abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 22 april 2007 @ 20:39:00 #1
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_48611637
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_48611987
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:23 schreef VampiricDemon het volgende:

[..]

Dat is ook de reden dat ik het vraag
nou, vooruit.... weet je wat ik denk?

dat het een produktie van de ZDF is, en dus enkel in het Duits verkrijgbaar.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48612726
quote:
Op zondag 22 april 2007 19:19 schreef VampiricDemon het volgende:
Heeft iemand een idee of er van 'die erben der saurier' een engelse of nederlandse versie is?
Ik kan het nl niet vinden.

Dus ben ik op zoek naar de engelse of nederlandse titel en een eventuele plek waar ik het kan krijgen/kopen.
Er is vast wel iemand op fok! die dit weet dan wel goed is in duits toch?

Alvast bedankt!
.
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:47 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, vooruit.... weet je wat ik denk?

dat het een produktie van de ZDF is, en dus enkel in het Duits verkrijgbaar.
Ow jammer
And may flights of Demons guide you to your final rest...
  maandag 23 april 2007 @ 07:08:51 #4
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_48621598
Ff googlen en dan weet je dat je al blij mag zijn als je hem in het duits kan pakken. Is uit 1997!!

http://www.amazon.de/Krok(...)-Radke/dp/B00004RUAI
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_48635891
quote:
Op maandag 23 april 2007 07:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ff googlen en dan weet je dat je al blij mag zijn als je hem in het duits kan pakken. Is uit 1997!!

http://www.amazon.de/Krok(...)-Radke/dp/B00004RUAI
Top, dank je
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:25:37 #6
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_48657924
Ik mag hier wel een TVP plaatsen?
Ik help graag de medemens
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_48658144
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:25 schreef Patch het volgende:
Ik mag hier wel een TVP plaatsen?
Ik help graag de medemens
ik wil wel een film bedenken voor je, ik kan er alleen niet opkomen welke titel ik me niet kan herinneren
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:35:19 #8
22457 Patch
pi_48658182
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:33 schreef milagro het volgende:

[..]

ik wil wel een film bedenken voor je, ik kan er alleen niet opkomen welke titel ik me niet kan herinneren
Hudson Hawk !
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_48658208
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:35 schreef Patch het volgende:

[..]

Hudson Hawk !
nou.... echt...uncanning!!!!!!!!!!!

held
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:36:55 #10
22457 Patch
pi_48658225
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef milagro het volgende:

[..]

nou.... echt...uncanning!!!!!!!!!!!

held
pi_48672587
Hoi allemaal,

Ik heb ooit is een keer een film gezien dat ging over een zwart jongetje die super goed kon trommelen/drummen zonder dat die noten kon lezen. Hij zat ook op een school daarvoor en kreeg ruzie met zo'n andere jongen die ook trommelde enzo.

Kent iemand deze film.

Gr.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_48672708
Ndugu, the adventures of a drummer boy
pi_48673235
Nee helaas dat is hem nie
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_48695857
http://img91.imageshack.us/img91/747/roflcop3pb.gif

Ik heb deze scene van iemand gekregen, nu vraag ik me af waar deze scene vandaan komt? Kent iemand dit stukje?
  woensdag 25 april 2007 @ 15:42:09 #15
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_48707365
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:51 schreef drageen het volgende:
http://img91.imageshack.us/img91/747/roflcop3pb.gif

Ik heb deze scene van iemand gekregen, nu vraag ik me af waar deze scene vandaan komt? Kent iemand dit stukje?
Dat is een scene uit Kopps.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_48761210
Mensen ik heb een vraagje, ik heb het al aan vele mensen gesteld maar iedereen wist wat ik bedoelde maar niemand wist hoe het heette.

Ik heb vroeger eens een tekenfilm gezien (10 jaar terug ofzo), daar had iedereen een groot voorhoofd. Zo groot zelfs dat iedereen die op soort rollator moest leggen met 1 wieltje, omdat het hoofd te zwaar was om te dragen.

Dat was zo'n prachtig gezicht om steden vol mensen zo te zien lopen met een extreem groot voorhoofd, op een karretje, sjokkend door de stad.

Maar ik heb echt geen enkel idee meer hoe het heet

Wie geeft mij de gouden tip

edit: zie net dat er een topic is voor zulk soort vragen, maar ik kan hem niet meer verwijderen geloof ik
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:19:39 #17
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_48777421
pff, ik zoek ook een titel van een film... hoe zal ik het eens omschrijven..

Zijn meerdere films van gemaakt, ik geloof in totaal 3, maar kunnen er ook maar 2 geweest zijn.

Het begint over een rustig dorpje waar een tiener merkt dat er wel heel veel mensen de laatste tijd overlijden. Tijdens onderzoek hierna komt ie vreemde kleine wezentjes tegen die de mensen uit huis ophalen, en later blijken ze dan dood te zijn.

Ook de oma van deze tiener krijgen ze te pakken, en dat is de reden dat ie eingelijk op onderzoek uitgaat, want hij vertrouwd het niet. Einde van de eerste film is volgens mij dat zijn hele familie te pakken is en dat zijn huis in brand staat.

Tweede film blijk hij nog ergens familie te hebben en gaat daar naartoe. Blijkt dat die wezentjes voor een groter iemand werken welke zich voordoet als begravenisondernemer (rijdt ook in een lijkenwagen) Deze gaan van stad naar stad totat er niets meer over is. Dus uiteindelijk zijn ze ook weer in de stad waar de tiener nu zit. Zijn vriendinntje krijgen ze ook te pakken.

Derde film (volgens mij de 3e) is hij samen met een andere tiener rondrijdend door Amerika op zoek naar die begravenisondernemer om het te stoppen. Ze vinden hem, hij blijkt uit een andere dimensie te komen waar een "monster" zit welke zich voed met de lichaamssappen van de mensen de ze te pakken krijgen.

Ook heeft de gek uit een andere dimensie leuke wapens zoals een bol die rondzweeft waaraan een grote mes zit...

Einde van deze film denken ze hem te pakken te hebben, willen ze wegrijden in die lijkenwagen, blijkt ie ineens vermond geweest te zijn als een van de groep en zit ie voorin de lijkenwagen....(laatste scene.)

Hopelijk weet iemand welke film dit is... zit er al jaren mee, maar het wordt nu eens tijd dat ik erachter kom welke film het is..

Ik hoor graag...!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_48783815
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:19 schreef locutus51 het volgende:
pff, ik zoek ook een titel van een film... hoe zal ik het eens omschrijven..
[...]
Phantasm en de bijbehorende vervolgfilms? Met the Tall Man
  vrijdag 27 april 2007 @ 17:47:04 #19
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_48784499
YES... dit is het... die Tall Man ziet er anders uit dan in mijn herinneringen, maar die bol dat is het... geweldig... nu zorgen dat ik ze in mijn bezit krijg deze films... vond ze meesterlijk!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_48822075
Ik zoek een serie (erotisch) die altijd te zien was op V8.
Ik weet nog weld at het over een blonde dame ging. en dat ze doormiddel van der ketting ofzowiets iets deed veranderen en dat er dan een erotische scene volgde! ben de naam kwijt...
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_48824620
Ik ben op zoek naar een film met een stel kinderen die op zoek gaan naar een ander kind. In de tussentijd vertellen ze sterke verhalen over kotsende mensen in de bioscoop etc. en onderweg belanden ze in een poel vol met bloedzuigers. Aan het eind vinden ze het kind waar ze naar zochten: dood; aangereden door een trein. Een echte feel-good movie..

Wie weet de titel?
pi_48824678
quote:
Op zondag 29 april 2007 03:39 schreef VampiricDemon het volgende:
Ik ben op zoek naar een film met een stel kinderen die op zoek gaan naar een ander kind. In de tussentijd vertellen ze sterke verhalen over kotsende mensen in de bioscoop etc. en onderweg belanden ze in een poel vol met bloedzuigers. Aan het eind vinden ze het kind waar ze naar zochten: dood; aangereden door een trein. Een echte feel-good movie..

Wie weet de titel?
"Stand by me?"
http://www.imdb.com/title/tt0092005/
pi_48836166
Hallo allemaal,

Vrijdagavond is een goede bekende van ons overleden door een auto-ongeluk. Nu zijn we druk bezig met het regelen van de begrafenis. Voor de muziek zoeken we een muziek-stuk uit een film en waarschijnlijk ook gebruikt in een tv-serie. Wat is begrepen heb, komt deze muziek uit een film die zich afspeelt in het riool-stelsel van Parijs. Het plot schijnt te lijken op zoiets als 'Beauty and the Beast'. Het is een muziekstuk zonder tekst. De dochter van de overledene kent de muziek waarschijnlijk van een tv-serie.

Als je deze film of zelfs de titel van de muziek kent, dan heel graag! Alvast bedankt!

Edit: De film zou ongeveer 25 a 30 jaar oud zijn...

[ Bericht 4% gewijzigd door acerN10 op 29-04-2007 15:44:49 ]
pi_48846071
een wilde gok, maar is het misschien een versie van 'Phantom of the Opera'?
en gecondoleerd.
pi_48848288
quote:
Op zondag 29 april 2007 15:38 schreef acerN10 het volgende:
Hallo allemaal,

Vrijdagavond is een goede bekende van ons overleden door een auto-ongeluk. Nu zijn we druk bezig met het regelen van de begrafenis. Voor de muziek zoeken we een muziek-stuk uit een film en waarschijnlijk ook gebruikt in een tv-serie. Wat is begrepen heb, komt deze muziek uit een film die zich afspeelt in het riool-stelsel van Parijs. Het plot schijnt te lijken op zoiets als 'Beauty and the Beast'. Het is een muziekstuk zonder tekst. De dochter van de overledene kent de muziek waarschijnlijk van een tv-serie.

Als je deze film of zelfs de titel van de muziek kent, dan heel graag! Alvast bedankt!

Edit: De film zou ongeveer 25 a 30 jaar oud zijn...
http://www.amazon.com/Beauty-Beast-Robert-Frost/dp/B000BLI3BG

hier kun je samples horen van de muziek uit de serie , dus ook de theme song
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')