tvp, ze zijn trouwens best lief, die stagiaires, én het was iig een vermakelijke uitzending.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:18 schreef tong80 het volgende:
Hier weer verder met de zomerse editie met stagiaires die op prime time mogen experimenteren.
Dat deed ik de vorige keer en die ging op slotquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:20 schreef Paul het volgende:
Noem het dan gelijk de zomer draait door in de TT
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat deed ik de vorige keer en die ging op slot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou ik allang gestopt zijn met postenquote:
Helemaal mee eens, maar heb er begrip voor. Het is voor de verwende kindjes Froukje en Waldemar natuurlijk gewoon lastig om je eigen ego aan de kant te moeten zetten en te leren luisteren naar mensen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:53 schreef FP128 het volgende:
Ik erger mij aan de manier van vragenstellen. Zo gehaast en continue in de rede vallend en mensen stelselmatig niet laten uitpraten alleen maar om de volgende vraag die op het kaartje staat te kunnen stellen. Waldemar en die bimbo die vroeger op FilmNet/Canal + acteerde zijn echt een voorbeeld van zomervervuiling op tv.
quote:Schooltelevisie om half 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |