nou, vooruit.... weet je wat ik denk?quote:Op zondag 22 april 2007 20:23 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik het vraag
.quote:Op zondag 22 april 2007 19:19 schreef VampiricDemon het volgende:
Heeft iemand een idee of er van 'die erben der saurier' een engelse of nederlandse versie is?
Ik kan het nl niet vinden.![]()
Dus ben ik op zoek naar de engelse of nederlandse titel en een eventuele plek waar ik het kan krijgen/kopen.
Er is vast wel iemand op fok! die dit weet dan wel goed is in duits toch?
Alvast bedankt!
Ow jammerquote:Op zondag 22 april 2007 20:47 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, vooruit.... weet je wat ik denk?
dat het een produktie van de ZDF is, en dus enkel in het Duits verkrijgbaar.
Top, dank jequote:Op maandag 23 april 2007 07:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ff googlen en dan weet je dat je al blij mag zijn als je hem in het duits kan pakken. Is uit 1997!!
http://www.amazon.de/Krok(...)-Radke/dp/B00004RUAI
ik wil wel een film bedenken voor je, ik kan er alleen niet opkomen welke titel ik me niet kan herinnerenquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:25 schreef Patch het volgende:
Ik mag hier wel een TVP plaatsen?
Ik help graag de medemens
Hudson Hawk !quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ik wil wel een film bedenken voor je, ik kan er alleen niet opkomen welke titel ik me niet kan herinneren
nou.... echt...uncanning!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef milagro het volgende:
[..]
nou.... echt...uncanning!!!!!!!!!!!
held![]()
Dat is een scene uit Kopps.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:51 schreef drageen het volgende:
http://img91.imageshack.us/img91/747/roflcop3pb.gif
Ik heb deze scene van iemand gekregen, nu vraag ik me af waar deze scene vandaan komt? Kent iemand dit stukje?
Phantasm en de bijbehorende vervolgfilms? Met the Tall Manquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:19 schreef locutus51 het volgende:
pff, ik zoek ook een titel van een film... hoe zal ik het eens omschrijven..
[...]
"Stand by me?"quote:Op zondag 29 april 2007 03:39 schreef VampiricDemon het volgende:
Ik ben op zoek naar een film met een stel kinderen die op zoek gaan naar een ander kind. In de tussentijd vertellen ze sterke verhalen over kotsende mensen in de bioscoop etc. en onderweg belanden ze in een poel vol met bloedzuigers. Aan het eind vinden ze het kind waar ze naar zochten: dood; aangereden door een trein. Een echte feel-good movie..
Wie weet de titel?
http://www.amazon.com/Beauty-Beast-Robert-Frost/dp/B000BLI3BGquote:Op zondag 29 april 2007 15:38 schreef acerN10 het volgende:
Hallo allemaal,
Vrijdagavond is een goede bekende van ons overleden door een auto-ongeluk. Nu zijn we druk bezig met het regelen van de begrafenis. Voor de muziek zoeken we een muziek-stuk uit een film en waarschijnlijk ook gebruikt in een tv-serie. Wat is begrepen heb, komt deze muziek uit een film die zich afspeelt in het riool-stelsel van Parijs. Het plot schijnt te lijken op zoiets als 'Beauty and the Beast'. Het is een muziekstuk zonder tekst. De dochter van de overledene kent de muziek waarschijnlijk van een tv-serie.
Als je deze film of zelfs de titel van de muziek kent, dan heel graag! Alvast bedankt!
Edit: De film zou ongeveer 25 a 30 jaar oud zijn...
Dat is Drumlinequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:29 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb ooit is een keer een film gezien dat ging over een zwart jongetje die super goed kon trommelen/drummen zonder dat die noten kon lezen. Hij zat ook op een school daarvoor en kreeg ruzie met zo'n andere jongen die ook trommelde enzo.
Kent iemand deze film.
Gr.
quote:Op maandag 30 april 2007 12:19 schreef milagro het volgende:
mock the week?
Oeps, over het hoofd gezienquote:Op maandag 30 april 2007 15:51 schreef Mike het volgende:
Dat antwoord was al gegeven: Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 19
The Lift?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:56 schreef XtoX het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar (de titel van) een KORTE film. Ik geloof dat deze korte film niet langer dan 15 min duurde. Hij is minstens 4 jaar oud, toen zag ik hem namelijk een keer 's avonds op een van de publieke (ned1,2 of 3).
Het is een vrij snelle film die start met een man die wordt aangereden, waarna hij in de hemel/hel komt (tenminste zoiets, een groot wit kantoor waar hij moet wachten op de beslissing of hij naar de hemel of hel moet). Daar ziet/hoort hij dat hij 'in de min staat', wat betreft iets van Karma ofzo. Hier weet hij te ontsnappen door met een lift weer 'terug' naar beneden te gaan. Beneden in de wereld van de levenden begint hij zijn leven te beteren door dingen goed te gaan maken/doen. Terwijl hij dit doet zie je links of rechts onder steeds dat hij punten er bij krijgt, en zodoende uiteindelijk weer in de plus terecht komt. Het eindigt dan op het moment dat hij weer wordt aangereden, zoals de film begon (maar nu staat hij dus in de plus wat Karma ofzoiets betreft)
Iemand die mij enigzins kan helpen?
Last Nightquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:38 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een titel van een film.
De film is volgens mij Canadees en pas een paar jaar oud. Het gaat over dat de Apocalypse snel komt, en dat mensen hun laatste dag dat ze nog leven op allerlei manieren doorbrengen.
Oh wat irritant, ik weet welke je bedoeltquote:Op zondag 29 april 2007 01:18 schreef Smeej het volgende:
Ik zoek een serie (erotisch) die altijd te zien was op V8.
Ik weet nog weld at het over een blonde dame ging. en dat ze doormiddel van der ketting ofzowiets iets deed veranderen en dat er dan een erotische scene volgde! ben de naam kwijt...
Yeap, dat was Stand by me.quote:Op maandag 30 april 2007 15:50 schreef VampiricDemon het volgende:
Ooit lang geleden was er een film over een stel kids die op zoek gaan naar een ander vermist kind. Onderweg vertellen ze sterke verhalen aan elkaar en belanden ze in een poel met bloeduigers en op het eind vinden ze het lijk van de koter waar ze naar op zoek gingen geloof ik.
Iemand een idee welke film dat is/kan zijn?
mijn dankquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:27 schreef chatter het volgende:
[..]
Yeap, dat was Stand by me.
http://us.imdb.com/title/tt0092005/
Je bent waarschijnlijk op zoek naar de film 'Stand by me'.quote:
En jij bent vast de leukste thuisquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:09 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk op zoek naar de film 'Stand by me'.
Her Alibi met Tom Selleck is dat volgens mijquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:01 schreef DiLDoG_ het volgende:
Ik zoek een film over een schrijver van thrillers die een meisje in huis krijgt waarvan hij denkt dat ze een beetje crimineel is. Op een gegeven moment vliegt deze man door een deur heen en dat is echt te grappig. Beetje een oudere film.
bedtijd voor mij, maar http://www.kindertv.net/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:22 schreef Khadgar het volgende:
Okee, iets wat toen ik klein was, dus jaren 80:
Een TV film of miniserie (kan ook een lange serie zijn geweest).
Iets met een planeet in de vorm van een hoed, een soort circusplaneet maar die was aangevallen ofzo. Ze noemden het dacht ik de hoedenplaneet.
Heel gek in mijn gedachten koppel ik Herman van Veen er aan, misschien heeft hij er in gezongen, misschien geacteerd, misschien heeft hij er helemaal niks mee te maken. Rest van het verhaal speelt geloof ik op aarde af.
Doelgroep was voor kinderen maar ik vond het best eng/creepy toendertijd.
Geweldige film!quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:27 schreef chatter het volgende:
[..]
The exorcist: the beginning is wellicht een optie?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef voidmage het volgende:
ik zoek een film waarin een profesor en een priester naar afrika gaan en daar een tempel opgraven die van de duivel blijkt te zijn hoe heet deze film?
Graag gedaan, al is het beter slechts de originele film aan te houden; de sequels en prequels zijn ronduit slecht... maar dat is mijn mening, veel plezier!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:27 schreef voidmage het volgende:
ja die is het, bedankt
volgens mij was dat misschien de jeugdfilm kunst en vliegwerk met herman van veenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:22 schreef Khadgar het volgende:
Okee, iets wat toen ik klein was, dus jaren 80:
Een TV film of miniserie (kan ook een lange serie zijn geweest).
Iets met een planeet in de vorm van een hoed, een soort circusplaneet maar die was aangevallen ofzo. Ze noemden het dacht ik de hoedenplaneet.
Heel gek in mijn gedachten koppel ik Herman van Veen er aan, misschien heeft hij er in gezongen, misschien geacteerd, misschien heeft hij er helemaal niks mee te maken. Rest van het verhaal speelt geloof ik op aarde af.
Doelgroep was voor kinderen maar ik vond het best eng/creepy toendertijd.
Waarschijnlijk één van de Problem Child films.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:49 schreef BobdG het volgende:
Ik zoek de titel van een kinderfilm die gaat over een jochie die volgens mij Junior heet. Dat jochie haalt nogal wat kattenkwaad uit. Iets met een kermis attractie die hij heel snel zet waardoor er een dikke gast moet kotsen en een andere scčne waarin dat ventje een camera oid op de slaapkamer van z'n pa zet, en dat vervolgens projecteerd op de gevel van het huis waar de hele buurt dus bij staat mee te kijken.
Weet iemand welke film ik bedoel?
Captain Power and the Soldiers of the Futurequote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:45 schreef locutus51 het volgende:
Ik zoek de naam van een SF serie die ik voor het laatst 15 jaar geleden gezien heb volgens mij....
Het verhaal was in de toekomst (of een andere planeet kan ook) waar 4 helden (3 mannen, 1 vrouw) gezamelijk tegen het slechte aan het vechten waren. Ze woonden alle vier in een futuristische camper welke ook direct hun headcarters was. Op het moment dat ze moesten vechten konden ze veranderen in een soort van robocop. Er was een "dikke" die had dan op elke arm een soort van kanon.
De slechterik was een soort baas van de planeet achtig iets en had een "geval" gemaakt welke zijn dirty work deed ( het vechten). Dit geval leek het meeste op een vleermuis vond ik, rode ogen, laserstraal en kon dan ook vliegen, en was geheel van metaal, geen mens dus.
Hopelijk weet iemand waar ik het over heb, kan me namelijk herinneren dat ik het als kind erg stoer vond allemaal...
Ja idd, wist alleen niet dat het zo'n stupide title had.... haha... maar geweldig...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:37 schreef victorinox het volgende:
[..]
Captain Power and the Soldiers of the Future
Jeugdsentiment.![]()
The Adventures ofquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:03 schreef razor123 het volgende:
Mensen ik heb een vraagje, ik heb het al aan vele mensen gesteld maar iedereen wist wat ik bedoelde maar niemand wist hoe het heette.
Ik heb vroeger eens een tekenfilm gezien (10 jaar terug ofzo), daar had iedereen een groot voorhoofd. Zo groot zelfs dat iedereen die op soort rollator moest leggen met 1 wieltje, omdat het hoofd te zwaar was om te dragen.
Dat was zo'n prachtig gezicht om steden vol mensen zo te zien lopen met een extreem groot voorhoofd, op een karretje, sjokkend door de stad.
Maar ik heb echt geen enkel idee meer hoe het heet
Wie geeft mij de gouden tip![]()
Space, above and beyond.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:13 schreef VampiricDemon het volgende:
Lang geleden was er een serie over een flight-team van mannen en vrouwen in een ruimteoorlogje waarin de aliens in 3vleugelige zwarte fighter vlogen. De vliegeniers hadden de aliens nog nooit gezien. Tegen het einde vertelde 1 neergestort team-lid een onschuldig ogende alien dat de maan waarop ze zaten zou worden weggevaagd en dat bleek dus de vijand te zijn waardoor de aanval mislukte.
Het chinese(?) lid van dat team stortte neer in een container ofzo en er wordt geloof ik ook nog 1 team-lid in een zwart gat gezogen op het eind
Dat is het enige dat ik weet.
Iemand een idee?
Een waar pareltje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:26 schreef Juweel het volgende:
[..]
Geweldige film!
Is trouwens een 'verhaal'verfilming van Stephen King; Het Lijk.
Pfff, moeilijk... Het enige dat ik nog kan bedenken is Tranzor-Z?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:26 schreef Seborik het volgende:
Ik zoek een animatiefilm (of serie), en is minimaal 17 jaar oud. Het verhaal gaat over een jongen die vecht tegen een buitenaardse invasiemacht van, naar ik meen, groengekleurde ruimteschepen beschilderd als haaien met een vrij gestroomlijnde vorm (het waren geen alien, mutant-shit dingen, maar echt schepen). De jongen vecht in een soort van pak (het is niet echt een robot/mech) in, als ik het mij goed herinner, rood met witte kleuren. Ooit eens gehuurd gehad in de periode '88-'90...
Series, dingen die het niet zijn: Robotech, Gundam Wing, Teknoman, Macron 1.
Iemand een idee?
Dat rood-witte pak doet mij denken aan Battle of the Planets.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:26 schreef Seborik het volgende:
Ik zoek een animatiefilm (of serie), en is minimaal 17 jaar oud. Het verhaal gaat over een jongen die vecht tegen een buitenaardse invasiemacht van, naar ik meen, groengekleurde ruimteschepen beschilderd als haaien met een vrij gestroomlijnde vorm (het waren geen alien, mutant-shit dingen, maar echt schepen). De jongen vecht in een soort van pak (het is niet echt een robot/mech) in, als ik het mij goed herinner, rood met witte kleuren. Ooit eens gehuurd gehad in de periode '88-'90...
Iemand een idee?
The Life of David Galequote:Op zondag 20 mei 2007 00:50 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een bepaalde film.
Ik weet niet wanneer hij uit is gekomen, maar langer dan een jaar of vijf niet iig.
Het gaat over een man die in de gevangenis zit vanwege een moord en ter dood gebracht zal worden voor die moord. Deze man is heel erg tegen de doodstraf en is al heel lang bezig om hem afgeschaft te krijgen.
Een jonge vrouw(volgens mij journaliste) gaat bij hem op bezoek en krijgt van hem te horen dat hij het niet gedaan heeft, ze gaat op onderzoek uit en komt achter de ware toedracht omdat er een camera aanwezig was..
De titel van de film is de naam van de hoofdpersoon(of die zit er iig in)En het stomme is, het is ECHT niet zo moeilijk, ik kom er gewoon echt niet op!
Dank je!quote:
Don't say a wordquote:Op zondag 20 mei 2007 20:02 schreef ivetje het volgende:
Ik ben op zoek naar een film.
Het is een film met Michael Douglas, gaat over een meisje dat ontvoerd is ofzo en volgens mij is Douglas de politie-agent die het op moet lossen. Een ander meisje weet wat er gebeurt is en moet het oplossen, alleen ze praat geloof ik niet. Je ziet in de film dingen die ze weet over de ontvoering en volgens mij zit ze opgesloten in een inrichting. Ze maakt dacht ik ook tekeningen over wat er gebeurt is en uiteindelijk komen ze er wel achter wie het gedaan heeft.
Iemand enig idee hoe deze film heet
Dat zal hem zijn denk ik jaquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:29 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Pfff, moeilijk... Het enige dat ik nog kan bedenken is Tranzor-Z?
Zijn het allebei niet...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:40 schreef Digipack het volgende:
[..]
Dat rood-witte pak doet mij denken aan Battle of the Planets.
Het Pakhuisquote:Op zondag 20 mei 2007 16:06 schreef r_tax het volgende:
Ik zoek een tv programma ik denk van zo'n 8-10jaar geleden het kwam op nederland 2. ze gingen altijd bij mensen thuis kijken per aflevering 3 mensen. die mensen hadden dan altijd verzamelingen (denk aan: Luciferdoosjes, theepotten, pennen, knuffels enz.) ik weet nog wel dat je voor ze bij die mensen waren een groot huis in beeld zag met veel ramen en bij 1 naar binnen gingen, als dat filmpje was geweest gingen ze weer via het raam naar buiten en via een ander raam naar binnen en volgde er een filmpje van een andere verzamelgek! hoe heee dit?
Nee, dus ik zeg Space Ghostquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:26 schreef Seborik het volgende:
Iemand een idee?
Oeh dan wordt het een raadspelletjequote:Op zondag 20 mei 2007 20:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, dus ik zeg Space Ghost
niet een rood met wit, maar een wit met rood pak![]()
Dit is het inderdaad!! jammer dat het niet meer komt was leuk altijdquote:
Skröllan Og Finsterknöppelquote:Op maandag 21 mei 2007 16:42 schreef Chen het volgende:
Ik zoek de titel van een Scandinavische animatie film, het is een beetje een ordinaire film over een gozer genaam Jimmy of Harry of iets dergelijks. Maar er is ook een Amerikaanse versie van uit gebracht![]()
Is het niet: Skralan Og Finsterknöppel, en ik heb em zelf al gevonden: http://www.imdb.com/title/tt0298337/quote:Op maandag 21 mei 2007 16:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Skröllan Og Finsterknöppel
oftewel lekker veel info![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:59 schreef Mike het volgende:
The Others
Mysterious Skinquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:11 schreef BlackRhino het volgende:
Weet iemand uit welke film deze screenshot is?
http://img510.imageshack.(...)achtenbergms0jn9.jpg
BVD!
klinkt een heel klein beetje als Dog Soldiers toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:01 schreef PeZu het volgende:
tnks vd tip qubebe
ik zocht ook nog een horror
speelt zich af ten tijde van de 2e wereld oorlog
er is een eenheid van britse soldaten welke afgesloten is van de buitenwereld in een of andere bunker of loopgraven complex, maar er gebeuren daar rare bizaren dingen en mensen worden gruwelijk vermoord en verdwijnen
maar dit komt niet door de duitsers maar 1 of andere duistere kracht, en iedereen wordt langzaam gek
Dat is volgens mij The Bunkerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:01 schreef PeZu het volgende:
tnks vd tip qubebe
er is een eenheid van britse soldaten welke afgesloten is van de buitenwereld in een of andere bunker of loopgraven complex, maar er gebeuren daar rare bizaren dingen en mensen worden gruwelijk vermoord en verdwijnen
maar dit komt niet door de duitsers maar 1 of andere duistere kracht, en iedereen wordt langzaam gek
Nouja je hebt ook zo'n film ongeveer in deze tijd dan, en die heet Mindhunters maar die zal het dan wel niet zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:01 schreef PeZu het volgende:
tnks vd tip qubebe
Eh, Mindhunters is toch die groep mensen, een van ColdCase, die FBI willen worden en naar een eiland gestuurd wordenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:39 schreef Chen het volgende:
[..]
Nouja je hebt ook zo'n film ongeveer in deze tijd dan, en die heet Mindhunters maar die zal het dan wel niet zijn
lijkt er idd wel erg veel opquote:
Is het niet met Richard E. Grant?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:46 schreef Sjoerdjuhh het volgende:
Ik heb vroeger is een film of mini serie ofzo gezien toen ik klein was met Hugh Grant in de hoofdrol.
En die film ging over de 'mollen' in londen ofzo die zwervers die daar in de underground leefde in afgesloten stelsels van het metro netwerk. Althans dat kan ik me herinneren.
Wie weet welke film dat is![]()
Klinkt als een onderdeel van de medische thriller Extreme Measures.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:46 schreef Sjoerdjuhh het volgende:
Ik heb vroeger is een film of mini serie ofzo gezien toen ik klein was met Hugh Grant in de hoofdrol.
En die film ging over de 'mollen' in londen ofzo die zwervers die daar in de underground leefde in afgesloten stelsels van het metro netwerk. Althans dat kan ik me herinneren.
Wie weet welke film dat is![]()
Klinkt als iets uit Return to Ozquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:17 schreef eressa het volgende:
Ik zoek de naam van een film, serie of tekenfilm. Ik loop al dagen te proberen me de details van een scčne voor de geest te halen maar het wil niet lukkenDenk zelf dat het een tekenfilm betreft.
In de scčne is/zijn de hoofdperso(o)n(en) in een soort hal met allerlei beelden van anderen die daar eerder zijn geweest. Je mag de beelden niet aanraken want dan verander je ook in een beeld, dit door een of andere vloek of heks of iets dergelijks. De beelden lijken van glas oid.
Lekker vaag, ik weet het.![]()
Chronicles of Narnia?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:17 schreef eressa het volgende:
Ik zoek de naam van een film, serie of tekenfilm. Ik loop al dagen te proberen me de details van een scčne voor de geest te halen maar het wil niet lukkenDenk zelf dat het een tekenfilm betreft.
In de scčne is/zijn de hoofdperso(o)n(en) in een soort hal met allerlei beelden van anderen die daar eerder zijn geweest. Je mag de beelden niet aanraken want dan verander je ook in een beeld, dit door een of andere vloek of heks of iets dergelijks. De beelden lijken van glas oid.
en wat is de connectie / logica tussen die films?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:20 schreef Birra het volgende:
Ik weet niet of ik het hier mag posten, maar ik wil graag weten of er nog meer films zijn zoals O, brother where art thou, of Without a paddle?
Ze hebben alle twee een doel, en er gebeurd vanalles voordat ze dat bereiken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:39 schreef Patch het volgende:
[..]
en wat is de connectie / logica tussen die films?
das wel heel vaag...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:42 schreef Birra het volgende:
[..]
Ze hebben alle twee een doel, en er gebeurd vanalles voordat ze dat bereiken.
Het zijn stoner films, maar dan zonder wiet.quote:
Als het goed is zoek je Deathwatchquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:01 schreef PeZu het volgende:
tnks vd tip qubebe
Zit er niet zo'n soort scene in "The Chronicles of Narnia"?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:17 schreef eressa het volgende:
lol m@x, beetje laat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:37 schreef Nikske het volgende:
[..]
Chronicles of Narnia?
http://www.imdb.com/title/tt0363771/
ja die lijkt er meer op dan theb bunkerquote:
Red Water?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Badabingea het volgende:
Ik zoek een film over een haai in zoet water. Die komt vanuit de zee in zoetwater terecht. En hij komt veel te dicht bij de kust. Dan is er een man die er achterkomt en iedereen wil waarschuwen, maar niemand gelooft hem en lachen hem alleen maar uit. De slachting van de haai gaat verder en blijkt dat die man toch gelijk had.
Volgens mij zat er iets van "river" in de titel, maar dat weet ik niet meer zeker.
Iemand?
http://www.elasmodiver.com/Sharks%20on%20film.htmquote:Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Badabingea het volgende:
Ik zoek een film over een haai in zoet water. Die komt vanuit de zee in zoetwater terecht. En hij komt veel te dicht bij de kust. Dan is er een man die er achterkomt en iedereen wil waarschuwen, maar niemand gelooft hem en lachen hem alleen maar uit. De slachting van de haai gaat verder en blijkt dat die man toch gelijk had.
Volgens mij zat er iets van "river" in de titel, maar dat weet ik niet meer zeker.
Iemand?
Welke denk jij dat het is?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:10 schreef milagro het volgende:
[..]
http://www.elasmodiver.com/Sharks%20on%20film.htm
geen ideequote:
quote:
Het probleem dat de vraag niet van mij komt, maar van me vriendinnetjequote:Op maandag 28 mei 2007 16:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Twelve Days of Terror (2004) A loose reconstruction of the events surrounding the shark attacks that shook the small community of Matawan during the summer of 1916. After two fatal attacks at popular bathing beaches a shark was seen swimming up Matawan Creek. Unfortunately local authorities dismissed the sighting believing that no shark would penetrate into fresh water. After three more attacks took place in the river, Matawan became the centre of a frenzied shark hunt that attracted opportunists from far a field. Eventually a Great White Shark was captured in the bay and an autopsy revealed undigested human remains in its stomach. It was never proven whether this was the shark that was responsible for the attacks in the river and some scientists believe that it was more likely the work of a Bull Shark implying that more than one animal was involved. The attacks may have taken place as a result of unusually warm water conditions along the New Jersey coastline, that encouraged warm water predators to travel outside their normal range.
The lack of gratuitous gore in 12 days of Terror greatly adds to the realism of the movie and the sets and period costumes are well done. There is very little shark footage (just one sequence of a real white shark) but this fits with the docu-drama style of the film.
The Matawan shark attacks are thought to be the inspiration for Peter Benchley's best seller Jaws.
Na het te hebben gelezen, denk ik dat het deze is.
Maar het is hem welquote:Op maandag 28 mei 2007 16:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Twelve Days of Terror (2004) A loose reconstruction of the events surrounding the shark attacks that shook the small community of Matawan during the summer of 1916. After two fatal attacks at popular bathing beaches a shark was seen swimming up Matawan Creek. Unfortunately local authorities dismissed the sighting believing that no shark would penetrate into fresh water. After three more attacks took place in the river, Matawan became the centre of a frenzied shark hunt that attracted opportunists from far a field. Eventually a Great White Shark was captured in the bay and an autopsy revealed undigested human remains in its stomach. It was never proven whether this was the shark that was responsible for the attacks in the river and some scientists believe that it was more likely the work of a Bull Shark implying that more than one animal was involved. The attacks may have taken place as a result of unusually warm water conditions along the New Jersey coastline, that encouraged warm water predators to travel outside their normal range.
The lack of gratuitous gore in 12 days of Terror greatly adds to the realism of the movie and the sets and period costumes are well done. There is very little shark footage (just one sequence of a real white shark) but this fits with the docu-drama style of the film.
The Matawan shark attacks are thought to be the inspiration for Peter Benchley's best seller Jaws.
Na het te hebben gelezen, denk ik dat het deze is.
Ik weet welke je zoekt...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:47 schreef MasterWouter het volgende:
Ik ben op zoek naar een (fantasie) animatie film.
ik denk dat de film al ongeveer 20 jaar oud is.
de film speelt zich denk ik af in afrika, daar is een jongetje die een soort krijger is en het met een speer het opneemt tegen een reuze kikker, en in de film vecht ook een neushoorn met een nijlpaard.
er komt ook in de film een reuzenslang voor waar dit jongetje op reist.
ik had deze film op VHS en was genaamd, Jungle Boy. maar kan er niets over vinden, dus denk dat het toendertijd zelf verzonnen was.
iemand?
Wow greatquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:04 schreef milagro het volgende:
The Night of the Dolphin.
http://www.milkandcookies.com/links/61945/
je bent geweldigquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:24 schreef chatter het volgende:
Dat is de serie van Louis Theroux, die jij bedoelt.
Het was de aflevering : America's most hated family", van afgelopen Zondag op Ned 3.
Ik wist dat ik iets was vergeten te kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:16 schreef Blijepeen het volgende:
ik zag een paar dagen geleden een reportage van een Engels man, die bij een gezin verbleef. Die geloofde dat hun eigen geloof de ware was. En dat hun naar de hemel zullen gaan en de rest niet.
Je zag ook jonge kinderen lopen met protestborden over homo's en dat God de oorlog is begonnen met Irak om Amerika te straffen.
Iemand een link naar die uitzending of de naam ervan?
Als het goed is draait dezelfde serie van Louis Theroux ook op Canvas en die is elke zondagavond te zien, geloof dat die serie op ned 3 al weer gestopt is, dus check Canvas de komende weken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets was vergeten te kijkenStaan die uitzendingen ook ergens online? (uitzending gemist o.i.d.)
nee, helaas...is hem niet. Ze gingen op schoolreisje...weet ik nog. En de mannen droegen dierenmaskers.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:27 schreef milagro het volgende:
Dead Silence , de tv versie uit 1997?
door het water heen ja !quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:22 schreef duckling het volgende:
Ik weet nog de scene dat de schoolklas in een grot zit opgesloten door die mannen en dat ze dan door de grot gaan en er aan de achterkant weer uitkomen...
Raising Arizona goeie film trouwensquote:Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef voidmage het volgende:
hoe heet die ene film met nicholas cage waarin hij op de vlucht is voor de politie en met zo een l;ein jochie een avontuur beleeft tijdens de reis?? dank u
Dat is Deadly Friend van Wes Craven.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:00 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb ooit een hele tijd terug een film gezien die toen best eng voor me was.
Het was iets met een robot en die werd gewelddadig, er was ook een oud vrouwtje en die schoot iedereen af die op haar terrein kwam en toen schoot ze of die jongen of die robot overhoop.
De chip van die robot werd in het hoofd van een hongen of meisje gedaan en die nam daardoor de gewelddadigheid van die robot over en vermoorde een man in een kelder en gooide hem daar in een soort oven. Daarna haalde hij hem eruit en legde het lichaam onder de trap. Dan ligt er iemand te slapen en dan gooit ze de denkens omhoog en bij d'r voeten ziet ze dan het verkoolde hoofd.
Het is een hele tijd terug dat ik die film gezien heb dus het is een beetje wazig.![]()
Stand by mequote:Op zondag 29 april 2007 03:39 schreef VampiricDemon het volgende:
Ik ben op zoek naar een film met een stel kinderen die op zoek gaan naar een ander kind. In de tussentijd vertellen ze sterke verhalen over kotsende mensen in de bioscoop etc. en onderweg belanden ze in een poel vol met bloedzuigers. Aan het eind vinden ze het kind waar ze naar zochten: dood; aangereden door een trein. Een echte feel-good movie..
Wie weet de titel?
Bedankt.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:36 schreef Digipack het volgende:
[..]
Dat is Deadly Friend van Wes Craven.
Zit een hele leuke onthoofding d.m.v. basketbal in.
quote:
Damn, dat was ook mijn antwoord. Het is net alsof we 1 gedachte hebben gedeeld.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:27 schreef chatter het volgende:
[..]
The Hitchhiker's Guide to the Galaxyquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:05 schreef Dikdoan het volgende:
Ik ben op zoek naar een science fiction film waar een man (loopt in badjas) zijn huis moet verlaten. Er staan bulldozers te wachten om zijn huis plat te gooien. HEt begint in een kroeg.
Verder weet ik een deel niet meer.
Het eindigd in ieder geval dat hij door de beheerder van het heelal langs de verschillende werelden geleid wordt en aan het eind wordt ie weer bij zijn eigen huis neergezet wat dan weer opgebouwd is.
Succes?
Dat klinkt wel een beetje als Risky Business http://www.imdb.com/title/tt0086200 met Tom Cruise en Rebecca de Mornay.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:32 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ben opzoek naar een film waar deze auto in voorkomt: een BRUINE Porsche 928:
...
juuuuuuuustquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:29 schreef Lister het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje als Risky Business http://www.imdb.com/title/tt0086200 met Tom Cruise en Rebecca de Mornay.
Daar komt in ieder geval een Porsche 928 in voor al weet ik niet of hij bruin is, en die rijdt hij in de prak als zijn vader en moeder een weekendje weg zijn of zo, en om geld voor de reparatie te verdienen maakt hij van zijn huis een tijdelijke hoerenkast voor zijn mede studenten maar dan krijgt hij weer ruzie met een pooier en die steelt al het meubilair wat hij dan weer moet terugkopen.
Mss een vervilming van Remi alleen op de wereld adult version afzo?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:38 schreef Roolio het volgende:
Ik zoek een behoorlijk nieuwe film (volgens mij) over een man die wakker wordt en dan blijkt iedereen op aarde verdwenen te zijn. Eerst denkt hij aan een grap maar dan gaat ie toch andere mensen zoeken. Wie weet het?
ik denk Bonnie and Clydequote:Op woensdag 6 juni 2007 21:17 schreef Silaz het volgende:
In de Clip Glamourus van Fergie is een bepaald stukje met Ludacris en fergie ( zit er ouderwets oud.) van welke film komt dit?
Het is niet die precies, maar het is een film die een stuk nieuwe is. dat stuk speelt zich dan af bij een brug. allemaal mensen op paarden. en zo'n huisje. Gaan ze een karavan met wapens overvallen enzo.quote:
28 Days later....(?)quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:38 schreef Roolio het volgende:
Ik zoek een behoorlijk nieuwe film (volgens mij) over een man die wakker wordt en dan blijkt iedereen op aarde verdwenen te zijn. Eerst denkt hij aan een grap maar dan gaat ie toch andere mensen zoeken. Wie weet het?
Ken de clip niet, maar dit doet me denken aan een scene uit The Untouchablesquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:12 schreef Silaz het volgende:
[..]
Het is niet die precies, maar het is een film die een stuk nieuwe is. dat stuk speelt zich dan af bij een brug. allemaal mensen op paarden. en zo'n huisje. Gaan ze een karavan met wapens overvallen enzo.
Paar suggesties:quote:Op donderdag 7 juni 2007 05:05 schreef IsaacD het volgende:
Goed deze tekenfilm komt (als het goed is) uit de jaren 80. Het is als ik mij het goed herinner in mangastyle en heette in de Nederlandse versie "astronauten" of zoiets dergelijks, maar dat weet ik niet meer 100% zeker. Er kwamen als het goed is robots in voor (zoals elke zichzelf respecterende mangafilm). Ik kan ook op internet de film niet meer vinden; iemand suggesties voor de titel (evt. de originele Engelse)?
dat was hem danku dankuquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Ken de clip niet, maar dit doet me denken aan een scene uit The Untouchables
Dat moet Bucky O'Hare zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef tomttt het volgende:
Ik ben op zoek naar een tekenfilmserie die vroeger (denk ongeveer 10 of 11 jaar geleden) altijd op rtl4 werd uitgezonden.
De serie ging over konijnen (soort mutanten) in de ruimte. De tegenstanders van de konijnen waren geen konijnen, maar andere beesten. De kleuren waren vrij vel (volgens mij was fluoriserend groen een vrij aanwezige kleur) en er werd vrij veel in gevochten. Er waren ook action figures van te koop, maar deze waren volgens mijn ouders te duur. Verder weet ik alleen dat ik het vroeger erg tof vond
![]()
Iemand die weet welke serie ik bedoel?
Ja, dat is hem. Dankjewelquote:
tnx je hebt mijn vriendin erg blij gemaaktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
A Perfect World.
Dat hoor ik wel vakerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:49 schreef voidmage het volgende:
[..]
tnx je hebt mijn vriendin erg blij gemaakt![]()
Nope, volgens mij speelt de film die ik bedoel zich in Duitsland af en zeker niet in Londen. En het is meer een (psychologische) thriller geloof ik..quote:
Eén detail dat ik me nog kan herinneren uit de (p)review is dat hij een alpha spider uit de showroom jat en naar Italië (volgens) mij rijdt om te kijken of daar nog mensen zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:38 schreef Roolio het volgende:
echt he, 2 jaar opzoek naar die film... kwam die gister gewoon op tvquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:29 schreef Lister het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje als Risky Business http://www.imdb.com/title/tt0086200 met Tom Cruise en Rebecca de Mornay.
Daar komt in ieder geval een Porsche 928 in voor al weet ik niet of hij bruin is, en die rijdt hij in de prak als zijn vader en moeder een weekendje weg zijn of zo, en om geld voor de reparatie te verdienen maakt hij van zijn huis een tijdelijke hoerenkast voor zijn mede studenten maar dan krijgt hij weer ruzie met een pooier en die steelt al het meubilair wat hij dan weer moet terugkopen.
Identity.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:14 schreef Urquhart het volgende:
Ik zoek een film die vrij recent (denk een jaartje ofzo) geleden is uitgezonden op tv. Het is een horror-film, en speelt zich af in een motel (waar het de gehele film regent). Stuk of negen personages, die allen worden vermoord. Uiteindelijk blijkt een kind de moordenaar.
Klinkt als het begin van Return of the Living Dead.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:22 schreef locutus51 het volgende:
Ik zoek ook nog een film die ik meer dan 10 jaar geleden heb gezien.
Het betreft een groep mensen die "strijd" tegen een soort van "wezen" met een menselijke vorm. Uiteindelijk hebben ze hem te pakken, in stukken gesneden en ik verschillende vuilniszakken gestopt en die in een crematorium verbrandt. De film eindigt met dat de as van deze verbranding (de as gaat in de film dus met de rook omhoog.)met een regenbui weer naar beneden komt om deze groep mensen die buiten de crematorium staan.
Als ik het zo lees idd dan klopt dat aardig.. had verwacht dat het een onbekende film zou zijn... deze titel ken ik wel.. maar eens kijken en dan zien of het daadwerkelijk zo is, maar dat moet haast wel...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:02 schreef victorinox het volgende:
[..]
Klinkt als het begin van Return of the Living Dead.
Article 99?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef Olmo het volgende:
Ik zoek de titel van een film die gaat over de hiërarchie in een ziekenhuis. Pittige opgave, maar misschien voor de échte kenners?
The Kingdom? Ik ken het verder niet maar weet wel dat het in een ziekenhuis speelt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:16 schreef Olmo het volgende:
Heb niet veel meer informatie dan dat ik al gaf. De film is Engels/Amerikaans. Geen flauw idee wie erin meespelen.
Geloof dat de titel zoiets is als: The ...... Bestaande uit 1 woord zeg maar.
Gaat erover dat de hiërarchie in een ziekenhuis best ziek is enzo. Heb hem zelf nooit gezien overigens, vandaar dat ik op zoek ben.
Brainstormend denk ik aan iets als (in het Engels dan): de vestiging of de stad of de tempel. Naja zoiets. Geloof dat het niet een doorsnee film is, zoals in de post hierboven.
Screamers?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
Nog een film die ik een hele tijd terug gezien heb:
Volgens mij was er aan het begin iets met een man die over een stuk zand liep vlakbij een basis of een grot en uit het zand vlogen een soort messen, en die sneden z'n benen eraf.
1 zo'n ding nemen ze mee naar binnen waarvan ze dachten dat 'ie kapot was maar tijdens het bestuderen van dat ding ging 'ie weer spontaan aan.
Dan zitten in een giga grote basis ofzo, en daar worden ze gevolgd door ook een soort machine die met heel veel is.
Dan gaan ze naar beneden door een soort liftschacht en sluiten ze een hele grote deur zodat die machines er niet door kunnen, dat lukt ze uiteindelijk wel maar ze sluiten nog een paar van die grote deuren.
En buiten zitten een paar gasten op wacht in een giga grote ventilator, dan komt er iemand aanlopen en gaan ze naarbinnen, achter die ventilator zat volgens mij een ingang, die ventilator werd als het goed is stilgehouden via een mes, en als ze weg gingen haalden ze dat mes weg zodat dat ding weer begon te draaien.
Hele tijd terug dat ik deze gezien heb dus het is een beetje wazig.![]()
Klinkt heel erg als het boek "Prooi" van Michael Chrichton. Maar volgens zijn IMDB-site is dat nog niet verfilmd. Weet je zeker dat je niet in de war bent met het boek?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
Nog een film die ik een hele tijd terug gezien heb:
Volgens mij was er aan het begin iets met een man die over een stuk zand liep vlakbij een basis of een grot en uit het zand vlogen een soort messen, en die sneden z'n benen eraf.
1 zo'n ding nemen ze mee naar binnen waarvan ze dachten dat 'ie kapot was maar tijdens het bestuderen van dat ding ging 'ie weer spontaan aan.
Dan zitten in een giga grote basis ofzo, en daar worden ze gevolgd door ook een soort machine die met heel veel is.
Dan gaan ze naar beneden door een soort liftschacht en sluiten ze een hele grote deur zodat die machines er niet door kunnen, dat lukt ze uiteindelijk wel maar ze sluiten nog een paar van die grote deuren.
En buiten zitten een paar gasten op wacht in een giga grote ventilator, dan komt er iemand aanlopen en gaan ze naarbinnen, achter die ventilator zat volgens mij een ingang, die ventilator werd als het goed is stilgehouden via een mes, en als ze weg gingen haalden ze dat mes weg zodat dat ding weer begon te draaien.
Hele tijd terug dat ik deze gezien heb dus het is een beetje wazig.![]()
victorinox had me al een link naar de juiste film gegeven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Klinkt heel erg als het boek "Prooi" van Michael Chrichton. Maar volgens zijn IMDB-site is dat nog niet verfilmd. Weet je zeker dat je niet in de war bent met het boek?
Zat ik dus net mijn post te tikken en linkjes op te zoeken toen Broekpaling reageerdequote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:32 schreef Mark het volgende:
Blijkbaar niet, want victorinox wist welke film het was
http://www.imdb.com/title/tt0448134/quote:Op zondag 17 juni 2007 12:46 schreef meneerdeman het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar een film die recent in de bioscoop draaide. Het ging over het feit dat de zon zou exploderen. Ik heb me rot gezocht met google en imdb, maar kan niks vinden ... Iemand enig idee?
Hmm nee het was een film als ik het me goed herinner; geen serie. Een aantal personen hadden een soort robo suits waar ze in konden. Als ik me niet vergis waren er 3 suits; een blauwe, een groene en een roze. Ik geloof dat de hoofdpersoon ook een tatoo van een zon op z'n borst had die ook weer special powers had...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:10 schreef cwk het volgende:
[..]
Paar suggesties:
Macross Zero
Gundam
Teknoman
Saint Seiya
Volgens mij bedoel je "The Tripods"quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:29 schreef faun het volgende:
Ik zoek een serie uit de jaren 70 of 80 die ik weleens op de duitse zender zag en dat ging over een soort robots die net zo groot waren als die robots in war of the worlds, en dan zag je op het eind van die serie een ventje die probeerde onder de poten van die robot uit te komen zodat hij niet vertrapt werd.
Grease II?quote:Op zondag 24 juni 2007 11:20 schreef Wouser het volgende:
Hoi,
Ik ben opzoek naar een soort film dat, naar mijn herinnering, heel veel leek op de film grease, http://www.imdb.com/title/tt0077631/. Alleen was bij die film de hoofdpersonage een man die een kakker was en dan vervolgens zo'n stoere gast met een motor wordt. En dan krijgt ie zo'n bijnaam enzo...
Iemand een idee?
imdb dotcom . zoek en gij vindt zultquote:Op maandag 25 juni 2007 10:44 schreef ruud_fr het volgende:
ik zoek een film met Angelina Jolie waarin ze in een ontwenningskliniek (dacht ik) zit
volgens mij heeft ze in de film blond haar, meer weet ik er niet van
Girl, interruptedquote:Op maandag 25 juni 2007 10:44 schreef ruud_fr het volgende:
ik zoek een film met Angelina Jolie waarin ze in een ontwenningskliniek (dacht ik) zit
Zat ze niet in een ander soort kliniek?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:44 schreef ruud_fr het volgende:
dat is 'm, thanksquote:Op maandag 25 juni 2007 10:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Zat ze niet in een ander soort kliniek?
Girl, Interrupted
Kan die vriendin ook nog wat over de serie vertellen?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Een vriendin van me zoekt de naam van een serie uit de jaren '80 (denkt ze) die altijd eindigde met de opmerking:
Zal [dit of dat] gebeuren, zal [zus en zo] plaatsvinden? (Vrije interpretatie)
We zullen zien, we zullen zien. (Waarbij de tweede 'we zullen zien' langzamer en met een lagere intonatie wordt uitgesproken.)
Soapquote:Op maandag 25 juni 2007 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Een vriendin van me zoekt de naam van een serie uit de jaren '80 (denkt ze) die altijd eindigde met de opmerking:
We zullen zien, we zullen zien. (Waarbij de tweede 'we zullen zien' langzamer en met een lagere intonatie wordt uitgesproken.)
Het enige dat ze in haar hoofd heeft (qua serie dan) is die afsluiting. En ze is nu al drie weken op zoek waar dat vandaan komt.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:48 schreef Lefkos het volgende:
Kan die vriendin ook nog wat over de serie vertellen?
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het enige dat ze in haar hoofd heeft (qua serie dan) is die afsluiting. En ze is nu al drie weken op zoek waar dat vandaan komt.
Ze heeftobsessies
.
Ik dacht even dat je het als vraag bedoelde. Zo van: is het een soap? Dacht even niet aan de oude serie. Maar werd die in het Nederlands gesproken dan?quote:
Nee, maar zij herinnert zich de ondertiteling en dat is in de loop der jaren vervormd tot een daadwerkelijke voice overquote:Op maandag 25 juni 2007 15:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het als vraag bedoelde. Zo van: is het een soap? Dacht even niet aan de oude serie. Maar werd die in het Nederlands gesproken dan?
zeg maar dat ik het gezegd heb dan, want volgens mij heb ik gelijkquote:Op maandag 25 juni 2007 15:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Als ik dat tegen haar zou zeggen zou dat overkomen als: 'Je bent gek.'
Ik kijk wel uit.
niemand?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef MASD het volgende:
ik zoek de naam van een oosteuropese film over WOII. In deze film volg je het leven van een tienerjongen in verscheidene concentratiekampen. De titel zelf is volgens mij ook oosteuropees...
alvast bedankt,
MASD
Idi I Smotri?quote:
Surviving the Game, met ijsthee en Rutger Hauer.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:47 schreef Haiduc het volgende:
Ik zoek de titel van een film waarin een zwart zwerver (veel) geld krijgt van een man om met hem mee te gaan naar een of andere jachthut. Daar komt hij er achter dat hij wordt betaald om de prooi te zijn van de jagers. Heb deze film een jaar of 10 geleden een keer gezien, maar later nooit weer gezien....
Misschien dat iemand van jullie weet welke ik bedoel![]()
Danku, dat is mquote:Op maandag 25 juni 2007 18:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Surviving the Game, met ijsthee en Rutger Hauer.
Ghostquote:Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef Ynske het volgende:
Ik zoek de naam van een film die ik ooit gezien heb rond '88-'91.
Tis een film die kinderen ook wel kunnen zien
Een man word aangereden, komt in t mortuarium terecht (bruine kasten met lades in een scene waar de lijken in liggen)
Hij kan nog niet naar de hemel maar moet nog wat regelen, met een vrouwtje. Hij gaat de straat weer op maar loopt door iedereen heen doordat hij een geest is.
Zou m grag nog eens zien, maar zou niet weten hoe hij heet.
My Secret Identity met Jerry O'Connel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:48 schreef diedlaughing het volgende:
Ik zoek de titel van een amerikaanse jaren 80 jeugdserie over een jonge die speciale krachten had (die hij uiteraard verborgen moest houden)
Volgens mij kwam er ook vaak een hond in voor.
schieten me 2 dingen te binnen:quote:Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef Ynske het volgende:
Ik zoek de naam van een film die ik ooit gezien heb rond '88-'91.
Tis een film die kinderen ook wel kunnen zien
Een man word aangereden, komt in t mortuarium terecht (bruine kasten met lades in een scene waar de lijken in liggen)
Hij kan nog niet naar de hemel maar moet nog wat regelen, met een vrouwtje. Hij gaat de straat weer op maar loopt door iedereen heen doordat hij een geest is.
Zou m grag nog eens zien, maar zou niet weten hoe hij heet.
heb hem in totaal 1 keer gezien, maar schoot me gewoon te binnenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef Patch het volgende:
Ghost Dad heb ik vaak gekeken, volgens mij is er geen mortuarium-scene daaro...
dick tracy?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef natedanielz het volgende:
kan iemand me vertellen uit welke film dit plaatje komt? ik heb het geweten, maar ben het kwijt
http://xs.to/xs.php?h=xs216&d=07262&f=gangster.JPG
dick tracy lijkt er inderdaad veel op en er komt ook een blonde in voor, maar het is hem niet. the untouchables ook niet. toch bedanktquote:
Matthew Star?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:48 schreef diedlaughing het volgende:
Ik zoek de titel van een amerikaanse jaren 80 jeugdserie over een jonge die speciale krachten had (die hij uiteraard verborgen moest houden)
Volgens mij kwam er ook vaak een hond in voor.
een 'Philipe Marlowe' film?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef natedanielz het volgende:
kan iemand me vertellen uit welke film dit plaatje komt? ik heb het geweten, maar ben het kwijt
http://xs.to/xs.php?h=xs216&d=07262&f=gangster.JPG
Over undercoverjournalistiek, schijnbaar. Hij maakte programma's voor de regionale televisie en schreef voor kranten... maar nu kom ik in een heel erg vaag schemergebied terecht waarvan ik niet helemaal zeker meer weet of het wel klopt wat ik nu beweer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:54 schreef milagro het volgende:
waar ging dat gesprek dan over, Croupouque?
Haha! Ik ken Alberto Stegeman, en het was ook de eerste naam die ik zei toen mijn gesprekspartner dit onderwerp ter sprake bracht. Volgens hem was het echter iemand anders, maar dat lijkt me wel heel erg sterk nu ik dit zie. Dank je wel voor de moeite, als dank plaats ik een voor mijn doen zeldzame smiley: "quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:13 schreef milagro het volgende:
Alberto Stegeman - journalist
dinsdag 10 april 2007
Beluister / download de uitzending:
Hij heeft een eigen televisieproductiebedrijf waarmee hij programma’s produceerde als Trauma NL (Net 5) en Regio politie (SBS 6). Dit laatste programma kreeg in 2004 de Transactprijs voor beste documentaire over seksueel geweld. Alberto Stegeman heeft als journalist een speciale interesse voor verborgen verhalen en gaat regelmatig undercover om de harde feiten boven water te krijgen. Hij schreef er een boek over: Undercover in Nederland.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
La vita č bella?
La Vita e Bellaquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:00 schreef Kinga het volgende:
Ik zoek een film waar ik een stukje van gezien heb bij een psychologisch experimentje tijdje terug op de uni. De scene ging over een stel joden in een concentratiekamp, ik weet alleen even niet meer welke taal ze spraken, frans, hongaars? Het was in ieder geval ondertiteld. Ze droegen allemaal die traditionele kleren die ze toen aan moesten, behalve 1 man en 1 klein jongetje. Die vent probeerde dat jongetje gerust te stellen en de nazi's volkomen belachelijk te maken waar ze bij stonden. Hij moest vertalen, maar kon uberhaupt geen duits en maakte er een compleet lul verhaal van tegenover de rest.. Ik denk dat het daarom sowieso een comedy is. Ow wacht, het schiet me te binnen dat ze italiaans spraken. Iemand enig idee? Ik weet sowieso niet waarop ik moet zoeken in IMDB.
Niemand dus die een o ja moment heeft bij bovenstaande beschrijving?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
het is dus een Nederlandse serie?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niemand dus die een o ja moment heeft bij bovenstaande beschrijving?
En nee, het is niet soap milagro.
Nederlandse serie met een van het meesterlijke 'Soap' gejatte eind voice over , denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:25 schreef Patch het volgende:
[..]
het is dus een Nederlandse serie?
Of zijn het de Nederlandse ondertitels?
weet ze ook waar de serie over gaat?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee, het enige dat ze weet is dat ze als kind er naar keek en dat de Nederlandstalige afsluiting zo eindigde. Ze zou dus niet eens kunnen zeggen of het nagesynchroniseerd is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:37 schreef C21H23NO5 het volgende:
weet ze ook waar de serie over gaat?
C.O.P.S!quote:Op zondag 1 juli 2007 19:23 schreef De_Ananas het volgende:
Vroeger had je op tv zo'n tekenfilm over speciale politieagenten. En op het einde riep zo'n neger iets van ''and once again the city is safe''
Wie o wie weet hoe het heet?
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
C.O.P.S!
...and they call me...Bulletproof!
Grappig dat je zelf al The Matrix noemt, want het is The Animatrix.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:07 schreef NX het volgende:
Hallo mensen...
ik ben op zoek naar een ANIME film. Ik weet helaas de titel niet meer, maar weet wel hoet het ging... ik wil em graag opnieuw zien! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Verhaal: ok, het gaat dus over een meisje, alleenwonend en ze heeft een kat. De film begint ook met haar, (als ik het goed herinner) dat ze wakker wordt of dat ze net thuis komt (een van de twee), ze praat even met haarzelf en dan merkt ze dat haar kat er niet, dus ze doet de raam open, en roept de naam van haar kat.
Uiteindelijk gaat ze dus op zoek naar haar kat, ze vindt haar kat maar die loopt dus weg, ze achtervolg haar kat en komt in een zeg maar oud huis, of eigenlijk erbuiten. Daar merkt ze dat haar kat ineens verdwijnt maar dan weer tevoorschijn komt (of er gebeurt iets anders, aparts wat dus niet mogelijk zou moeten zijn). Ze komt in het begin van de film ook 3 kinderen tegen, die aan het spelen zijn. Deze kinderen kunnen in de lucht springen en blijven hangen, net als een ballon.
Het is meer een sciencefiction achtig film. Zij is de hoofdrolspeelster en de film gaat over dat haar wereld niet echt is (iets als in de matrix) en dat er rare dingen verschijnen, waarbij bijvoorbeeld in de film: zij in de lucht kan staan, en spelen, de natuurlijke wetten gelden dan ineens niet meer. Er is in de film een organisatie die zulke dingen in de gaten houd en zogenaamde "agenten" naar de plek stuurt om deze verschijnselen te verwijderen of iets in die richting.
Sommigen dingen, wat ik herinner kan niet helemaal kloppen, maar het is wel in de richting van hoe de film echt gaat!
Als je kijkt naar de onderstaande plaatjes, is het net zo getekend en heeft hetzelfde stijl (plaatjes komen uit een ander film):
[afbeelding]
-
[afbeelding]
Ik heb ook effe op IMDB gekeken, maar helaas het niet kunnen vinden! Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel
Toch wel? Want ik zat er aan te denken, al een aantal dagen, om Animatrix te gaan kijken, heb hier de 10box dvd release liggen... En had toch het gevoel dat het met elkaar te maken had...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:02 schreef Digipack het volgende:
[..]
Grappig dat je zelf al The Matrix noemt, want het is The Animatrix.
Ocean's 11 dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:02 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Een groep mannen komt bij elkaar om in Las Vegas een kluis te kraken. Mijn vader zoekt de titel van deze film. (ps. geen oceans 13)
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:19 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Ja, dat is hem. Bedankt. Grappig dat je soms zo dichtbij aan het denken bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |