Mysterious Skinquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:11 schreef BlackRhino het volgende:
Weet iemand uit welke film deze screenshot is?
http://img510.imageshack.(...)achtenbergms0jn9.jpg
BVD!
klinkt een heel klein beetje als Dog Soldiers toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:01 schreef PeZu het volgende:
tnks vd tip qubebe
ik zocht ook nog een horror
speelt zich af ten tijde van de 2e wereld oorlog
er is een eenheid van britse soldaten welke afgesloten is van de buitenwereld in een of andere bunker of loopgraven complex, maar er gebeuren daar rare bizaren dingen en mensen worden gruwelijk vermoord en verdwijnen
maar dit komt niet door de duitsers maar 1 of andere duistere kracht, en iedereen wordt langzaam gek
Dat is volgens mij The Bunkerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:01 schreef PeZu het volgende:
tnks vd tip qubebe
er is een eenheid van britse soldaten welke afgesloten is van de buitenwereld in een of andere bunker of loopgraven complex, maar er gebeuren daar rare bizaren dingen en mensen worden gruwelijk vermoord en verdwijnen
maar dit komt niet door de duitsers maar 1 of andere duistere kracht, en iedereen wordt langzaam gek
Nouja je hebt ook zo'n film ongeveer in deze tijd dan, en die heet Mindhunters maar die zal het dan wel niet zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:01 schreef PeZu het volgende:
tnks vd tip qubebe
Eh, Mindhunters is toch die groep mensen, een van ColdCase, die FBI willen worden en naar een eiland gestuurd wordenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:39 schreef Chen het volgende:
[..]
Nouja je hebt ook zo'n film ongeveer in deze tijd dan, en die heet Mindhunters maar die zal het dan wel niet zijn
lijkt er idd wel erg veel opquote:
Is het niet met Richard E. Grant?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:46 schreef Sjoerdjuhh het volgende:
Ik heb vroeger is een film of mini serie ofzo gezien toen ik klein was met Hugh Grant in de hoofdrol.
En die film ging over de 'mollen' in londen ofzo die zwervers die daar in de underground leefde in afgesloten stelsels van het metro netwerk. Althans dat kan ik me herinneren.
Wie weet welke film dat is![]()
Klinkt als een onderdeel van de medische thriller Extreme Measures.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:46 schreef Sjoerdjuhh het volgende:
Ik heb vroeger is een film of mini serie ofzo gezien toen ik klein was met Hugh Grant in de hoofdrol.
En die film ging over de 'mollen' in londen ofzo die zwervers die daar in de underground leefde in afgesloten stelsels van het metro netwerk. Althans dat kan ik me herinneren.
Wie weet welke film dat is![]()
Klinkt als iets uit Return to Ozquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:17 schreef eressa het volgende:
Ik zoek de naam van een film, serie of tekenfilm. Ik loop al dagen te proberen me de details van een scène voor de geest te halen maar het wil niet lukkenDenk zelf dat het een tekenfilm betreft.
In de scène is/zijn de hoofdperso(o)n(en) in een soort hal met allerlei beelden van anderen die daar eerder zijn geweest. Je mag de beelden niet aanraken want dan verander je ook in een beeld, dit door een of andere vloek of heks of iets dergelijks. De beelden lijken van glas oid.
Lekker vaag, ik weet het.![]()
Chronicles of Narnia?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:17 schreef eressa het volgende:
Ik zoek de naam van een film, serie of tekenfilm. Ik loop al dagen te proberen me de details van een scène voor de geest te halen maar het wil niet lukkenDenk zelf dat het een tekenfilm betreft.
In de scène is/zijn de hoofdperso(o)n(en) in een soort hal met allerlei beelden van anderen die daar eerder zijn geweest. Je mag de beelden niet aanraken want dan verander je ook in een beeld, dit door een of andere vloek of heks of iets dergelijks. De beelden lijken van glas oid.
Lekker vaag, ik weet het.![]()
en wat is de connectie / logica tussen die films?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:20 schreef Birra het volgende:
Ik weet niet of ik het hier mag posten, maar ik wil graag weten of er nog meer films zijn zoals O, brother where art thou, of Without a paddle?
Ze hebben alle twee een doel, en er gebeurd vanalles voordat ze dat bereiken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:39 schreef Patch het volgende:
[..]
en wat is de connectie / logica tussen die films?
das wel heel vaag...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:42 schreef Birra het volgende:
[..]
Ze hebben alle twee een doel, en er gebeurd vanalles voordat ze dat bereiken.
Het zijn stoner films, maar dan zonder wiet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |