Elke donderdag om 21:30 op RTL 4.quote:Twaalf kandidaten worden getest die menen over paranormale gaven te beschikken. Deze serie spitst zich toe op onbeantwoorde vragen van nabestaanden rondom onopgeloste misdrijven. Beau neemt de mediums en paragnosten mee naar plaatsen waar in het verre of recente verleden iets verschrikkelijks is gebeurd. Het is aan de kandidaten om, zonder dat ze precies weten waar ze zijn, het verhaal bij de locatie te vertellen. Kunnen zij de energie van het slachtoffer aanvoelen, kunnen ze vertellen wie hij of zij was en ontrafelen wat er precies gebeurd is? Gaan de nieuwe kandidaten met hun gaven cold cases vlottrekken en wie sleept dit keer de titel Beste Paranormale Nederlander in de wacht?.
quote:Vierkantje is gelijk aan het kruis, daar staat het kruis.Haat...daar...die auto...haat haat haat haat haat. Ik krijg het er heel erg moeilijk mee....
Inderdaad. Peter was erg goed. Lag al meteen wel voor de hand dat hij niet af zou vallen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef LekkerDingXL het volgende:
Peter Hurkos junior was anders behoorlijk indrukwekkend en die Cor kan terug naar waar hij thuishoort, op de kermis...
Hehe...helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef LekkerDingXL het volgende:
Peter Hurkos junior was anders behoorlijk indrukwekkend en die Cor kan terug naar waar hij thuishoort, op de kermis...
en dan hoeft 'ie niet eens de waarzegger uit te hangenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef LekkerDingXL het volgende:
nette cijfersquote:1,1 miljoen kijkers voor Het Zesde Zintuig: Plaats Delict
Geplaatst op vrijdag 29 augustus 2008 om 9:48
De kijkcijfers van donderdag 28 augustus 2008 (SKO)
Het Zesde Zintuig: Plaats Delict (RTL4, 21:32) - De nieuwe serie Het Zesde Zintuig Plaats Delict maakte donderdag een zeer goede start op RTL 4. Er keken 1.137.000 kijkers (madl: 19.2%) naar het televisieprogramma met Beau van Erven Dorens. Daarmee was Het Zesde Zintuig vrijdag het derde best bekeken programma van de avond. Beau had weinig bedenktijd nodig toen RTL 4 hem vroeg voor de tv-serie. “Ik werd natuurlijk altijd geassocieerd met het lichtere entertainmentwerk.”
Beau in De Telegraaf: “De mooiste beloning is dat dit zo veel voldoening geeft. Een zaak die het publiek allang is vergeten maar een dagelijkse keiharde realiteit blijft voor de familie. Nu zie ik ze aan het einde van de dag opgelucht en blij vertrekken. Hun verhaal heeft aandacht gekregen, er waren mensen die meeleefden en probeerden te helpen. Het klinkt misschien klef, maar we proberen het programma met liefde en integriteit te maken. En ik geloof dat de betrokkenen dat voelen.”
Staat foutje in het bericht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:26 schreef Adelante het volgende:
[Daarmee was Het Zesde Zintuig vrijdag het derde best bekeken programma van de avond.]
nette cijfers
tsjah, mediacourant he!?!quote:
Ik kon mijn ogen niet geloven!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef LekkerDingXL het volgende:
Peter Hurkos junior was anders behoorlijk indrukwekkend
Wat een sukkelquote:en die Cor kan terug naar waar hij thuishoort, op de kermis...
http://www.rtl.nl/programma/hetzesdezintuig/home/index.xml (RTL Gemist)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:42 schreef maruda het volgende:
Oja, dat wil ik ook weer zien. De eerste aflevering gemist.
knip
Dat viel mij ook op, dat was erg vreemdquote:Op donderdag 4 september 2008 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Want die laatste met dat pendeltje zei doodleuk de naam van het meisje toen ze bij het water stonden, dus ik weet niet wat ze hem ondertussen hadden verteld in de auto?
Precies, niemand weet of ze het goed hadden of niet. Ze konden alleen punten uitdelen aan de hand van de omschrijvingen van het meisje want niemand weet wat er nou eigenlijk gebeurd is.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op, dat was erg vreemdToch had ik stellig het idee dat Peter met z'n malle pendeltje er nog het dichtste bij zat (ik ga op mijn intuïtie af hè, net als de kandidaten
).
Verdwijningszaken vind ik niet zo passen in dit programma. Bij vrijwel alles zei Tanja's moeder: "Ja, dat zou ook kunnen." Je kunt vrij weinig checken en wat ik het ergste vind: je geeft de ouders valse hoop dat de zaak nog kan worden opgelost.
Haar verhaal past waarschijnlijk het beste in hun wereldbeeld. "Een kale jongen met een getinte huid..."quote:Op donderdag 4 september 2008 23:46 schreef geppie het volgende:
Ik vond het wel frappant dat de ouders van Tanja dat grietje met die koffie de meeste punten gaven
Inderdaad, je kunt niet checken of het waar is of niet. Waarom gebruiken ze geen opgeloste zaken? Daarin is veel meer controleerbaar en is de kans dus groter dat de besten doorgaan.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verdwijningszaken vind ik niet zo passen in dit programma. Bij vrijwel alles zei Tanja's moeder: "Ja, dat zou ook kunnen." Je kunt vrij weinig checken en wat ik het ergste vind: je geeft de ouders valse hoop dat de zaak nog kan worden opgelost.
Mijn geest kijkt mee.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:00 schreef Naamah het volgende:
Heu, wat is het stil hier! Kijken we niet meer ofzo?
Wel grappig dat dit topic wordt bevolkt door scepticiquote:Op donderdag 11 september 2008 22:13 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja ik zit nu te kijken, maar ik vind er geen een het echt best doen... Aan de andere kant misschien ook wel realistischer dan die Peter, die was eigenlijk TE goed... hoeveel info zullen ze via de programmaleiding krijgen? En hoeveel voorinformatie hebben ze zelf al over het delict? En ook, hoe knipt RTL het voor in de uitzending? Maar goed, dat zijn de vragen die elke keer spelen met dit soort programma´s.
Inderdaadquote:Op donderdag 11 september 2008 23:28 schreef Naamah het volgende:
Ik vond die man met die radio wel echt bizar.. moet zeggen dat ik er niks van geloofde, maar bij die "Hij loopt langs" op het eind wel een beetje de bibbers kreeg...
Denk niet dat dat gaat lukken, maar ik probeer hetquote:Op donderdag 18 september 2008 21:25 schreef Naamah het volgende:
Donderdag is de nieuwe en zondag de herhaling, maar kom op, gewoon ff gezellig wakker blijven!
Als 't niet lukt kan je trouwens ook nog terugkijken via RTL gemistquote:Op donderdag 18 september 2008 21:25 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat lukken, maar ik probeer het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |