abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juli 2008 @ 08:53:30 #1
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_60048200
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 00:51 schreef Adjeuj het volgende:

[..]

Volgens mij wel, dat stuk van dat eten zit letterlijk in een indy-film, denk temple of doom. Al dacht ik dat het een apenhoofd was..
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 07:42 schreef df1979 het volgende:
http://indianajones.ugo.com/gallery.asp?cur=temple-of-doom&imgId=1

Denk zelfs een mensenhoofd... was in ieder geval een smerige scène!
inderdaad.. bedankt voor de info
pi_60056669
Ik zoek de titel van een Engelse serie, die ooit door de VPRO of VARA ( naar ik meen) werd uitgezonden. Het gaat over een club IT ers die een eigen zaak hebben. Dacht rond de 6 afleveringen ?
Intriges, werk, liefde, de dagelijkse dingen etc.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_60056748
Ik zoek een film die ik ooit eens heb gezien toen ik jong was. Het ging over een Frans huis, waar allerlei mensen woonden, vlak voor WOII. Ook een of andere gekke professor die ballonnen opliet. Op een gegeven moment kwam Frankrijk in oorlog met Duitsland en moesten alle mannen weg voor de mobilisatie. Een jongen die te jong was voor de dienstplicht bleef als enige over, waarna hij de een na de andere relatie kreeg met alle vrouwen daar.
pi_60084467
Ik zoek een Amerikaans programma: het is een soort idols..maar dan met regisseurs.
Ze moeten elke week een soort filmpje maken naar genre en dan gaat er elke week iemand weg.
Het heeft een pakkende naam maar ik kan er niet op komen...
  zondag 13 juli 2008 @ 22:36:13 #6
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_60085100
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:10 schreef Rejected het volgende:
Ik zoek een Amerikaans programma: het is een soort idols..maar dan met regisseurs.
Ze moeten elke week een soort filmpje maken naar genre en dan gaat er elke week iemand weg.
Het heeft een pakkende naam maar ik kan er niet op komen...
On the Lot
pi_60086162
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:36 schreef Tweek het volgende:

[..]

On the Lot
Held
pi_60132593
quote:
Ik zoek een serie uit de jaren '90. Het kwam op rtl4 's middags of kindernet of fox kids, het was iig een jeugdserie. Het enige dat ik me nog kan herinneren is een soort van duinen, bergen van gelig zand met daarboven een soort electiciteit/radioactiefachtig gebied (ik meen paarsig). En volgens mij kon je daardoorheen of erin springen ofzo. ;x

Ik zat net te zoeken en toen vond ik een soortgelijke beschrijving die iemand had gedaan die die serie ook zocht, ik pmde hem en hij weet er iets meer van dan ik:

Ja! Ik meen mij ook gelige (meer wittig, eigenlijk) duinen te herinneren en electriciteit in de paarse lucht. En je kon inderdaad in de wereld springen via allerlei apparatuur.
Nu ik er over nadenk, was er ook een winkel met allerlei huishoudapparatuur ofzo en in de achterzijde van de winkel stond geloof ik een TV die ook als portaal diende. Heeft jouw hoofdpersoon ook blond haar en is 'ie ook een jongen?

Heeft iemand enig idee welke serie dit zou kunnen zijn?
Misschien dezelfde als waar ik naar op zoek was:

Spellbinder
pi_60139194
En ik zoek een reclame, weet niet of het in dit topic thuishoort...

Het was een reclame van LU, er kwamen ronde chcoladekoekjes op een jongen (getinte huidskleur, rastaharen, naar ik meen) afvliegen. Hij vangt er één, neemt een hap en zegt iets als: "WOW, die zit echt boordevol chocola."
pi_60174116
Ben alweer de naam van een film kwijt die ik toch al 3 keer gezien heb ondertussen.

Iemand krijgt een injectie waardoor zijn adrenaline-nivo niet mag dalen anders gaat hij dood. Op alle mogelijke manieren probeert hij zichzelf op te peppen en gaat hij achter de daders aan.

Acteur-namen weet ik ook niet dus imdb kan ook geen uitkomst bieden.

Iemand enig idee?
Genieten is toegestaan!!!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 00:15:54 #11
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_60178575
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:43 schreef Topspin het volgende:
Ben alweer de naam van een film kwijt die ik toch al 3 keer gezien heb ondertussen.

Iemand krijgt een injectie waardoor zijn adrenaline-nivo niet mag dalen anders gaat hij dood. Op alle mogelijke manieren probeert hij zichzelf op te peppen en gaat hij achter de daders aan.

Acteur-namen weet ik ook niet dus imdb kan ook geen uitkomst bieden.

Iemand enig idee?
Crank, in dezelfde richting overigens Shoot 'em up, ook zo over de top, mocht je hem nog niet gezien hebben.
pi_60180119
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 00:15 schreef Tweek het volgende:

[..]

Crank, in dezelfde richting overigens Shoot 'em up, ook zo over de top, mocht je hem nog niet gezien hebben.
Crank inderdaad Thank you

Shoot 'em up heb ik ook gezien, inderdaad ook vergelijkbaar maar iets erger nog.

Crank bevalt me beter dan shoot 'em up, shoot 'em up was me iets te overdreven, vooral met die wortel. Overdrevenheid van Crank viel me nog mee.
Genieten is toegestaan!!!
pi_60216730
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:36 schreef Bokido het volgende:
Ik zoek een film die ik ooit eens heb gezien toen ik jong was. Het ging over een Frans huis, waar allerlei mensen woonden, vlak voor WOII. Ook een of andere gekke professor die ballonnen opliet. Op een gegeven moment kwam Frankrijk in oorlog met Duitsland en moesten alle mannen weg voor de mobilisatie. Een jongen die te jong was voor de dienstplicht bleef als enige over, waarna hij de een na de andere relatie kreeg met alle vrouwen daar.
Tendres Cousines van David Hamilton
pi_60216821
Ik zoek een Amerikaanse comedy serie waarvan ik een jaar geleden een keer alleen de eerste aflevering gedownload gezien heb.
Het gaat over een jongen die gaat studeren en 'op kamers' gaat in een studentenhuis. Ze besluiten een openingsfeest te geven. Ik herinner me nog dat de vader van de jongen spontaan langskwam (ruzie met de moeder?) en mee ging feesten. Dat bleek toch nog mee te vallen (hij ging aan de joints?)
  maandag 21 juli 2008 @ 17:10:11 #15
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_60248103
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 23:33 schreef yoppybt het volgende:
Ik zoek een Amerikaanse comedy serie waarvan ik een jaar geleden een keer alleen de eerste aflevering gedownload gezien heb.
Het gaat over een jongen die gaat studeren en 'op kamers' gaat in een studentenhuis. Ze besluiten een openingsfeest te geven. Ik herinner me nog dat de vader van de jongen spontaan langskwam (ruzie met de moeder?) en mee ging feesten. Dat bleek toch nog mee te vallen (hij ging aan de joints?)
Undeclared?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_60252629
quote:
Op maandag 21 juli 2008 17:10 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Undeclared?
Yep, helemaal goed. Dank je!
pi_60253406
Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een wat oudere film. Het betreft hier een film over de ku klux klan. In een amerikaans dorpje woont slechts een donkere man, die in het middelpunt van spot staat, maar omdat hij niets fouts doet kunnen ze hem weinig maken.
De enige met wie hij goed contact heeft is zijn buurjongen en buurmeisje, die helaas met een dronken vader moeten leven. Wanneer de vader in de gevangenis beland en daar brand uit breekt, smeekt de vader het jongetje hem neer te schieten, omdat dat minder erg is dan verbranden. Omdat het jongetje het niet kan, besluit de donkere man de vader neer te schieten. Eindelijk een punt waarop de ku klux klan hem kan pakken.....

Wie helpt mij deze titel te vinden????
pi_60256019
Ik help even mee.
pi_60310284
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:17 schreef Pennypuck het volgende:
ik ben op zoek naar een wat oudere film. Het betreft hier een film over de ku klux klan. In een amerikaans dorpje woont slechts een donkere man, die in het middelpunt van spot staat, maar omdat hij niets fouts doet kunnen ze hem weinig maken.
De enige met wie hij goed contact heeft is zijn buurjongen en buurmeisje, die helaas met een dronken vader moeten leven.
Ik heb hem nooit gezien maar met jou omschrijving en google kom ik uit op "A Father for Charlie".
pi_60324881
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:41 schreef Gutnre het volgende:

[..]

Misschien dezelfde als waar ik naar op zoek was:

Spellbinder

Helaas, tijdens mijn zoektocht heb ik deze serie al onderzocht, maar het is wel soortgelijk en komt ook uit dezelfde periode.

Extra info:
Ik ken nog iemand die dezelfde serie als ik zoek en die had het over mannetjes in witte pakjes die dingen teruggooiden in die vage lucht. En die dingen waren dan dingen die mensen kwijt waren ofzo.
pi_60345879
Ik ben op zoek naar de naam van een film waarvan ik nog maar een zeer beperkt aantal dingen weet. Het enige dat ik nog weet is dat het een soort Science Fiction betreft waarbij een aliën/iemand uit de toekomst (geen idee meer welke) op een soort politiemissie is en een horloge heeft dat hem waarschuwt als hij iets dreigt te doen dat de loop van dingen (de toekomst denk ik) kan wijzigen door te piepen. Komt dit iemand misschien bekend voor???

Alvast bedankt!
pi_60357233
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 17:28 schreef Greus het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een film waarvan ik nog maar een zeer beperkt aantal dingen weet. Het enige dat ik nog weet is dat het een soort Science Fiction betreft waarbij een aliën/iemand uit de toekomst (geen idee meer welke) op een soort politiemissie is en een horloge heeft dat hem waarschuwt als hij iets dreigt te doen dat de loop van dingen (de toekomst denk ik) kan wijzigen door te piepen. Komt dit iemand misschien bekend voor???

Alvast bedankt!
Ik heb deze film volgens mij wel eens gezien... kan er alleen zo niet opkomen hoe die heet! Het eerste wat me nu zo te binnenschiet is 12 monkeys met Bruce Willis, maar... hij heeft in de film niet zo'n armband, dus die zal het niet zijn :S

Ga er nog ff over nadenken, misschien kom ik er nog op...
pi_60357247
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 17:28 schreef Greus het volgende:

Alvast bedankt!
Ik denk het niet hoor, maar is het misschien Clockstoppers?
pi_60357803
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 10:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Ik denk het niet hoor, maar is het misschien Clockstoppers?
Nee, helaas ook niet. Het is geloof ik een tamelijk obscuur filmpje aangezien ik 'm nooit nog een keer op t.v. heb langs zien komen. Wat ik me ervan herinner was ie overigens wel okay
pi_60373805
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 11:18 schreef Greus het volgende:

[..]

Nee, helaas ook niet. Het is geloof ik een tamelijk obscuur filmpje aangezien ik 'm nooit nog een keer op t.v. heb langs zien komen. Wat ik me ervan herinner was ie overigens wel okay
Wat ik me kan herinneren is dat ik 'm idd ook maar 1x op tv heb gezien... :S Zo vervelend dit, want ik denk echt wel dat ik 't ook heb gekeken, maar dat is al heel heel lang geleden!!

Zit er ook een scène in dat hij bijna wordt betrapt (in een donkere steeg ofzo) en dat hij achter zo'n krat zit en dan net op het moment dat die persoon bij 't krat is... hij is verdwenen??

Volgens mij ging hij op zoek naar Aliens die de tijdslijn aan het veranderen waren... en als je op ze schoot dan kwam er een ander kleur bloed uit... en dat die Aliens mensen bloed afnamen ofzo (alle soorten, mensen werden er op geselecteerd)?? Komt dit je bekend voor?? Als dat niet zo is heb ik een andere film in gedachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')