abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66990144
YES!! Zie net het voorfilmpje van volgende week. Die uitzending is geheel gewijd aan Marianne Vaatstra.
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:21:09 #177
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_66992343
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef Regina7 het volgende:
YES!! Zie net het voorfilmpje van volgende week. Die uitzending is geheel gewijd aan Marianne Vaatstra.
Ben heel benieuwd. Het is altijd mijn vaste overtuiging geweest dat er niet in de asielzoekershoek moest worden gezocht, maar dat het iemand is geweest die daar al jaren woont en daar misschien nog steeds woont.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 maart 2009 @ 22:12:36 #178
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_67221281
Vind het vrij heftig worden nu. De zaak Marianne Vaatstra ligt me behoorlijk aan het hart, omdat ik de streek ken en ik weet dat er gruwelijkere dingen zijn gebeurd dan de politie naar buiten heeft gebracht.

Ik hoop echt dat die moord ooit opgelost gaat worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:15:29 #179
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_67221410
Nu zie je maar weer dat de politie gewoon alles dicht heeft gehouden over dat asielzoekercentrum, een keel doorsnijden dat doen Nederlandsers niet zo snel. Een pervert in die caravan die duitser ook nooit onderzocht, echt ongelooflijk hoeveel blunders hier zijn gemaakt. En dan zie je die hansworst er ook nog een beetje relax bij zitten en hij gaat het wel "ff doorbellen", maar die vriend is ook wel een lekker figuur door zijn vriendin in het midden van de nacht die weg te laten fietsen.
graag verwijderen
pi_67222321
Een van die twee compositietekeningen was echt sprekend Kevin Spacey

[ Bericht 12% gewijzigd door TheDenialTwist op 19-03-2009 22:45:22 ]
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:52:35 #181
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_67223101
Heftig Frappant dat alle paragnosten twee verdachten zagen. Trouwens jammer dat Peter vd Hurk plots naar huis moest.
Toch moest ik ook lachen om Bernhard Jens, die robot van de politie. De vorige paar afleveringen kwamen er alleen clichés uit zijn mond en ook nu weer had hij het voortdurend over "bellen met de teamleider" met wie hij de bevindingen gaat "delen"
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 maart 2009 @ 23:03:47 #182
Maffe Fries
pi_67223557
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:35 schreef TheDenialTwist het volgende:
Een van die twee compositietekeningen was echt sprekend Kevin Spacey

[ afbeelding ]
Ik vind m lijken op een wiskundedocent die ik enkele jaren geleden gehad heb op de universiteit
pi_67223588
Wat een uitzending! Ongelovelijk. Ik denk dat velen zeer opgelucht zijn, nu weten we tenminste wat er zo'n beetje is gebeurd. Hopelijk komt er snel een oplossing.

Maar ongelovelijk dat zo'n meisje van 16 daar alleen in de nacht heeft moeten fietsen. Heel vreemd als het bekend was dat daar altijd asielzoekers en een Duitser rond het tunneltje rondhingen dan laat je als vriend je meissie toch niet alleen die richting op gaan. En waarom geen taxi bellen als je dat belooft hebt en vooral niet nadat er al bedreigingen waren geweest. Ik denk dat die vriend in zijn broek scheet ofzo en eerder aftaaide om de confrontatie niet te hoeven aangaan met die hangers bij de tunnel.

Marianne was nu een jonge vrouw van 26 geweest...
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:07:42 #184
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_67223726
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
Heftig Frappant dat alle paragnosten twee verdachten zagen. Trouwens jammer dat Peter vd Hurk plots naar huis moest.
Toch moest ik ook lachen om Bernhard Jens, die robot van de politie. De vorige paar afleveringen kwamen er alleen clichés uit zijn mond en ook nu weer had hij het voortdurend over "bellen met de teamleider" met wie hij de bevindingen gaat "delen"
Ja wat een shitface, gaan we "ff doorgeven" die kerel zit er echt gewoon voor niks. Zelf hebben ze alle blunders begaan die ze konden begaan, die prive detective gaf eigenlijk tussen de regels door al aan dat er in dit onderzoek al aardig wat "corrupte" dingen zijn gebeurd. Maargoed ik heb persoonlijk nog meer vertrouwen in die prive-detective dan in prins Bernhard.
graag verwijderen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 maart 2009 @ 23:14:12 #185
Maffe Fries
pi_67223941
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:04 schreef Regina7 het volgende:
Wat een uitzending! Ongelovelijk. Ik denk dat velen zeer opgelucht zijn, nu weten we tenminste wat er zo'n beetje is gebeurd. Hopelijk komt er snel een oplossing.

