abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50893135
Ja mattew starr was het.
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
pi_50899993
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef natedanielz het volgende:
kan iemand me vertellen uit welke film dit plaatje komt? ik heb het geweten, maar ben het kwijt
http://xs.to/xs.php?h=xs216&d=07262&f=gangster.JPG
een 'Philipe Marlowe' film?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_50900637
Ik ben op zoek naar een radio-uitzending, en dan vooral de naam van de persoon die centraal stond. Misschien is dit niet helemaal de juiste plek om deze vraag te stellen, maar ik probeer het lekker toch. Puh.

Iemand gaf mij onlangs een tip, hij had ongeveer twee weken geleden een interview op de radio gehoord met een schrijver/journalist uit het noorden van het land, die veel undercoverwerk deed. Volgens deze persoon ging het hier om het programma 'Kunststof' van de NPS op Radio 1, maar ik heb even in het archief van Kunststof gekeken en daar vind ik deze persoon niet in terug. Ik hoop dat iemand weet waar ik het over heb en mij kan vertellen waar ik dit gesprek terug kan luisteren, of wat de naam van deze journalist is.
pi_50902101
waar ging dat gesprek dan over, Croupouque?
pi_50902212
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:54 schreef milagro het volgende:
waar ging dat gesprek dan over, Croupouque?
Over undercoverjournalistiek, schijnbaar. Hij maakte programma's voor de regionale televisie en schreef voor kranten... maar nu kom ik in een heel erg vaag schemergebied terecht waarvan ik niet helemaal zeker meer weet of het wel klopt wat ik nu beweer.
pi_50902550
oh dat geeft niet, dan kan ik noemen wat ik wil
pi_50902836
Alberto Stegeman - journalist
dinsdag 10 april 2007

Beluister / download de uitzending:

Hij heeft een eigen televisieproductiebedrijf waarmee hij programma’s produceerde als Trauma NL (Net 5) en Regio politie (SBS 6). Dit laatste programma kreeg in 2004 de Transactprijs voor beste documentaire over seksueel geweld. Alberto Stegeman heeft als journalist een speciale interesse voor verborgen verhalen en gaat regelmatig undercover om de harde feiten boven water te krijgen. Hij schreef er een boek over: Undercover in Nederland.
pi_50903772
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:13 schreef milagro het volgende:
Alberto Stegeman - journalist
dinsdag 10 april 2007

Beluister / download de uitzending:

Hij heeft een eigen televisieproductiebedrijf waarmee hij programma’s produceerde als Trauma NL (Net 5) en Regio politie (SBS 6). Dit laatste programma kreeg in 2004 de Transactprijs voor beste documentaire over seksueel geweld. Alberto Stegeman heeft als journalist een speciale interesse voor verborgen verhalen en gaat regelmatig undercover om de harde feiten boven water te krijgen. Hij schreef er een boek over: Undercover in Nederland.
Haha! Ik ken Alberto Stegeman, en het was ook de eerste naam die ik zei toen mijn gesprekspartner dit onderwerp ter sprake bracht. Volgens hem was het echter iemand anders, maar dat lijkt me wel heel erg sterk nu ik dit zie. Dank je wel voor de moeite, als dank plaats ik een voor mijn doen zeldzame smiley: " ".
pi_50912991
Ik zoek een film die een paar weken terug op MTV was te zien.
Een echte cult film. Kort ook.

Ging over een stel fransen/engelsen oid die een bank beroven. Speelt zich af in Frankrijk volgens mij.

Samenvatting:

Het ging ongeveer zo; Een stel engelsen/fransen beroven een bank. Ze blazen de kluis op en vinden (het) goud. Ondertussen is de politie gearriveerd en die staan buiten en willen onderhandelen. De leider van de bankrobbers is een keiharde onderhandelaar, en schiet gewoon mensen af zonder moeite.

Op een gegeven moment raakt één van de robbers verliefd op een gegijzelde, en op het moment dat de leider haar wilt doodschieten keert hij zich tegen de rest om haar te redden. iedereen wordt half afgeknald door de politie, en er vind natuurlijk een schermmutseling plaats tussen diegene die zich tegen de rest keerde en de leider, in het bijzijn van die gegijzelde.

Op een gegeven moment staat de leider met een shotgun of gewoon pistool de 2 onder schot te houden, wilt net schieten, maar wordt net op tijd afgeknalt door het arrestatieteam. Diegene die zich tegen de rest keerde doet zich voor als gegijzelde en die vrouw neemt hem mee naar haar huis net alsof hij er niet bij hoorde.

Note: In de film spreken ze gedeeltelijk engels en frans, volgens mij.

De titel had 2 woorden, en het eerste woord was opzeker saving.
Het tweede woord was een meisjesnaam. Volgens mij suzy maar googlen levert niks op.

Iemand een idee?
pi_50913187
Killing Zoe
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:45:55 #271
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_50913209
Is 't niet Killing Zoe?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 27 juni 2007 @ 20:46:28 #272
67640 SaintOfKillers
pi_50913237
Dus.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_50913798
Ha dank jullie
pi_50913849
Ik wist wel dat het Killing was, wilde jullie alleen even om de tuin leiden.
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:00:58 #275
130755 Kinga
versier hier
pi_50952529
Ik zoek een film waar ik een stukje van gezien heb bij een psychologisch experimentje tijdje terug op de uni. De scene ging over een stel joden in een concentratiekamp, ik weet alleen even niet meer welke taal ze spraken, frans, hongaars? Het was in ieder geval ondertiteld. Ze droegen allemaal die traditionele kleren die ze toen aan moesten, behalve 1 man en 1 klein jongetje. Die vent probeerde dat jongetje gerust te stellen en de nazi's volkomen belachelijk te maken waar ze bij stonden. Hij moest vertalen, maar kon uberhaupt geen duits en maakte er een compleet lul verhaal van tegenover de rest.. Ik denk dat het daarom sowieso een comedy is. Ow wacht, het schiet me te binnen dat ze italiaans spraken. Iemand enig idee? Ik weet sowieso niet waarop ik moet zoeken in IMDB.
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:02:30 #276
67640 SaintOfKillers
pi_50952598
La vita è bella?
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:03:06 #277
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_50952622
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
La vita è bella?
Ik weet het wel zeker
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:12:18 #278
130755 Kinga
versier hier
pi_50952962
Ja, thanks! Ik kon het meteen vinden toen ik wist dat het italiaans was... echt stom dat je van die details dan ff niet kan herinneren, in ieder geval bedankt
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:24:20 #279
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_50955635
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:00 schreef Kinga het volgende:
Ik zoek een film waar ik een stukje van gezien heb bij een psychologisch experimentje tijdje terug op de uni. De scene ging over een stel joden in een concentratiekamp, ik weet alleen even niet meer welke taal ze spraken, frans, hongaars? Het was in ieder geval ondertiteld. Ze droegen allemaal die traditionele kleren die ze toen aan moesten, behalve 1 man en 1 klein jongetje. Die vent probeerde dat jongetje gerust te stellen en de nazi's volkomen belachelijk te maken waar ze bij stonden. Hij moest vertalen, maar kon uberhaupt geen duits en maakte er een compleet lul verhaal van tegenover de rest.. Ik denk dat het daarom sowieso een comedy is. Ow wacht, het schiet me te binnen dat ze italiaans spraken. Iemand enig idee? Ik weet sowieso niet waarop ik moet zoeken in IMDB.
La Vita e Bella

Edit: Laat maar, was al gezegd.
  Moderator vrijdag 29 juni 2007 @ 12:53:39 #280
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_50967287
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Een vriendin van me zoekt de naam van een serie uit de jaren '80 (denkt ze) die altijd eindigde met de opmerking:

Zal [dit of dat] gebeuren, zal [zus en zo] plaatsvinden? (Vrije interpretatie)
We zullen zien, we zullen zien. (Waarbij de tweede 'we zullen zien' langzamer en met een lagere intonatie wordt uitgesproken.)
Niemand dus die een o ja moment heeft bij bovenstaande beschrijving?

En nee, het is niet soap milagro.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_50976009
nvm
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 29 juni 2007 @ 18:25:47 #282
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_50978097
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:53 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Niemand dus die een o ja moment heeft bij bovenstaande beschrijving?

En nee, het is niet soap milagro.
het is dus een Nederlandse serie?
Of zijn het de Nederlandse ondertitels?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_50978284
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 18:25 schreef Patch het volgende:

[..]

het is dus een Nederlandse serie?
Of zijn het de Nederlandse ondertitels?
Nederlandse serie met een van het meesterlijke 'Soap' gejatte eind voice over , denk ik

"Will Jessica discover Chester's affair...? Will Benson discover Chester's affair? Will Benson care?", "These questions - and many others - will be answered in the next episode of Soap."
  vrijdag 29 juni 2007 @ 18:37:47 #284
171896 C21H23NO5
diacetylmorfine
pi_50978422
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Een vriendin van me zoekt de naam van een serie uit de jaren '80 (denkt ze) die altijd eindigde met de opmerking:

Zal [dit of dat] gebeuren, zal [zus en zo] plaatsvinden? (Vrije interpretatie)
We zullen zien, we zullen zien. (Waarbij de tweede 'we zullen zien' langzamer en met een lagere intonatie wordt uitgesproken.)
weet ze ook waar de serie over gaat?
Would Sir care for a starter of some garlic bread perhaps?
No, thank you. I will proceed directly to the intravenous injection of hard drugs, please.
  Moderator zondag 1 juli 2007 @ 10:54:06 #285
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_51021951
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 18:37 schreef C21H23NO5 het volgende:
weet ze ook waar de serie over gaat?
Nee, het enige dat ze weet is dat ze als kind er naar keek en dat de Nederlandstalige afsluiting zo eindigde. Ze zou dus niet eens kunnen zeggen of het nagesynchroniseerd is.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_51022303
Familie Knots
  zondag 1 juli 2007 @ 12:10:29 #287
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_51023483
sloot Nils Holgersson zo niet vaak af?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_51035003
Vroeger had je op tv zo'n tekenfilm over speciale politieagenten. En op het einde riep zo'n neger iets van ''and once again the city is safe''

Wie o wie weet hoe het heet?
  zondag 1 juli 2007 @ 19:28:24 #289
175985 Silaz
drie bier
pi_51035146
Nee dat was van de Powerpuff Girls..

And Once again, the city is safe, thanks to the powerpuff girls
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_51035153
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:23 schreef De_Ananas het volgende:
Vroeger had je op tv zo'n tekenfilm over speciale politieagenten. En op het einde riep zo'n neger iets van ''and once again the city is safe''

Wie o wie weet hoe het heet?
C.O.P.S!

...and they call me...Bulletproof!
pi_51035267
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef Croupouque het volgende:

[..]

C.O.P.S!

...and they call me...Bulletproof!

Prachtige serie !

Is die nog ergens te vinden?
  zondag 1 juli 2007 @ 21:07:23 #292
116613 NX
mixin...
pi_51038256
Hallo mensen...

ik ben op zoek naar een ANIME film. Ik weet helaas de titel niet meer, maar weet wel hoet het ging... ik wil em graag opnieuw zien! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Verhaal: ok, het gaat dus over een meisje, alleenwonend en ze heeft een kat. De film begint ook met haar, (als ik het goed herinner) dat ze wakker wordt of dat ze net thuis komt (een van de twee ), ze praat even met haarzelf en dan merkt ze dat haar kat er niet, dus ze doet de raam open, en roept de naam van haar kat.

Uiteindelijk gaat ze dus op zoek naar haar kat, ze vindt haar kat maar die loopt dus weg, ze achtervolg haar kat en komt in een zeg maar oud huis, of eigenlijk erbuiten. Daar merkt ze dat haar kat ineens verdwijnt maar dan weer tevoorschijn komt (of er gebeurt iets anders, aparts wat dus niet mogelijk zou moeten zijn). Ze komt in het begin van de film ook 3 kinderen tegen, die aan het spelen zijn. Deze kinderen kunnen in de lucht springen en blijven hangen, net als een ballon.

Het is meer een sciencefiction achtig film. Zij is de hoofdrolspeelster en de film gaat over dat haar wereld niet echt is (iets als in de matrix) en dat er rare dingen verschijnen, waarbij bijvoorbeeld in de film: zij in de lucht kan staan, en spelen, de natuurlijke wetten gelden dan ineens niet meer. Er is in de film een organisatie die zulke dingen in de gaten houd en zogenaamde "agenten" naar de plek stuurt om deze verschijnselen te verwijderen of iets in die richting.

Sommigen dingen, wat ik herinner kan niet helemaal kloppen, maar het is wel in de richting van hoe de film echt gaat!

Als je kijkt naar de onderstaande plaatjes, is het net zo getekend en heeft hetzelfde stijl (plaatjes komen uit een ander film):

-

Ik heb ook effe op IMDB gekeken, maar helaas het niet kunnen vinden! Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel
  zondag 1 juli 2007 @ 23:02:04 #293
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_51042955
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:07 schreef NX het volgende:
Hallo mensen...

ik ben op zoek naar een ANIME film. Ik weet helaas de titel niet meer, maar weet wel hoet het ging... ik wil em graag opnieuw zien! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Verhaal: ok, het gaat dus over een meisje, alleenwonend en ze heeft een kat. De film begint ook met haar, (als ik het goed herinner) dat ze wakker wordt of dat ze net thuis komt (een van de twee ), ze praat even met haarzelf en dan merkt ze dat haar kat er niet, dus ze doet de raam open, en roept de naam van haar kat.

Uiteindelijk gaat ze dus op zoek naar haar kat, ze vindt haar kat maar die loopt dus weg, ze achtervolg haar kat en komt in een zeg maar oud huis, of eigenlijk erbuiten. Daar merkt ze dat haar kat ineens verdwijnt maar dan weer tevoorschijn komt (of er gebeurt iets anders, aparts wat dus niet mogelijk zou moeten zijn). Ze komt in het begin van de film ook 3 kinderen tegen, die aan het spelen zijn. Deze kinderen kunnen in de lucht springen en blijven hangen, net als een ballon.

Het is meer een sciencefiction achtig film. Zij is de hoofdrolspeelster en de film gaat over dat haar wereld niet echt is (iets als in de matrix) en dat er rare dingen verschijnen, waarbij bijvoorbeeld in de film: zij in de lucht kan staan, en spelen, de natuurlijke wetten gelden dan ineens niet meer. Er is in de film een organisatie die zulke dingen in de gaten houd en zogenaamde "agenten" naar de plek stuurt om deze verschijnselen te verwijderen of iets in die richting.

Sommigen dingen, wat ik herinner kan niet helemaal kloppen, maar het is wel in de richting van hoe de film echt gaat!

Als je kijkt naar de onderstaande plaatjes, is het net zo getekend en heeft hetzelfde stijl (plaatjes komen uit een ander film):
[afbeelding]
-
[afbeelding]

Ik heb ook effe op IMDB gekeken, maar helaas het niet kunnen vinden! Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel
Grappig dat je zelf al The Matrix noemt, want het is The Animatrix.
  zondag 1 juli 2007 @ 23:17:39 #294
116613 NX
mixin...
pi_51043570
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:02 schreef Digipack het volgende:

[..]

Grappig dat je zelf al The Matrix noemt, want het is The Animatrix.
Toch wel? Want ik zat er aan te denken, al een aantal dagen, om Animatrix te gaan kijken, heb hier de 10box dvd release liggen... En had toch het gevoel dat het met elkaar te maken had...

Hmmm, wat stom van me Het is ook een aantal jaren geleden dat ik Animatrix nog had gezien...
Bedankt Digipack
  maandag 2 juli 2007 @ 01:59:18 #295
116613 NX
mixin...
pi_51047416
Heb het net opnieuw gekeken... In een woord prachtig! Gewoonweg geweldig!

Ongelooflijk, een van de beste anime die ik heb gezien (en ik heb der wat gezien )

The Matrix (alle 3 films) & The Animatrix
  maandag 2 juli 2007 @ 13:02:09 #296
157986 FitzChevalric_Ziener
Registrated Trademark
pi_51055283
Een groep mannen komt bij elkaar om in Las Vegas een kluis te kraken. Mijn vader zoekt de titel van deze film. (ps. geen oceans 13)
BEAUTY, truth, and rarity,
Grace in all simplicity,
Here enclosed in cinders lie.
  Moderator maandag 2 juli 2007 @ 13:10:14 #297
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_51055496
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:02 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Een groep mannen komt bij elkaar om in Las Vegas een kluis te kraken. Mijn vader zoekt de titel van deze film. (ps. geen oceans 13)
Ocean's 11 dan?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 2 juli 2007 @ 13:14:25 #298
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_51055615
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 2 juli 2007 @ 13:19:17 #299
157986 FitzChevalric_Ziener
Registrated Trademark
pi_51055780
Ja, dat is hem. Bedankt. Grappig dat je soms zo dichtbij aan het denken bent.
BEAUTY, truth, and rarity,
Grace in all simplicity,
Here enclosed in cinders lie.
  maandag 2 juli 2007 @ 13:19:37 #300
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_51055792
Anders misschien 3000 Miles to Graceland http://www.imdb.com/title/tt0233142/
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_51056122
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:19 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Ja, dat is hem. Bedankt. Grappig dat je soms zo dichtbij aan het denken bent.
maal 13
  maandag 2 juli 2007 @ 13:37:31 #302
67640 SaintOfKillers
pi_51056349
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')