abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:15:30 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_52825894
Toch best wel handig, dat je elkaar op deze manier kan helpen aan de naam van een serie/film/programma.
En als er goede series/films/programma's tussen zitten, kan het wel eens zijn, dat je die dan huurt/download/koopt.
pi_52831462
Patch, bedankt nog voor je antwoord hè
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:05:12 #4
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52840938
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:53 schreef chatter het volgende:
Toch best wel handig, dat je elkaar op deze manier kan helpen aan de naam van een serie/film/programma.
En als er goede series/films/programma's tussen zitten, kan het wel eens zijn, dat je die dan huurt/download/koopt.
Wat een schaamteloze TVP, zeg!

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_52843427
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:05 schreef Mark het volgende:

[..]

Wat een schaamteloze TVP, zeg!

Ja, goed he. Maar wel netjes.
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:45:35 #6
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_52867426
Nog een tvp zonder schaamte
Wat je vindt, ...
pi_52885840
Alleen nog maar tvp's hier.

Deze ook dan maar
pi_52888761
Vraagje,

Tijdje terug zag ik op NL 1, 2 of 3 een Nederlandse film over een familie die een paasbrunch/diner oid hield en waar alles mis ging, de vader had een relatie buiten het huwelijk om en op het eind wouden de zoon en dochter van huis lopen
De film duurde volgensmij maar ongeveer een uur.
Iemand die weet welke film ik bedoel ?
  zondag 2 september 2007 @ 13:35:25 #9
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_52888822
Is het toevallig Leuk voor Later? Leuke film inderdaad uit de serie De Nieuwe Lola's. Moet je maar even op de link klikken.

Edit: Je kunt de meeste films uit die serie dus ook op die site gewoon bekijken. Erg handig!
pi_52888878
Ja dat is 'm! Ook handig dat je dat op internet kan kijken Bedankt!
pi_52900258
Ik zoek een serie die een 'tijd' geleden op Discovery werdt uitgezonden. Het ging over een man die verhuist was uit het drukke en vervuilde Londen, naar het rustige platteland, om daar zijn eigen moestuin te beginnen en vee te houden. Typisch Engelse gerechten laat hij zien om te maken, hoe je je moestuin beheert, meedoen aan kookwestrijden, het behouden van vee, enz.

Heel interessant om dat eens te zien, maar ik weet echt niet meer hoe het heet. Ik weet nog wel dat hij krullerig lang haar had, en een bril.
Weet iemand de naam hiervan, of zelfs een plek waar ik het kan zien / downloaden?

Bij voorbaat dank
pi_52910824
Denk dat je Escape to River Cottage bedoelt ? Heb het nooit gezien maar iemand wees me er laatst op. Voldoet aan je beschrijving, al weet ik niet of het een Discovery-programma was. Online moet je even zoeken, wie weet staat er iets op de youtube o.i.d.
Why do they call themselves the human race?
Do they think someone's going to win?
pi_52911699
Escape to River Cottage! Ja dat was het volgens mij. Je hebt me al voldoende geholpen! Bedankt
  FOK!fossiel maandag 3 september 2007 @ 16:29:46 #14
8443 cptmarco
it's captain...
pi_52919473
volgende probleem: ergens voor de vakantie (ik gok juni) iets gelezen over een film die net uit was (als ik wederom moet gokken was het een filmhuis-achtige film). Ik dacht toen nog, die titel moet ik onthouden... en uiteraard dat heb ik dus niet gedaan...

Wat ik mij kan herinneren van de titel was dat het een woord was, de / , en dan weer een woord. Ik meen mij te herinneren dat er iets van mexico in de titel voorkwam (of dat de film uit mexico kwam).

Het is erg weinig info, maar durft iemand een gok te doen naar de titel?
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:16:28 #15
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_52934092
quote:
Op maandag 3 september 2007 16:29 schreef cptmarco het volgende:
volgende probleem: ergens voor de vakantie (ik gok juni) iets gelezen over een film die net uit was (als ik wederom moet gokken was het een filmhuis-achtige film). Ik dacht toen nog, die titel moet ik onthouden... en uiteraard dat heb ik dus niet gedaan...

Wat ik mij kan herinneren van de titel was dat het een woord was, de / , en dan weer een woord. Ik meen mij te herinneren dat er iets van mexico in de titel voorkwam (of dat de film uit mexico kwam).

Het is erg weinig info, maar durft iemand een gok te doen naar de titel?
Drama/Mex
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  FOK!fossiel dinsdag 4 september 2007 @ 11:53:48 #16
8443 cptmarco
it's captain...
  donderdag 6 september 2007 @ 17:00:08 #17
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_52985385
Een paar jaar geleden zag ik een korte film op tv.

Gaat als volgt: een man wordt overreden door een auto op straat. Hij komt in een lift, die in een soort kantoor uitkomt. Hier bepalen ze of hij naar de hel of hemel gaat. Z'n score van goede daden wordt erbij gepakt en hij moet naar de hel. De man schrikt hier natuurlijk van, en ziet kans om stiekem terug de lift in te duiken terug naar de aarde. Eenmaal weer levend gaat hij als een idioot allerlei goede daden doen om z'n score op te vijzelen, terwijl het "management" in de hemel probeert hem te doden dmv bliksemschichten en dergelijke. Op het laatst kan hij vlak voor hij overreden wordt nog net een muntje aan een bedelende zwerver geven, waardoor z'n score positief wordt en hij naar de hemel mag.

Iemand een idee wat de titel van deze korte film is?
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
pi_53026582
Ik zoek ook een film! Volgens mij zag ik hem een jaartje geleden op net 5 ofzo.

Een hard werkende man heeft nergens tijd voor, alleen voor zijn werk. Hij krijgt dan van zijn broer een kaartje met een telefoonnummer. Als hij dat belt zal zijn leven veranderen.
Na een tijdje belt hij erheen, hij gaat ook naar het kantoortje toe, in een hoge flat zit dat, en tekent daar het contract. Als hij thuis komt ligt er een soort clown-pop op de oprit, die neemt hij mee naar binnen, en het blijkt dat daar een cameraatje in zit.
Uit eindelijk komt hij in allerlei rare situaties terecht, hij moet ook op de vlucht voor een bende ofzo, die hij ontmoet via een vrouw die eerst serveerster was in een restaurant.
Uiteindelijk zitten ze op het dak van een gebouw, nog steeds op de vlucht oid, en dan valt hij door het glazen plafond een grote zaal in, waar al zijn familie en vrienden staan de wachten om hem te feliciteren dat hij de opdracht goed heeft uitgevoerd.

Hopelijk zegt het iemand iets! Ik zou hem graag nog eens willen zien.
  zaterdag 8 september 2007 @ 12:23:28 #19
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53026733
The Game met Michael Douglas?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_53028487
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:23 schreef Mark het volgende:
The Game met Michael Douglas?
Eeuwige dankbaarheid voor jou!
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:16:19 #21
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53028820
Grappig genoeg heb ik die zelf nooit gezien, weet alleen waar het over gaat (het einde was dus een gok)
Dommage arachide-fromage
pi_53028884
Ah wel jammer dat ik het einde nu dus verraden heb, voor als je hem nog eens wil zien.
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:23:42 #23
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_53028945
Oké hier een nieuwe uitdaging!

Het is een Engelse serie over het Engelse hof ten tijde van één van de Engels-Nederlandse oorlogen. Het was aardig humoristisch maar geen echte comedy en het werd gekenmerkt door het feit dat er aardig wat werd afgeneukt (maar dan wel op de nette manier he).
Wat ik nog verder weet is dat één van de jonkheren verzot was op jonge knaapjes ("I was honestly convinced it was a girl!") tot het aanranden van het personeel (met de legendarische quote van een kamermeisje "so this is what married people do?").

Nu hebben jullie natuurlijk het idee dat dit een grote softpr0n-serie was maar het tegendeel is waar, het werd volgens mij uitgezonden op nederland 3...

bij voorbaat dank
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_53067307
Is dat niet gewoon een serie van Black adder ?
Why do they call themselves the human race?
Do they think someone's going to win?
  maandag 10 september 2007 @ 11:52:48 #25
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_53069888
Neen, rowan atkinson herken je uit duizenden
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')