Jij ook een goed weekendquote:Op vrijdag 18 juli 2025 06:43 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van en geniet van het weekend
Prettig weekend lieverdquote:Op vrijdag 18 juli 2025 06:43 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van en geniet van het weekend
Ik ben gewoon een keer een weekend vrijquote:
Wat heerlijk. Nog plannen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een keer een weekend vrij
Nee lekker niks doen is ook wel eens fijn.quote:
Idd. Lekker even bijkomen. Geniet ervan lief Potjequote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee lekker niks doen is ook wel eens fijn.
Goed idee! Bedankt weer voor afgelopen seizoen. Geniet lekker van de zomer.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:22 schreef praadje het volgende:
Lieve SC. Ik heb eens door de gids voor aankomende week gescrold en ik zie bijna alleen maar herhalingen of oninteressante programma's.
Op de dagelijkse programma's zoals B&B vol liefde en de Bondgenoten waarvan iedereen wel weet dat die op tv komen na.
Dus ik brei er voor de komende weken even een eind aan en neem even een zomerbreak. Ik zie jullie snel weer terug en ik hoop dat jullie een heerlijke zomer hebben.
Dikke kus, Praadje![]()
@:WcPot
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
@:Oscar.
@:Kissingbird
Dat begrijp ik helemaal. Het moet wel leuk voor je blijvenquote:Op zondag 20 juli 2025 12:22 schreef praadje het volgende:
Lieve SC. Ik heb eens door de gids voor aankomende week gescrold en ik zie bijna alleen maar herhalingen of oninteressante programma's.
Op de dagelijkse programma's zoals B&B vol liefde en de Bondgenoten waarvan iedereen wel weet dat die op tv komen na.
Dus ik brei er voor de komende weken even een eind aan en neem even een zomerbreak. Ik zie jullie snel weer terug en ik hoop dat jullie een heerlijke zomer hebben.
Dikke kus, Praadje![]()
@:WcPot
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
@:Oscar.
@:Kissingbird
Sorry lieve Tong. Het zijn inderdaad hele goede programma's die je opnoemt. Maar dat is te weinig om iedere dag de moeite te doen om een gids te maken.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:20 schreef tong80 het volgende:
Dit slaat totaal nergens op. Ik kijk nooit naar de Bondgenoten of andere derderangs shit. Ik heb nog nooit een aflevering gezien van B&B programma's of andere infantiele Tokkie-tv. De Nederlandse tv is de beste en mooiste ter wereld. Geef dan hints naar de geweldige documentaires van AVRO/TROS, Andere tijden, eventueel sport. Wees dan verheugd dat Zomergasten volgende week begint. Met geweldige deelnemers of gasten. Tip dan als er Pinkpop, Lowlands of andere live-muziek is. Kijk naar Het Uur van de Wolf voordat die wordt afgeschoten.............
Ik had het al aangekruist in de VPRO gids.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:12 schreef praadje het volgende:
@:Tong , https://www.tvgids.nl/informatief/npo-doc-goeie-mensen
Fijne avond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |