abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220516082
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 20:53 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Voor jou wellicht wat trigger punten. Ik ben het nu aan het luisteren en deze aflevering gaven ze trigger waarschuwing ivm beschrijving misbruik. Je weet van te voren dat het dus allemaal is verzonnen.
[..]

Oh daar heb ik over gehoord ja :Y
Misschien een keer, ben er wel nieuwsgierig naar, alleen ik moet dan wel echt goed in mijn vel zitten (wat ik nu niet doe)
pi_220516694
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 19:50 schreef potjecreme het volgende:
Geen tv tip maar een podcast tip

Op zoek naar Marlotte.
Die is echt goed. Waanzin ten top!
pi_220516751
quote:
99s.gif Op zondag 5 april 2026 23:05 schreef praadje het volgende:

[..]
Die is echt goed. Waanzin ten top!
De podcast niet beluisterd, wel veel over gelezen. Moest denken aan het begin van deze eeuw op een forum, ik zat op psychologie.nu (opgericht door Rene Diekstra de psycholoog) mijn eerste forum, met een burn-out en dacht dat wat info en contact met lotgenoten mij zouden kunnen helpen met beter worden. Daar geloofde ik zowat elk bericht, iedereen dik bezorgd om een user die van alles had...verzonnen dus, kwamen we pas later achter.
pi_220516758
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh daar heb ik over gehoord ja :Y
Misschien een keer, ben er wel nieuwsgierig naar, alleen ik moet dan wel echt goed in mijn vel zitten (wat ik nu niet doe)
Ja dat is beter. Het is niet veel maar kan misschien nu verkeerd vallen. En dat willen we niet :)
pi_220516763
quote:
99s.gif Op zondag 5 april 2026 23:05 schreef praadje het volgende:

[..]
Die is echt goed. Waanzin ten top!
Echt hè! Ik wil weten wat er met "Roos" is. Waarom doe je dit?
pi_220521327
Over 15 minuten op rtl4 Kopen zonder kijken.
pi_220521529
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 23:21 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ja dat is beter. Het is niet veel maar kan misschien nu verkeerd vallen. En dat willen we niet :)
Daarom :)

En misschien nooit luisteren hoor
Alleen nu lekker mezelf in een triggerloze bubbel houden ;)

quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 20:16 schreef potjecreme het volgende:
Over 15 minuten op rtl4 Kopen zonder kijken.
Veel plezier

Hier gaat Het Blok aan
pi_220521557
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daarom :)

En misschien nooit luisteren hoor
Alleen nu lekker mezelf in een triggerloze bubbel houden ;)
[..]
Veel plezier

Hier gaat Het Blok aan
Is het Blok dit jaar leuk?

Over de podcast. Het is alleen in aflevering 3. Ze geven voor ze beginnen de waarschuwing. Je kan als je er klaar voor bent aflevering 3 overslaan. Blijft genoeg over om je te verbazen.
pi_220521578
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 20:35 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Is het Blok dit jaar leuk?

Over de podcast. Het is alleen in aflevering 3. Ze geven voor ze beginnen de waarschuwing. Je kan als je er klaar voor bent aflevering 3 overslaan. Blijft genoeg over om je te verbazen.
Nou... nee... twee jaar terug erg leuk
Vorig jaar minder
En nu nog meer minder

Teveel koppels, te onaardig, te weinig bouwen, teveel miepen, onsympathieke types...
maar alsnog wil ik het zien _O-

Ben wel nieuwsgierig naar die podcast, omdat het zo'n bizar verhaal blijkt te zijn :Y
En napleiten trek ik wel, dus tja... maar een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus we doen het nu niet. Dank je wel O+
pi_220521628
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou... nee... twee jaar terug erg leuk
Vorig jaar minder
En nu nog meer minder

Teveel koppels, te onaardig, te weinig bouwen, teveel miepen, onsympathieke types...
maar alsnog wil ik het zien _O-

Ben wel nieuwsgierig naar die podcast, omdat het zo'n bizar verhaal blijkt te zijn :Y
En napleiten trek ik wel, dus tja... maar een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus we doen het nu niet. Dank je wel O+
Veel kijk plezier bij het Blok
pi_220529065
Nu Break Free op npo3.
pi_220573356
Vanavond Kopen zonder Kijken.
pi_220615333
Het leuke televisieseizoen is weer begonnen *O*
pi_220620522
quote:
Waar gaat Kees Van Der Spek Ontmaskert over op 20 april om 20:27?

Kees van der Spek is terug met een gloednieuw seizoen van Kees van der Spek Ontmaskert

In deze eerste aflevering van Kees van der Spek Ontmaskert reist Kees van Der Spek naar de Filipijnen samen met Nitika en Jerry. Hun vader vertrok naar dat land om te trouwen met een 19-jarige vrouw. Drie dagen later was hij dood. Wat is er gebeurd?
quote:
Kopen zonder kijken
Vanavond:

Kim en Wilko zijn stapelgek op elkaar en willen graag een gezin starten. Het koppel heeft genoeg geld om te verhuizen naar een groter onderkomen. Alleen verschillen ze wel flink van mening als het gaat om hoe hun nieuwe plek eruit moet komen te zien.
Caroline Tensen is de presentatrice van de aflevering. Zij werkte eerder al met Van Keulen aan Kopen of Slopen.

Leuke tv vandaag
pi_220620552
Hier Het Blok en die grote families
Als moet ik het eea nog inhalen en bijkijken

Sowieso WIDM, zaterdag deed mijn ereader het niet en had het er zo druk mee dat ik niks meekreeg (reader leeft weer)
  woensdag 22 april 2026 @ 02:06:21 #91
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220630241
Leven hier nog gebruikers van 8/9 jaar geleden? Zoals WcPot?
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator / Miss SHO woensdag 22 april 2026 @ 02:20:20 #92
22592 crew  Ole
pi_220630250
Komt nog wel eens langs hoor.
En hoi!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220684729
Dit weekend weer F1!

Bekijk deze YouTube-video

pi_220684751
:W

Er is momenteel zoveel leuke televisie dat ik het kijken niet kan bijhouden :o _O-
pi_220684827
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
:W

Er is momenteel zoveel leuke televisie dat ik het kijken niet kan bijhouden :o _O-
Fijn! Ik ben op vacay. Morgen weer naar huis.
pi_220684847
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Fijn! Ik ben op vacay. Morgen weer naar huis.
Oooh fijn! Waarheen?
pi_220684908
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 02:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Leven hier nog gebruikers van 8/9 jaar geleden? Zoals WcPot?
Ik! Wel onder een andere usernamr. weggebruikers, smaakpoliti, redt mijn vakantie..topic binnen 10 minuten dicht. Wat een tijden
pi_220685015
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oooh fijn! Waarheen?
Duitsland. Niet te ver maar toch even weg van huis. Heerlijk weer, leuke Airbnb
pi_220685095
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:23 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Duitsland. Niet te ver maar toch even weg van huis. Heerlijk weer, leuke Airbnb
De afstand maakt toch niet uit O+

Fijn dat het goed was *O*
pi_220693363
Op vtm heb je de serie de trein. Leuk programma, beetje vergelijkbaar met de meldkamer Utrecht centraal wat laatst hier op tv was

https://www.google.com/ur(...)4aYce8FvQ6eqQL6a67z7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')