Maar ongelovelijk dat zo'n meisje van 16 daar alleen in de nacht heeft moeten fietsen. Heel vreemd als het bekend was dat daar altijd asielzoekers en een Duitser rond het tunneltje rondhingen dan laat je als vriend je meissie toch niet alleen die richting op gaan. En waarom geen taxi bellen als je dat belooft hebt en vooral niet nadat er al bedreigingen waren geweest. Ik denk dat die vriend in zijn broek scheet ofzo en eerder aftaaide om de confrontatie niet te hoeven aangaan met die hangers bij de tunnel.

Marianne was nu een jonge vrouw van 26 geweest...
Marianne was anders ook nooit zo van ik fiets alleen naar huis, maar deze keer wel, omdat ze niet op vrienden wilde wachten die kampten met een lekke band. Normaal gesproken was ze dus over Buitenpost naar huis gegaan, maar vanwege die lekke band bij de fiets van die jongens heeft ze dus besloten de route binnendoor te nemen, wat haar fataal geworden is.
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:18:28 #186
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_67224112
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:14 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Marianne was anders ook nooit zo van ik fiets alleen naar huis, maar deze keer wel, omdat ze niet op vrienden wilde wachten die kampten met een lekke band. Normaal gesproken was ze dus over Buitenpost naar huis gegaan, maar vanwege die lekke band bij de fiets van die jongens heeft ze dus besloten de route binnendoor te nemen, wat haar fataal geworden is.
Dan nog als jij daar de "vriend" van was geweest, of anders een normale vriend dan laat je zo'n meisje nooit op zo'n weg waar je weet dat er nog zo'n asielzoekercentrum staat alleen fietsen. Je kon aan die vader ook wel zien dat die niet zo dol was op haar "vriend".
graag verwijderen
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:18:33 #187
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_67224113
Vrij heftig allemaal.. Het lijkt erop dat er veel de doofpot in is gestopt. Ik weet nog wel ( en ik denk peterselieman ook wel) dat er destijds op een avond er over werd gesproken om het azc af te branden.. naar aanleiding van marianne vaatstra.
Want die caravan van die duitser is toen wel in vlammen opgegaan
pi_67224179
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:14 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ok, dat wist ik niet. Ik denk dat als je daar opgegroeid bent en woont het misschien anders is, als stadsmens vind ik zo'n plek doodeng. Dan ga ik liever niet uit. Zelfs voor twee meiden van 16 vind ik het daar te link. Jammer dat ze niet gewacht heeft. Heel vreemd. Ze moet toch ook geweten hebben dat daar altijd vage lui rondhingen. Al had ze 2 uur moeten wachten op het lappen van die band, veiligheid voor alles toch... vooral na dat er in Paradiso bedreigingen waren geuit, ze wilde zelf dat er een taxi gebeld werd dus dat ze mogelijk niet wilde wachten op die jongens vind ik zeer vreemd.
En waarom niet met die vriend mee naar huis...
Zonder Marianne's verhaal te kunnen horen over die avond weet je nooit precies wat waar is van horen zeggen tenzij je er zelf bij was.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 maart 2009 @ 23:26:39 #189
Maffe Fries
pi_67224432
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:20 schreef Regina7 het volgende:

[..]

Ok, dat wist ik niet. Ik denk dat als je daar opgegroeid bent en woont het misschien anders is, als stadsmens vind ik zo'n plek doodeng. Dan ga ik liever niet uit. Zelfs voor twee meiden van 16 vind ik het daar te link. Jammer dat ze niet gewacht heeft. Heel vreemd. Ze moet toch ook geweten hebben dat daar altijd vage lui rondhingen. Al had ze 2 uur moeten wachten op het lappen van die band, veiligheid voor alles toch... vooral na dat er in Paradiso bedreigingen waren geuit, ze wilde zelf dat er een taxi gebeld werd dus dat ze mogelijk niet wilde wachten op die jongens vind ik zeer vreemd.
En waarom niet met die vriend mee naar huis...
Ik heb in die buurten veel familie wonen en het is een ander slag volk. Die deinzen nergens voor terug op bepaalde gebieden. Marianne was zelf ook niet van onbesproken gedrag wat dat betreft. Maar de wegen zijn daar donker en er staan veel bomen omheen. Ze zijn daar er aan gewend en kijken nergens van op. Wat er gebeurd is, daar is het gissen naar helaas. De route die ze genomen heeft was niet de meest veilige. Het stuk langs de spoorbaan is echt een heel stuk veiliger.

Feit is dat ze naar huis wilde en dat ze de verkeerde route heeft genomen. En echt de details die je hoorde over de moord zijn echt heftig. Het is een beest dat haar vermoord heeft. Dat hebben ze ook wel deels omschreven, maar ook deels weggelaten, omdat het anders echt te heftig zou zijn geweest.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 maart 2009 @ 23:27:43 #190
Maffe Fries
pi_67224472
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:18 schreef Grimm het volgende:
Vrij heftig allemaal.. Het lijkt erop dat er veel de doofpot in is gestopt. Ik weet nog wel ( en ik denk peterselieman ook wel) dat er destijds op een avond er over werd gesproken om het azc af te branden.. naar aanleiding van marianne vaatstra.
Want die caravan van die duitser is toen wel in vlammen opgegaan
Ik weet wel dat er destijds een knokploeg klaar stond om het AZC met de grond gelijk te maken. En ja er is destijds erg veel in de doofpot gestopt.
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:30:41 #191
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_67224602
Hoe is die Duitser destijds gestorven? want een van die irakezen is toen dood gegaan aan darm kanker toch?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 maart 2009 @ 23:33:27 #192
Maffe Fries
pi_67224731
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:30 schreef Grimm het volgende:
Hoe is die Duitser destijds gestorven? want een van die irakezen is toen dood gegaan aan darm kanker toch?
Ik heb geen idee hoe die Duitser aan zijn einde is gekomen. Ik weet wel dat een van die Irakezen toen verdwenen is en die hebben ze later opgespoord. Hij bleek onschuldig te zijn. Maar er werd door de bevolking wel geroepen dat ze de verkeerde opgepakt hadden.
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:35:16 #193
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_67224832
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:33 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe die Duitser aan zijn einde is gekomen. Ik weet wel dat een van die Irakezen toen verdwenen is en die hebben ze later opgespoord. Hij bleek onschuldig te zijn. Maar er werd door de bevolking wel geroepen dat ze de verkeerde opgepakt hadden.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik kreeg wel de koude rillingen toen die ene vrouw via de tunnel naar het weiland begon te lopen en stil stond bij de plaats.
pi_67225095
Maar die vriend, wat was nu zijn verklaring dat er geen taxi is geregeld? want dat bleef wel erg vaag?

Plus, had die duitser een grijze peugeot? het nummerbord kwam dat er mee overeen? rijd er een rond met die letters en cijfers in die omgeving?
And then there were syntax-errors
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 maart 2009 @ 23:42:41 #195
Maffe Fries
pi_67225133
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:35 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik kreeg wel de koude rillingen toen die ene vrouw via de tunnel naar het weiland begon te lopen en stil stond bij de plaats.
Ik had het ook ja. Het is dat ze het vrij snel daarna afkapten. Anders had ik echt met tranen in mijn ogen voor de tv gezeten, omdat ik uit alle verhalen weet hoe heftig het geweest is.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 07:24:51 #196
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_67261998
Ik vond het een bloedstollend spannende aflevering. Dat haar vriend haar alleen naar huis liet fietsen... die zal voor het leven getekend zijn.

Lekkere buurt als daar in het holst van de nacht asielzoekers rondhangen bij een griezelig fietstunneltje. Volgens vader Vaatstra een gewoonte. Alle alarmbellen gaan dan rinkelen bij mij, is dat nou een logische hangplek?? Er hoeft er maar één bij te zitten die te lang geen vrouw heeft gehad en flipt en de boel loopt uit de klauw.

Dat het AZC-terrein nooit is onderzocht op sporen daar heb ik geen woorden voor. Waarschijnlijk van hogerhand verboden met het oog op eventuele rellen in het hele land. En daar gaat het rechtssysteem: down the drain.

Godzijdank dat de politie meewerkt aan dit programma, ik had het onderhand stuitend gevonden als ze hier niet bij waren geweest. Hoe discutabel het ook is (niet voor mij overigens, ik ben er van overtuigd dat deze paragnosten van onschatbare waarde kunnen zijn), je mag niets meer uitsluiten als hulpbron om alsnog deze zaak op te lossen.

Want: de dader loopt nog vrij rond en de nabestaanden tasten nog in het duister.

Die compositietekeningen daar kreeg ik kippenvel van. Ongelofelijk.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 07:43:03 #197
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_67262057
Overigens: dat er nog mensen zijn die twijfelen aan de kundigheid van deze paragnosten... niet te geloven.

Toen het programma begon en het een competitie was kreeg ik ook krullende tenen van mensen met pendels en dat soort dingen. Ook toen de kandidaten totaal verschillende informatie gaven over één dezelfde zaak was bijzonder ontmoedigend om erin te geloven.

Maar deze vier paragnosten hebben zich m.i. inmiddels bewezen. Als je nu nog beweert dat paranormale gaven niet bestaan of dat RTL het allemaal in scéne heeft gezet (??!!) of dat ze vooraf geïnformeerd zijn dan kan ik die argumenten niet meer serieus nemen. Het getuigt van zulk simpel denken om te blijven beweren 'wat ik niet kan zien dat bestaat niet'. Mooie boel zou dat worden, om zo'n bewering te pas en te onpas toe te passen in het leven. Daar kom je ver mee zeg...

Deze paragnosten geven informatie uit een volstrekt unieke bron. Láát het niet te begrijpen zijn wat zij met hun gaven kunnen. Je ziet hoe ver ze komen, hoe integer ze werken (althans dat vind ik). Om hun bevindingen en gaven uit te sluiten van onderzoek zou ik onbegrijpelijk vinden, onacceptabel zelfs.

En de politie heb ik wel zó hoog dat ik niet denk dat zij hun medewerking zouden verlenen aan dit programma zonder dat ze daadwerkelijk goede ervaringen hebben met het inschakelen van geselecteerde paragnosten. Die zijn niet achterlijk.

Daarom: hulde aan RTL, hulde aan de politie, hulde aan iedereen die aan dit programma meewerkt.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 maart 2009 @ 17:00:41 #198
Maffe Fries
pi_67271563
Ik moet wel zeggen dat er naar mijn mening nog behoorlijk geknipt is in de uitzending en dat er dingen zijn achtergehouden. Dat kunnen unieke te onderzoeken dingen zijn, maar ook dingen die de uitzending anders te heftig gemaakt zouden hebben.
pi_67272219
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 07:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Overigens: dat er nog mensen zijn die twijfelen aan de kundigheid van deze paragnosten... niet te geloven.

Toen het programma begon en het een competitie was kreeg ik ook krullende tenen van mensen met pendels en dat soort dingen. Ook toen de kandidaten totaal verschillende informatie gaven over één dezelfde zaak was bijzonder ontmoedigend om erin te geloven.

Maar deze vier paragnosten hebben zich m.i. inmiddels bewezen. Als je nu nog beweert dat paranormale gaven niet bestaan of dat RTL het allemaal in scéne heeft gezet (??!!) of dat ze vooraf geïnformeerd zijn dan kan ik die argumenten niet meer serieus nemen. Het getuigt van zulk simpel denken om te blijven beweren 'wat ik niet kan zien dat bestaat niet'. Mooie boel zou dat worden, om zo'n bewering te pas en te onpas toe te passen in het leven. Daar kom je ver mee zeg...

Deze paragnosten geven informatie uit een volstrekt unieke bron. Láát het niet te begrijpen zijn wat zij met hun gaven kunnen. Je ziet hoe ver ze komen, hoe integer ze werken (althans dat vind ik). Om hun bevindingen en gaven uit te sluiten van onderzoek zou ik onbegrijpelijk vinden, onacceptabel zelfs.

En de politie heb ik wel zó hoog dat ik niet denk dat zij hun medewerking zouden verlenen aan dit programma zonder dat ze daadwerkelijk goede ervaringen hebben met het inschakelen van geselecteerde paragnosten. Die zijn niet achterlijk.

Daarom: hulde aan RTL, hulde aan de politie, hulde aan iedereen die aan dit programma meewerkt.
Niet alles is waar wat je op televisie ziet. Lees: Bijna niets
  zaterdag 21 maart 2009 @ 22:01:40 #200
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_67279176
Wat wil je hiermee zeggen? Dat wat mijn ogen hebben waargenomen toen ik naar de televisie keek, niet is voorgevallen? Dat er geen programma is dat het Zesde Zintuig heet en wat wordt uitgezonden? Of dat RTL niet bestaat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')