My Secret Identity met Jerry O'Connel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:48 schreef diedlaughing het volgende:
Ik zoek de titel van een amerikaanse jaren 80 jeugdserie over een jonge die speciale krachten had (die hij uiteraard verborgen moest houden)
Volgens mij kwam er ook vaak een hond in voor.
schieten me 2 dingen te binnen:quote:Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef Ynske het volgende:
Ik zoek de naam van een film die ik ooit gezien heb rond '88-'91.
Tis een film die kinderen ook wel kunnen zien
Een man word aangereden, komt in t mortuarium terecht (bruine kasten met lades in een scene waar de lijken in liggen)
Hij kan nog niet naar de hemel maar moet nog wat regelen, met een vrouwtje. Hij gaat de straat weer op maar loopt door iedereen heen doordat hij een geest is.
Zou m grag nog eens zien, maar zou niet weten hoe hij heet.
heb hem in totaal 1 keer gezien, maar schoot me gewoon te binnenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef Patch het volgende:
Ghost Dad heb ik vaak gekeken, volgens mij is er geen mortuarium-scene daaro...
dick tracy?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef natedanielz het volgende:
kan iemand me vertellen uit welke film dit plaatje komt? ik heb het geweten, maar ben het kwijt
http://xs.to/xs.php?h=xs216&d=07262&f=gangster.JPG
dick tracy lijkt er inderdaad veel op en er komt ook een blonde in voor, maar het is hem niet. the untouchables ook niet. toch bedanktquote:
Matthew Star?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:48 schreef diedlaughing het volgende:
Ik zoek de titel van een amerikaanse jaren 80 jeugdserie over een jonge die speciale krachten had (die hij uiteraard verborgen moest houden)
Volgens mij kwam er ook vaak een hond in voor.
een 'Philipe Marlowe' film?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef natedanielz het volgende:
kan iemand me vertellen uit welke film dit plaatje komt? ik heb het geweten, maar ben het kwijt
http://xs.to/xs.php?h=xs216&d=07262&f=gangster.JPG
Over undercoverjournalistiek, schijnbaar. Hij maakte programma's voor de regionale televisie en schreef voor kranten... maar nu kom ik in een heel erg vaag schemergebied terecht waarvan ik niet helemaal zeker meer weet of het wel klopt wat ik nu beweer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:54 schreef milagro het volgende:
waar ging dat gesprek dan over, Croupouque?
Haha! Ik ken Alberto Stegeman, en het was ook de eerste naam die ik zei toen mijn gesprekspartner dit onderwerp ter sprake bracht. Volgens hem was het echter iemand anders, maar dat lijkt me wel heel erg sterk nu ik dit zie. Dank je wel voor de moeite, als dank plaats ik een voor mijn doen zeldzame smiley: "quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:13 schreef milagro het volgende:
Alberto Stegeman - journalist
dinsdag 10 april 2007
Beluister / download de uitzending:
Hij heeft een eigen televisieproductiebedrijf waarmee hij programma’s produceerde als Trauma NL (Net 5) en Regio politie (SBS 6). Dit laatste programma kreeg in 2004 de Transactprijs voor beste documentaire over seksueel geweld. Alberto Stegeman heeft als journalist een speciale interesse voor verborgen verhalen en gaat regelmatig undercover om de harde feiten boven water te krijgen. Hij schreef er een boek over: Undercover in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |