Mysterious Skinquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:11 schreef BlackRhino het volgende:
Weet iemand uit welke film deze screenshot is?
http://img510.imageshack.(...)achtenbergms0jn9.jpg
BVD!
klinkt een heel klein beetje als Dog Soldiers toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:01 schreef PeZu het volgende:
tnks vd tip qubebe
ik zocht ook nog een horror
speelt zich af ten tijde van de 2e wereld oorlog
er is een eenheid van britse soldaten welke afgesloten is van de buitenwereld in een of andere bunker of loopgraven complex, maar er gebeuren daar rare bizaren dingen en mensen worden gruwelijk vermoord en verdwijnen
maar dit komt niet door de duitsers maar 1 of andere duistere kracht, en iedereen wordt langzaam gek
Dat is volgens mij The Bunkerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:01 schreef PeZu het volgende:
tnks vd tip qubebe
er is een eenheid van britse soldaten welke afgesloten is van de buitenwereld in een of andere bunker of loopgraven complex, maar er gebeuren daar rare bizaren dingen en mensen worden gruwelijk vermoord en verdwijnen
maar dit komt niet door de duitsers maar 1 of andere duistere kracht, en iedereen wordt langzaam gek
Nouja je hebt ook zo'n film ongeveer in deze tijd dan, en die heet Mindhunters maar die zal het dan wel niet zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:01 schreef PeZu het volgende:
tnks vd tip qubebe
Eh, Mindhunters is toch die groep mensen, een van ColdCase, die FBI willen worden en naar een eiland gestuurd wordenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:39 schreef Chen het volgende:
[..]
Nouja je hebt ook zo'n film ongeveer in deze tijd dan, en die heet Mindhunters maar die zal het dan wel niet zijn
lijkt er idd wel erg veel opquote:
Is het niet met Richard E. Grant?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:46 schreef Sjoerdjuhh het volgende:
Ik heb vroeger is een film of mini serie ofzo gezien toen ik klein was met Hugh Grant in de hoofdrol.
En die film ging over de 'mollen' in londen ofzo die zwervers die daar in de underground leefde in afgesloten stelsels van het metro netwerk. Althans dat kan ik me herinneren.
Wie weet welke film dat is![]()
Klinkt als een onderdeel van de medische thriller Extreme Measures.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:46 schreef Sjoerdjuhh het volgende:
Ik heb vroeger is een film of mini serie ofzo gezien toen ik klein was met Hugh Grant in de hoofdrol.
En die film ging over de 'mollen' in londen ofzo die zwervers die daar in de underground leefde in afgesloten stelsels van het metro netwerk. Althans dat kan ik me herinneren.
Wie weet welke film dat is![]()
Klinkt als iets uit Return to Ozquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:17 schreef eressa het volgende:
Ik zoek de naam van een film, serie of tekenfilm. Ik loop al dagen te proberen me de details van een scène voor de geest te halen maar het wil niet lukkenDenk zelf dat het een tekenfilm betreft.
In de scène is/zijn de hoofdperso(o)n(en) in een soort hal met allerlei beelden van anderen die daar eerder zijn geweest. Je mag de beelden niet aanraken want dan verander je ook in een beeld, dit door een of andere vloek of heks of iets dergelijks. De beelden lijken van glas oid.
Lekker vaag, ik weet het.![]()
Chronicles of Narnia?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:17 schreef eressa het volgende:
Ik zoek de naam van een film, serie of tekenfilm. Ik loop al dagen te proberen me de details van een scène voor de geest te halen maar het wil niet lukkenDenk zelf dat het een tekenfilm betreft.
In de scène is/zijn de hoofdperso(o)n(en) in een soort hal met allerlei beelden van anderen die daar eerder zijn geweest. Je mag de beelden niet aanraken want dan verander je ook in een beeld, dit door een of andere vloek of heks of iets dergelijks. De beelden lijken van glas oid.
en wat is de connectie / logica tussen die films?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:20 schreef Birra het volgende:
Ik weet niet of ik het hier mag posten, maar ik wil graag weten of er nog meer films zijn zoals O, brother where art thou, of Without a paddle?
Ze hebben alle twee een doel, en er gebeurd vanalles voordat ze dat bereiken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:39 schreef Patch het volgende:
[..]
en wat is de connectie / logica tussen die films?
das wel heel vaag...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:42 schreef Birra het volgende:
[..]
Ze hebben alle twee een doel, en er gebeurd vanalles voordat ze dat bereiken.
Het zijn stoner films, maar dan zonder wiet.quote:
Als het goed is zoek je Deathwatchquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:01 schreef PeZu het volgende:
tnks vd tip qubebe
Zit er niet zo'n soort scene in "The Chronicles of Narnia"?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:17 schreef eressa het volgende:
lol m@x, beetje laat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:37 schreef Nikske het volgende:
[..]
Chronicles of Narnia?
http://www.imdb.com/title/tt0363771/
ja die lijkt er meer op dan theb bunkerquote:
Red Water?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Badabingea het volgende:
Ik zoek een film over een haai in zoet water. Die komt vanuit de zee in zoetwater terecht. En hij komt veel te dicht bij de kust. Dan is er een man die er achterkomt en iedereen wil waarschuwen, maar niemand gelooft hem en lachen hem alleen maar uit. De slachting van de haai gaat verder en blijkt dat die man toch gelijk had.
Volgens mij zat er iets van "river" in de titel, maar dat weet ik niet meer zeker.
Iemand?
http://www.elasmodiver.com/Sharks%20on%20film.htmquote:Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Badabingea het volgende:
Ik zoek een film over een haai in zoet water. Die komt vanuit de zee in zoetwater terecht. En hij komt veel te dicht bij de kust. Dan is er een man die er achterkomt en iedereen wil waarschuwen, maar niemand gelooft hem en lachen hem alleen maar uit. De slachting van de haai gaat verder en blijkt dat die man toch gelijk had.
Volgens mij zat er iets van "river" in de titel, maar dat weet ik niet meer zeker.
Iemand?
Welke denk jij dat het is?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:10 schreef milagro het volgende:
[..]
http://www.elasmodiver.com/Sharks%20on%20film.htm
geen ideequote:
quote:
Het probleem dat de vraag niet van mij komt, maar van me vriendinnetjequote:Op maandag 28 mei 2007 16:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Twelve Days of Terror (2004) A loose reconstruction of the events surrounding the shark attacks that shook the small community of Matawan during the summer of 1916. After two fatal attacks at popular bathing beaches a shark was seen swimming up Matawan Creek. Unfortunately local authorities dismissed the sighting believing that no shark would penetrate into fresh water. After three more attacks took place in the river, Matawan became the centre of a frenzied shark hunt that attracted opportunists from far a field. Eventually a Great White Shark was captured in the bay and an autopsy revealed undigested human remains in its stomach. It was never proven whether this was the shark that was responsible for the attacks in the river and some scientists believe that it was more likely the work of a Bull Shark implying that more than one animal was involved. The attacks may have taken place as a result of unusually warm water conditions along the New Jersey coastline, that encouraged warm water predators to travel outside their normal range.
The lack of gratuitous gore in 12 days of Terror greatly adds to the realism of the movie and the sets and period costumes are well done. There is very little shark footage (just one sequence of a real white shark) but this fits with the docu-drama style of the film.
The Matawan shark attacks are thought to be the inspiration for Peter Benchley's best seller Jaws.
Na het te hebben gelezen, denk ik dat het deze is.
Maar het is hem welquote:Op maandag 28 mei 2007 16:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Twelve Days of Terror (2004) A loose reconstruction of the events surrounding the shark attacks that shook the small community of Matawan during the summer of 1916. After two fatal attacks at popular bathing beaches a shark was seen swimming up Matawan Creek. Unfortunately local authorities dismissed the sighting believing that no shark would penetrate into fresh water. After three more attacks took place in the river, Matawan became the centre of a frenzied shark hunt that attracted opportunists from far a field. Eventually a Great White Shark was captured in the bay and an autopsy revealed undigested human remains in its stomach. It was never proven whether this was the shark that was responsible for the attacks in the river and some scientists believe that it was more likely the work of a Bull Shark implying that more than one animal was involved. The attacks may have taken place as a result of unusually warm water conditions along the New Jersey coastline, that encouraged warm water predators to travel outside their normal range.
The lack of gratuitous gore in 12 days of Terror greatly adds to the realism of the movie and the sets and period costumes are well done. There is very little shark footage (just one sequence of a real white shark) but this fits with the docu-drama style of the film.
The Matawan shark attacks are thought to be the inspiration for Peter Benchley's best seller Jaws.
Na het te hebben gelezen, denk ik dat het deze is.
Ik weet welke je zoekt...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:47 schreef MasterWouter het volgende:
Ik ben op zoek naar een (fantasie) animatie film.
ik denk dat de film al ongeveer 20 jaar oud is.
de film speelt zich denk ik af in afrika, daar is een jongetje die een soort krijger is en het met een speer het opneemt tegen een reuze kikker, en in de film vecht ook een neushoorn met een nijlpaard.
er komt ook in de film een reuzenslang voor waar dit jongetje op reist.
ik had deze film op VHS en was genaamd, Jungle Boy. maar kan er niets over vinden, dus denk dat het toendertijd zelf verzonnen was.
iemand?
Wow greatquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:04 schreef milagro het volgende:
The Night of the Dolphin.
http://www.milkandcookies.com/links/61945/
je bent geweldigquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:24 schreef chatter het volgende:
Dat is de serie van Louis Theroux, die jij bedoelt.
Het was de aflevering : America's most hated family", van afgelopen Zondag op Ned 3.
Ik wist dat ik iets was vergeten te kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:16 schreef Blijepeen het volgende:
ik zag een paar dagen geleden een reportage van een Engels man, die bij een gezin verbleef. Die geloofde dat hun eigen geloof de ware was. En dat hun naar de hemel zullen gaan en de rest niet.
Je zag ook jonge kinderen lopen met protestborden over homo's en dat God de oorlog is begonnen met Irak om Amerika te straffen.
Iemand een link naar die uitzending of de naam ervan?
Als het goed is draait dezelfde serie van Louis Theroux ook op Canvas en die is elke zondagavond te zien, geloof dat die serie op ned 3 al weer gestopt is, dus check Canvas de komende weken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets was vergeten te kijkenStaan die uitzendingen ook ergens online? (uitzending gemist o.i.d.)
nee, helaas...is hem niet. Ze gingen op schoolreisje...weet ik nog. En de mannen droegen dierenmaskers.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:27 schreef milagro het volgende:
Dead Silence , de tv versie uit 1997?
door het water heen ja !quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:22 schreef duckling het volgende:
Ik weet nog de scene dat de schoolklas in een grot zit opgesloten door die mannen en dat ze dan door de grot gaan en er aan de achterkant weer uitkomen...
Raising Arizona goeie film trouwensquote:Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef voidmage het volgende:
hoe heet die ene film met nicholas cage waarin hij op de vlucht is voor de politie en met zo een l;ein jochie een avontuur beleeft tijdens de reis?? dank u
Dat is Deadly Friend van Wes Craven.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:00 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb ooit een hele tijd terug een film gezien die toen best eng voor me was.
Het was iets met een robot en die werd gewelddadig, er was ook een oud vrouwtje en die schoot iedereen af die op haar terrein kwam en toen schoot ze of die jongen of die robot overhoop.
De chip van die robot werd in het hoofd van een hongen of meisje gedaan en die nam daardoor de gewelddadigheid van die robot over en vermoorde een man in een kelder en gooide hem daar in een soort oven. Daarna haalde hij hem eruit en legde het lichaam onder de trap. Dan ligt er iemand te slapen en dan gooit ze de denkens omhoog en bij d'r voeten ziet ze dan het verkoolde hoofd.
Het is een hele tijd terug dat ik die film gezien heb dus het is een beetje wazig.![]()
Stand by mequote:Op zondag 29 april 2007 03:39 schreef VampiricDemon het volgende:
Ik ben op zoek naar een film met een stel kinderen die op zoek gaan naar een ander kind. In de tussentijd vertellen ze sterke verhalen over kotsende mensen in de bioscoop etc. en onderweg belanden ze in een poel vol met bloedzuigers. Aan het eind vinden ze het kind waar ze naar zochten: dood; aangereden door een trein. Een echte feel-good movie..
Wie weet de titel?
Bedankt.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:36 schreef Digipack het volgende:
[..]
Dat is Deadly Friend van Wes Craven.
Zit een hele leuke onthoofding d.m.v. basketbal in.
quote:
Damn, dat was ook mijn antwoord. Het is net alsof we 1 gedachte hebben gedeeld.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:27 schreef chatter het volgende:
[..]
Yeap, dat was Stand by me.
http://us.imdb.com/title/tt0092005/
The Hitchhiker's Guide to the Galaxyquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:05 schreef Dikdoan het volgende:
Ik ben op zoek naar een science fiction film waar een man (loopt in badjas) zijn huis moet verlaten. Er staan bulldozers te wachten om zijn huis plat te gooien. HEt begint in een kroeg.
Verder weet ik een deel niet meer.
Het eindigd in ieder geval dat hij door de beheerder van het heelal langs de verschillende werelden geleid wordt en aan het eind wordt ie weer bij zijn eigen huis neergezet wat dan weer opgebouwd is.
Succes?
Dat klinkt wel een beetje als Risky Business http://www.imdb.com/title/tt0086200 met Tom Cruise en Rebecca de Mornay.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:32 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ben opzoek naar een film waar deze auto in voorkomt: een BRUINE Porsche 928:
...
juuuuuuuustquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:29 schreef Lister het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje als Risky Business http://www.imdb.com/title/tt0086200 met Tom Cruise en Rebecca de Mornay.
Daar komt in ieder geval een Porsche 928 in voor al weet ik niet of hij bruin is, en die rijdt hij in de prak als zijn vader en moeder een weekendje weg zijn of zo, en om geld voor de reparatie te verdienen maakt hij van zijn huis een tijdelijke hoerenkast voor zijn mede studenten maar dan krijgt hij weer ruzie met een pooier en die steelt al het meubilair wat hij dan weer moet terugkopen.
Mss een vervilming van Remi alleen op de wereld adult version afzo?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:38 schreef Roolio het volgende:
Ik zoek een behoorlijk nieuwe film (volgens mij) over een man die wakker wordt en dan blijkt iedereen op aarde verdwenen te zijn. Eerst denkt hij aan een grap maar dan gaat ie toch andere mensen zoeken. Wie weet het?
ik denk Bonnie and Clydequote:Op woensdag 6 juni 2007 21:17 schreef Silaz het volgende:
In de Clip Glamourus van Fergie is een bepaald stukje met Ludacris en fergie ( zit er ouderwets oud.) van welke film komt dit?
Het is niet die precies, maar het is een film die een stuk nieuwe is. dat stuk speelt zich dan af bij een brug. allemaal mensen op paarden. en zo'n huisje. Gaan ze een karavan met wapens overvallen enzo.quote:
28 Days later....(?)quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:38 schreef Roolio het volgende:
Ik zoek een behoorlijk nieuwe film (volgens mij) over een man die wakker wordt en dan blijkt iedereen op aarde verdwenen te zijn. Eerst denkt hij aan een grap maar dan gaat ie toch andere mensen zoeken. Wie weet het?
Ken de clip niet, maar dit doet me denken aan een scene uit The Untouchablesquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:12 schreef Silaz het volgende:
[..]
Het is niet die precies, maar het is een film die een stuk nieuwe is. dat stuk speelt zich dan af bij een brug. allemaal mensen op paarden. en zo'n huisje. Gaan ze een karavan met wapens overvallen enzo.
Paar suggesties:quote:Op donderdag 7 juni 2007 05:05 schreef IsaacD het volgende:
Goed deze tekenfilm komt (als het goed is) uit de jaren 80. Het is als ik mij het goed herinner in mangastyle en heette in de Nederlandse versie "astronauten" of zoiets dergelijks, maar dat weet ik niet meer 100% zeker. Er kwamen als het goed is robots in voor (zoals elke zichzelf respecterende mangafilm). Ik kan ook op internet de film niet meer vinden; iemand suggesties voor de titel (evt. de originele Engelse)?
dat was hem danku dankuquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Ken de clip niet, maar dit doet me denken aan een scene uit The Untouchables
Dat moet Bucky O'Hare zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef tomttt het volgende:
Ik ben op zoek naar een tekenfilmserie die vroeger (denk ongeveer 10 of 11 jaar geleden) altijd op rtl4 werd uitgezonden.
De serie ging over konijnen (soort mutanten) in de ruimte. De tegenstanders van de konijnen waren geen konijnen, maar andere beesten. De kleuren waren vrij vel (volgens mij was fluoriserend groen een vrij aanwezige kleur) en er werd vrij veel in gevochten. Er waren ook action figures van te koop, maar deze waren volgens mijn ouders te duur. Verder weet ik alleen dat ik het vroeger erg tof vond
![]()
Iemand die weet welke serie ik bedoel?
Ja, dat is hem. Dankjewelquote:
tnx je hebt mijn vriendin erg blij gemaaktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
A Perfect World.
Dat hoor ik wel vakerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:49 schreef voidmage het volgende:
[..]
tnx je hebt mijn vriendin erg blij gemaakt![]()
Nope, volgens mij speelt de film die ik bedoel zich in Duitsland af en zeker niet in Londen. En het is meer een (psychologische) thriller geloof ik..quote:
Eén detail dat ik me nog kan herinneren uit de (p)review is dat hij een alpha spider uit de showroom jat en naar Italië (volgens) mij rijdt om te kijken of daar nog mensen zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:38 schreef Roolio het volgende:
echt he, 2 jaar opzoek naar die film... kwam die gister gewoon op tvquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:29 schreef Lister het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje als Risky Business http://www.imdb.com/title/tt0086200 met Tom Cruise en Rebecca de Mornay.
Daar komt in ieder geval een Porsche 928 in voor al weet ik niet of hij bruin is, en die rijdt hij in de prak als zijn vader en moeder een weekendje weg zijn of zo, en om geld voor de reparatie te verdienen maakt hij van zijn huis een tijdelijke hoerenkast voor zijn mede studenten maar dan krijgt hij weer ruzie met een pooier en die steelt al het meubilair wat hij dan weer moet terugkopen.
Identity.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:14 schreef Urquhart het volgende:
Ik zoek een film die vrij recent (denk een jaartje ofzo) geleden is uitgezonden op tv. Het is een horror-film, en speelt zich af in een motel (waar het de gehele film regent). Stuk of negen personages, die allen worden vermoord. Uiteindelijk blijkt een kind de moordenaar.
Klinkt als het begin van Return of the Living Dead.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:22 schreef locutus51 het volgende:
Ik zoek ook nog een film die ik meer dan 10 jaar geleden heb gezien.
Het betreft een groep mensen die "strijd" tegen een soort van "wezen" met een menselijke vorm. Uiteindelijk hebben ze hem te pakken, in stukken gesneden en ik verschillende vuilniszakken gestopt en die in een crematorium verbrandt. De film eindigt met dat de as van deze verbranding (de as gaat in de film dus met de rook omhoog.)met een regenbui weer naar beneden komt om deze groep mensen die buiten de crematorium staan.
Als ik het zo lees idd dan klopt dat aardig.. had verwacht dat het een onbekende film zou zijn... deze titel ken ik wel.. maar eens kijken en dan zien of het daadwerkelijk zo is, maar dat moet haast wel...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:02 schreef victorinox het volgende:
[..]
Klinkt als het begin van Return of the Living Dead.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |