Doe wat goed voor je voelt lieve Child. Geen druk op jezelf leggenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel lieve @:praadje
Vanavond Over de A4 kijken
Als ik een televisiebui heb tenminste. Project Dans moet ik ook nog terugkijken en die grote gezinnentoestand
Kwam er gisteren niet aan toe, maar misschien vanavond beter. Dan wil ik denk ik ook bezig in mijn hobbykamer en dan is dat gemakkelijker.
He wat vervelend voor je meid! Dat is echt balen en acht weken thuis als je dat niet gewend bent is ook super lang en naar en stokmquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:45 schreef praadje het volgende:
Ik ben het thuiszitten zoooo beu. Voordeel is dan weel dat ik alles een beetje kan inhalen. Nu klaar met Oogappels, ga lekker verder met MCW![]()
Nog anderhalve week, dan mag ik hopelijk weer de werkvloer op. 8 weken thuis is wel heeel lang(voor mij dan).
Jaja, rare tijd om te posten maar ik lig al even klaarwakker. Hoodfights vind ik heerlijk om te kijken. Laat ze elkaar maar het rambam slaan daar ergens in de bossenquote:Op donderdag 5 maart 2026 00:05 schreef Dutch_view het volgende:
Hoodfights van Powned , zapte er per ongeluk (helaas!) langs. Wat een hersenloosheid zeg pffff
Ook een vader die leuk met zijn zoon naar zulke gevechten gaat.
Aan de ene kant kun je misschien zeggen, laten ze zich daar maar het testosteron uit hun lichaam vechten ipv op straat. Maar aan de andere kan begrijp ik er ook niets van. In aflevering twee zag ik iemand op de grond liggen en werd bijna gewurgd leek het en bleef ff stil liggen
Dank je welquote:Op donderdag 5 maart 2026 11:27 schreef praadje het volgende:
Goedemiddag lieverdsVandaag een dag om even stil te staan bij @:ChildoftheStars en haar moeder.
Lieve CotS, heel heel veel sterkte.
Dankjewel collegaquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:11 schreef potjecreme het volgende:
Dit weekend eindelijk weer F1.
[ afbeelding ]
Wat is het voor een programma?quote:Op zondag 8 maart 2026 20:48 schreef Koen66 het volgende:
Kijkt er iemand naar 'The Box'? Best leuk tot nu toe
ach zoveelste programma met BN-ers die spelletjes doen, maar ik vond het wel een leuk concept, volgende week kijken of het blijft boeienquote:Op zondag 8 maart 2026 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is het voor een programma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |