abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220410695
Goedemorgen schatjes :W Geniet van een zonnige dag :*

@ChildoftheStars , @Firuze
20.30: Het Blok NET5 https://www.tvgids.nl/amusement/het-blok/lineair/209970912
pi_220410696
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel lieve @:praadje

Vanavond weer allerlei leuke televisie

Het Blok *O* (eindelijk)
Die Grote Gezinnen :)
En Project Dance (al kom ik er erg slecht in, denk niet dat ik hem goed ga volgen)

Op die volgorde ga ik het ook kijken
O+
pi_220410701
quote:
99s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:13 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes :W Geniet van een zonnige dag :*

@:ChildoftheStars , @:Firuze
20.30: Het Blok NET5 https://www.tvgids.nl/amusement/het-blok/lineair/209970912
Jaaaaa
en hopelijk is Fok dan in de lucht, zodat we de boel lekker kunnen bekritiseren ;)
Dan ben ik echt een slecht en gemeen mens :@
  Moderator / Miss SHO maandag 23 maart 2026 @ 09:22:53 #54
22592 crew  Ole
pi_220410741
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jaaaaa
en hopelijk is Fok dan in de lucht, zodat we de boel lekker kunnen bekritiseren ;)
Dan ben ik echt een slecht en gemeen mens :@
:D heerlijk toch!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220410749
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:22 schreef Ole het volgende:

[..]
:D heerlijk toch!
Oh zeker weten, iedereen heeft een slechte kant... reality televisie is mijn duistere kant O-)
pi_220419297
De tv-gids van Dinsdag;

Dagelijks;
18.29: Lang leve de liefde NET5
19.00: Overtreders SBS6
19.25: First dates NPO3
19.30: De bondgenoten SBS6
20.05: Per seconde wijzer NPO2
21.30: De slimste mens NPO1

Diversen:
20.30: De Verraders RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/de-verraders/lineair/210036392
20.30: Over de A4 RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/over-de-a4/lineair/210038942
20.30: Undercover in Nederland SBS6 https://www.tvgids.nl/amu(...)nd/lineair/210037092
20.30: Het Blok NET5 https://www.tvgids.nl/amusement/het-blok/lineair/210036172
20.35: Een vergetelijk mooie reis NPO1 https://www.tvgids.nl/amu(...)is/lineair/210038352

Docu/Reportage/Informatief:
20.25: Break Free NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/break-free/lineair/210039962
21.20: Je zal het maar hebben NPO3 https://www.tvgids.nl/inf(...)en/lineair/210039872
23.05: F-35: Onder Trumps vleugels NPO2 https://www.tvgids.nl/inf(...)ls/lineair/210039092

Amusement:
20.30: Een schat aan Shaffy NPO2 https://www.tvgids.nl/muz(...)fy/lineair/210039132

Actueel;
18.05: Nieuws van de dag SBS6
19.05: Eva NPO1
21.35: Vandaag Inside SBS6
22.00: Lubach RTL4
22.30: Pauw & de Wit NPO1
22.30: RTL Tonight RTL4

@WcPot
@Ole
@potjecreme
@Oostblokkert
@StephanL
Snowsquall O+
@Van_Poppel
@Lavenderr
@ChildoftheStars
@Isane
@tong80
@Firuze60
@Oscar.
@Kissingbird

Typefouten onder voorbehoud ;)
pi_220419302
Goedemorgen schatjes :W Voor iedereen een fijne dag gewenst :*
pi_220419564
Goedemorgen

Weeer genoeg leuke televisie vanavond :)
pi_220424420
Laatste aflevering van over de a4 ;(
pi_220424453
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:30 schreef Isane het volgende:
Laatste aflevering van over de a4 ;(
Oh kijk nu terug... nu al -O-

Schiphol volgende week weer toch?
pi_220424461
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh kijk nu terug... nu al -O-

Schiphol volgende week weer toch?
Ja ik kijk nu ook via videoland.

Jep, volgende week Schiphol. Das ook wel leuk!
pi_220424489
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:40 schreef Isane het volgende:

[..]
Ja ik kijk nu ook via videoland.

Jep, volgende week Schiphol. Das ook wel leuk!
Ja! Die vrouw met roze vest en rokersstem _O_

En die dame en man die mensen laat inchecken (grijze man en vrouw met super strakke, blonde staart)

Geweldige lui
pi_220425252
De tv-gids van Woensdag;

Dagelijks:
18.29: Lang leve de liefde NET5
19.00: Overtreders SBS6
19.25: First Dates NPO3
19.30: De bondgenoten SBS6
19.50: Per seconde wijzer NPO2
21.35: De slimste mens NPO1

Diversen;
20.30: De Verraders RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/de-verraders/lineair/210096352
20.30; De Slechtste Chauffeur Van Nederland RTL5 https://www.tvgids.nl/amu(...)nd/lineair/210099032
20.30: De Bogaartjes SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/de-bogaartjes/lineair/210097002
20.30: Het Blok NET5 https://www.tvgids.nl/amusement/het-blok/lineair/210096162
20.35; Meiden die rijden NPO3 https://www.tvgids.nl/amu(...)en/lineair/210100002

Docu/Reportage/Informatief:
20.35: Het verhaal van Nederland - De Tweede Wereldoorlog NPO1 https://www.tvgids.nl/inf(...)og/lineair/210098352
20.30: Holland gate NPO2 https://www.tvgids.nl/inf(...)te/lineair/210099142
21.20: Vol gas door de modder NPO3 https://www.tvgids.nl/gids/overmorgen/npo1-npo2-npo3
21.25; Dit is de kwestie NPO2 https://www.tvgids.nl/nie(...)ie/lineair/210099132

Actueel;
18.05: Nieuws van de dag SBS6
19.05: Eva NPO1
21.35: Vandaag Inside SBS6
22.00: Lubach RTL4
22.30: Pauw & de Wit NPO1
22.30: RTL Tonight RTL4

@WcPot
@Ole
@potjecreme
@Oostblokkert
@StephanL
Snowsquall O+
@Van_Poppel
@Lavenderr
@ChildoftheStars
@Isane
@tong80
@Firuze60
@Oscar.
@Kissingbird

Typefouten onder voorbehoud ;)
pi_220425253
Goedemorgen schatjes :W Maak er een mooie dag van :*
  donderdag 26 maart 2026 @ 17:14:52 #65
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220437283
Absoluut niet nieuw, maar kort geleden ontdekt, een geweldige comedy.
Broad city (Comedy central)

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 0% gewijzigd door spapaars op 26-03-2026 17:41:39 ]
pi_220437339
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 17:14 schreef spapaars het volgende:
Absoluut niet nieuw, maar kort geleden ontdekt, een geweldige comedy.
Broad city (Comedy central)

Bekijk deze YouTube-video
Ja echt een leuke comedy.
pi_220437369
Dit weekend weer f1!




Bekijk deze YouTube-video
  Moderator donderdag 26 maart 2026 @ 17:58:30 #68
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220437506
Race gaat sowieso weer leuk worden
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220439245
Even geen gids. Het werken valt me zwaar na de operatie. Alle fut is er even uit, sorry. ;(
pi_220439301
quote:
99s.gif Op donderdag 26 maart 2026 21:05 schreef praadje het volgende:
Even geen gids. Het werken valt me zwaar na de operatie. Alle fut is er even uit, sorry. ;(
Geen probleem! Jij komt eerst.
pi_220468450
Vanavond Kopen zonder kijken bij rtl 4.
pi_220515469
Geen tv tip maar een podcast tip

Op zoek naar Marlotte.
pi_220515516
quote:
99s.gif Op donderdag 26 maart 2026 21:05 schreef praadje het volgende:
Even geen gids. Het werken valt me zwaar na de operatie. Alle fut is er even uit, sorry. ;(
Sorry dat ik dit nu pas lees :o
Heel erg veel sterkte, je herstel en gezondheid gaan altijd voor
Dikke knuffel voor jou O+
pi_220515517
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 19:50 schreef potjecreme het volgende:
Geen tv tip maar een podcast tip

Op zoek naar Marlotte.
Waar gaat die over?
pi_220515829
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Waar gaat die over?
Voor jou wellicht wat trigger punten. Ik ben het nu aan het luisteren en deze aflevering gaven ze trigger waarschuwing ivm beschrijving misbruik. Je weet van te voren dat het dus allemaal is verzonnen.

quote:
De Zembla-podcast Op zoek naar Marlotte onderzoekt het verhaal van ex-vrijwilliger Annika over 'Marlotte'. Zij kwamen in 2020 met elkaar in contact via de Kindertelefoon. De dertienjarige 'Marlotte' vertelde Annika dat ze met ernstige verwondingen in het Brandwondencentrum in Beverwijk lag en door haar familie aan haar lot was overgelaten.

Annika had jarenlang contact met 'Marlotte' via WhatsApp, totdat ze het bericht kreeg dat het meisje was overleden. Ze zocht contact met journalisten van Zembla, die erachter kwamen dat 'Marlotte' nooit heeft bestaan. Een jonge vrouw, die zichzelf Roos noemt, had het hele verhaal verzonnen.
pi_220516082
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 20:53 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Voor jou wellicht wat trigger punten. Ik ben het nu aan het luisteren en deze aflevering gaven ze trigger waarschuwing ivm beschrijving misbruik. Je weet van te voren dat het dus allemaal is verzonnen.
[..]

Oh daar heb ik over gehoord ja :Y
Misschien een keer, ben er wel nieuwsgierig naar, alleen ik moet dan wel echt goed in mijn vel zitten (wat ik nu niet doe)
pi_220516694
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 19:50 schreef potjecreme het volgende:
Geen tv tip maar een podcast tip

Op zoek naar Marlotte.
Die is echt goed. Waanzin ten top!
pi_220516751
quote:
99s.gif Op zondag 5 april 2026 23:05 schreef praadje het volgende:

[..]
Die is echt goed. Waanzin ten top!
De podcast niet beluisterd, wel veel over gelezen. Moest denken aan het begin van deze eeuw op een forum, ik zat op psychologie.nu (opgericht door Rene Diekstra de psycholoog) mijn eerste forum, met een burn-out en dacht dat wat info en contact met lotgenoten mij zouden kunnen helpen met beter worden. Daar geloofde ik zowat elk bericht, iedereen dik bezorgd om een user die van alles had...verzonnen dus, kwamen we pas later achter.
pi_220516758
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh daar heb ik over gehoord ja :Y
Misschien een keer, ben er wel nieuwsgierig naar, alleen ik moet dan wel echt goed in mijn vel zitten (wat ik nu niet doe)
Ja dat is beter. Het is niet veel maar kan misschien nu verkeerd vallen. En dat willen we niet :)
pi_220516763
quote:
99s.gif Op zondag 5 april 2026 23:05 schreef praadje het volgende:

[..]
Die is echt goed. Waanzin ten top!
Echt hè! Ik wil weten wat er met "Roos" is. Waarom doe je dit?
pi_220521327
Over 15 minuten op rtl4 Kopen zonder kijken.
pi_220521529
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:21 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ja dat is beter. Het is niet veel maar kan misschien nu verkeerd vallen. En dat willen we niet :)
Daarom :)

En misschien nooit luisteren hoor
Alleen nu lekker mezelf in een triggerloze bubbel houden ;)

quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 20:16 schreef potjecreme het volgende:
Over 15 minuten op rtl4 Kopen zonder kijken.
Veel plezier

Hier gaat Het Blok aan
pi_220521557
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daarom :)

En misschien nooit luisteren hoor
Alleen nu lekker mezelf in een triggerloze bubbel houden ;)
[..]
Veel plezier

Hier gaat Het Blok aan
Is het Blok dit jaar leuk?

Over de podcast. Het is alleen in aflevering 3. Ze geven voor ze beginnen de waarschuwing. Je kan als je er klaar voor bent aflevering 3 overslaan. Blijft genoeg over om je te verbazen.
pi_220521578
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 20:35 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Is het Blok dit jaar leuk?

Over de podcast. Het is alleen in aflevering 3. Ze geven voor ze beginnen de waarschuwing. Je kan als je er klaar voor bent aflevering 3 overslaan. Blijft genoeg over om je te verbazen.
Nou... nee... twee jaar terug erg leuk
Vorig jaar minder
En nu nog meer minder

Teveel koppels, te onaardig, te weinig bouwen, teveel miepen, onsympathieke types...
maar alsnog wil ik het zien _O-

Ben wel nieuwsgierig naar die podcast, omdat het zo'n bizar verhaal blijkt te zijn :Y
En napleiten trek ik wel, dus tja... maar een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus we doen het nu niet. Dank je wel O+
pi_220521628
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou... nee... twee jaar terug erg leuk
Vorig jaar minder
En nu nog meer minder

Teveel koppels, te onaardig, te weinig bouwen, teveel miepen, onsympathieke types...
maar alsnog wil ik het zien _O-

Ben wel nieuwsgierig naar die podcast, omdat het zo'n bizar verhaal blijkt te zijn :Y
En napleiten trek ik wel, dus tja... maar een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus we doen het nu niet. Dank je wel O+
Veel kijk plezier bij het Blok
pi_220529065
Nu Break Free op npo3.
pi_220573356
Vanavond Kopen zonder Kijken.
pi_220615333
Het leuke televisieseizoen is weer begonnen *O*
pi_220620522
quote:
Waar gaat Kees Van Der Spek Ontmaskert over op 20 april om 20:27?

Kees van der Spek is terug met een gloednieuw seizoen van Kees van der Spek Ontmaskert

In deze eerste aflevering van Kees van der Spek Ontmaskert reist Kees van Der Spek naar de Filipijnen samen met Nitika en Jerry. Hun vader vertrok naar dat land om te trouwen met een 19-jarige vrouw. Drie dagen later was hij dood. Wat is er gebeurd?
quote:
Kopen zonder kijken
Vanavond:

Kim en Wilko zijn stapelgek op elkaar en willen graag een gezin starten. Het koppel heeft genoeg geld om te verhuizen naar een groter onderkomen. Alleen verschillen ze wel flink van mening als het gaat om hoe hun nieuwe plek eruit moet komen te zien.
Caroline Tensen is de presentatrice van de aflevering. Zij werkte eerder al met Van Keulen aan Kopen of Slopen.

Leuke tv vandaag
pi_220620552
Hier Het Blok en die grote families
Als moet ik het eea nog inhalen en bijkijken

Sowieso WIDM, zaterdag deed mijn ereader het niet en had het er zo druk mee dat ik niks meekreeg (reader leeft weer)
  woensdag 22 april 2026 @ 02:06:21 #91
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220630241
Leven hier nog gebruikers van 8/9 jaar geleden? Zoals WcPot?
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator / Miss SHO woensdag 22 april 2026 @ 02:20:20 #92
22592 crew  Ole
pi_220630250
Komt nog wel eens langs hoor.
En hoi!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220684729
Dit weekend weer F1!

Bekijk deze YouTube-video

pi_220684751
:W

Er is momenteel zoveel leuke televisie dat ik het kijken niet kan bijhouden :o _O-
pi_220684827
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
:W

Er is momenteel zoveel leuke televisie dat ik het kijken niet kan bijhouden :o _O-
Fijn! Ik ben op vacay. Morgen weer naar huis.
pi_220684847
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Fijn! Ik ben op vacay. Morgen weer naar huis.
Oooh fijn! Waarheen?
pi_220684908
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 02:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Leven hier nog gebruikers van 8/9 jaar geleden? Zoals WcPot?
Ik! Wel onder een andere usernamr. weggebruikers, smaakpoliti, redt mijn vakantie..topic binnen 10 minuten dicht. Wat een tijden
pi_220685015
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oooh fijn! Waarheen?
Duitsland. Niet te ver maar toch even weg van huis. Heerlijk weer, leuke Airbnb
pi_220685095
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:23 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Duitsland. Niet te ver maar toch even weg van huis. Heerlijk weer, leuke Airbnb
De afstand maakt toch niet uit O+

Fijn dat het goed was *O*
pi_220693363
Op vtm heb je de serie de trein. Leuk programma, beetje vergelijkbaar met de meldkamer Utrecht centraal wat laatst hier op tv was

https://www.google.com/ur(...)4aYce8FvQ6eqQL6a67z7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')