Ik heb 1 note geloof ik, ik brand van nieuwsgierigheid, maar ga er niks voor betalenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil wel, maar ik kan niet
Heb vannacht een note gekregenVerdiend, dat wel, want ik had een ebola plaatje gepost
Maar het was de lol wel waard
Precies, dan valt er nog eens wat te lezen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:12 schreef Etcetera het volgende:
Je kunt het aantal gewoon zien he, bij dat abonnementen gedeelte![]()
En ik ga er ook niet voor betalen. Misschien als ik ooit eens 100 notes heb
Ja, Zandstorm maakt deel uit van de 'SIGMA' serie, ik ken daarvan alleen 'Steen der wijzen', ook een soort historische thriller-achtig boek als DaVinci Code enzo. Die beviel me erg goed, en volgens de recensies op Bol.com zou Zandstorm minstens zo goed moeten zijn als Steen der Wijzen. Wellicht dat ik daarna ook nog die andere boeken uit die 'SIMA' serie koop.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:22 schreef Etcetera het volgende:
Delta Deceptie is wel aardig, beetje weird![]()
Zandstorm zegt me niks
Whehequote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:38 schreef Etcetera het volgende:
Steen der Wijzen ken ik alleen van Harry Potter
Uiteraard!quote:
Gelukkig niet ziekquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:57 schreef Susi het volgende:
Of ben je ziek? Mijn broertje stond gisteren onder de douche toen ie moest overgeven
Nouja, ik heb nog dozen vol met de oude LEGO en een hoop Technic sets van een aantal jaar geleden. Nu ben ik weer aan het kopen, en dat is inderdaad de nieuwe series ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:30 schreef Susi het volgende:
Dat lego dat jij spaart, is dat zegmaar met dezerds :
[ afbeelding ]
Of met van die nog oudere ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |