Nou inderdaad. Wat een volk. Ik 'verheug' me nu al op de volgende aflevering. Die Mo kan straks nergens meer over straat en die Mike komt nooit meer aan de vrouw.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo de Hanslers terugkijken
Wat een volk johDe eerste indruk is al fantastisch!
Ik voel me altijd zo schuldig dat ik zulke dingen leuk vind... maar smullenquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Wat een volk. Ik 'verheug' me nu al op de volgende aflevering. Die Mo kan straks nergens meer over straat en die Mike komt nooit meer aan de vrouw.
Ik smul er ook van hoor. Als we er maar geen overdosis van gaan krijgen. De Meilandjes was ik na een paar seizoen ook spuugzat. Je zag die Martien echt overal en die dochter werd ook steeds hysterischer.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo de Hanslers terugkijken
Wat een volk johDe eerste indruk is al fantastisch!
Ik ben fan van de Meilandjesquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik smul er ook van hoor. Als we er maar geen overdosis van gaan krijgen. De Meilandjes was ik na een paar seizoen ook spuugzat. Je zag die Martien echt overal en die dochter werd ook steeds hysterischer.
Heb de hele race zitten terugkijken. Nou dat had ook niet gehoeven, was echt geen bal aan.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik kijk het wel na afloop als ik wakker ben
Ik heb meteen de uitslag gegoogled.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb de hele race zitten terugkijken. Nou dat had ook niet gehoeven, was echt geen bal aan.
Het leuke/(interessante) kwam pas na die race eigenlijk. Met het hele plankgezeik. Maar ja toen zat ik dus die race te kijken.
Voor of na de diskwalificatie van McLaren?quote:Op woensdag 26 november 2025 18:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb meteen de uitslag gegoogled.
Voor diskwalificatie.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor of na de diskwalificatie van McLaren?
Ik zie die finish en even later meldt een huisgenoot die daarna even op teletekst keek dat de McLarens DQ waren.quote:
Toen ik het later las was ik geërgerd. En blij dat ik niet had gekeken. Maar fia doet er weer alles aan om iemand te helpen aan een wk titel.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie die finish en even later meldt een huisgenoot die daarna even op teletekst keek dat de McLarens DQ waren.
Was wel even een schok zeg.
Ik was ook wel ff chag. Maar ja kan nog de goede kant op gaan voor Lando. Laten we het maar hopen.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Toen ik het later las was ik geërgerd. En blij dat ik niet had gekeken. Maar fia doet er weer alles aan om iemand te helpen aan een wk titel.
Lando heeft mijn positief verrast na de zomerstop. Hopelijk laat hij dat komende 2 races zien.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik was ook wel ff chag. Maar ja kan nog de goede kant op gaan voor Lando. Laten we het maar hopen.
Eens. Bizar wat die de laatste races voor elkaar heeft gekregen. Heerlijk gedaan. Zin an die laatste twee races.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lando heeft mijn positief verrast na de zomerstop. Hopelijk laat hij dat komende 2 races zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |