quote:Op maandag 23 maart 2026 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel lieve @:praadje
Vanavond weer allerlei leuke televisie
Het Blok(eindelijk)
Die Grote Gezinnen
En Project Dance (al kom ik er erg slecht in, denk niet dat ik hem goed ga volgen)
Op die volgorde ga ik het ook kijken
Jaaaaaquote:Op maandag 23 maart 2026 09:13 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesGeniet van een zonnige dag
![]()
@:ChildoftheStars , @:Firuze
20.30: Het Blok NET5 https://www.tvgids.nl/amusement/het-blok/lineair/209970912
quote:Op maandag 23 maart 2026 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaa
en hopelijk is Fok dan in de lucht, zodat we de boel lekker kunnen bekritiseren
Dan ben ik echt een slecht en gemeen mens
Ja ik kijk nu ook via videoland.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh kijk nu terug... nu al
Schiphol volgende week weer toch?
Ja! Die vrouw met roze vest en rokersstemquote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:40 schreef Isane het volgende:
[..]
Ja ik kijk nu ook via videoland.
Jep, volgende week Schiphol. Das ook wel leuk!
Ja echt een leuke comedy.quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:14 schreef spapaars het volgende:
Absoluut niet nieuw, maar kort geleden ontdekt, een geweldige comedy.
Broad city (Comedy central)
Bekijk deze YouTube-video
Geen probleem! Jij komt eerst.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:05 schreef praadje het volgende:
Even geen gids. Het werken valt me zwaar na de operatie. Alle fut is er even uit, sorry.![]()
Sorry dat ik dit nu pas leesquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:05 schreef praadje het volgende:
Even geen gids. Het werken valt me zwaar na de operatie. Alle fut is er even uit, sorry.![]()
Waar gaat die over?quote:Op zondag 5 april 2026 19:50 schreef potjecreme het volgende:
Geen tv tip maar een podcast tip
Op zoek naar Marlotte.
Voor jou wellicht wat trigger punten. Ik ben het nu aan het luisteren en deze aflevering gaven ze trigger waarschuwing ivm beschrijving misbruik. Je weet van te voren dat het dus allemaal is verzonnen.quote:
quote:De Zembla-podcast Op zoek naar Marlotte onderzoekt het verhaal van ex-vrijwilliger Annika over 'Marlotte'. Zij kwamen in 2020 met elkaar in contact via de Kindertelefoon. De dertienjarige 'Marlotte' vertelde Annika dat ze met ernstige verwondingen in het Brandwondencentrum in Beverwijk lag en door haar familie aan haar lot was overgelaten.
Annika had jarenlang contact met 'Marlotte' via WhatsApp, totdat ze het bericht kreeg dat het meisje was overleden. Ze zocht contact met journalisten van Zembla, die erachter kwamen dat 'Marlotte' nooit heeft bestaan. Een jonge vrouw, die zichzelf Roos noemt, had het hele verhaal verzonnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |