Ow 🫣quote:Op dinsdag 27 januari 2026 23:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Is de laatste aflevering van de docuserie 'advocaat van de onderwereld' die de afgelopen weken is uitgezonden.
Tot snel!quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:28 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes.Door omstandigheden morgen en de komende week kan ik even geen tv.gids maken. Gedraag jullie als ik er niet ben
en hopelijk tot over een week.
Geen zorgen hoor.
Een dikke knuffel voor jouquote:Op donderdag 29 januari 2026 19:28 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes.Door omstandigheden morgen en de komende week kan ik even geen tv.gids maken. Gedraag jullie als ik er niet ben
en hopelijk tot over een week.
Geen zorgen hoor.
Oh die moet ik nog inhalenquote:Op maandag 2 februari 2026 18:20 schreef potjecreme het volgende:
Straks denk ik weer Rob Geus kijken.
Oh echt!quote:Op maandag 2 februari 2026 21:14 schreef StephanL het volgende:
Ik zie een oude bekende bij Meldkamer Utrecht Centraal. Orvino heeft meegedaan uit Uit de schulden van Rtl4 vorig jaar.
Geen idee of dit al gemeld is of meer mensen zijn opgevallen?
Ik neem aan dat die toen ook al boa was in bij de NS, maar dat dat nergens genoemd is toen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh echt!
Herkende hem ergens van, wist alleen niet waarvan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@WcPot
@Ole
@potjecreme
@Oostblokkert
@StephanL
Snowsquall
@Van_Poppel
@Lavenderr
@ChildoftheStars
@Isane
@tong80
@Firuze60
@Oscar.
@Kissingbird
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:49 schreef praadje het volgende:
Goedenavond lieve schatjes. Het komt er nog even niet van om de tvgids te maken. Hopelijk ben ik snel weer terug.
Oh jemigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:WcPot
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
@:Oscar.
@:Kissingbird
Sterkte en pas op jezelf![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:49 schreef praadje het volgende:
Goedenavond lieve schatjes. Het komt er nog even niet van om de tvgids te maken. Hopelijk ben ik snel weer terug.
Doe rustig aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:WcPot
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
@:Oscar.