Niet op TV dus? Ik houd er niet zo van om via de monitor te kijken maar als t niet anders is...quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:38 schreef janimie het volgende:
op rtlgemist is het terug te zien
normaal wordt het wel herhaald maar ik weet niet wanneer.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:44 schreef mrcool het volgende:
[..]
Niet op TV dus? Ik houd er niet zo van om via de monitor te kijken maar als t niet anders is...
is die afl. erges terug te zien ?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:45 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik zat het net te bekijken, en ik ben erg benieuwd HOE hij het toch doet als het nep is. Hij wist wel erg veel te vertellen naar aanleiding van die foto. Hoe vonden andere mensen hier dat item bij life and cooking? Ik vond hem overtuigender overkomen dan al die afleveringen van het zesde zintuig bij elkaar!
Ja. Op rtlgemist.nlquote:
Hahaha.. dat heb ik ook. Voorstukje gezien, maar niet opgeletquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:57 schreef Naamah het volgende:
Oja, goed dat je het zegt, ik wil het (weer) gaan volgen! Ze gaan deze keer toch weer op een andere manier doen ofzo? Ik zag zoiets in een voorstukje maar heb eigenlijk niet opgelet.
Geen idee, en dat komen we misschien ook helemaal niet meer niet aan de weetquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef Conekiller het volgende:
Dusssssss, wat is hier verder mee aan de hand?
Nu bij mij thuis vanaf de HD recorderquote:
Dat zou wel heel erg briljant zijn ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:15 schreef Hihat het volgende:
Vond het verbluffend wat die Tessa deed met de zaak in Apeldoorn: "Ik kan zo naar het huis van de dader rijden".
De man naar wiens huis gereden werd zat al in voorarrest. En vanochtend een bekentenis:
http://www.nu.nl/algemeen(...)datie-apeldoorn.html
Zou die doorbraak iets met de uitzending van gisteren te maken hebben?
Er was in januari al één aanhouding verricht en in februari nog twee. Twee van de drie personen komen uit Apeldoorn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Tessa kon in de auto zó de weg wijzen naar de (vermoedelijke) dader terwijl de vrouw van het slachtoffer ernaast zat en haar aanwijzingen herkende (was toen kennelijk al een aanhouding verricht of ze had haar sterke vermoedens).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |