abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:29:34 #276
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_59991516
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:27 schreef boskameel het volgende:
Ik zoek de titel van die James Bond film waar er op een gegeven moment een situatie is waar hij (en nog wat andere personen maar weet ik niet zeker) naar een huis moeten wat op de top van een rotsformatie is gebouwd?
Zijn er diverse, maar ik neem aan dat je For Your Eyes Only bedoelt, waar JB met een groepje naar een Grieks klooster (Meteora) moet dat op een onbereikbare rots ligt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_59991555
Zou best kunnen dat het die is. Straks thuis even checken Snel antwoord zeg, bedankt .
pi_59991658
Ik werd laatst ineens herinnerd aan een film die ik erg goed vond. Zó goed, dat ik me de naam niet meer kan herinneren. Ik herinner me alleen 1 scene en globaal de plot.

Het ging in elk geval over een gevangene in een psychiatrische instelling (denk ik) die daar vast zit voor een misdaad oid. Hij wordt daar behandeld/ondervraagd door een psychiater/detective. De film speelt zich eigenlijk alleen af in een ruimte daar in die inrichting, waar het gesprek tussen de twee het verhaal vd film vormt. Gaandeweg komt de psychiater dan ook achter iets opmerkelijks aan het verhaal van de gevangene.

Dit is zo een beetje alles wat ik weet. Het is in elk geval niet de film The Life Of David Gale, want die heb ik pas geleden op tv gezien. Ik dacht dat die het was, maar dat is dus niet zo.

Wie denkt te weten om welke film het gaat? Het zou een film moeten zijn van 1990-2000 met bekende acteurs.
Power Is All That Matters In This World, Everything Else Is Just An Excuse For The Weak...
pi_60001290
Ik zoek een serie uit de jaren '90. Het kwam op rtl4 's middags of kindernet of fox kids, het was iig een jeugdserie. Het enige dat ik me nog kan herinneren is een soort van duinen, bergen van gelig zand met daarboven een soort electiciteit/radioactiefachtig gebied (ik meen paarsig). En volgens mij kon je daardoorheen of erin springen ofzo. ;x

Ik zat net te zoeken en toen vond ik een soortgelijke beschrijving die iemand had gedaan die die serie ook zocht, ik pmde hem en hij weet er iets meer van dan ik:

Ja! Ik meen mij ook gelige (meer wittig, eigenlijk) duinen te herinneren en electriciteit in de paarse lucht. En je kon inderdaad in de wereld springen via allerlei apparatuur.
Nu ik er over nadenk, was er ook een winkel met allerlei huishoudapparatuur ofzo en in de achterzijde van de winkel stond geloof ik een TV die ook als portaal diende. Heeft jouw hoofdpersoon ook blond haar en is 'ie ook een jongen?

Heeft iemand enig idee welke serie dit zou kunnen zijn?
pi_60001954
Ik zoek een film die ik ooit eens heb gezien toen ik jong was. Het ging over een Frans huis, waar allerlei mensen woonden. Ook een of andere gekke professor die ballonnen opliet. Op een gegeven moment kwam Frankrijk in oorlog met Duitsland en moesten alle mannen weg voor de mobilisatie. Een jongen die te jong was voor de dienstplicht bleef als enige over, waarna hij de een na de andere relatie kreeg met alle vrouwen daar. Er kwam ook naakt in voor
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:43:43 #281
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_60002006
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:36 schreef TheDarkPrince het volgende:
Ik werd laatst ineens herinnerd aan een film die ik erg goed vond. Zó goed, dat ik me de naam niet meer kan herinneren. Ik herinner me alleen 1 scene en globaal de plot.

Het ging in elk geval over een gevangene in een psychiatrische instelling (denk ik) die daar vast zit voor een misdaad oid. Hij wordt daar behandeld/ondervraagd door een psychiater/detective. De film speelt zich eigenlijk alleen af in een ruimte daar in die inrichting, waar het gesprek tussen de twee het verhaal vd film vormt. Gaandeweg komt de psychiater dan ook achter iets opmerkelijks aan het verhaal van de gevangene.

Dit is zo een beetje alles wat ik weet. Het is in elk geval niet de film The Life Of David Gale, want die heb ik pas geleden op tv gezien. Ik dacht dat die het was, maar dat is dus niet zo.

Wie denkt te weten om welke film het gaat? Het zou een film moeten zijn van 1990-2000 met bekende acteurs.
Primal Fear?
K-pax?
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:49:56 #282
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_60002129
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 20:09 schreef skiczukie het volgende:
Ik zoek drie films.

2. Een film waarin een man levend wordt begraven.

Wie kan me helpen? Thnx.
het gouden ei?
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:34:34 #283
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_60003169
Vast een makkie, voor jullie:

Ik zoek een film waarin een bekende acteur een man speelt, die jaren weg is geweest bij zijn vrouw, om in de oorlog te vechten (denk 1e WO).
Hij komt dan terug maar zijn vrouw en zoon herkennen hem eerst niet (hij heeft lang haar en een baard). Vroeger was hij nogal snel agressief en nu is hij heel zachtaardig.

Later gaat hij een katoenplantage oprichten met zwarte werknemers die stukje bij beetje een eigen deel van de plantage krijgen.

Over het einde: ik weet niet meer of die man nu écht de man was die hij zei dat hij was.

Verder weet ik het niet meer.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_60003335
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:34 schreef Oxymoron het volgende:
Vast een makkie, voor jullie:

Ik zoek een film waarin een bekende acteur een man speelt, die jaren weg is geweest bij zijn vrouw, om in de oorlog te vechten (denk 1e WO).
Hij komt dan terug maar zijn vrouw en zoon herkennen hem eerst niet (hij heeft lang haar en een baard). Vroeger was hij nogal snel agressief en nu is hij heel zachtaardig.

Later gaat hij een katoenplantage oprichten met zwarte werknemers die stukje bij beetje een eigen deel van de plantage krijgen.

Over het einde: ik weet niet meer of die man nu écht de man was die hij zei dat hij was.

Verder weet ik het niet meer.
Sommersby misschien? Is met Jodie Foster en Richard Gere.
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:56:05 #285
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_60003717
Ja, die is het! Bedankt!
(en hoe loopt ie nou af?? kan iemand mij dat vertellen?)
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_60012148
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:49 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

het gouden ei?
Dat is het boek, de film (die erop is gebaseerd) heet The Vanishing (met o.a. Jeff Bridges)
Power Is All That Matters In This World, Everything Else Is Just An Excuse For The Weak...
pi_60012158
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Primal Fear?
K-pax?
K-Pax is het niet, want Kevin Spacey speelde er niet in, dat weet ik zeker.
Primal Fear moet ik eerst downloaden om te zien of dat em is, maar kom met meer suggesties plz.
  donderdag 10 juli 2008 @ 08:29:40 #288
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_60012235
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 08:18 schreef TheDarkPrince het volgende:

[..]

Dat is het boek, de film (die erop is gebaseerd) heet The Vanishing (met o.a. Jeff Bridges)
De film is oorspronkelijk Spoorloos, The Vanishing is een remake.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_60012329
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 08:29 schreef Mark het volgende:

[..]

De film is oorspronkelijk Spoorloos, The Vanishing is een remake.
Maar wel een betere film...
  donderdag 10 juli 2008 @ 09:34:33 #290
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_60013067
Daar zijn de meningen dan verdeeld over
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  donderdag 10 juli 2008 @ 09:50:36 #291
136 V.
pi_60013371
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:34 schreef Mark het volgende:
Daar zijn de meningen dan verdeeld over
Nou, over het algemeen niet, hoor Spoorloos wordt over het algemeen wel beschouwd als de betere film (en terecht).

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 10 juli 2008 @ 09:52:38 #292
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_60013405
Klopt, ik wilde TheDarkPrince nog een beetje ontzien

Recensie
Dommage arachide-fromage
pi_60013709
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:52 schreef Mark het volgende:
Klopt, ik wilde TheDarkPrince nog een beetje ontzien

Recensie
Ik heb het gewoon niet zo op nederlandse producties...
pi_60014008
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:22 schreef killermj het volgende:
Ik zoek films die lijken op:

Lord Of The Rings
Golden Compass
pans labyrinth

Beetje van die adventure/fantasy films, Iemand tips ?
Hij moet wel al LEGAAL op dvd in de NL shop liggen
Weet niet of iemand al met deze op de proppen is gekomen... Maar misschien vind je
"10th Kingdom" dan ook wel leuk... 3 DVD's, lange zit, maar... je hoeft 'm niet in 1 ruk
te kijken
pi_60024498
Ik zoek de datum van een uitending van misschien één vandaag, maar kan ook een ander programma zijn geweest wat ging over Turkse All Inclusive hotels.

De maakster ging langs bij zo'n oud hotel waar alles goor was en het eten was binnen 20minuten op.

Het was deze of vorige week op tv (volgens mij).
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_60025760
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:36 schreef TheDarkPrince het volgende:

Ik weet niet waarom, maar ik heb Vanilla Sky in m'n hoofd:
I feel kinda Locrian today
  donderdag 10 juli 2008 @ 20:20:09 #297
136 V.
pi_60027116
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:11 schreef TheDarkPrince het volgende:

[..]

Ik heb het gewoon niet zo op nederlandse producties...
Scheelt het dan misschien een beetje dat het een Nederlands-Franse productie is?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_60032865
Ik herinner me nog een film die ik zo'n 15 jaar geleden heb gezien , maar kan niet meer op de naam komen.

één van de scenes speelt zich af in een grot bij een of ander exotisch volk, er is onder andere te zien hoe een gevangene in een hangende kooi wordt gestopt, die vervolgens wordt ondergedompeld in lava

verder krijgt de hoofdrolspeler een koeienhoofd aangeboden om op te eten, waarvan het bovenste deel is verwijderd zodat de hersenen te eten zijn

ik dacht eerst dat dit een indiana jones film was, maar volgens mij klopt dat niet
pi_60033104
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 00:34 schreef Allahs_Hakbar het volgende:
ik dacht eerst dat dit een indiana jones film was, maar volgens mij klopt dat niet
Volgens mij wel, dat stuk van dat eten zit letterlijk in een indy-film, denk temple of doom. Al dacht ik dat het een apenhoofd was..
Why do they call themselves the human race?
Do they think someone's going to win?
pi_60034704
http://indianajones.ugo.com/gallery.asp?cur=temple-of-doom&imgId=1

Denk zelfs een mensenhoofd... was in ieder geval een smerige scène!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')