Ja, zoiets hoorde ik op de radio. Waar andere cabaretiers nog wel eens een liedje tussendoor gooien (ook niet altijd even leuk, maar soit) was het hier een langspeelplaat van 90 minuten die door ratelde. Ik sla deze overquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vinden.
[ x ]
Morgen Kamal Karmach, mag ik even?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, zoiets hoorde ik op de radio. Waar andere cabaretiers nog wel eens een liedje tussendoor gooien (ook niet altijd even leuk, maar soit) was het hier een langspeelplaat van 90 minuten die door ratelde. Ik sla deze over
Ohh maar die is altijd wel heel leuk. Thanksquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Morgen Kamal Karmach, mag ik even?
VRT 1 ·
Morgen ·
14:45 - 15:40
https://www.tvgids.nl/amusement/kamal-karmach-mag-ik-even
Leuk programma van de meldkamerquote:Op maandag 5 januari 2026 10:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah Meldkamer Utrecht staat al online
Bakkie koffie en een mok thee. Ontbijtje, goede start van de dag
Ja! Leuke mensen. Lekker veel gedoequote:
Ivm reclame afgezegdquote:Op maandag 5 januari 2026 13:09 schreef StephanL het volgende:
Hanslers kijk ik nu niet zo, maar neem ze wel op. Wil ze wel allemaal bekijken, heb alleen eerste twee gezien. smaakt wel naar meer.
Ze zijn nu voor Bureau ...opnames aan het draaien in jouw stadjequote:Op maandag 5 januari 2026 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Leuke mensen. Lekker veel gedoe
[..]
Ivm reclame afgezegd
Kijk morgen zonder reclame, er is dan toch niks op tv
Ja MCW alleen dat kijk ik ook terug ivm reclame
Doe alsjeblieft voorzichtigquote:Op woensdag 7 januari 2026 10:37 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van
![]()
Ik g me zo klaarmaken om te vertrekken naar het werk. Vindt het doodeng
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |