abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 mei 2007 @ 23:57:01 #126
145106 Lefkos
No kitty!
pi_49746167
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:01 schreef PeZu het volgende:
tnks vd tip qubebe

ik zocht ook nog een horror

speelt zich af ten tijde van de 2e wereld oorlog

er is een eenheid van britse soldaten welke afgesloten is van de buitenwereld in een of andere bunker of loopgraven complex, maar er gebeuren daar rare bizaren dingen en mensen worden gruwelijk vermoord en verdwijnen

maar dit komt niet door de duitsers maar 1 of andere duistere kracht, en iedereen wordt langzaam gek
Als het goed is zoek je Deathwatch

[ Bericht 4% gewijzigd door Lefkos op 25-05-2007 00:02:02 ]
I love Fok!...............................for me to poop on!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 21:20:39 #127
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_49776182
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:17 schreef eressa het volgende:
Ik zoek de naam van een film, serie of tekenfilm. Ik loop al dagen te proberen me de details van een scène voor de geest te halen maar het wil niet lukken Denk zelf dat het een tekenfilm betreft.

In de scène is/zijn de hoofdperso(o)n(en) in een soort hal met allerlei beelden van anderen die daar eerder zijn geweest. Je mag de beelden niet aanraken want dan verander je ook in een beeld, dit door een of andere vloek of heks of iets dergelijks. De beelden lijken van glas oid.

Lekker vaag, ik weet het.
Zit er niet zo'n soort scene in "The Chronicles of Narnia"?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_49780538
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:37 schreef Nikske het volgende:

[..]

Chronicles of Narnia?
http://www.imdb.com/title/tt0363771/
lol m@x, beetje laat?
Make something foolproof and someone will invent a bigger fool
  vrijdag 25 mei 2007 @ 23:34:41 #129
3142 m@x
pi_49780693
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 23:29 schreef Nikske het volgende:

[..]

lol m@x, beetje laat?
pi_49846540
Ik zoek een film over een haai in zoet water. Die komt vanuit de zee in zoetwater terecht. En hij komt veel te dicht bij de kust. Dan is er een man die er achterkomt en iedereen wil waarschuwen, maar niemand gelooft hem en lachen hem alleen maar uit. De slachting van de haai gaat verder en blijkt dat die man toch gelijk had.

Volgens mij zat er iets van "river" in de titel, maar dat weet ik niet meer zeker.

Iemand?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 28 mei 2007 @ 11:52:39 #131
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49846717
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:57 schreef Lefkos het volgende:

[..]

Als het goed is zoek je Deathwatch
ja die lijkt er meer op dan theb bunker

tnx
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  maandag 28 mei 2007 @ 12:07:14 #132
3142 m@x
pi_49847108
quote:
Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Badabingea het volgende:
Ik zoek een film over een haai in zoet water. Die komt vanuit de zee in zoetwater terecht. En hij komt veel te dicht bij de kust. Dan is er een man die er achterkomt en iedereen wil waarschuwen, maar niemand gelooft hem en lachen hem alleen maar uit. De slachting van de haai gaat verder en blijkt dat die man toch gelijk had.

Volgens mij zat er iets van "river" in de titel, maar dat weet ik niet meer zeker.

Iemand?
Red Water?
pi_49847374
quote:
Op maandag 28 mei 2007 12:07 schreef m@x het volgende:

[..]

Red Water?
Nee, dat is hem helaas niet.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_49849299
quote:
Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Badabingea het volgende:

Iemand?
http://www.elasmodiver.com/Sharks%20on%20film.htm
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_49853784
quote:
Welke denk jij dat het is?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_49854411
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:29 schreef Badabingea het volgende:

[..]

geen idee

jij hebt de film gezien, de bellen moeten dus bij jou gaan rinkelen, niet bij mij
  maandag 28 mei 2007 @ 16:06:08 #137
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_49854972
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:29 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Twelve Days of Terror (2004) A loose reconstruction of the events surrounding the shark attacks that shook the small community of Matawan during the summer of 1916. After two fatal attacks at popular bathing beaches a shark was seen swimming up Matawan Creek. Unfortunately local authorities dismissed the sighting believing that no shark would penetrate into fresh water. After three more attacks took place in the river, Matawan became the centre of a frenzied shark hunt that attracted opportunists from far a field. Eventually a Great White Shark was captured in the bay and an autopsy revealed undigested human remains in its stomach. It was never proven whether this was the shark that was responsible for the attacks in the river and some scientists believe that it was more likely the work of a Bull Shark implying that more than one animal was involved. The attacks may have taken place as a result of unusually warm water conditions along the New Jersey coastline, that encouraged warm water predators to travel outside their normal range.

The lack of gratuitous gore in 12 days of Terror greatly adds to the realism of the movie and the sets and period costumes are well done. There is very little shark footage (just one sequence of a real white shark) but this fits with the docu-drama style of the film.

The Matawan shark attacks are thought to be the inspiration for Peter Benchley's best seller Jaws.

Na het te hebben gelezen, denk ik dat het deze is.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_49896547
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:06 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Twelve Days of Terror (2004) A loose reconstruction of the events surrounding the shark attacks that shook the small community of Matawan during the summer of 1916. After two fatal attacks at popular bathing beaches a shark was seen swimming up Matawan Creek. Unfortunately local authorities dismissed the sighting believing that no shark would penetrate into fresh water. After three more attacks took place in the river, Matawan became the centre of a frenzied shark hunt that attracted opportunists from far a field. Eventually a Great White Shark was captured in the bay and an autopsy revealed undigested human remains in its stomach. It was never proven whether this was the shark that was responsible for the attacks in the river and some scientists believe that it was more likely the work of a Bull Shark implying that more than one animal was involved. The attacks may have taken place as a result of unusually warm water conditions along the New Jersey coastline, that encouraged warm water predators to travel outside their normal range.

The lack of gratuitous gore in 12 days of Terror greatly adds to the realism of the movie and the sets and period costumes are well done. There is very little shark footage (just one sequence of a real white shark) but this fits with the docu-drama style of the film.

The Matawan shark attacks are thought to be the inspiration for Peter Benchley's best seller Jaws.

Het probleem dat de vraag niet van mij komt, maar van me vriendinnetje
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_49896948
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:06 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Maar het is hem wel

Bedankt men!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_49941304
Ik ben op zoek naar een (fantasie) animatie film.
ik denk dat de film al ongeveer 20 jaar oud is.
de film speelt zich denk ik af in afrika, daar is een jongetje die een soort krijger is en het met een speer het opneemt tegen een reuze kikker, en in de film vecht ook een neushoorn met een nijlpaard.
er komt ook in de film een reuzenslang voor waar dit jongetje op reist.
ik had deze film op VHS en was genaamd, Jungle Boy. maar kan er niets over vinden, dus denk dat het toendertijd zelf verzonnen was.

iemand?
Your knowledge of scientific biological transmogrification is only outmatched by your zest for kung-fu treachery!
De films
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:56:59 #141
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_49941745
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:47 schreef MasterWouter het volgende:
Ik ben op zoek naar een (fantasie) animatie film.
ik denk dat de film al ongeveer 20 jaar oud is.
de film speelt zich denk ik af in afrika, daar is een jongetje die een soort krijger is en het met een speer het opneemt tegen een reuze kikker, en in de film vecht ook een neushoorn met een nijlpaard.
er komt ook in de film een reuzenslang voor waar dit jongetje op reist.
ik had deze film op VHS en was genaamd, Jungle Boy. maar kan er niets over vinden, dus denk dat het toendertijd zelf verzonnen was.

iemand?
Ik weet welke je zoekt...
Ik dacht ook dat ie JungleBoy zou heten hoor...
Ik weet alleen dat ie toentertijd is uitgebracht door PDM Magnetics, zo'n jaren '80 kindermerk VHS clowntje...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_49949890
Wow goed dit topic! Ik loop al langer met deze film rond.

Ik heb hem gezien toen ik nog heel klein was en die film heeft toen een indruk op mij achter gelaten. Ik heb sindsdien gezocht maar nooit gevonden. HIj kwam op tv en ging over de black panters.

Ik weet alleen het einde van die film. Een jonge donkere jongen zit in een soort schuur omsingeld door politie. Hij moet zn kleren uit doen als als ie dat doet en naar buiten komt schieten ze hem niet dood, beloven ze tenminste. Uiteindelijk doen ze dat toch.

Tweede wat ik graag zou willen weten is een aflevering van the simpsons, Waarin dolfijnen de wereld overnemen.

Alvast bedankt ^^
Het is een gekkenhuis, wat zeg ik ziekenhuis
ik leg het uit, zeg het zelfs in gebrekkig Duits
"es ist ein Krankenhaus"
pi_49950191
pi_49950386
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:04 schreef milagro het volgende:
The Night of the Dolphin.

http://www.milkandcookies.com/links/61945/
Wow great hartstikke bedankt!! . En ik wou nog wel vroeg naar bed gaan
Het is een gekkenhuis, wat zeg ik ziekenhuis
ik leg het uit, zeg het zelfs in gebrekkig Duits
"es ist ein Krankenhaus"
pi_49962499
ik zag een paar dagen geleden een reportage van een Engels man, die bij een gezin verbleef. Die geloofde dat hun eigen geloof de ware was. En dat hun naar de hemel zullen gaan en de rest niet.
Je zag ook jonge kinderen lopen met protestborden over homo's en dat God de oorlog is begonnen met Irak om Amerika te straffen.

Iemand een link naar die uitzending of de naam ervan?
Je vader
pi_49962702
Dat is de serie van Louis Theroux, die jij bedoelt.
Het was de aflevering : America's most hated family", van afgelopen Zondag op Ned 3.
pi_49963943
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:24 schreef chatter het volgende:
Dat is de serie van Louis Theroux, die jij bedoelt.
Het was de aflevering : America's most hated family", van afgelopen Zondag op Ned 3.
je bent geweldig
Je vader
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:32:02 #148
3142 m@x
pi_49981886
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:16 schreef Blijepeen het volgende:
ik zag een paar dagen geleden een reportage van een Engels man, die bij een gezin verbleef. Die geloofde dat hun eigen geloof de ware was. En dat hun naar de hemel zullen gaan en de rest niet.
Je zag ook jonge kinderen lopen met protestborden over homo's en dat God de oorlog is begonnen met Irak om Amerika te straffen.

Iemand een link naar die uitzending of de naam ervan?
Ik wist dat ik iets was vergeten te kijken Staan die uitzendingen ook ergens online? (uitzending gemist o.i.d.)
pi_49982237
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:04 schreef Blijepeen het volgende:

[..]

je bent geweldig
Ik heb er naar gekeken en moet zeggen dat die figuren echt gebrainwashed zijn.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 04:48:20 #150
145106 Lefkos
No kitty!
pi_49989281
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:32 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik wist dat ik iets was vergeten te kijken Staan die uitzendingen ook ergens online? (uitzending gemist o.i.d.)
Als het goed is draait dezelfde serie van Louis Theroux ook op Canvas en die is elke zondagavond te zien, geloof dat die serie op ned 3 al weer gestopt is, dus check Canvas de komende weken.
I love Fok!...............................for me to poop on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')