort, op de kermis...
en dan hoeft 'ie niet eens de waarzegger uit te hangenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef LekkerDingXL het volgende:
nette cijfersquote:1,1 miljoen kijkers voor Het Zesde Zintuig: Plaats Delict
Geplaatst op vrijdag 29 augustus 2008 om 9:48
De kijkcijfers van donderdag 28 augustus 2008 (SKO)
Het Zesde Zintuig: Plaats Delict (RTL4, 21:32) - De nieuwe serie Het Zesde Zintuig Plaats Delict maakte donderdag een zeer goede start op RTL 4. Er keken 1.137.000 kijkers (madl: 19.2%) naar het televisieprogramma met Beau van Erven Dorens. Daarmee was Het Zesde Zintuig vrijdag het derde best bekeken programma van de avond. Beau had weinig bedenktijd nodig toen RTL 4 hem vroeg voor de tv-serie. “Ik werd natuurlijk altijd geassocieerd met het lichtere entertainmentwerk.”
Beau in De Telegraaf: “De mooiste beloning is dat dit zo veel voldoening geeft. Een zaak die het publiek allang is vergeten maar een dagelijkse keiharde realiteit blijft voor de familie. Nu zie ik ze aan het einde van de dag opgelucht en blij vertrekken. Hun verhaal heeft aandacht gekregen, er waren mensen die meeleefden en probeerden te helpen. Het klinkt misschien klef, maar we proberen het programma met liefde en integriteit te maken. En ik geloof dat de betrokkenen dat voelen.”
Staat foutje in het bericht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:26 schreef Adelante het volgende:
[Daarmee was Het Zesde Zintuig vrijdag het derde best bekeken programma van de avond.]
nette cijfers
tsjah, mediacourant he!?!quote:
Ik kon mijn ogen niet geloven!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef LekkerDingXL het volgende:
Peter Hurkos junior was anders behoorlijk indrukwekkend
Wat een sukkelquote:en die Cor kan terug naar waar hij thuishoort, op de kermis...
http://www.rtl.nl/programma/hetzesdezintuig/home/index.xml (RTL Gemist)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:42 schreef maruda het volgende:
Oja, dat wil ik ook weer zien. De eerste aflevering gemist.
knip
Dat viel mij ook op, dat was erg vreemdquote:Op donderdag 4 september 2008 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Want die laatste met dat pendeltje zei doodleuk de naam van het meisje toen ze bij het water stonden, dus ik weet niet wat ze hem ondertussen hadden verteld in de auto?
Precies, niemand weet of ze het goed hadden of niet. Ze konden alleen punten uitdelen aan de hand van de omschrijvingen van het meisje want niemand weet wat er nou eigenlijk gebeurd is.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op, dat was erg vreemdToch had ik stellig het idee dat Peter met z'n malle pendeltje er nog het dichtste bij zat (ik ga op mijn intuïtie af hè, net als de kandidaten
).
Verdwijningszaken vind ik niet zo passen in dit programma. Bij vrijwel alles zei Tanja's moeder: "Ja, dat zou ook kunnen." Je kunt vrij weinig checken en wat ik het ergste vind: je geeft de ouders valse hoop dat de zaak nog kan worden opgelost.
Haar verhaal past waarschijnlijk het beste in hun wereldbeeld. "Een kale jongen met een getinte huid..."quote:Op donderdag 4 september 2008 23:46 schreef geppie het volgende:
Ik vond het wel frappant dat de ouders van Tanja dat grietje met die koffie de meeste punten gaven
Inderdaad, je kunt niet checken of het waar is of niet. Waarom gebruiken ze geen opgeloste zaken? Daarin is veel meer controleerbaar en is de kans dus groter dat de besten doorgaan.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verdwijningszaken vind ik niet zo passen in dit programma. Bij vrijwel alles zei Tanja's moeder: "Ja, dat zou ook kunnen." Je kunt vrij weinig checken en wat ik het ergste vind: je geeft de ouders valse hoop dat de zaak nog kan worden opgelost.
Mijn geest kijkt mee.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:00 schreef Naamah het volgende:
Heu, wat is het stil hier! Kijken we niet meer ofzo?
Wel grappig dat dit topic wordt bevolkt door scepticiquote:Op donderdag 11 september 2008 22:13 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja ik zit nu te kijken, maar ik vind er geen een het echt best doen... Aan de andere kant misschien ook wel realistischer dan die Peter, die was eigenlijk TE goed... hoeveel info zullen ze via de programmaleiding krijgen? En hoeveel voorinformatie hebben ze zelf al over het delict? En ook, hoe knipt RTL het voor in de uitzending? Maar goed, dat zijn de vragen die elke keer spelen met dit soort programma´s.
Inderdaadquote:Op donderdag 11 september 2008 23:28 schreef Naamah het volgende:
Ik vond die man met die radio wel echt bizar.. moet zeggen dat ik er niks van geloofde, maar bij die "Hij loopt langs" op het eind wel een beetje de bibbers kreeg...
Denk niet dat dat gaat lukken, maar ik probeer hetquote:Op donderdag 18 september 2008 21:25 schreef Naamah het volgende:
Donderdag is de nieuwe en zondag de herhaling, maar kom op, gewoon ff gezellig wakker blijven!
Als 't niet lukt kan je trouwens ook nog terugkijken via RTL gemistquote:Op donderdag 18 september 2008 21:25 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat lukken, maar ik probeer het
Ja, kan na ongeveer een uur na de uitzending. Heb net al gekeken via rtlgemist.nlquote:Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef geppie het volgende:
Shit vergeten, kan je de uitzending vandaag gelijk al terugzien?
ok bedanktquote:Op donderdag 18 september 2008 23:44 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ja, kan na ongeveer een uur na de uitzending. Heb net al gekeken via rtlgemist.nl
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
Heel frappant wat de deelnemers te vertellen hadden. Het was wel duidelijk dat het tweede slachtoffer zich met duistere zaakjes inliet...![]()
De finale lijkt een nek-aan-nekrace tussen Peter vd Hurk en Samra te worden.
De jongste, Ingomar, heeft er duidelijk wel moeite mee. Ik denk dat in ieder geval Peter vd Hurks hulp wel vaker wordt ingeroepen bij moordzaken. Misschien de rest ook? Overigens heb ik vorig jaar maar één aflevering gezien.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:48 schreef Kidney_Bean het volgende:
En daarnaast, ik heb wel eens vaker vorige series van dit programma gezien, en daar viel het me altijd op dat als het te moeilijk werd (vooral bij dit soort misdaadzaken), dat ze dan gingen huilen of ´ja sorry het wordt me te emotioneel, ik kan niet meer verder´ etc. (Om er maar eentje te noemen, Liesbeth deed dat) Dat komt tot nu toe nog zo weinig voor vind ik bij de paragnosten. Zijn deze dus beter? Of houden zij wel van een beetje horror?
Die het meest gingen huilen en trillen kregen ook altijd de hoogste score van de nabestaanden, het was dus echt lonend om te doen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:48 schreef Kidney_Bean het volgende:
En daarnaast, ik heb wel eens vaker vorige series van dit programma gezien, en daar viel het me altijd op dat als het te moeilijk werd (vooral bij dit soort misdaadzaken), dat ze dan gingen huilen of ´ja sorry het wordt me te emotioneel, ik kan niet meer verder´ etc. (Om er maar eentje te noemen, Liesbeth deed dat) Dat komt tot nu toe nog zo weinig voor vind ik bij de paragnosten. Zijn deze dus beter? Of houden zij wel van een beetje horror?
Mij ook, maar goed het gaat om het gevoel wat ze die nabestaanden geven denk ik. Wat ik ook irritant vind is dat het niet altijd duidelijk is of iedere kandidaat nou wel of niet die sleutelvragen (goed)beantwoord. Bij de ene stelt Beau specifiek die vraag en bij die andere weer nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:57 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wat me wel stoort is de puntentellling. Soms klopt de verdeling echt niet: iemand die er helemaal niks van bakt krijgt dan alsnog 20 punten![]()
Haha, wat gaan we hierna kijken dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, ook best een heftig verhaal natuurlijk. Kan me voorstellen dat zoiets je raakt als je recht tegen over de verteller zit en die spulletjes in handen hebt.
(grappig, we zappen het zelfde naamah)
Ik moet zo nog een rondje met de hond lopen vrees ikquote:Op donderdag 25 september 2008 21:44 schreef Naamah het volgende:
[..]
Haha, wat gaan we hierna kijken dan?
Ik schoot ook helemaal volquote:
Daar heb ik ook over nagedacht. Als de deelnemers zeggen 'Hij/zij zegt...' of 'Hij/zij laat me zien dat...', dan geloof ik niet dat we het letterlijk moeten nemen, dus dat een deelnemer daadwerkelijk met een slachtoffer praat. Ik denk eerder dat er een soort energie op die plek hangt die de deelnemers oppikken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:08 schreef Yuin het volgende:
Wat ik me wel afvraag, wordt zo'n geest er niet gestoord van als 4 mensen
hem dingen komen vragen? Ik zou het als geest zijnde prima vinden om een
zo'n paragnost te woord te staan, maar 4 keer hetzelde verhaal vertellen?
Ik ken mensen zoals die Ingelmar die dus ook zo'n soortgelijke gave hebben, en ik heb een keer meegemaakt dat zo'n vriendin ons dus zo'n beetje van de dood geredt heeft. Dus een beetje geloof ik er wel in. Maar als die deelnemers zeggen zij ZEGT, of ze staat nu ZO bij je.... Dan ga ik er toch van uit dat die geest dat doet. En die geest gaat dan geen 4 keer doen lijkt mijquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar heb ik ook over nagedacht. Als de deelnemers zeggen 'Hij/zij zegt...' of 'Hij/zij laat me zien dat...', dan geloof ik niet dat we het letterlijk moeten nemen, dus dat een deelnemer daadwerkelijk met een slachtoffer praat. Ik denk eerder dat er een soort energie op die plek hangt die de deelnemers oppikken.
Ik wil niet al te zweverig overkomen, want ik sta er nog steeds sceptisch tegenover. Die kermisjongen en uiteindelijk ook de man met de pendel kon ik niet al te serieus nemen. Wel denk ik dat in ieder geval Peter vd Hurk en Ingomar bepaalde gaven hebben, misschien een soort hogere intuïtie dan een doorsnee mens. Het was frappant en soms ronduit krankzinnig wat zij allemaal wisten.
Je hebt gelijk, dat zeggen ze inderdaad. Ik weet niet hoe ik dat moet verklaren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:31 schreef Yuin het volgende:
Maar als die deelnemers zeggen zij ZEGT, of ze staat nu ZO bij je.... Dan ga ik er toch van uit dat die geest dat doet.
In TRU bestaat er trouwens ook een topic over dit programma. Ik hoop niet dat dit topic ernaartoe wordt verhuisd, dit gaat louter over het programma.quote:Opzich vind ik dit wel een tru topic waard, weet niet of er mensen zijn hier op fok die ook dit soort gaven hebben maar ga het eens proberen
Denk het niet, is toch een op zichzelf staande vraagquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat zeggen ze inderdaad. Ik weet niet hoe ik dat moet verklaren.
[..]
In TRU bestaat er trouwens ook een topic over dit programma. Ik hoop niet dat dit topic ernaartoe wordt verhuisd, dit gaat louter over het programma.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:39 schreef Yuin het volgende:
ik weet wel dat ik als geest na 3 mensen echt zou hebben van jaaaa rot ff op johEn het gekke was ook bijvoorbeeld dat soms de ene persoon zegt dat de geest niks wil zeggen, en de andere krijgt wel alles los...
Het is enerzijds heel akelig, maar toch ook weer spannend. Wat ik niet begrijp, is dat het stoffelijk overschot van de Friese jongen twee of drie keer in beeld kwam. Het is allemaal al erg genoegquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:43 schreef Kidney_Bean het volgende:
Die moorden beginnen me dus echt de keel uit te hangen.. De meest verschrikkelijke verhalen worden over je uitgestort, en dan ook nog een paar keer, omdat elke paragnost ze weer voelt..
Weinig, lijkt het in ieder geval. Beau zei in de eerste zaak alleen dat er een lichaam was gevonden en tegen één deelnemer zei hij erbij: "En dat is alle informatie die je krijgt." Ik geloof zeker dat de crew strikte opdracht heeft om de kandidaten niets te vertellen. Het zal dan helemaal uit henzelf moeten komen.quote:wat hadden ze als voorinformatie
Hij staat ook op rtlgemist.nlquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:46 schreef Naamah het volgende:
Shit.. vergeten.. zondag maar de herhaling kijken!
het programma al vanaf het begin tot het einde bekeken ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:59 schreef JanJanJan het volgende:
Wie heeft er wel eens van Cold Reading gehoord?
Niet alle afleveringen nee, is dat echt nodig om te doorzien dat het onzin is dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:00 schreef janimie het volgende:
[..]
het programma al vanaf het begin tot het einde bekeken ?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:39 schreef Adelante het volgende:
Zou Pim het zo gewild hebben?
Ik was daar ook redelijk nuchter over, maar ik had het er van de week nog met mijn moeder over. Die geloofde er eerst ook niet in, maar nadat zo'n iemand bij een bijeenkomst toch wel veel details wist over haar leven die echt niemand weet kon ze er niet meer omheen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou dit nou echt zijn of zou het allemaal in scene gezet zijn en dat ze vooraf geinstrueerd worden?![]()
Ik ben normaal gesproken namelijk niet zo van de zweverige en paranormale theorieën.
Maar als ze echt vooraf niets weten dan zijn sommige zaken die ze weten te vertellen wel opmerkelijk.![]()
Ik heb er ook gemengde gevoelens over hoor, maar ik sluit vooraf zeker niets uit.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik was daar ook redelijk nuchter over, maar ik had het er van de week nog met mijn moeder over. Die geloofde er eerst ook niet in, maar nadat zo'n iemand bij een bijeenkomst toch wel veel details wist over haar leven die echt niemand weet kon ze er niet meer omheen.
Da's wel apart ja. Hoe ik er nu over denk is dat er wel iets is of moet zijn, maar ik weet niet precies wat. Ook omdat je zo'n "gave" zelf niet hebt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb er ook gemengde gevoelens over hoor, maar ik sluit vooraf zeker niets uit.
Het geval wil dat een oud-collega van mij zei toen ik daar kwam werken (en tegenover haar op de kamer kwam te zitten) dat ze paranormaal begaafd was, en toen dacht ik nog 'het zal wel'.![]()
Maar ze had van die dagen als ik gewoon achter m'n computertje druk zat te werken dat ze ineens opkeek uit haar werk, zich naar mij toe wende en ineens zéér treffende dingen wist te vertellen of te vragen.![]()
Sindsdien ben ik me hier ook meer in gaan verdiepen.
For the record, ik ben een vrouw zonder schoenentick.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:07 schreef Adelante het volgende:
een vrouw met een schoenentickgoh wat een open deur
Dat was het zeker, de eerste paar dingen die hij zei waren sowiezo op 99% van de vrouwen van toepassing.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:07 schreef Adelante het volgende:
een vrouw met een schoenentickgoh wat een open deur
Ik vind dat eigenlijk elke uitzending al. Die man doet iets met me.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:15 schreef Adelante het volgende:
Maar tot nu toe vind ik Peter wel indrukwekkend en specifiek in zijn bevindingen.
Wij zeiden hier precies hetzelfde.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:26 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het nu weer te zweverig worden...
Ik hoop dat je ongelijk hebt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:
Nah die Ingomar gaat winnen als ze in de tussenstand Peter bovenaan hebben staan.
Precies!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
Volgens mij bedoelden ze dat het nooit naar buiten is gekomen, als in de media ofzo
Jij hebt vast weer heel andere kwaliteitenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:32 schreef Adelante het volgende:
Ik moet duidelijk niet meedoen met mijn voorspellingen
Als er íemand is die ik niet vertrouw, is het die Peter de Vries welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:09 schreef Kidney_Bean het volgende:
Verder ben ik erg benieuwd naar wat Peter R de Vries bij Boulevard zei. Hij vertelde dat hij de vader van Peter van de Hurk eens heeft betrapt op bedrog. ik zou dan graag willen weten HOE, dan weet je misschien ook hoe Peter het doet
Het kan ook zijn dat ze bedoelde dat ze van tevoren aan het productieteam/Beau al 't een en 't ander verteld hadden. En dat ze dus daarmee aangaven dat die informatie onmogelijk aan de paragnosten doorgespeeld zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Verspraken de twee ouders zichzelf nou daarnet?
Ze zeiden "dát hadden wij niet verteld maar dat wisten zij wel te vertellen" (over hoe ze is gevonden en over haar verwondingen).
Maar met die uitspraak geven ze wellicht onbedoeld aan dat ze vooraf wel contact hebben gehad met de twee deelnemers, en dat Peter en Ingolmar dus voorkennis zouden kunnen hebben.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:31 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Als er íemand is die ik niet vertrouw, is het die Peter de Vries wel
T is een misselijkmakend mannetje, waarbij het maar om 1 ding draait: kijkcijfers. Met veel praatjes die zaak van Nathalie Holloway aankondigen, want 'meneer had bewijzen' terwijl er geen sprake was van bewijs. Hij had gewoon het zoveelste verhaaltje van Joran gefilmd. Maar waarom zou juist zíjn verhaaltje het juiste zijn.quote:
Wat is er mis mee dat het om kijkcijfers draait? Dat is bij Beau / Het zesde zintuig precies zo, dus wat is je probleem?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:38 schreef Walter81 het volgende:
[..]
T is een misselijkmakend mannetje, waarbij het maar om 1 ding draait: kijkcijfers. Met veel praatjes die zaak van Nathalie Holloway aankondigen, want 'meneer had bewijzen' terwijl er geen sprake was van bewijs. Hij had gewoon het zoveelste verhaaltje van Joran gefilmd. Maar waarom zou juist zíjn verhaaltje het juiste zijn.
Nee, ik mag m niet...
De Vries probeert mensen (terecht en onterecht) kapot te maken om cijfers te trekken. Dat gebeurt niet bij een programma als Het zesde zintuig. Dat zijn geen programma's die ten koste van iets of iemand gaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:23 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dat het om kijkcijfers draait? Dat is bij Beau / Het zesde zintuig precies zo, dus wat is je probleem?
PRdeV haalt mensen onderuit, zoals de vader van PetervdH en die Joran. Al geloof ik best dat die Joran meer van de verdwijning af weet, heeft PeterRdeV het verhaal van hem meteen als 'bewijs' betiteld terwijl het dat helemaal niet is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:30 schreef Kidney_Bean het volgende:
Jij vindt dat het zesde zintuig geen gebruik maakt van het leed bij de familieleden, van de ´sensatie´ rond de moord? Bij Peter R gebeurde precies hetzelfde, ook daar zag je een huilende moeder van Nathaly Holloway en ook daar werd gesuggereerd hoe de moord op Nathaly gepleegd was. Het ENIGE verschil is dat er geen paragnost tussen zit
PeterR trekt conclusies uit zaken die nergens op slaan. Drogredenen. Zoals: Joran is de dader wánt dat heeft tie bij de verborgen camera gezegd. Daaruit mag hij die conclusies niet trekken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:29 schreef JanJanJan het volgende:
Het zesde zintuig misbruikt de hoop die mensen hebben op oplossing van hun zaak, door middel van een stel kwakzalvers die nog veel minder hebben bewezen dan Peter R.
Behalve dat ze een dikkere duim hebben dan....
preciesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:38 schreef Walter81 het volgende:
Omdat we het niet kunnen bewijzen is het nep?
Zonder peter R lag dat echtpaar nog steeds in Baarn onder de grond van die kinderboerderij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:38 schreef Walter81 het volgende:
[..]
T is een misselijkmakend mannetje, waarbij het maar om 1 ding draait: kijkcijfers. Met veel praatjes die zaak van Nathalie Holloway aankondigen, want 'meneer had bewijzen' terwijl er geen sprake was van bewijs. Hij had gewoon het zoveelste verhaaltje van Joran gefilmd. Maar waarom zou juist zíjn verhaaltje het juiste zijn.
Nee, ik mag m niet...
Niet op TV dus? Ik houd er niet zo van om via de monitor te kijken maar als t niet anders is...quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:38 schreef janimie het volgende:
op rtlgemist is het terug te zien
normaal wordt het wel herhaald maar ik weet niet wanneer.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:44 schreef mrcool het volgende:
[..]
Niet op TV dus? Ik houd er niet zo van om via de monitor te kijken maar als t niet anders is...
is die afl. erges terug te zien ?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:45 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik zat het net te bekijken, en ik ben erg benieuwd HOE hij het toch doet als het nep is. Hij wist wel erg veel te vertellen naar aanleiding van die foto. Hoe vonden andere mensen hier dat item bij life and cooking? Ik vond hem overtuigender overkomen dan al die afleveringen van het zesde zintuig bij elkaar!
Ja. Op rtlgemist.nlquote:
Hahaha.. dat heb ik ook. Voorstukje gezien, maar niet opgeletquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:57 schreef Naamah het volgende:
Oja, goed dat je het zegt, ik wil het (weer) gaan volgen! Ze gaan deze keer toch weer op een andere manier doen ofzo? Ik zag zoiets in een voorstukje maar heb eigenlijk niet opgelet.
Geen idee, en dat komen we misschien ook helemaal niet meer niet aan de weetquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef Conekiller het volgende:
Dusssssss, wat is hier verder mee aan de hand?
Nu bij mij thuis vanaf de HD recorderquote:
Dat zou wel heel erg briljant zijn ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:15 schreef Hihat het volgende:
Vond het verbluffend wat die Tessa deed met de zaak in Apeldoorn: "Ik kan zo naar het huis van de dader rijden".
De man naar wiens huis gereden werd zat al in voorarrest. En vanochtend een bekentenis:
http://www.nu.nl/algemeen(...)datie-apeldoorn.html
Zou die doorbraak iets met de uitzending van gisteren te maken hebben?
Er was in januari al één aanhouding verricht en in februari nog twee. Twee van de drie personen komen uit Apeldoorn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Tessa kon in de auto zó de weg wijzen naar de (vermoedelijke) dader terwijl de vrouw van het slachtoffer ernaast zat en haar aanwijzingen herkende (was toen kennelijk al een aanhouding verricht of ze had haar sterke vermoedens).
Ben heel benieuwd. Het is altijd mijn vaste overtuiging geweest dat er niet in de asielzoekershoek moest worden gezocht, maar dat het iemand is geweest die daar al jaren woont en daar misschien nog steeds woont.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef Regina7 het volgende:
YES!! Zie net het voorfilmpje van volgende week. Die uitzending is geheel gewijd aan Marianne Vaatstra.
Ik vind m lijken op een wiskundedocent die ik enkele jaren geleden gehad heb op de universiteitquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:35 schreef TheDenialTwist het volgende:
Een van die twee compositietekeningen was echt sprekend Kevin Spacey
[ afbeelding ]
Ja wat een shitface, gaan we "ff doorgeven" die kerel zit er echt gewoon voor niks. Zelf hebben ze alle blunders begaan die ze konden begaan, die prive detective gaf eigenlijk tussen de regels door al aan dat er in dit onderzoek al aardig wat "corrupte" dingen zijn gebeurd. Maargoed ik heb persoonlijk nog meer vertrouwen in die prive-detective dan in prins Bernhard.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
HeftigFrappant dat alle paragnosten twee verdachten zagen. Trouwens jammer dat Peter vd Hurk plots naar huis moest.
Toch moest ik ook lachen om Bernhard Jens, die robot van de politie. De vorige paar afleveringen kwamen er alleen clichés uit zijn mond en ook nu weer had hij het voortdurend over "bellen met de teamleider" met wie hij de bevindingen gaat "delen"
Marianne was anders ook nooit zo van ik fiets alleen naar huis, maar deze keer wel, omdat ze niet op vrienden wilde wachten die kampten met een lekke band. Normaal gesproken was ze dus over Buitenpost naar huis gegaan, maar vanwege die lekke band bij de fiets van die jongens heeft ze dus besloten de route binnendoor te nemen, wat haar fataal geworden is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:04 schreef Regina7 het volgende:
Wat een uitzending! Ongelovelijk. Ik denk dat velen zeer opgelucht zijn, nu weten we tenminste wat er zo'n beetje is gebeurd. Hopelijk komt er snel een oplossing.
Maar ongelovelijk dat zo'n meisje van 16 daar alleen in de nacht heeft moeten fietsen. Heel vreemd als het bekend was dat daar altijd asielzoekers en een Duitser rond het tunneltje rondhingen dan laat je als vriend je meissie toch niet alleen die richting op gaan. En waarom geen taxi bellen als je dat belooft hebt en vooral niet nadat er al bedreigingen waren geweest. Ik denk dat die vriend in zijn broek scheet ofzo en eerder aftaaide om de confrontatie niet te hoeven aangaan met die hangers bij de tunnel.
Marianne was nu een jonge vrouw van 26 geweest...
Dan nog als jij daar de "vriend" van was geweest, of anders een normale vriend dan laat je zo'n meisje nooit op zo'n weg waar je weet dat er nog zo'n asielzoekercentrum staat alleen fietsen. Je kon aan die vader ook wel zien dat die niet zo dol was op haar "vriend".quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Marianne was anders ook nooit zo van ik fiets alleen naar huis, maar deze keer wel, omdat ze niet op vrienden wilde wachten die kampten met een lekke band. Normaal gesproken was ze dus over Buitenpost naar huis gegaan, maar vanwege die lekke band bij de fiets van die jongens heeft ze dus besloten de route binnendoor te nemen, wat haar fataal geworden is.
Ok, dat wist ik niet. Ik denk dat als je daar opgegroeid bent en woont het misschien anders is, als stadsmens vind ik zo'n plek doodeng. Dan ga ik liever niet uit. Zelfs voor twee meiden van 16 vind ik het daar te link. Jammer dat ze niet gewacht heeft. Heel vreemd. Ze moet toch ook geweten hebben dat daar altijd vage lui rondhingen. Al had ze 2 uur moeten wachten op het lappen van die band, veiligheid voor alles toch... vooral na dat er in Paradiso bedreigingen waren geuit, ze wilde zelf dat er een taxi gebeld werd dus dat ze mogelijk niet wilde wachten op die jongens vind ik zeer vreemd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Marianne was anders ook nooit zo van ik fiets alleen naar huis, maar deze keer wel, omdat ze niet op vrienden wilde wachten die kampten met een lekke band. Normaal gesproken was ze dus over Buitenpost naar huis gegaan, maar vanwege die lekke band bij de fiets van die jongens heeft ze dus besloten de route binnendoor te nemen, wat haar fataal geworden is.
Ik heb in die buurten veel familie wonen en het is een ander slag volk. Die deinzen nergens voor terug op bepaalde gebieden. Marianne was zelf ook niet van onbesproken gedrag wat dat betreft. Maar de wegen zijn daar donker en er staan veel bomen omheen. Ze zijn daar er aan gewend en kijken nergens van op. Wat er gebeurd is, daar is het gissen naar helaas. De route die ze genomen heeft was niet de meest veilige. Het stuk langs de spoorbaan is echt een heel stuk veiliger.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:20 schreef Regina7 het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet. Ik denk dat als je daar opgegroeid bent en woont het misschien anders is, als stadsmens vind ik zo'n plek doodeng. Dan ga ik liever niet uit. Zelfs voor twee meiden van 16 vind ik het daar te link. Jammer dat ze niet gewacht heeft. Heel vreemd. Ze moet toch ook geweten hebben dat daar altijd vage lui rondhingen. Al had ze 2 uur moeten wachten op het lappen van die band, veiligheid voor alles toch... vooral na dat er in Paradiso bedreigingen waren geuit, ze wilde zelf dat er een taxi gebeld werd dus dat ze mogelijk niet wilde wachten op die jongens vind ik zeer vreemd.
En waarom niet met die vriend mee naar huis...
Ik weet wel dat er destijds een knokploeg klaar stond om het AZC met de grond gelijk te maken. En ja er is destijds erg veel in de doofpot gestopt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:18 schreef Grimm het volgende:
Vrij heftig allemaal.. Het lijkt erop dat er veel de doofpot in is gestopt. Ik weet nog wel ( en ik denk peterselieman ook wel) dat er destijds op een avond er over werd gesproken om het azc af te branden.. naar aanleiding van marianne vaatstra.
Want die caravan van die duitser is toen wel in vlammen opgegaan
Ik heb geen idee hoe die Duitser aan zijn einde is gekomen. Ik weet wel dat een van die Irakezen toen verdwenen is en die hebben ze later opgespoord. Hij bleek onschuldig te zijn. Maar er werd door de bevolking wel geroepen dat ze de verkeerde opgepakt hadden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:30 schreef Grimm het volgende:
Hoe is die Duitser destijds gestorven? want een van die irakezen is toen dood gegaan aan darm kanker toch?
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik kreeg wel de koude rillingen toen die ene vrouw via de tunnel naar het weiland begon te lopen en stil stond bij de plaats.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe die Duitser aan zijn einde is gekomen. Ik weet wel dat een van die Irakezen toen verdwenen is en die hebben ze later opgespoord. Hij bleek onschuldig te zijn. Maar er werd door de bevolking wel geroepen dat ze de verkeerde opgepakt hadden.
Ik had het ook ja. Het is dat ze het vrij snel daarna afkapten. Anders had ik echt met tranen in mijn ogen voor de tv gezeten, omdat ik uit alle verhalen weet hoe heftig het geweest is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:35 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik kreeg wel de koude rillingen toen die ene vrouw via de tunnel naar het weiland begon te lopen en stil stond bij de plaats.
Niet alles is waar wat je op televisie ziet. Lees: Bijna nietsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Overigens: dat er nog mensen zijn die twijfelen aan de kundigheid van deze paragnosten... niet te geloven.
Toen het programma begon en het een competitie was kreeg ik ook krullende tenen van mensen met pendels en dat soort dingen. Ook toen de kandidaten totaal verschillende informatie gaven over één dezelfde zaak was bijzonder ontmoedigend om erin te geloven.
Maar deze vier paragnosten hebben zich m.i. inmiddels bewezen. Als je nu nog beweert dat paranormale gaven niet bestaan of dat RTL het allemaal in scéne heeft gezet (??!!) of dat ze vooraf geïnformeerd zijn dan kan ik die argumenten niet meer serieus nemen. Het getuigt van zulk simpel denken om te blijven beweren 'wat ik niet kan zien dat bestaat niet'. Mooie boel zou dat worden, om zo'n bewering te pas en te onpas toe te passen in het leven. Daar kom je ver mee zeg...
Deze paragnosten geven informatie uit een volstrekt unieke bron. Láát het niet te begrijpen zijn wat zij met hun gaven kunnen. Je ziet hoe ver ze komen, hoe integer ze werken (althans dat vind ik). Om hun bevindingen en gaven uit te sluiten van onderzoek zou ik onbegrijpelijk vinden, onacceptabel zelfs.
En de politie heb ik wel zó hoog dat ik niet denk dat zij hun medewerking zouden verlenen aan dit programma zonder dat ze daadwerkelijk goede ervaringen hebben met het inschakelen van geselecteerde paragnosten. Die zijn niet achterlijk.
Daarom: hulde aan RTL, hulde aan de politie, hulde aan iedereen die aan dit programma meewerkt.
Voor mij is het niet vreemd om zoiets te zeggen, omdat ik de verschillen wel kan benoemen. Het is niet negatief bedoeld hoor. Maar wat ik er van ken, is dat mensen uit de Friese Wouden veel directer zijn dan elders in de provincie en hun mening sneller verkondigen. Ik heb er zelf genoeg familie wonen om het te kunnen wetenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:04 schreef Niefke het volgende:
Peterselieman, jij hebt al je info van mensen die daar vandaan komen uit de buurt..en 'het is een ander slag volk"?? Wat een vreemde uitspraak, ik kom ook uit zwaagwesteinde maar zie niet echt in waarom mensen uit die regio 'een ander slag volk' zijn. Kun je dat eens uitleggen dan? Ik zou niet zomaar alles aannemen wat anderen zeggen, natuurlijk wonen er heel veel mensen in die omgeving en net zo goed onbeschofte asocialen als welopgevoedde mensen, net zo goed hoogopgeleide mensen als 'boeren' of mensen uit een sociaal zwak milieu dus ik snap even niet vanwaar de generalisatie.
Ik ook, want het heeft wmb al te lang geduurd.quote:Ik hoop met héél mijn hart en ziel dat hier iets uit voort komt..
Gehehe. Ik ben wel wat gewend hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 14:55 schreef Niefke het volgende:
oke, dan zal ik mn mmond er verder maar over houden, om dat beeld niet te bevestigen
Preciesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:33 schreef Natalie het volgende:
Vond het best een aardig programma. Al blijf ik enigszins sceptisch. Soms geloof ik er gewoon geen bal van, maar och, het is leuke tv.
Ik was enigszins verbaasd dat Leroy op mijn beeldbuis verscheen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:07 schreef Mike het volgende:
Ik zou graag zien dat ze alleen de topparagnosten gebruiken, zoals Tessa, Ingomar en Peter. Er komen nu wat figuren bij die toch met veel minder info aan komen.
Dat idee heb ik eigenlijk steeds minder, hoewel ik hier hier vorig jaar heel sceptisch aan begon. Ik denk ook niet dat Beau dit zou presenteren, wat hij overigens goed doet, als het één grote nepperij was.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg heel vaak door dat we genept worden waar we bij zitten.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:13 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Hhahahhahahahaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Volkomen overbodige aanwezigheid.quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zou hij nou méér kunnen zeggen denk je. Bovendien is hij woordvoerder, geen rechercheur. En dan nóg: die geven natúúrlijk geen enkele info prijs. Zij beschikken over informatie die uiteraard niet voor derden is bestemd. Als je details wilt uit de hoek van de politie moet je wachten tot er een een boek schrijft.
Blijft een leuke vent
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:07 schreef Meds het volgende:
die agent is de enige geloofwaardige persoon in dat hele programma
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:13 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Hhahahhahahahaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Als je van schertsfiguren houdtquote:
Dit moet ik natuurlijk weer inslikkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
die types met 'gidsen' en pendeltjes mogen wel wegblijven.
Hoezo? Ik vind ze nou niet echt overtuigend.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit moet ik natuurlijk weer inslikken
Precies. Maar waarom wist PendelPeter (quote:Op donderdag 2 april 2009 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoezo? Ik vind ze nou niet echt overtuigend.Als je dan al een of andere gave hebt waarom heb je daar een gids of pendel bij nodig.
![]()
Hij wist wel het een en ander, ik zeg ook niet dat hij niks wist. Maar hij kwam nogal chaotisch over.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies. Maar waarom wist PendelPeter () dan zoveel te vertellen?
Ik had er 4 van de 25... Denk ook niet dat ik paranormaal begaafd benquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:54 schreef Marrije het volgende:
Zonet ff de Zenertest gedaan.
9 van de 25 goed en maximaal 4 achter elkaar![]()
Voor zichzelf wel, maar een zaak echt oplossen moet de politie doen natuurlijk. Ze zijn pas net met dit programma bezig en aan de hand van de opmerkingen van de paragnosten en de aandacht voor de zaak, komen er zeker nieuwe tips binnen op dit moment. Dat heeft bij 1 zaak geleid tot een oplossing.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:34 schreef APK het volgende:
Hebben ze eigenlijk al een keer iets opgelost?
Dat ze iets voor zichzelf oplossen kan ik niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:49 schreef Mike het volgende:
Voor zichzelf wel, maar een zaak echt oplossen moet de politie doen natuurlijk. Ze zijn pas net met dit programma bezig en aan de hand van de opmerkingen van de paragnosten en de aandacht voor de zaak, komen er zeker nieuwe tips binnen op dit moment. Dat heeft bij 1 zaak geleid tot een oplossing.
Ze kunnen moeilijk om bewijs komen om iets op te lossen. Als je 'weet' hoe iets gebeurd is, is dat natuurlijk geen bewijs voor een rechtbank. De politie kan alleen leads van de paragnosten volgen en hopen dat dat wat oplevert.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:13 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ze iets voor zichzelf oplossen kan ik niet zoveel mee.
En die opgeloste zaak, heb je een link naar een artikel of iets dergelijks waar iets meer te lezen is?
Ik kom alleen maar dit soort dingen tegen: http://www.zijonline.nl/news.asp?gossipID=44194&roddels=
Aandacht is natuurlijk goed, maar ik denk dat ze net zoveel -of meer- tips zouden krijgen als Maxima op Koninginnedag in een 'Who killed Marianne Vaatstra t-shirt' rond gaat lopen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:27 schreef Mike het volgende:
Zo te zien komt het vooral uit de eigen koker van HZZ dat ze belangrijke tips hebben geleverd. Maar alleen de aandacht voor een zaak is natuurlijk al goed. Zie bv ook Nieuwe tips Marianne Vaatstra dankzij paragnosten
Er is nog nooit een misdaad opgelost door een paranormaal begaafde. Er is gewoon geen enkel goed gedocumenteerd geval bekend. Wat dacht je nou zelfquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:34 schreef APK het volgende:
Hebben ze eigenlijk al een keer iets opgelost?
Ik miste inspecteur Bromsnor ook, die elke week zegt dat ie het terug zou koppelen.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ik was gewoon dankbaar dat we dit keer niet naar Bernhard 'Ik koppel het terug naar de teamleider' Jens hoefden te kijken.
Als je mijn reacties leest hoef je niet paramodaal begaafd te zijn om te begrijpen hoe ik er over denk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:46 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Er is nog nooit een misdaad opgelost door een paranormaal begaafde. Er is gewoon geen enkel goed gedocumenteerd geval bekend. Wat dacht je nou zelf.
Dat is paranormaal voor mensen die 30k per jaar verdienen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Als je mijn reacties leest hoef je niet paramodaal begaafd te zijn om te begrijpen hoe ik er over denk.
Maar ik wil het feestje niet teveel bederven.
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:25 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Dat is paranormaal voor mensen die 30k per jaar verdienen?
En die inkoppers van hemquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:37 schreef Regina7 het volgende:
Ik miste Ingomar, die rust die van hem uitstraalt.
quote:Robert ten Brink volgt Beau op
Uitgegeven: 23 juni 2009 10:55
Laatst gewijzigd: 23 juni 2009 10:55
HILVERSUM - Robert ten Brink gaat het televisieprogramma Het Zesde Zintuig op RTL4 presenteren. Hij volgt Beau van Erven Dorens op, die RTL binnenkort verruilt voor SBS6.
Komend najaar is op RTL4 het vierde seizoen van het programma op de buis te zien, liet een woordvoerder dinsdag weten.
De eerste drie seizoenen bij de commerciële zender nam Van Erven Dorens de presentatie voor zijn rekening. Het tv-programma was daarvoor nog een seizoen te zien bij de KRO.
Misdaden
Het Zesde Zintuig is een soort talentenjacht voor paragnosten en helderzienden. In het laatste seizoen ging Van Erven Dorens samen met paragnosten plaatsen af waar een misdrijf was gebeurd op zoek naar de waarheid over misdaden.
Ik denk dat Robert het ook niet slecht zal doen hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:41 schreef Marrije het volgende:
Jammer dat Robert ten Brink het nu gaat presenteren.
Jihoeeee, echt wel zin in!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
@ Marrije, vanavond begint Het Zesde Zintuig weer.
Misschien doet die leuke politiewoordvoerder ook weer mee.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:
kriebels iddquote:Op donderdag 3 september 2009 22:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kreeg kippenvel toen er werd verteld over dat jongetje.
Ja hij doet iets te....te.....ja dat dus.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft iemand een screenshot hoe Robert ten Brink naar Bernhard Jens luistert? Hij weet nog niet dat Jens alleen in clichés praat![]()
Het verschil tussen Beau en Robert is nu al duidelijk: integer versus sensatiebelust ("Dat is toch de maat van een menselijke schedel?!?!").
Als je goed had opgelet zeiden de bewoners dat ze in de tuin zou moeten liggen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:31 schreef FoXje het volgende:
Hoeveel zaken zullen er dit seizoen worden opgelost
Het was echt slecht gisteren. Eerst lag ze in het water, toen werd die tuin opengegraven, toen ineens weer in het water![]()
Waarom gingen ze er dan zo op in? Sensatie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je goed had opgelet zeiden de bewoners dat ze in de tuin zou moeten liggen.
Ja jij vindt alles sensatie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:21 schreef FoXje het volgende:
[..]
Waarom gingen ze er dan zo op in? Sensatie.
Ik vond dat dhr. Jens zijn uiterste best deed om niet in cliché's te vervallen. Prrrrrrima vent.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:39 schreef golfer het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee genept te worden. Volgens mij krijgen de paragnosten teveel voorinformatie.
En die veldwachter Bromsnor Jens is natuurlijk helemaal lachwekkend.
Inderdaad, de meeste zaken zijn opgelost.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar nog steeds hulde voor de politie. Kennelijk hebben ze veel aan voorgaande afleveringen gehad, anders hadden ze zich allang teruggetrokken. Het is informatie uit een hoek waar ze zelf niet bij kunnen.
Net als bij de politie dusquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Inderdaad, de meeste zaken zijn opgelost.
Ik ook, en ben het met je eens. Die stond toch dichter bij de mens of hoe zeg je dat.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
Net via uitzending gemist gekeken. Maar ik vond het programma met Beau als presentator meer integer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |