abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:48:41 #1
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_66698419
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:49:08 #2
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_66698437
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:01 schreef JWTOG het volgende:
Ik zoek de titel van een film die afgelopen weekend op tv was. Iig afgelopen week, ging over een pc99 maken met holografische shit enzo, zoon lachfilm. Iemand enig idee?
The First $20 Million Is Always the Hardest
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_66698729
tvp

Betreffende het "Dr Bekker" verzoek...het is "Becker", misschien helpt dat..

Kan hier 1 promofilmpje vinden, daar zit een muziekje doorheen maar kan me hast niet voorstellen dat je zoiets zoekt..http://www.comedycentral.nl/tv/vod/558/becker.html
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:08:47 #4
165573 Compass
www.habbix.nl
pi_66703576
Ik zoek het nummmer dat laatst (ik weet niet of 't standaard is?) bij de aftiteling van ''dirty sanchez'' werd gebruikt het is een klasiek nummer dat heel duister klinkt en langzaam met strijk instrumenten.
Alvast bedankt.
pi_66711969
Ik zoek de titel van een romantische comedie. Ik kan me één scene nog erg goed herinneren. Het is tegen het einde van de film. De mannelijke hoofdpersoon probeert de liefde van zijn leven terug te winnen. Dat probeert hij te bereiken door op de zijkant van haar huis met een filmprojecter jeugdfilmpjes van hun allebei te projecteren. Het filmpje is een mix van haar jeugdfilmpjes en zijn jeugdfilmpjes. Iemand enig idee welke film dit ook al weer is?
pi_66712069
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef F_N het volgende:
Ik zoek de titel van een romantische comedie. Ik kan me één scene nog erg goed herinneren. Het is tegen het einde van de film. De mannelijke hoofdpersoon probeert de liefde van zijn leven terug te winnen. Dat probeert hij te bereiken door op de zijkant van haar huis met een filmprojecter jeugdfilmpjes van hun allebei te projecteren. Het filmpje is een mix van haar jeugdfilmpjes en zijn jeugdfilmpjes. Iemand enig idee welke film dit ook al weer is?
The Long Weekend volgens mij? http://www.imdb.com/title/tt0385057/

edit: nee, dat is hem niet bij nader inzien
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:13:14 #7
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_66725651
Ha, een nieuw topic
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_66746196
Ik ben op zoek naar de titel van een film.
Als kind van ongeveer 9 of 10 jaar ('79/'80), ben ik door oudere nichtjes meegenomen naar de bioscoop,
ik vond het een verschrikkelijke film en heb er maanden nachtmerries van gehad.
Ik kan me helaas niet al te veel meer herinneren, weet nog dat het voornamelijk Chinese of Japanse acteurs waren,
en het speelde zich daar ook af. er was een soort kamp met leiders met vreselijke haat naar de
gevangenen toe, hele barakken werden afgebrand, vrouwen werden verkracht en vernederd en velen
werd de keel doorgesneden. Twee vrouwen wisten te ontsnappen maar werden toch weer gevonden
en als straf in een put gegooid die werd afgesloten en langzaam werd volgelopen met water, je raad het al...

En nu zou ik 'm heel graag willen zien Iemand enig idee waar ik het over heb?
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_66776136
Ik zoek een film die gaat over een schrijver die een ongeluk krijgt door extreme weeromstandigheden ofzo en een vrouw plukt hem uit de berm en gaat hem verzorgen en dat blijkt dan zn grootste 'fan' te zijn maar ze is helemaal geschift en uiteindelijk wordt het een psychologisch spelletje en op het einde sterft zij in een gevecht met hem geloof ik.. Geen idee wie de acteurs zijn en hoe de film heet!
pi_66776217
Oh ik heb hem al Misery.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:00:00 #11
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_66814328
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:19 schreef Smurfin het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film.
Als kind van ongeveer 9 of 10 jaar ('79/'80), ben ik door oudere nichtjes meegenomen naar de bioscoop,
ik vond het een verschrikkelijke film en heb er maanden nachtmerries van gehad.
Ik kan me helaas niet al te veel meer herinneren, weet nog dat het voornamelijk Chinese of Japanse acteurs waren,
en het speelde zich daar ook af. er was een soort kamp met leiders met vreselijke haat naar de
gevangenen toe, hele barakken werden afgebrand, vrouwen werden verkracht en vernederd en velen
werd de keel doorgesneden. Twee vrouwen wisten te ontsnappen maar werden toch weer gevonden
en als straf in een put gegooid die werd afgesloten en langzaam werd volgelopen met water, je raad het al...

En nu zou ik 'm heel graag willen zien Iemand enig idee waar ik het over heb?
Men Behind the Sun?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_66831866
Beste allemaal,

er is een komische film waarin een vrouw een lsd trip maakt en een vent in een andere kamer op haar wacht met een baars (perch) in zijn achterwerk. Hij schreeuwt dat ook iets uit zovan: touch my perch!

weet iemand de titel van deze film?
pi_66834392
  zondag 8 maart 2009 @ 20:21:50 #14
62512 Smurfin
Curiositá
pi_66836837
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:00 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Men Behind the Sun?
Ik ging direct enthousiast zoeken, maar deze film is uit 1988, dat is alweer tien jaar later.
Toch bedankt

Ik weet nu dat de film uit 1978 moet zijn, want een paar weken daarvoor of daarna zag ik,
ook in de bioscoop, Invasion of the bodysnatchers, dus het moet 1978 geweest zijn.
pi_66873293
Ik zoek een film waar een vriend en vriendin steeds ruzie hebben, en besluiten hun geheugen te wissen ofzo.. daarna beginnen ze weer dingen te herinneren, en komen ze elkaar weer tegen ofzo... en die persoon gaat ook nog naar het bedrijf die het gedaan heeft enzo..

lekker vaag maar goed
  maandag 9 maart 2009 @ 22:45:00 #16
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_66878626
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:47 schreef KraZj het volgende:
Ik zoek een film waar een vriend en vriendin steeds ruzie hebben, en besluiten hun geheugen te wissen ofzo.. daarna beginnen ze weer dingen te herinneren, en komen ze elkaar weer tegen ofzo... en die persoon gaat ook nog naar het bedrijf die het gedaan heeft enzo..

lekker vaag maar goed
Eternal sunshine of the spotless mind
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_66888180
THANKS!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:02:38 #18
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_66911792
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:21 schreef Smurfin het volgende:

[..]

Ik ging direct enthousiast zoeken, maar deze film is uit 1988, dat is alweer tien jaar later.
Toch bedankt

Ik weet nu dat de film uit 1978 moet zijn, want een paar weken daarvoor of daarna zag ik,
ook in de bioscoop, Invasion of the bodysnatchers, dus het moet 1978 geweest zijn.
Frauen für Zellenblock 9
IMDb Vote History
  zaterdag 14 maart 2009 @ 13:58:58 #19
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_67037962
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:13 schreef Mark het volgende:
Ha, een nieuw topic
Wat je vindt, ...
pi_67059429
Hooi

ik zoek een vrij oude film, mijn moeder bekeek deze film zo graag omdat het emotioneel was, ik was vrij jong maar ik herinner me nog het verhaal ongeveer. Het gaat over een klein meisje die in een put in een of andere tuin valt en dat ze daar lange tijd in vast zit, na lange tijd graven ze een put naast de put waar het meisje in zit en hebben ze haar kunnen redden, het is volgens mij een waargebeurd verhaal, ik weet niet in welke taal het was en welke acteurs erin meespeelden. Kan iemand mij helpen?
~*Never judge someone you don't know by his/her looks and how he/she acts, you might find real love or friendship in it *~
  zondag 15 maart 2009 @ 11:31:31 #21
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_67063275
Everybody's Baby: The Rescue of Jessica McClure
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_67063317
Ergens eind jaren 80, begin jaren 90 heb ik een film op Nederland 2 én 3 gezien. Het unieke aan deze film was dat het als het ware twee films in één waren. Zo zag je op een gegeven moment een ontmoeting tussen een man en vrouw, op Ned2 vanuit het perspectief, op Ned3 vanuit dat van de man, en als ze dan weer elk hun weg gingen dan volgden de twee films ook weer hun eigen personage. Onmogelijk om alles in één keer mee te krijgen dus, maar wel ontzettend tof gedaan.

Ik was toen ongeveer 10, weet niks meer van acteurs of wat dan ook, maar hoopte dat hier iemand toevallig weet wat ik bedoel. Alvast bedankt voor het meepeinzen!
  zondag 15 maart 2009 @ 13:38:10 #23
62512 Smurfin
Curiositá
pi_67067221
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:02 schreef victorinox het volgende:

[..]

Frauen für Zellenblock 9
Nee, dat is 'm ook niet, toch bedankt
  zondag 15 maart 2009 @ 16:12:19 #24
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_67072961
Ik zoek een tv-programma van de publieke omroep volgens mij. Het is nieuw en ik heb er alleen een aankondiging van gezien. Het programma volgt fans, die heel erg ver gaan voor hun idool.
De eerste aflevering gaat over 20-jarige K3-fans . Ze werden door boze ouders uitgescholden, omdat ze hun kinderen in de weg liepen .

Wie weet hoe deze serie heet?
  zondag 15 maart 2009 @ 21:02:30 #25
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_67082460
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:33 schreef BUwe het volgende:
Ergens eind jaren 80, begin jaren 90 heb ik een film op Nederland 2 én 3 gezien. Het unieke aan deze film was dat het als het ware twee films in één waren. Zo zag je op een gegeven moment een ontmoeting tussen een man en vrouw, op Ned2 vanuit het perspectief, op Ned3 vanuit dat van de man, en als ze dan weer elk hun weg gingen dan volgden de twee films ook weer hun eigen personage. Onmogelijk om alles in één keer mee te krijgen dus, maar wel ontzettend tof gedaan.
Er staat me iets van bij dat dit een registratie was van het toneelstuk '06', dus een versie ouder dan de film van Theo van Gogh.
Mens sana in corpore sano
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')