nou, vooruit.... weet je wat ik denk?quote:Op zondag 22 april 2007 20:23 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik het vraag
.quote:Op zondag 22 april 2007 19:19 schreef VampiricDemon het volgende:
Heeft iemand een idee of er van 'die erben der saurier' een engelse of nederlandse versie is?
Ik kan het nl niet vinden.![]()
Dus ben ik op zoek naar de engelse of nederlandse titel en een eventuele plek waar ik het kan krijgen/kopen.
Er is vast wel iemand op fok! die dit weet dan wel goed is in duits toch?
Alvast bedankt!
Ow jammerquote:Op zondag 22 april 2007 20:47 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, vooruit.... weet je wat ik denk?
dat het een produktie van de ZDF is, en dus enkel in het Duits verkrijgbaar.
Top, dank jequote:Op maandag 23 april 2007 07:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ff googlen en dan weet je dat je al blij mag zijn als je hem in het duits kan pakken. Is uit 1997!!
http://www.amazon.de/Krok(...)-Radke/dp/B00004RUAI
ik wil wel een film bedenken voor je, ik kan er alleen niet opkomen welke titel ik me niet kan herinnerenquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:25 schreef Patch het volgende:
Ik mag hier wel een TVP plaatsen?
Ik help graag de medemens
Hudson Hawk !quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ik wil wel een film bedenken voor je, ik kan er alleen niet opkomen welke titel ik me niet kan herinneren
nou.... echt...uncanning!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef milagro het volgende:
[..]
nou.... echt...uncanning!!!!!!!!!!!
held![]()
Dat is een scene uit Kopps.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:51 schreef drageen het volgende:
http://img91.imageshack.us/img91/747/roflcop3pb.gif
Ik heb deze scene van iemand gekregen, nu vraag ik me af waar deze scene vandaan komt? Kent iemand dit stukje?
Phantasm en de bijbehorende vervolgfilms? Met the Tall Manquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:19 schreef locutus51 het volgende:
pff, ik zoek ook een titel van een film... hoe zal ik het eens omschrijven..
[...]
"Stand by me?"quote:Op zondag 29 april 2007 03:39 schreef VampiricDemon het volgende:
Ik ben op zoek naar een film met een stel kinderen die op zoek gaan naar een ander kind. In de tussentijd vertellen ze sterke verhalen over kotsende mensen in de bioscoop etc. en onderweg belanden ze in een poel vol met bloedzuigers. Aan het eind vinden ze het kind waar ze naar zochten: dood; aangereden door een trein. Een echte feel-good movie..
Wie weet de titel?
http://www.amazon.com/Beauty-Beast-Robert-Frost/dp/B000BLI3BGquote:Op zondag 29 april 2007 15:38 schreef acerN10 het volgende:
Hallo allemaal,
Vrijdagavond is een goede bekende van ons overleden door een auto-ongeluk. Nu zijn we druk bezig met het regelen van de begrafenis. Voor de muziek zoeken we een muziek-stuk uit een film en waarschijnlijk ook gebruikt in een tv-serie. Wat is begrepen heb, komt deze muziek uit een film die zich afspeelt in het riool-stelsel van Parijs. Het plot schijnt te lijken op zoiets als 'Beauty and the Beast'. Het is een muziekstuk zonder tekst. De dochter van de overledene kent de muziek waarschijnlijk van een tv-serie.
Als je deze film of zelfs de titel van de muziek kent, dan heel graag! Alvast bedankt!
Edit: De film zou ongeveer 25 a 30 jaar oud zijn...
Dat is Drumlinequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:29 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb ooit is een keer een film gezien dat ging over een zwart jongetje die super goed kon trommelen/drummen zonder dat die noten kon lezen. Hij zat ook op een school daarvoor en kreeg ruzie met zo'n andere jongen die ook trommelde enzo.
Kent iemand deze film.
Gr.
quote:Op maandag 30 april 2007 12:19 schreef milagro het volgende:
mock the week?
Oeps, over het hoofd gezienquote:Op maandag 30 april 2007 15:51 schreef Mike het volgende:
Dat antwoord was al gegeven: Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 19
The Lift?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:56 schreef XtoX het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar (de titel van) een KORTE film. Ik geloof dat deze korte film niet langer dan 15 min duurde. Hij is minstens 4 jaar oud, toen zag ik hem namelijk een keer 's avonds op een van de publieke (ned1,2 of 3).
Het is een vrij snelle film die start met een man die wordt aangereden, waarna hij in de hemel/hel komt (tenminste zoiets, een groot wit kantoor waar hij moet wachten op de beslissing of hij naar de hemel of hel moet). Daar ziet/hoort hij dat hij 'in de min staat', wat betreft iets van Karma ofzo. Hier weet hij te ontsnappen door met een lift weer 'terug' naar beneden te gaan. Beneden in de wereld van de levenden begint hij zijn leven te beteren door dingen goed te gaan maken/doen. Terwijl hij dit doet zie je links of rechts onder steeds dat hij punten er bij krijgt, en zodoende uiteindelijk weer in de plus terecht komt. Het eindigt dan op het moment dat hij weer wordt aangereden, zoals de film begon (maar nu staat hij dus in de plus wat Karma ofzoiets betreft)
Iemand die mij enigzins kan helpen?
Last Nightquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:38 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een titel van een film.
De film is volgens mij Canadees en pas een paar jaar oud. Het gaat over dat de Apocalypse snel komt, en dat mensen hun laatste dag dat ze nog leven op allerlei manieren doorbrengen.
Oh wat irritant, ik weet welke je bedoeltquote:Op zondag 29 april 2007 01:18 schreef Smeej het volgende:
Ik zoek een serie (erotisch) die altijd te zien was op V8.
Ik weet nog weld at het over een blonde dame ging. en dat ze doormiddel van der ketting ofzowiets iets deed veranderen en dat er dan een erotische scene volgde! ben de naam kwijt...
Yeap, dat was Stand by me.quote:Op maandag 30 april 2007 15:50 schreef VampiricDemon het volgende:
Ooit lang geleden was er een film over een stel kids die op zoek gaan naar een ander vermist kind. Onderweg vertellen ze sterke verhalen aan elkaar en belanden ze in een poel met bloeduigers en op het eind vinden ze het lijk van de koter waar ze naar op zoek gingen geloof ik.
Iemand een idee welke film dat is/kan zijn?
mijn dankquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:27 schreef chatter het volgende:
[..]
Yeap, dat was Stand by me.
http://us.imdb.com/title/tt0092005/
Je bent waarschijnlijk op zoek naar de film 'Stand by me'.quote:
En jij bent vast de leukste thuisquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:09 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk op zoek naar de film 'Stand by me'.
http://us.imdb.com/title/tt0092005/
Her Alibi met Tom Selleck is dat volgens mijquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:01 schreef DiLDoG_ het volgende:
Ik zoek een film over een schrijver van thrillers die een meisje in huis krijgt waarvan hij denkt dat ze een beetje crimineel is. Op een gegeven moment vliegt deze man door een deur heen en dat is echt te grappig. Beetje een oudere film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |