Misschien geen tijd meer. Of andere bezigheden. Ik ben ook al behoorlijk afgekickt van Fok! Eerder was het bij mij altijd om 18:00:00 uur Avondquote:Op vrijdag 19 september 2025 06:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het zoeken. Maar ik mis ook @:Van_Poppel al een hele tijd.
Yep, druk met andere bezigheden. Ik heb eigenlijk niet meer de behoefte om fanatiek te posten. De tijd van 450 kwaliteitsposts op een zondagavond is voorbij. Ben nu vooral in WLR en SPT te vinden.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Misschien geen tijd meer. Of andere bezigheden. Ik ben ook al behoorlijk afgekickt van Fok! Eerder was het bij mij altijd om 18:00:00 uur AvondDie tijd heb ik ook gehad
Ja maar jou zie ik elders nog wel eens voorbij razenquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Misschien geen tijd meer. Of andere bezigheden. Ik ben ook al behoorlijk afgekickt van Fok! Eerder was het bij mij altijd om 18:00:00 uur AvondDie tijd heb ik ook gehad
Ach Poppeltje. Lief dat je even wat laat horen. Ik zag je elders ook niet. Ben blij met je teken van levenquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, druk met andere bezigheden. Ik heb eigenlijk niet meer de behoefte om fanatiek te posten. De tijd van 450 kwaliteitsposts op een zondagavond is voorbij. Ben nu vooral in WLR en SPT te vinden.
Man man man. Ik mis die tijd soms wel. En overal paardenlullen posten.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, druk met andere bezigheden. Ik heb eigenlijk niet meer de behoefte om fanatiek te posten. De tijd van 450 kwaliteitsposts op een zondagavond is voorbij. Ben nu vooral in WLR en SPT te vinden.
Dat is ook zo'n tenenkrommend programma, op de goede manier... Echt... die traditionele rolverdeling in die relaties en wat volledig mislukt...quote:Op maandag 22 september 2025 10:17 schreef potjecreme het volgende:
Morning! Vanavond Help mijn man is klusser kijken.
Heerlijke tv.quote:Op maandag 22 september 2025 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n tenenkrommend programma, op de goede manier... Echt... die traditionele rolverdeling in die relaties en wat volledig mislukt...
Wat ik me geregeld afvraag bij de afleveringen die ik heb gezien (trek dat programma niet altijd) is waarom helpen die vrouwen niet en als de mannen dat weigeren, waarom pikken de vrouwen dat? Ik heb nooit een aflevering gezien waarin de vrouw de klusser is, daarom benoem ik het zo.quote:
Die vrouwen zijn er zeker wel. Alleen niet op televisiequote:Op maandag 22 september 2025 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat ik me geregeld afvraag bij de afleveringen die ik heb gezien (trek dat programma niet altijd) is waarom helpen die vrouwen niet en als de mannen dat weigeren, waarom pikken de vrouwen dat? Ik heb nooit een aflevering gezien waarin de vrouw de klusser is, daarom benoem ik het zo.
Het is zo... een andere wereld dan waarin ik leef
Klopt, alleen ik snap die vrouwen in dat programma nietquote:Op dinsdag 23 september 2025 08:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn er zeker wel. Alleen niet op televisie
Heldquote:Op dinsdag 23 september 2025 22:51 schreef WcPot het volgende:
Vandaag ingehaald door een Frank Visser doet uitspraak auto. Weet niet of hij er ook inzat
Ooooohquote:Op dinsdag 23 september 2025 22:51 schreef WcPot het volgende:
Vandaag ingehaald door een Frank Visser doet uitspraak auto. Weet niet of hij er ook inzat
en as het een mooie dag?quote:Op woensdag 24 september 2025 11:11 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |