kriebels iddquote:Op donderdag 3 september 2009 22:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kreeg kippenvel toen er werd verteld over dat jongetje.
Ja hij doet iets te....te.....ja dat dus.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft iemand een screenshot hoe Robert ten Brink naar Bernhard Jens luistert? Hij weet nog niet dat Jens alleen in clichés praat![]()
Het verschil tussen Beau en Robert is nu al duidelijk: integer versus sensatiebelust ("Dat is toch de maat van een menselijke schedel?!?!").
Als je goed had opgelet zeiden de bewoners dat ze in de tuin zou moeten liggen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:31 schreef FoXje het volgende:
Hoeveel zaken zullen er dit seizoen worden opgelost
Het was echt slecht gisteren. Eerst lag ze in het water, toen werd die tuin opengegraven, toen ineens weer in het water![]()
Waarom gingen ze er dan zo op in? Sensatie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je goed had opgelet zeiden de bewoners dat ze in de tuin zou moeten liggen.
Ja jij vindt alles sensatie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:21 schreef FoXje het volgende:
[..]
Waarom gingen ze er dan zo op in? Sensatie.
Ik vond dat dhr. Jens zijn uiterste best deed om niet in cliché's te vervallen. Prrrrrrima vent.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:39 schreef golfer het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee genept te worden. Volgens mij krijgen de paragnosten teveel voorinformatie.
En die veldwachter Bromsnor Jens is natuurlijk helemaal lachwekkend.
Inderdaad, de meeste zaken zijn opgelost.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar nog steeds hulde voor de politie. Kennelijk hebben ze veel aan voorgaande afleveringen gehad, anders hadden ze zich allang teruggetrokken. Het is informatie uit een hoek waar ze zelf niet bij kunnen.
Net als bij de politie dusquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Inderdaad, de meeste zaken zijn opgelost.
Ik ook, en ben het met je eens. Die stond toch dichter bij de mens of hoe zeg je dat.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
Net via uitzending gemist gekeken. Maar ik vond het programma met Beau als presentator meer integer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |