nou, vooruit.... weet je wat ik denk?quote:Op zondag 22 april 2007 20:23 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik het vraag
.quote:Op zondag 22 april 2007 19:19 schreef VampiricDemon het volgende:
Heeft iemand een idee of er van 'die erben der saurier' een engelse of nederlandse versie is?
Ik kan het nl niet vinden.![]()
Dus ben ik op zoek naar de engelse of nederlandse titel en een eventuele plek waar ik het kan krijgen/kopen.
Er is vast wel iemand op fok! die dit weet dan wel goed is in duits toch?
Alvast bedankt!
Ow jammerquote:Op zondag 22 april 2007 20:47 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, vooruit.... weet je wat ik denk?
dat het een produktie van de ZDF is, en dus enkel in het Duits verkrijgbaar.
Top, dank jequote:Op maandag 23 april 2007 07:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ff googlen en dan weet je dat je al blij mag zijn als je hem in het duits kan pakken. Is uit 1997!!
http://www.amazon.de/Krok(...)-Radke/dp/B00004RUAI
ik wil wel een film bedenken voor je, ik kan er alleen niet opkomen welke titel ik me niet kan herinnerenquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:25 schreef Patch het volgende:
Ik mag hier wel een TVP plaatsen?
Ik help graag de medemens
Hudson Hawk !quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ik wil wel een film bedenken voor je, ik kan er alleen niet opkomen welke titel ik me niet kan herinneren
nou.... echt...uncanning!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef milagro het volgende:
[..]
nou.... echt...uncanning!!!!!!!!!!!
held![]()
Dat is een scene uit Kopps.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:51 schreef drageen het volgende:
http://img91.imageshack.us/img91/747/roflcop3pb.gif
Ik heb deze scene van iemand gekregen, nu vraag ik me af waar deze scene vandaan komt? Kent iemand dit stukje?
Phantasm en de bijbehorende vervolgfilms? Met the Tall Manquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:19 schreef locutus51 het volgende:
pff, ik zoek ook een titel van een film... hoe zal ik het eens omschrijven..
[...]
"Stand by me?"quote:Op zondag 29 april 2007 03:39 schreef VampiricDemon het volgende:
Ik ben op zoek naar een film met een stel kinderen die op zoek gaan naar een ander kind. In de tussentijd vertellen ze sterke verhalen over kotsende mensen in de bioscoop etc. en onderweg belanden ze in een poel vol met bloedzuigers. Aan het eind vinden ze het kind waar ze naar zochten: dood; aangereden door een trein. Een echte feel-good movie..
Wie weet de titel?
http://www.amazon.com/Beauty-Beast-Robert-Frost/dp/B000BLI3BGquote:Op zondag 29 april 2007 15:38 schreef acerN10 het volgende:
Hallo allemaal,
Vrijdagavond is een goede bekende van ons overleden door een auto-ongeluk. Nu zijn we druk bezig met het regelen van de begrafenis. Voor de muziek zoeken we een muziek-stuk uit een film en waarschijnlijk ook gebruikt in een tv-serie. Wat is begrepen heb, komt deze muziek uit een film die zich afspeelt in het riool-stelsel van Parijs. Het plot schijnt te lijken op zoiets als 'Beauty and the Beast'. Het is een muziekstuk zonder tekst. De dochter van de overledene kent de muziek waarschijnlijk van een tv-serie.
Als je deze film of zelfs de titel van de muziek kent, dan heel graag! Alvast bedankt!
Edit: De film zou ongeveer 25 a 30 jaar oud zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |