Zijn er diverse, maar ik neem aan dat je For Your Eyes Only bedoelt, waar JB met een groepje naar een Grieks klooster (Meteora) moet dat op een onbereikbare rots ligt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:27 schreef boskameel het volgende:
Ik zoek de titel van die James Bond film waar er op een gegeven moment een situatie is waar hij (en nog wat andere personen maar weet ik niet zeker) naar een huis moeten wat op de top van een rotsformatie is gebouwd?
Primal Fear?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:36 schreef TheDarkPrince het volgende:
Ik werd laatst ineens herinnerd aan een film die ik erg goed vond. Zó goed, dat ik me de naam niet meer kan herinneren. Ik herinner me alleen 1 scene en globaal de plot.
Het ging in elk geval over een gevangene in een psychiatrische instelling (denk ik) die daar vast zit voor een misdaad oid. Hij wordt daar behandeld/ondervraagd door een psychiater/detective. De film speelt zich eigenlijk alleen af in een ruimte daar in die inrichting, waar het gesprek tussen de twee het verhaal vd film vormt. Gaandeweg komt de psychiater dan ook achter iets opmerkelijks aan het verhaal van de gevangene.
Dit is zo een beetje alles wat ik weet. Het is in elk geval niet de film The Life Of David Gale, want die heb ik pas geleden op tv gezien. Ik dacht dat die het was, maar dat is dus niet zo.
Wie denkt te weten om welke film het gaat? Het zou een film moeten zijn van 1990-2000 met bekende acteurs.
het gouden ei?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:09 schreef skiczukie het volgende:
Ik zoek drie films.
2. Een film waarin een man levend wordt begraven.
Wie kan me helpen? Thnx.
Sommersby misschien? Is met Jodie Foster en Richard Gere.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:34 schreef Oxymoron het volgende:
Vast een makkie, voor jullie:
Ik zoek een film waarin een bekende acteur een man speelt, die jaren weg is geweest bij zijn vrouw, om in de oorlog te vechten (denk 1e WO).
Hij komt dan terug maar zijn vrouw en zoon herkennen hem eerst niet (hij heeft lang haar en een baard). Vroeger was hij nogal snel agressief en nu is hij heel zachtaardig.
Later gaat hij een katoenplantage oprichten met zwarte werknemers die stukje bij beetje een eigen deel van de plantage krijgen.
Over het einde: ik weet niet meer of die man nu écht de man was die hij zei dat hij was.
Verder weet ik het niet meer.
Dat is het boek, de film (die erop is gebaseerd) heet The Vanishing (met o.a. Jeff Bridges)quote:
K-Pax is het niet, want Kevin Spacey speelde er niet in, dat weet ik zeker.quote:
De film is oorspronkelijk Spoorloos, The Vanishing is een remake.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:18 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Dat is het boek, de film (die erop is gebaseerd) heet The Vanishing (met o.a. Jeff Bridges)
Maar wel een betere film...quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:29 schreef Mark het volgende:
[..]
De film is oorspronkelijk Spoorloos, The Vanishing is een remake.
Nou, over het algemeen niet, hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:34 schreef Mark het volgende:
Daar zijn de meningen dan verdeeld over
Ik heb het gewoon niet zo op nederlandse producties...quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:52 schreef Mark het volgende:
Klopt, ik wilde TheDarkPrince nog een beetje ontzien
Recensie
Weet niet of iemand al met deze op de proppen is gekomen... Maar misschien vind jequote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:22 schreef killermj het volgende:
Ik zoek films die lijken op:
Lord Of The Rings
Golden Compass
pans labyrinth
Beetje van die adventure/fantasy films, Iemand tips ?
Hij moet wel al LEGAAL op dvd in de NL shop liggen
Ik weet niet waarom, maar ik heb Vanilla Sky in m'n hoofd:quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:36 schreef TheDarkPrince het volgende:
Ik werd laatst ineens herinnerd aan een film die ik erg goed vond. Zó goed, dat ik me de naam niet meer kan herinneren. Ik herinner me alleen 1 scene en globaal de plot.
Het ging in elk geval over een gevangene in een psychiatrische instelling (denk ik) die daar vast zit voor een misdaad oid. Hij wordt daar behandeld/ondervraagd door een psychiater/detective. De film speelt zich eigenlijk alleen af in een ruimte daar in die inrichting, waar het gesprek tussen de twee het verhaal vd film vormt. Gaandeweg komt de psychiater dan ook achter iets opmerkelijks aan het verhaal van de gevangene.
Dit is zo een beetje alles wat ik weet. Het is in elk geval niet de film The Life Of David Gale, want die heb ik pas geleden op tv gezien. Ik dacht dat die het was, maar dat is dus niet zo.
Wie denkt te weten om welke film het gaat? Het zou een film moeten zijn van 1990-2000 met bekende acteurs.
Scheelt het dan misschien een beetje dat het een Nederlands-Franse productie is?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:11 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op nederlandse producties...
Volgens mij wel, dat stuk van dat eten zit letterlijk in een indy-film, denk temple of doom. Al dacht ik dat het een apenhoofd was..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:34 schreef Allahs_Hakbar het volgende:
ik dacht eerst dat dit een indiana jones film was, maar volgens mij klopt dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |