quote:Op maandag 9 maart 2026 12:55 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van maandag:
Dagelijks;
18.30: Lang leve de liefde NET5
19.00: Overtreders SBS6
19.25: First dates NPO3
19.30: De bondgenoten SBS6
19.50: Met het mes op tafel NPO2
21.45: De slimste mens NPO1
Diversen;
20.30: Kopen zonder kijken RTL4 https://www.tvgids.nl/amu(...)en/lineair/209166042
20.30; Opgelicht in de liefde? RTL5 https://www.tvgids.nl/inf(...)de/lineair/209168292
20.30: Jelies & Gnodde: Grote gezinnen emigreren SBS6 https://www.tvgids.nl/amu(...)en/lineair/209255772
20.35: Project dans NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/project-dans/lineair/209168002
Docu/Reportage/Informatief:
20.30: Radar NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/radar/lineair/209168732
Sport:
23.30: Paralympische Winterspelen NPO1 https://www.tvgids.nl/spo(...)en/lineair/209167662
Actueel;
18.05: Nieuws van de dag SBS6
19.05: Eva NPO1
21.35: Vandaag Inside SBS6
20.25; Van Roosmalen & Groenteman NPO3
22.00: Lubach RTL4
22.30: RTL Tonight RTL4
22.35: Pauw & de Wit NPO1
@:WcPot
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
@:Oscar.
@:Kissingbird
Typefouten onder voorbehoud
Oh ja, moet ik ook nog inhalenquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit gekeken. Net als WIDM.
quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:01 schreef praadje het volgende:
Goedemiddag lieverdsVandaag zijn mijn gedachten bij CotS
Oh wat stomquote:Op donderdag 12 maart 2026 11:26 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen lieve lieverds.![]()
Ik kan de tv gids sinds een paar dagen alleen nog maar per dag bekijken. Ik kan wel andere gidsen bekijken maar daar mis ik dan weer de uitleg waar het programma over gaat.
Tot nu toe maakte ik de gids voor de hele week op zondag maar dat gaat dus niet meer. En om dat s'morgens om 5.30 te gaan zitten doen iedere dag zie ik niet zitten. Nu gaat dat omdat ik nog in de ziektewet zit maar vanaf volgende week ben ik weer gewoon aan het werk. Dan zit ik s'ochtends liever even rustig aan mijn koffie. Iemand een suggestie waar ik de gids de hele week kan bekijken inclusief informatie?
Kijken of Lewis hier weer een sprint kan winnenquote:Op donderdag 12 maart 2026 17:35 schreef potjecreme het volgende:
Dit weekend weer F1.
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijken of Lewis hier weer een sprint kan winnen
Nouuu, wat goed van jou. In een andere browser werk het wel gewoon. Super bedankt, heldquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:17 schreef Elleska het volgende:
Gebruik je tvgids.nl? Al geprobeerd om je cookies te verwijderen? of een andere browser?
Op mijn laptop kan ik wel een week vooruit kijken op tv gids.nl. Ik heb geen account voor die site.quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:26 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen lieve lieverds.![]()
Ik kan de tv gids sinds een paar dagen alleen nog maar per dag bekijken. Ik kan wel andere gidsen bekijken maar daar mis ik dan weer de uitleg waar het programma over gaat.
Tot nu toe maakte ik de gids voor de hele week op zondag maar dat gaat dus niet meer. En om dat s'morgens om 5.30 te gaan zitten doen iedere dag zie ik niet zitten. Nu gaat dat omdat ik nog in de ziektewet zit maar vanaf volgende week ben ik weer gewoon aan het werk. Dan zit ik s'ochtends liever even rustig aan mijn koffie. Iemand een suggestie waar ik de gids de hele week kan bekijken inclusief informatie?
Ow deze gemist! Gelukkig opgelostquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Nouuu, wat goed van jou. In een andere browser werk het wel gewoon. Super bedankt, held![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:17 schreef Elleska het volgende:
Gebruik je tvgids.nl? Al geprobeerd om je cookies te verwijderen? of een andere browser?
Geen winst wel een goed weekend.quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijken of Lewis hier weer een sprint kan winnen
Eindelijk zijn eerste podium bij het teamquote:
Ik moet er nog aan beginnen maar klinkt goed. Ik ben net klaar met BuZa. Wat een waanzinig goede seriequote:
quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:40 schreef Isane het volgende:
[..]
Absoluut. Lekker divers en kijkt lekker weg!
Vanavond de eerste aflevering gekeken en inderdaad, wat een heerlijke veel good serie.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het zijn zulke sympathieke mensen, maar niet gelikt.
Ben nu aan het kijken
Jij ookquote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:49 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesVoor iedereen een mooi weekend gewenst
quote:Op maandag 23 maart 2026 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel lieve @:praadje
Vanavond weer allerlei leuke televisie
Het Blok(eindelijk)
Die Grote Gezinnen
En Project Dance (al kom ik er erg slecht in, denk niet dat ik hem goed ga volgen)
Op die volgorde ga ik het ook kijken
Jaaaaaquote:Op maandag 23 maart 2026 09:13 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesGeniet van een zonnige dag
![]()
@:ChildoftheStars , @:Firuze
20.30: Het Blok NET5 https://www.tvgids.nl/amusement/het-blok/lineair/209970912
quote:Op maandag 23 maart 2026 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaa
en hopelijk is Fok dan in de lucht, zodat we de boel lekker kunnen bekritiseren
Dan ben ik echt een slecht en gemeen mens
Ja ik kijk nu ook via videoland.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh kijk nu terug... nu al
Schiphol volgende week weer toch?
Ja! Die vrouw met roze vest en rokersstemquote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:40 schreef Isane het volgende:
[..]
Ja ik kijk nu ook via videoland.
Jep, volgende week Schiphol. Das ook wel leuk!
Ja echt een leuke comedy.quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:14 schreef spapaars het volgende:
Absoluut niet nieuw, maar kort geleden ontdekt, een geweldige comedy.
Broad city (Comedy central)
Geen probleem! Jij komt eerst.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:05 schreef praadje het volgende:
Even geen gids. Het werken valt me zwaar na de operatie. Alle fut is er even uit, sorry.![]()
Sorry dat ik dit nu pas leesquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:05 schreef praadje het volgende:
Even geen gids. Het werken valt me zwaar na de operatie. Alle fut is er even uit, sorry.![]()
Waar gaat die over?quote:Op zondag 5 april 2026 19:50 schreef potjecreme het volgende:
Geen tv tip maar een podcast tip
Op zoek naar Marlotte.
Voor jou wellicht wat trigger punten. Ik ben het nu aan het luisteren en deze aflevering gaven ze trigger waarschuwing ivm beschrijving misbruik. Je weet van te voren dat het dus allemaal is verzonnen.quote:
quote:De Zembla-podcast Op zoek naar Marlotte onderzoekt het verhaal van ex-vrijwilliger Annika over 'Marlotte'. Zij kwamen in 2020 met elkaar in contact via de Kindertelefoon. De dertienjarige 'Marlotte' vertelde Annika dat ze met ernstige verwondingen in het Brandwondencentrum in Beverwijk lag en door haar familie aan haar lot was overgelaten.
Annika had jarenlang contact met 'Marlotte' via WhatsApp, totdat ze het bericht kreeg dat het meisje was overleden. Ze zocht contact met journalisten van Zembla, die erachter kwamen dat 'Marlotte' nooit heeft bestaan. Een jonge vrouw, die zichzelf Roos noemt, had het hele verhaal verzonnen.
Oh daar heb ik over gehoord jaquote:Op zondag 5 april 2026 20:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voor jou wellicht wat trigger punten. Ik ben het nu aan het luisteren en deze aflevering gaven ze trigger waarschuwing ivm beschrijving misbruik. Je weet van te voren dat het dus allemaal is verzonnen.
[..]
Die is echt goed. Waanzin ten top!quote:Op zondag 5 april 2026 19:50 schreef potjecreme het volgende:
Geen tv tip maar een podcast tip
Op zoek naar Marlotte.
De podcast niet beluisterd, wel veel over gelezen. Moest denken aan het begin van deze eeuw op een forum, ik zat op psychologie.nu (opgericht door Rene Diekstra de psycholoog) mijn eerste forum, met een burn-out en dacht dat wat info en contact met lotgenoten mij zouden kunnen helpen met beter worden. Daar geloofde ik zowat elk bericht, iedereen dik bezorgd om een user die van alles had...verzonnen dus, kwamen we pas later achter.quote:
Ja dat is beter. Het is niet veel maar kan misschien nu verkeerd vallen. En dat willen we nietquote:Op zondag 5 april 2026 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh daar heb ik over gehoord ja
Misschien een keer, ben er wel nieuwsgierig naar, alleen ik moet dan wel echt goed in mijn vel zitten (wat ik nu niet doe)
Daaromquote:Op zondag 5 april 2026 23:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja dat is beter. Het is niet veel maar kan misschien nu verkeerd vallen. En dat willen we niet
Veel plezierquote:Op maandag 6 april 2026 20:16 schreef potjecreme het volgende:
Over 15 minuten op rtl4 Kopen zonder kijken.
Is het Blok dit jaar leuk?quote:Op maandag 6 april 2026 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom
En misschien nooit luisteren hoor
Alleen nu lekker mezelf in een triggerloze bubbel houden
[..]
Veel plezier
Hier gaat Het Blok aan
Nou... nee... twee jaar terug erg leukquote:Op maandag 6 april 2026 20:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is het Blok dit jaar leuk?
Over de podcast. Het is alleen in aflevering 3. Ze geven voor ze beginnen de waarschuwing. Je kan als je er klaar voor bent aflevering 3 overslaan. Blijft genoeg over om je te verbazen.
Veel kijk plezier bij het Blokquote:Op maandag 6 april 2026 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... nee... twee jaar terug erg leuk
Vorig jaar minder
En nu nog meer minder
Teveel koppels, te onaardig, te weinig bouwen, teveel miepen, onsympathieke types...
maar alsnog wil ik het zien
Ben wel nieuwsgierig naar die podcast, omdat het zo'n bizar verhaal blijkt te zijn
En napleiten trek ik wel, dus tja... maar een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus we doen het nu niet. Dank je wel
quote:Waar gaat Kees Van Der Spek Ontmaskert over op 20 april om 20:27?
Kees van der Spek is terug met een gloednieuw seizoen van Kees van der Spek Ontmaskert
In deze eerste aflevering van Kees van der Spek Ontmaskert reist Kees van Der Spek naar de Filipijnen samen met Nitika en Jerry. Hun vader vertrok naar dat land om te trouwen met een 19-jarige vrouw. Drie dagen later was hij dood. Wat is er gebeurd?
Leuke tv vandaagquote:Kopen zonder kijken
Vanavond:
Kim en Wilko zijn stapelgek op elkaar en willen graag een gezin starten. Het koppel heeft genoeg geld om te verhuizen naar een groter onderkomen. Alleen verschillen ze wel flink van mening als het gaat om hoe hun nieuwe plek eruit moet komen te zien.
Caroline Tensen is de presentatrice van de aflevering. Zij werkte eerder al met Van Keulen aan Kopen of Slopen.
Fijn! Ik ben op vacay. Morgen weer naar huis.quote:Op donderdag 30 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er is momenteel zoveel leuke televisie dat ik het kijken niet kan bijhouden![]()
Oooh fijn! Waarheen?quote:Op donderdag 30 april 2026 18:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Fijn! Ik ben op vacay. Morgen weer naar huis.
Ik! Wel onder een andere usernamr. weggebruikers, smaakpoliti, redt mijn vakantie..topic binnen 10 minuten dicht. Wat een tijdenquote:Op woensdag 22 april 2026 02:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Leven hier nog gebruikers van 8/9 jaar geleden? Zoals WcPot?
De afstand maakt toch niet uitquote:Op donderdag 30 april 2026 19:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Duitsland. Niet te ver maar toch even weg van huis. Heerlijk weer, leuke Airbnb
Ivm weersvoorspelling is de race vervroegd. Het begint om 19:00 uur!quote:Op donderdag 30 april 2026 18:44 schreef potjecreme het volgende:
Dit weekend weer F1!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 april 2026 19:10 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik! Wel onder een andere usernamr. weggebruikers, smaakpoliti, redt mijn vakantie..topic binnen 10 minuten dicht. Wat een tijden
quote:Beeld & Geluid opent De Schatkamer op dinsdag 26 mei
https://www.beeldengeluid.nl/schatkamerquote:Op dinsdag 26 mei om 18:00 uur gaat schatkamer.nl live! In ons online archief met meer dan 700.000 radio- en televisieprogramma's kun je zelf op zoek gaan naar je favoriete programma’s, maar je kunt ook aangeboden programma's (her)ontdekken.
Beeld & Geluid heeft het op een-na-grootste media-archief ter wereld. Een groot deel van de radio- en televisieprogramma’s van de publieke omroepen die gemaakt zijn tussen 1920-2010 komt op het platform te staan. Niet alleen de gigantische hoeveelheid programma's maakt de Schatkamer uniek, maar ook dat hij gratis en reclamevrij te bezoeken is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |