Space, above and beyond.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:13 schreef VampiricDemon het volgende:
Lang geleden was er een serie over een flight-team van mannen en vrouwen in een ruimteoorlogje waarin de aliens in 3vleugelige zwarte fighter vlogen. De vliegeniers hadden de aliens nog nooit gezien. Tegen het einde vertelde 1 neergestort team-lid een onschuldig ogende alien dat de maan waarop ze zaten zou worden weggevaagd en dat bleek dus de vijand te zijn waardoor de aanval mislukte.
Het chinese(?) lid van dat team stortte neer in een container ofzo en er wordt geloof ik ook nog 1 team-lid in een zwart gat gezogen op het eind
Dat is het enige dat ik weet.
Iemand een idee?
Een waar pareltje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:26 schreef Juweel het volgende:
[..]
Geweldige film!
Is trouwens een 'verhaal'verfilming van Stephen King; Het Lijk.
Pfff, moeilijk... Het enige dat ik nog kan bedenken is Tranzor-Z?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:26 schreef Seborik het volgende:
Ik zoek een animatiefilm (of serie), en is minimaal 17 jaar oud. Het verhaal gaat over een jongen die vecht tegen een buitenaardse invasiemacht van, naar ik meen, groengekleurde ruimteschepen beschilderd als haaien met een vrij gestroomlijnde vorm (het waren geen alien, mutant-shit dingen, maar echt schepen). De jongen vecht in een soort van pak (het is niet echt een robot/mech) in, als ik het mij goed herinner, rood met witte kleuren. Ooit eens gehuurd gehad in de periode '88-'90...
Series, dingen die het niet zijn: Robotech, Gundam Wing, Teknoman, Macron 1.
Iemand een idee?
Dat rood-witte pak doet mij denken aan Battle of the Planets.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:26 schreef Seborik het volgende:
Ik zoek een animatiefilm (of serie), en is minimaal 17 jaar oud. Het verhaal gaat over een jongen die vecht tegen een buitenaardse invasiemacht van, naar ik meen, groengekleurde ruimteschepen beschilderd als haaien met een vrij gestroomlijnde vorm (het waren geen alien, mutant-shit dingen, maar echt schepen). De jongen vecht in een soort van pak (het is niet echt een robot/mech) in, als ik het mij goed herinner, rood met witte kleuren. Ooit eens gehuurd gehad in de periode '88-'90...
Iemand een idee?
The Life of David Galequote:Op zondag 20 mei 2007 00:50 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een bepaalde film.
Ik weet niet wanneer hij uit is gekomen, maar langer dan een jaar of vijf niet iig.
Het gaat over een man die in de gevangenis zit vanwege een moord en ter dood gebracht zal worden voor die moord. Deze man is heel erg tegen de doodstraf en is al heel lang bezig om hem afgeschaft te krijgen.
Een jonge vrouw(volgens mij journaliste) gaat bij hem op bezoek en krijgt van hem te horen dat hij het niet gedaan heeft, ze gaat op onderzoek uit en komt achter de ware toedracht omdat er een camera aanwezig was..
De titel van de film is de naam van de hoofdpersoon(of die zit er iig in)En het stomme is, het is ECHT niet zo moeilijk, ik kom er gewoon echt niet op!
Dank je!quote:
Don't say a wordquote:Op zondag 20 mei 2007 20:02 schreef ivetje het volgende:
Ik ben op zoek naar een film.
Het is een film met Michael Douglas, gaat over een meisje dat ontvoerd is ofzo en volgens mij is Douglas de politie-agent die het op moet lossen. Een ander meisje weet wat er gebeurt is en moet het oplossen, alleen ze praat geloof ik niet. Je ziet in de film dingen die ze weet over de ontvoering en volgens mij zit ze opgesloten in een inrichting. Ze maakt dacht ik ook tekeningen over wat er gebeurt is en uiteindelijk komen ze er wel achter wie het gedaan heeft.
Iemand enig idee hoe deze film heet
Dat zal hem zijn denk ik jaquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:29 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Pfff, moeilijk... Het enige dat ik nog kan bedenken is Tranzor-Z?
Zijn het allebei niet...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:40 schreef Digipack het volgende:
[..]
Dat rood-witte pak doet mij denken aan Battle of the Planets.
Het Pakhuisquote:Op zondag 20 mei 2007 16:06 schreef r_tax het volgende:
Ik zoek een tv programma ik denk van zo'n 8-10jaar geleden het kwam op nederland 2. ze gingen altijd bij mensen thuis kijken per aflevering 3 mensen. die mensen hadden dan altijd verzamelingen (denk aan: Luciferdoosjes, theepotten, pennen, knuffels enz.) ik weet nog wel dat je voor ze bij die mensen waren een groot huis in beeld zag met veel ramen en bij 1 naar binnen gingen, als dat filmpje was geweest gingen ze weer via het raam naar buiten en via een ander raam naar binnen en volgde er een filmpje van een andere verzamelgek! hoe heee dit?
Nee, dus ik zeg Space Ghostquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:26 schreef Seborik het volgende:
Iemand een idee?
Oeh dan wordt het een raadspelletjequote:Op zondag 20 mei 2007 20:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, dus ik zeg Space Ghost
niet een rood met wit, maar een wit met rood pak![]()
Dit is het inderdaad!! jammer dat het niet meer komt was leuk altijdquote:
Skröllan Og Finsterknöppelquote:Op maandag 21 mei 2007 16:42 schreef Chen het volgende:
Ik zoek de titel van een Scandinavische animatie film, het is een beetje een ordinaire film over een gozer genaam Jimmy of Harry of iets dergelijks. Maar er is ook een Amerikaanse versie van uit gebracht![]()
Is het niet: Skralan Og Finsterknöppel, en ik heb em zelf al gevonden: http://www.imdb.com/title/tt0298337/quote:Op maandag 21 mei 2007 16:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Skröllan Og Finsterknöppel
oftewel lekker veel info![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:59 schreef Mike het volgende:
The Others
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |