nou, vooruit.... weet je wat ik denk?quote:Op zondag 22 april 2007 20:23 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik het vraag
.quote:Op zondag 22 april 2007 19:19 schreef VampiricDemon het volgende:
Heeft iemand een idee of er van 'die erben der saurier' een engelse of nederlandse versie is?
Ik kan het nl niet vinden.![]()
Dus ben ik op zoek naar de engelse of nederlandse titel en een eventuele plek waar ik het kan krijgen/kopen.
Er is vast wel iemand op fok! die dit weet dan wel goed is in duits toch?
Alvast bedankt!
Ow jammerquote:Op zondag 22 april 2007 20:47 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, vooruit.... weet je wat ik denk?
dat het een produktie van de ZDF is, en dus enkel in het Duits verkrijgbaar.
Top, dank jequote:Op maandag 23 april 2007 07:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ff googlen en dan weet je dat je al blij mag zijn als je hem in het duits kan pakken. Is uit 1997!!
http://www.amazon.de/Krok(...)-Radke/dp/B00004RUAI
ik wil wel een film bedenken voor je, ik kan er alleen niet opkomen welke titel ik me niet kan herinnerenquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:25 schreef Patch het volgende:
Ik mag hier wel een TVP plaatsen?
Ik help graag de medemens
Hudson Hawk !quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ik wil wel een film bedenken voor je, ik kan er alleen niet opkomen welke titel ik me niet kan herinneren
nou.... echt...uncanning!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef milagro het volgende:
[..]
nou.... echt...uncanning!!!!!!!!!!!
held![]()
Dat is een scene uit Kopps.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:51 schreef drageen het volgende:
http://img91.imageshack.us/img91/747/roflcop3pb.gif
Ik heb deze scene van iemand gekregen, nu vraag ik me af waar deze scene vandaan komt? Kent iemand dit stukje?
Phantasm en de bijbehorende vervolgfilms? Met the Tall Manquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:19 schreef locutus51 het volgende:
pff, ik zoek ook een titel van een film... hoe zal ik het eens omschrijven..
[...]
"Stand by me?"quote:Op zondag 29 april 2007 03:39 schreef VampiricDemon het volgende:
Ik ben op zoek naar een film met een stel kinderen die op zoek gaan naar een ander kind. In de tussentijd vertellen ze sterke verhalen over kotsende mensen in de bioscoop etc. en onderweg belanden ze in een poel vol met bloedzuigers. Aan het eind vinden ze het kind waar ze naar zochten: dood; aangereden door een trein. Een echte feel-good movie..
Wie weet de titel?
http://www.amazon.com/Beauty-Beast-Robert-Frost/dp/B000BLI3BGquote:Op zondag 29 april 2007 15:38 schreef acerN10 het volgende:
Hallo allemaal,
Vrijdagavond is een goede bekende van ons overleden door een auto-ongeluk. Nu zijn we druk bezig met het regelen van de begrafenis. Voor de muziek zoeken we een muziek-stuk uit een film en waarschijnlijk ook gebruikt in een tv-serie. Wat is begrepen heb, komt deze muziek uit een film die zich afspeelt in het riool-stelsel van Parijs. Het plot schijnt te lijken op zoiets als 'Beauty and the Beast'. Het is een muziekstuk zonder tekst. De dochter van de overledene kent de muziek waarschijnlijk van een tv-serie.
Als je deze film of zelfs de titel van de muziek kent, dan heel graag! Alvast bedankt!
Edit: De film zou ongeveer 25 a 30 jaar oud zijn...
Dat is Drumlinequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:29 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb ooit is een keer een film gezien dat ging over een zwart jongetje die super goed kon trommelen/drummen zonder dat die noten kon lezen. Hij zat ook op een school daarvoor en kreeg ruzie met zo'n andere jongen die ook trommelde enzo.
Kent iemand deze film.
Gr.
quote:Op maandag 30 april 2007 12:19 schreef milagro het volgende:
mock the week?
Oeps, over het hoofd gezienquote:Op maandag 30 april 2007 15:51 schreef Mike het volgende:
Dat antwoord was al gegeven: Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 19
The Lift?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:56 schreef XtoX het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar (de titel van) een KORTE film. Ik geloof dat deze korte film niet langer dan 15 min duurde. Hij is minstens 4 jaar oud, toen zag ik hem namelijk een keer 's avonds op een van de publieke (ned1,2 of 3).
Het is een vrij snelle film die start met een man die wordt aangereden, waarna hij in de hemel/hel komt (tenminste zoiets, een groot wit kantoor waar hij moet wachten op de beslissing of hij naar de hemel of hel moet). Daar ziet/hoort hij dat hij 'in de min staat', wat betreft iets van Karma ofzo. Hier weet hij te ontsnappen door met een lift weer 'terug' naar beneden te gaan. Beneden in de wereld van de levenden begint hij zijn leven te beteren door dingen goed te gaan maken/doen. Terwijl hij dit doet zie je links of rechts onder steeds dat hij punten er bij krijgt, en zodoende uiteindelijk weer in de plus terecht komt. Het eindigt dan op het moment dat hij weer wordt aangereden, zoals de film begon (maar nu staat hij dus in de plus wat Karma ofzoiets betreft)
Iemand die mij enigzins kan helpen?
Last Nightquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:38 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een titel van een film.
De film is volgens mij Canadees en pas een paar jaar oud. Het gaat over dat de Apocalypse snel komt, en dat mensen hun laatste dag dat ze nog leven op allerlei manieren doorbrengen.
Oh wat irritant, ik weet welke je bedoeltquote:Op zondag 29 april 2007 01:18 schreef Smeej het volgende:
Ik zoek een serie (erotisch) die altijd te zien was op V8.
Ik weet nog weld at het over een blonde dame ging. en dat ze doormiddel van der ketting ofzowiets iets deed veranderen en dat er dan een erotische scene volgde! ben de naam kwijt...
Yeap, dat was Stand by me.quote:Op maandag 30 april 2007 15:50 schreef VampiricDemon het volgende:
Ooit lang geleden was er een film over een stel kids die op zoek gaan naar een ander vermist kind. Onderweg vertellen ze sterke verhalen aan elkaar en belanden ze in een poel met bloeduigers en op het eind vinden ze het lijk van de koter waar ze naar op zoek gingen geloof ik.
Iemand een idee welke film dat is/kan zijn?
mijn dankquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:27 schreef chatter het volgende:
[..]
Yeap, dat was Stand by me.
http://us.imdb.com/title/tt0092005/
Je bent waarschijnlijk op zoek naar de film 'Stand by me'.quote:
En jij bent vast de leukste thuisquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:09 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk op zoek naar de film 'Stand by me'.
Her Alibi met Tom Selleck is dat volgens mijquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:01 schreef DiLDoG_ het volgende:
Ik zoek een film over een schrijver van thrillers die een meisje in huis krijgt waarvan hij denkt dat ze een beetje crimineel is. Op een gegeven moment vliegt deze man door een deur heen en dat is echt te grappig. Beetje een oudere film.
bedtijd voor mij, maar http://www.kindertv.net/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:22 schreef Khadgar het volgende:
Okee, iets wat toen ik klein was, dus jaren 80:
Een TV film of miniserie (kan ook een lange serie zijn geweest).
Iets met een planeet in de vorm van een hoed, een soort circusplaneet maar die was aangevallen ofzo. Ze noemden het dacht ik de hoedenplaneet.
Heel gek in mijn gedachten koppel ik Herman van Veen er aan, misschien heeft hij er in gezongen, misschien geacteerd, misschien heeft hij er helemaal niks mee te maken. Rest van het verhaal speelt geloof ik op aarde af.
Doelgroep was voor kinderen maar ik vond het best eng/creepy toendertijd.
Geweldige film!quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:27 schreef chatter het volgende:
[..]
Yeap, dat was Stand by me.
The exorcist: the beginning is wellicht een optie?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef voidmage het volgende:
ik zoek een film waarin een profesor en een priester naar afrika gaan en daar een tempel opgraven die van de duivel blijkt te zijn hoe heet deze film?
Graag gedaan, al is het beter slechts de originele film aan te houden; de sequels en prequels zijn ronduit slecht... maar dat is mijn mening, veel plezier!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:27 schreef voidmage het volgende:
ja die is het, bedankt
volgens mij was dat misschien de jeugdfilm kunst en vliegwerk met herman van veenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:22 schreef Khadgar het volgende:
Okee, iets wat toen ik klein was, dus jaren 80:
Een TV film of miniserie (kan ook een lange serie zijn geweest).
Iets met een planeet in de vorm van een hoed, een soort circusplaneet maar die was aangevallen ofzo. Ze noemden het dacht ik de hoedenplaneet.
Heel gek in mijn gedachten koppel ik Herman van Veen er aan, misschien heeft hij er in gezongen, misschien geacteerd, misschien heeft hij er helemaal niks mee te maken. Rest van het verhaal speelt geloof ik op aarde af.
Doelgroep was voor kinderen maar ik vond het best eng/creepy toendertijd.
Waarschijnlijk één van de Problem Child films.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:49 schreef BobdG het volgende:
Ik zoek de titel van een kinderfilm die gaat over een jochie die volgens mij Junior heet. Dat jochie haalt nogal wat kattenkwaad uit. Iets met een kermis attractie die hij heel snel zet waardoor er een dikke gast moet kotsen en een andere scčne waarin dat ventje een camera oid op de slaapkamer van z'n pa zet, en dat vervolgens projecteerd op de gevel van het huis waar de hele buurt dus bij staat mee te kijken.
Weet iemand welke film ik bedoel?
Captain Power and the Soldiers of the Futurequote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:45 schreef locutus51 het volgende:
Ik zoek de naam van een SF serie die ik voor het laatst 15 jaar geleden gezien heb volgens mij....
Het verhaal was in de toekomst (of een andere planeet kan ook) waar 4 helden (3 mannen, 1 vrouw) gezamelijk tegen het slechte aan het vechten waren. Ze woonden alle vier in een futuristische camper welke ook direct hun headcarters was. Op het moment dat ze moesten vechten konden ze veranderen in een soort van robocop. Er was een "dikke" die had dan op elke arm een soort van kanon.
De slechterik was een soort baas van de planeet achtig iets en had een "geval" gemaakt welke zijn dirty work deed ( het vechten). Dit geval leek het meeste op een vleermuis vond ik, rode ogen, laserstraal en kon dan ook vliegen, en was geheel van metaal, geen mens dus.
Hopelijk weet iemand waar ik het over heb, kan me namelijk herinneren dat ik het als kind erg stoer vond allemaal...
Ja idd, wist alleen niet dat het zo'n stupide title had.... haha... maar geweldig...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:37 schreef victorinox het volgende:
[..]
Captain Power and the Soldiers of the Future
Jeugdsentiment.![]()
The Adventures ofquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:03 schreef razor123 het volgende:
Mensen ik heb een vraagje, ik heb het al aan vele mensen gesteld maar iedereen wist wat ik bedoelde maar niemand wist hoe het heette.
Ik heb vroeger eens een tekenfilm gezien (10 jaar terug ofzo), daar had iedereen een groot voorhoofd. Zo groot zelfs dat iedereen die op soort rollator moest leggen met 1 wieltje, omdat het hoofd te zwaar was om te dragen.
Dat was zo'n prachtig gezicht om steden vol mensen zo te zien lopen met een extreem groot voorhoofd, op een karretje, sjokkend door de stad.
Maar ik heb echt geen enkel idee meer hoe het heet
Wie geeft mij de gouden tip![]()
Space, above and beyond.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:13 schreef VampiricDemon het volgende:
Lang geleden was er een serie over een flight-team van mannen en vrouwen in een ruimteoorlogje waarin de aliens in 3vleugelige zwarte fighter vlogen. De vliegeniers hadden de aliens nog nooit gezien. Tegen het einde vertelde 1 neergestort team-lid een onschuldig ogende alien dat de maan waarop ze zaten zou worden weggevaagd en dat bleek dus de vijand te zijn waardoor de aanval mislukte.
Het chinese(?) lid van dat team stortte neer in een container ofzo en er wordt geloof ik ook nog 1 team-lid in een zwart gat gezogen op het eind
Dat is het enige dat ik weet.
Iemand een idee?
Een waar pareltje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:26 schreef Juweel het volgende:
[..]
Geweldige film!
Is trouwens een 'verhaal'verfilming van Stephen King; Het Lijk.
Pfff, moeilijk... Het enige dat ik nog kan bedenken is Tranzor-Z?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:26 schreef Seborik het volgende:
Ik zoek een animatiefilm (of serie), en is minimaal 17 jaar oud. Het verhaal gaat over een jongen die vecht tegen een buitenaardse invasiemacht van, naar ik meen, groengekleurde ruimteschepen beschilderd als haaien met een vrij gestroomlijnde vorm (het waren geen alien, mutant-shit dingen, maar echt schepen). De jongen vecht in een soort van pak (het is niet echt een robot/mech) in, als ik het mij goed herinner, rood met witte kleuren. Ooit eens gehuurd gehad in de periode '88-'90...
Series, dingen die het niet zijn: Robotech, Gundam Wing, Teknoman, Macron 1.
Iemand een idee?
Dat rood-witte pak doet mij denken aan Battle of the Planets.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:26 schreef Seborik het volgende:
Ik zoek een animatiefilm (of serie), en is minimaal 17 jaar oud. Het verhaal gaat over een jongen die vecht tegen een buitenaardse invasiemacht van, naar ik meen, groengekleurde ruimteschepen beschilderd als haaien met een vrij gestroomlijnde vorm (het waren geen alien, mutant-shit dingen, maar echt schepen). De jongen vecht in een soort van pak (het is niet echt een robot/mech) in, als ik het mij goed herinner, rood met witte kleuren. Ooit eens gehuurd gehad in de periode '88-'90...
Iemand een idee?
The Life of David Galequote:Op zondag 20 mei 2007 00:50 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een bepaalde film.
Ik weet niet wanneer hij uit is gekomen, maar langer dan een jaar of vijf niet iig.
Het gaat over een man die in de gevangenis zit vanwege een moord en ter dood gebracht zal worden voor die moord. Deze man is heel erg tegen de doodstraf en is al heel lang bezig om hem afgeschaft te krijgen.
Een jonge vrouw(volgens mij journaliste) gaat bij hem op bezoek en krijgt van hem te horen dat hij het niet gedaan heeft, ze gaat op onderzoek uit en komt achter de ware toedracht omdat er een camera aanwezig was..
De titel van de film is de naam van de hoofdpersoon(of die zit er iig in)En het stomme is, het is ECHT niet zo moeilijk, ik kom er gewoon echt niet op!
Dank je!quote:
Don't say a wordquote:Op zondag 20 mei 2007 20:02 schreef ivetje het volgende:
Ik ben op zoek naar een film.
Het is een film met Michael Douglas, gaat over een meisje dat ontvoerd is ofzo en volgens mij is Douglas de politie-agent die het op moet lossen. Een ander meisje weet wat er gebeurt is en moet het oplossen, alleen ze praat geloof ik niet. Je ziet in de film dingen die ze weet over de ontvoering en volgens mij zit ze opgesloten in een inrichting. Ze maakt dacht ik ook tekeningen over wat er gebeurt is en uiteindelijk komen ze er wel achter wie het gedaan heeft.
Iemand enig idee hoe deze film heet
Dat zal hem zijn denk ik jaquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:29 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Pfff, moeilijk... Het enige dat ik nog kan bedenken is Tranzor-Z?
Zijn het allebei niet...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:40 schreef Digipack het volgende:
[..]
Dat rood-witte pak doet mij denken aan Battle of the Planets.
Het Pakhuisquote:Op zondag 20 mei 2007 16:06 schreef r_tax het volgende:
Ik zoek een tv programma ik denk van zo'n 8-10jaar geleden het kwam op nederland 2. ze gingen altijd bij mensen thuis kijken per aflevering 3 mensen. die mensen hadden dan altijd verzamelingen (denk aan: Luciferdoosjes, theepotten, pennen, knuffels enz.) ik weet nog wel dat je voor ze bij die mensen waren een groot huis in beeld zag met veel ramen en bij 1 naar binnen gingen, als dat filmpje was geweest gingen ze weer via het raam naar buiten en via een ander raam naar binnen en volgde er een filmpje van een andere verzamelgek! hoe heee dit?
Nee, dus ik zeg Space Ghostquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:26 schreef Seborik het volgende:
Iemand een idee?
Oeh dan wordt het een raadspelletjequote:Op zondag 20 mei 2007 20:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, dus ik zeg Space Ghost
niet een rood met wit, maar een wit met rood pak![]()
Dit is het inderdaad!! jammer dat het niet meer komt was leuk altijdquote:
Skröllan Og Finsterknöppelquote:Op maandag 21 mei 2007 16:42 schreef Chen het volgende:
Ik zoek de titel van een Scandinavische animatie film, het is een beetje een ordinaire film over een gozer genaam Jimmy of Harry of iets dergelijks. Maar er is ook een Amerikaanse versie van uit gebracht![]()
Is het niet: Skralan Og Finsterknöppel, en ik heb em zelf al gevonden: http://www.imdb.com/title/tt0298337/quote:Op maandag 21 mei 2007 16:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Skröllan Og Finsterknöppel
oftewel lekker veel info![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:59 schreef Mike het volgende:
The Others
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |