quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:58 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zoek het muziekje dat wordt gedraaid tijdens de aankondiging van de serie "Dr Bekker" op Comedy Central.
The First $20 Million Is Always the Hardestquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:01 schreef JWTOG het volgende:
Ik zoek de titel van een film die afgelopen weekend op tv was. Iig afgelopen week, ging over een pc99 maken met holografische shit enzo, zoon lachfilm. Iemand enig idee?
The Long Weekend volgens mij? http://www.imdb.com/title/tt0385057/quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef F_N het volgende:
Ik zoek de titel van een romantische comedie. Ik kan me één scene nog erg goed herinneren. Het is tegen het einde van de film. De mannelijke hoofdpersoon probeert de liefde van zijn leven terug te winnen. Dat probeert hij te bereiken door op de zijkant van haar huis met een filmprojecter jeugdfilmpjes van hun allebei te projecteren. Het filmpje is een mix van haar jeugdfilmpjes en zijn jeugdfilmpjes. Iemand enig idee welke film dit ook al weer is?
Men Behind the Sun?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:19 schreef Smurfin het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film.
Als kind van ongeveer 9 of 10 jaar ('79/'80), ben ik door oudere nichtjes meegenomen naar de bioscoop,
ik vond het een verschrikkelijke film en heb er maanden nachtmerries van gehad.![]()
Ik kan me helaas niet al te veel meer herinneren, weet nog dat het voornamelijk Chinese of Japanse acteurs waren,
en het speelde zich daar ook af. er was een soort kamp met leiders met vreselijke haat naar de
gevangenen toe, hele barakken werden afgebrand, vrouwen werden verkracht en vernederd en velen
werd de keel doorgesneden. Twee vrouwen wisten te ontsnappen maar werden toch weer gevonden
en als straf in een put gegooid die werd afgesloten en langzaam werd volgelopen met water, je raad het al...
En nu zou ik 'm heel graag willen zienIemand enig idee waar ik het over heb?
Ik ging direct enthousiast zoeken, maar deze film is uit 1988, dat is alweer tien jaar later.quote:
Eternal sunshine of the spotless mindquote:Op maandag 9 maart 2009 20:47 schreef KraZj het volgende:
Ik zoek een film waar een vriend en vriendin steeds ruzie hebben, en besluiten hun geheugen te wissen ofzo.. daarna beginnen ze weer dingen te herinneren, en komen ze elkaar weer tegen ofzo... en die persoon gaat ook nog naar het bedrijf die het gedaan heeft enzo..
lekker vaag maar goed
Frauen für Zellenblock 9quote:Op zondag 8 maart 2009 20:21 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ik ging direct enthousiast zoeken, maar deze film is uit 1988, dat is alweer tien jaar later.
Toch bedankt![]()
Ik weet nu dat de film uit 1978 moet zijn, want een paar weken daarvoor of daarna zag ik,
ook in de bioscoop, Invasion of the bodysnatchers, dus het moet 1978 geweest zijn.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:13 schreef Mark het volgende:
Ha, een nieuw topic
Er staat me iets van bij dat dit een registratie was van het toneelstuk '06', dus een versie ouder dan de film van Theo van Gogh.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:33 schreef BUwe het volgende:
Ergens eind jaren 80, begin jaren 90 heb ik een film op Nederland 2 én 3 gezien. Het unieke aan deze film was dat het als het ware twee films in één waren. Zo zag je op een gegeven moment een ontmoeting tussen een man en vrouw, op Ned2 vanuit het perspectief, op Ned3 vanuit dat van de man, en als ze dan weer elk hun weg gingen dan volgden de twee films ook weer hun eigen personage. Onmogelijk om alles in één keer mee te krijgen dus, maar wel ontzettend tof gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |