niemand?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:50 schreef Komakimo het volgende:
Begin jaren 90 (eind 80?) was er een amerikaanse serie op tv over een jongetje van ong 12 die samen met zijn vriendje(broertje) allerlei avonturen beleefde. Staat me nog bij dat er een tijdmachine in voor kwam en een slechte jongen (hun rivaal) met grijs pluizig haar zonder ouders/vrienden enzo. was een vrij heftige serie voor die tijd voor de doelgroep van 8-16 ongeveer, beetje comedy-sci fi-fantasy achtig. Laatste keer dat ie werd uitgezonden was in 2001/2002 ergens en volgens mij in de weekenden, weet iemand de naam van de serie? ik wil het heel graag weten. Tis geen Zack Files maar is wel een beetje t zelfde genre.
alvast bedankt
Australisch, Amerikaans, welke taal?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:58 schreef Komakimo het volgende:
[..]
niemand?paar jaar geleden was ie nog op tv..
Amerikaans (misschien canadees)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Australisch, Amerikaans, welke taal?
Dat is 'mquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:12 schreef SlimShady het volgende:
oh wacht! het zou Eerie Indiana kunnen zijn!
Big, met Tom Hanks misschien?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:56 schreef ivetje het volgende:
Film : Oudere film met een jongetje wat een wens doet bij zo'n waarzegger in een hokje (machine) en dan wenst dat ie groot is volgens mij. Daarna wil ie terug en moet ie dat ding gaan zoeken, want de kermis is alweer weg.
Yep, thanks! Wist dat het een hele simpele naam was...maar kon er gewoon niet opkomenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:58 schreef Frollo het volgende:
[..]
Big, met Tom Hanks misschien?
http://www.imdb.com/title/tt0094737/
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:20 schreef JedaiNait het volgende:
De BBC had een serie waarbij historische veldslagen werden gesimuleerd. De deelnemers moesten hun legers groeperen en sturen en zo konden ze zich vergelijken met bijvoorbeeld Alexander de Grote...
Hoe heette deze serie?
The Dark Crystalquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:22 schreef killermj het volgende:
Ik zoek films die lijken op:
Lord Of The Rings
Golden Compass
pans labyrinth
Beetje van die adventure/fantasy films, Iemand tips ?
Hij moet wel al LEGAAL op dvd in de NL shop liggen
Doet me een beetje denken aan Vanilla Sky (abros los ojos)...quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:47 schreef kletskop het volgende:
ik ben op zoek naar een film over dat de werkelijkheid een droom blijkt te zijn. Dat je ziet dat iemand bijvoorbeeld piano zit te spelen en vervolgens blijkt er helemaal geen piano te zijn. Dat idee, een soort van Fight Club maar dan anders.. Iemand een idee over welke film (of videoclip?...) ik het heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |