een 'Philipe Marlowe' film?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef natedanielz het volgende:
kan iemand me vertellen uit welke film dit plaatje komt? ik heb het geweten, maar ben het kwijt
http://xs.to/xs.php?h=xs216&d=07262&f=gangster.JPG
Over undercoverjournalistiek, schijnbaar. Hij maakte programma's voor de regionale televisie en schreef voor kranten... maar nu kom ik in een heel erg vaag schemergebied terecht waarvan ik niet helemaal zeker meer weet of het wel klopt wat ik nu beweer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:54 schreef milagro het volgende:
waar ging dat gesprek dan over, Croupouque?
Haha! Ik ken Alberto Stegeman, en het was ook de eerste naam die ik zei toen mijn gesprekspartner dit onderwerp ter sprake bracht. Volgens hem was het echter iemand anders, maar dat lijkt me wel heel erg sterk nu ik dit zie. Dank je wel voor de moeite, als dank plaats ik een voor mijn doen zeldzame smiley: "quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:13 schreef milagro het volgende:
Alberto Stegeman - journalist
dinsdag 10 april 2007
Beluister / download de uitzending:
Hij heeft een eigen televisieproductiebedrijf waarmee hij programma’s produceerde als Trauma NL (Net 5) en Regio politie (SBS 6). Dit laatste programma kreeg in 2004 de Transactprijs voor beste documentaire over seksueel geweld. Alberto Stegeman heeft als journalist een speciale interesse voor verborgen verhalen en gaat regelmatig undercover om de harde feiten boven water te krijgen. Hij schreef er een boek over: Undercover in Nederland.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
La vita è bella?
La Vita e Bellaquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:00 schreef Kinga het volgende:
Ik zoek een film waar ik een stukje van gezien heb bij een psychologisch experimentje tijdje terug op de uni. De scene ging over een stel joden in een concentratiekamp, ik weet alleen even niet meer welke taal ze spraken, frans, hongaars? Het was in ieder geval ondertiteld. Ze droegen allemaal die traditionele kleren die ze toen aan moesten, behalve 1 man en 1 klein jongetje. Die vent probeerde dat jongetje gerust te stellen en de nazi's volkomen belachelijk te maken waar ze bij stonden. Hij moest vertalen, maar kon uberhaupt geen duits en maakte er een compleet lul verhaal van tegenover de rest.. Ik denk dat het daarom sowieso een comedy is. Ow wacht, het schiet me te binnen dat ze italiaans spraken. Iemand enig idee? Ik weet sowieso niet waarop ik moet zoeken in IMDB.
Niemand dus die een o ja moment heeft bij bovenstaande beschrijving?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Een vriendin van me zoekt de naam van een serie uit de jaren '80 (denkt ze) die altijd eindigde met de opmerking:
Zal [dit of dat] gebeuren, zal [zus en zo] plaatsvinden? (Vrije interpretatie)
We zullen zien, we zullen zien. (Waarbij de tweede 'we zullen zien' langzamer en met een lagere intonatie wordt uitgesproken.)
het is dus een Nederlandse serie?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niemand dus die een o ja moment heeft bij bovenstaande beschrijving?
En nee, het is niet soap milagro.
Nederlandse serie met een van het meesterlijke 'Soap' gejatte eind voice over , denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:25 schreef Patch het volgende:
[..]
het is dus een Nederlandse serie?
Of zijn het de Nederlandse ondertitels?
weet ze ook waar de serie over gaat?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Een vriendin van me zoekt de naam van een serie uit de jaren '80 (denkt ze) die altijd eindigde met de opmerking:
Zal [dit of dat] gebeuren, zal [zus en zo] plaatsvinden? (Vrije interpretatie)
We zullen zien, we zullen zien. (Waarbij de tweede 'we zullen zien' langzamer en met een lagere intonatie wordt uitgesproken.)
Nee, het enige dat ze weet is dat ze als kind er naar keek en dat de Nederlandstalige afsluiting zo eindigde. Ze zou dus niet eens kunnen zeggen of het nagesynchroniseerd is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:37 schreef C21H23NO5 het volgende:
weet ze ook waar de serie over gaat?
C.O.P.S!quote:Op zondag 1 juli 2007 19:23 schreef De_Ananas het volgende:
Vroeger had je op tv zo'n tekenfilm over speciale politieagenten. En op het einde riep zo'n neger iets van ''and once again the city is safe''
Wie o wie weet hoe het heet?
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
C.O.P.S!
...and they call me...Bulletproof!
Grappig dat je zelf al The Matrix noemt, want het is The Animatrix.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:07 schreef NX het volgende:
Hallo mensen...
ik ben op zoek naar een ANIME film. Ik weet helaas de titel niet meer, maar weet wel hoet het ging... ik wil em graag opnieuw zien! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Verhaal: ok, het gaat dus over een meisje, alleenwonend en ze heeft een kat. De film begint ook met haar, (als ik het goed herinner) dat ze wakker wordt of dat ze net thuis komt (een van de twee), ze praat even met haarzelf en dan merkt ze dat haar kat er niet, dus ze doet de raam open, en roept de naam van haar kat.
Uiteindelijk gaat ze dus op zoek naar haar kat, ze vindt haar kat maar die loopt dus weg, ze achtervolg haar kat en komt in een zeg maar oud huis, of eigenlijk erbuiten. Daar merkt ze dat haar kat ineens verdwijnt maar dan weer tevoorschijn komt (of er gebeurt iets anders, aparts wat dus niet mogelijk zou moeten zijn). Ze komt in het begin van de film ook 3 kinderen tegen, die aan het spelen zijn. Deze kinderen kunnen in de lucht springen en blijven hangen, net als een ballon.
Het is meer een sciencefiction achtig film. Zij is de hoofdrolspeelster en de film gaat over dat haar wereld niet echt is (iets als in de matrix) en dat er rare dingen verschijnen, waarbij bijvoorbeeld in de film: zij in de lucht kan staan, en spelen, de natuurlijke wetten gelden dan ineens niet meer. Er is in de film een organisatie die zulke dingen in de gaten houd en zogenaamde "agenten" naar de plek stuurt om deze verschijnselen te verwijderen of iets in die richting.
Sommigen dingen, wat ik herinner kan niet helemaal kloppen, maar het is wel in de richting van hoe de film echt gaat!
Als je kijkt naar de onderstaande plaatjes, is het net zo getekend en heeft hetzelfde stijl (plaatjes komen uit een ander film):
[afbeelding]
-
[afbeelding]
Ik heb ook effe op IMDB gekeken, maar helaas het niet kunnen vinden! Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel
Toch wel? Want ik zat er aan te denken, al een aantal dagen, om Animatrix te gaan kijken, heb hier de 10box dvd release liggen... En had toch het gevoel dat het met elkaar te maken had...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:02 schreef Digipack het volgende:
[..]
Grappig dat je zelf al The Matrix noemt, want het is The Animatrix.
Ocean's 11 dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:02 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Een groep mannen komt bij elkaar om in Las Vegas een kluis te kraken. Mijn vader zoekt de titel van deze film. (ps. geen oceans 13)
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:19 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Ja, dat is hem. Bedankt. Grappig dat je soms zo dichtbij aan het denken bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |