abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:48:41 #1
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_66698419
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:49:08 #2
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_66698437
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:01 schreef JWTOG het volgende:
Ik zoek de titel van een film die afgelopen weekend op tv was. Iig afgelopen week, ging over een pc99 maken met holografische shit enzo, zoon lachfilm. Iemand enig idee?
The First $20 Million Is Always the Hardest
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_66698729
tvp

Betreffende het "Dr Bekker" verzoek...het is "Becker", misschien helpt dat..

Kan hier 1 promofilmpje vinden, daar zit een muziekje doorheen maar kan me hast niet voorstellen dat je zoiets zoekt..http://www.comedycentral.nl/tv/vod/558/becker.html
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:08:47 #4
165573 Compass
www.habbix.nl
pi_66703576
Ik zoek het nummmer dat laatst (ik weet niet of 't standaard is?) bij de aftiteling van ''dirty sanchez'' werd gebruikt het is een klasiek nummer dat heel duister klinkt en langzaam met strijk instrumenten.
Alvast bedankt.
pi_66711969
Ik zoek de titel van een romantische comedie. Ik kan me één scene nog erg goed herinneren. Het is tegen het einde van de film. De mannelijke hoofdpersoon probeert de liefde van zijn leven terug te winnen. Dat probeert hij te bereiken door op de zijkant van haar huis met een filmprojecter jeugdfilmpjes van hun allebei te projecteren. Het filmpje is een mix van haar jeugdfilmpjes en zijn jeugdfilmpjes. Iemand enig idee welke film dit ook al weer is?
pi_66712069
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef F_N het volgende:
Ik zoek de titel van een romantische comedie. Ik kan me één scene nog erg goed herinneren. Het is tegen het einde van de film. De mannelijke hoofdpersoon probeert de liefde van zijn leven terug te winnen. Dat probeert hij te bereiken door op de zijkant van haar huis met een filmprojecter jeugdfilmpjes van hun allebei te projecteren. Het filmpje is een mix van haar jeugdfilmpjes en zijn jeugdfilmpjes. Iemand enig idee welke film dit ook al weer is?
The Long Weekend volgens mij? http://www.imdb.com/title/tt0385057/

edit: nee, dat is hem niet bij nader inzien
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:13:14 #7
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_66725651
Ha, een nieuw topic
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_66746196
Ik ben op zoek naar de titel van een film.
Als kind van ongeveer 9 of 10 jaar ('79/'80), ben ik door oudere nichtjes meegenomen naar de bioscoop,
ik vond het een verschrikkelijke film en heb er maanden nachtmerries van gehad.
Ik kan me helaas niet al te veel meer herinneren, weet nog dat het voornamelijk Chinese of Japanse acteurs waren,
en het speelde zich daar ook af. er was een soort kamp met leiders met vreselijke haat naar de
gevangenen toe, hele barakken werden afgebrand, vrouwen werden verkracht en vernederd en velen
werd de keel doorgesneden. Twee vrouwen wisten te ontsnappen maar werden toch weer gevonden
en als straf in een put gegooid die werd afgesloten en langzaam werd volgelopen met water, je raad het al...

En nu zou ik 'm heel graag willen zien Iemand enig idee waar ik het over heb?
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_66776136
Ik zoek een film die gaat over een schrijver die een ongeluk krijgt door extreme weeromstandigheden ofzo en een vrouw plukt hem uit de berm en gaat hem verzorgen en dat blijkt dan zn grootste 'fan' te zijn maar ze is helemaal geschift en uiteindelijk wordt het een psychologisch spelletje en op het einde sterft zij in een gevecht met hem geloof ik.. Geen idee wie de acteurs zijn en hoe de film heet!
pi_66776217
Oh ik heb hem al Misery.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:00:00 #11
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_66814328
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:19 schreef Smurfin het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film.
Als kind van ongeveer 9 of 10 jaar ('79/'80), ben ik door oudere nichtjes meegenomen naar de bioscoop,
ik vond het een verschrikkelijke film en heb er maanden nachtmerries van gehad.
Ik kan me helaas niet al te veel meer herinneren, weet nog dat het voornamelijk Chinese of Japanse acteurs waren,
en het speelde zich daar ook af. er was een soort kamp met leiders met vreselijke haat naar de
gevangenen toe, hele barakken werden afgebrand, vrouwen werden verkracht en vernederd en velen
werd de keel doorgesneden. Twee vrouwen wisten te ontsnappen maar werden toch weer gevonden
en als straf in een put gegooid die werd afgesloten en langzaam werd volgelopen met water, je raad het al...

En nu zou ik 'm heel graag willen zien Iemand enig idee waar ik het over heb?
Men Behind the Sun?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_66831866
Beste allemaal,

er is een komische film waarin een vrouw een lsd trip maakt en een vent in een andere kamer op haar wacht met een baars (perch) in zijn achterwerk. Hij schreeuwt dat ook iets uit zovan: touch my perch!

weet iemand de titel van deze film?
pi_66834392
  zondag 8 maart 2009 @ 20:21:50 #14
62512 Smurfin
Curiositá
pi_66836837
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:00 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Men Behind the Sun?
Ik ging direct enthousiast zoeken, maar deze film is uit 1988, dat is alweer tien jaar later.
Toch bedankt

Ik weet nu dat de film uit 1978 moet zijn, want een paar weken daarvoor of daarna zag ik,
ook in de bioscoop, Invasion of the bodysnatchers, dus het moet 1978 geweest zijn.
pi_66873293
Ik zoek een film waar een vriend en vriendin steeds ruzie hebben, en besluiten hun geheugen te wissen ofzo.. daarna beginnen ze weer dingen te herinneren, en komen ze elkaar weer tegen ofzo... en die persoon gaat ook nog naar het bedrijf die het gedaan heeft enzo..

lekker vaag maar goed
  maandag 9 maart 2009 @ 22:45:00 #16
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_66878626
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:47 schreef KraZj het volgende:
Ik zoek een film waar een vriend en vriendin steeds ruzie hebben, en besluiten hun geheugen te wissen ofzo.. daarna beginnen ze weer dingen te herinneren, en komen ze elkaar weer tegen ofzo... en die persoon gaat ook nog naar het bedrijf die het gedaan heeft enzo..

lekker vaag maar goed
Eternal sunshine of the spotless mind
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_66888180
THANKS!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:02:38 #18
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_66911792
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:21 schreef Smurfin het volgende:

[..]

Ik ging direct enthousiast zoeken, maar deze film is uit 1988, dat is alweer tien jaar later.
Toch bedankt

Ik weet nu dat de film uit 1978 moet zijn, want een paar weken daarvoor of daarna zag ik,
ook in de bioscoop, Invasion of the bodysnatchers, dus het moet 1978 geweest zijn.
Frauen für Zellenblock 9
IMDb Vote History
  zaterdag 14 maart 2009 @ 13:58:58 #19
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_67037962
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:13 schreef Mark het volgende:
Ha, een nieuw topic
Wat je vindt, ...
pi_67059429
Hooi

ik zoek een vrij oude film, mijn moeder bekeek deze film zo graag omdat het emotioneel was, ik was vrij jong maar ik herinner me nog het verhaal ongeveer. Het gaat over een klein meisje die in een put in een of andere tuin valt en dat ze daar lange tijd in vast zit, na lange tijd graven ze een put naast de put waar het meisje in zit en hebben ze haar kunnen redden, het is volgens mij een waargebeurd verhaal, ik weet niet in welke taal het was en welke acteurs erin meespeelden. Kan iemand mij helpen?
~*Never judge someone you don't know by his/her looks and how he/she acts, you might find real love or friendship in it *~
  zondag 15 maart 2009 @ 11:31:31 #21
67640 SaintOfKillers
pi_67063275
Everybody's Baby: The Rescue of Jessica McClure
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_67063317
Ergens eind jaren 80, begin jaren 90 heb ik een film op Nederland 2 én 3 gezien. Het unieke aan deze film was dat het als het ware twee films in één waren. Zo zag je op een gegeven moment een ontmoeting tussen een man en vrouw, op Ned2 vanuit het perspectief, op Ned3 vanuit dat van de man, en als ze dan weer elk hun weg gingen dan volgden de twee films ook weer hun eigen personage. Onmogelijk om alles in één keer mee te krijgen dus, maar wel ontzettend tof gedaan.

Ik was toen ongeveer 10, weet niks meer van acteurs of wat dan ook, maar hoopte dat hier iemand toevallig weet wat ik bedoel. Alvast bedankt voor het meepeinzen!
  zondag 15 maart 2009 @ 13:38:10 #23
62512 Smurfin
Curiositá
pi_67067221
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:02 schreef victorinox het volgende:

[..]

Frauen für Zellenblock 9
Nee, dat is 'm ook niet, toch bedankt
  zondag 15 maart 2009 @ 16:12:19 #24
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_67072961
Ik zoek een tv-programma van de publieke omroep volgens mij. Het is nieuw en ik heb er alleen een aankondiging van gezien. Het programma volgt fans, die heel erg ver gaan voor hun idool.
De eerste aflevering gaat over 20-jarige K3-fans . Ze werden door boze ouders uitgescholden, omdat ze hun kinderen in de weg liepen .

Wie weet hoe deze serie heet?
  zondag 15 maart 2009 @ 21:02:30 #25
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_67082460
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:33 schreef BUwe het volgende:
Ergens eind jaren 80, begin jaren 90 heb ik een film op Nederland 2 én 3 gezien. Het unieke aan deze film was dat het als het ware twee films in één waren. Zo zag je op een gegeven moment een ontmoeting tussen een man en vrouw, op Ned2 vanuit het perspectief, op Ned3 vanuit dat van de man, en als ze dan weer elk hun weg gingen dan volgden de twee films ook weer hun eigen personage. Onmogelijk om alles in één keer mee te krijgen dus, maar wel ontzettend tof gedaan.
Er staat me iets van bij dat dit een registratie was van het toneelstuk '06', dus een versie ouder dan de film van Theo van Gogh.
Mens sana in corpore sano
pi_67091998
Ik ben op zoek naar een film uit (waarschijnlijk) de afgelopen 20 jaar. Het gaat in ieder geval over een man met problemen met zijn "mind" en volgens mij aan het begin van de film ook in een soort inrichting zit. Waaruit hij dacht ik ook ontsnapt.

Ik weet bijna zeker dat de film een open einde heeft in een witte/lichte ruimte met nog een ander persoon die nog wat verteld. Volgens mij bereikt hij die witte ruimte in een bioscoop, theater, kantoor of supermarkt (beetje vaag) door bepaalde gangen door te lopen of door een lift te nemen.

Het is niet Pi...

[ Bericht 0% gewijzigd door PWSteal.Ldpinch.D op 16-03-2009 12:11:44 ]
  maandag 16 maart 2009 @ 09:22:17 #27
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_67093031
quote:

Ik was toen ongeveer 10, weet niks meer van acteurs of wat dan ook, maar hoopte dat hier iemand toevallig weet wat ik bedoel. Alvast bedankt voor het meepeinzen!
Weet niet of het helpt, maar ik meende dat of Derek de Lint of Thom Hoffmann er in zat. Wellicht dat we daar op verder kunnen zoeken

Edit: volgens mij bedoelde ik Rituelen, maar weet niet of die ooit op 2 zenders tegelijk is gedraaid of dat ik de opzet van de film zo verwarrend vond

[ Bericht 7% gewijzigd door Mark op 16-03-2009 09:30:49 ]
Dommage arachide-fromage
  maandag 16 maart 2009 @ 22:43:57 #28
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_67119820
Ik plaats een tvp, zodat ik misschien ook mensen kan helpe.
pi_67166851
ik zoek ook een film..
ik weet nog dat het over het leger ging en dat de 2 mannen waarover het ging zich versliepen.
er kwam een belangrijk iemand op bezoek op de kazerne en toen gingen ze tijdens de mars zingen...

mijn moeder zegt dat het police academy moest zijn, maar ik weet zelf echt niet meer hoe de film heet
en als ik onder police academy zoek kan ik niet herkenbare stukjes terug vinden...
  woensdag 18 maart 2009 @ 14:37:11 #30
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_67170615
Dommage arachide-fromage
pi_67172693
Bingo, dank je wel!!!!
pi_67174146
quote:

Dat herken ik! Ik weet dat het een nederlandse film zou zijn. Of het 06 toneelstuk van Van Gogh is, zou ik niet weten...
pi_67176461
quote:
Dat herken ik! Ik weet dat het een nederlandse film zou zijn. Of het 06 toneelstuk van Van Gogh is, zou ik niet weten...
Ah, blij dat ik niet de enige ben die het bestaan ervan kent. Ik was zelfs al vergeten dat het Nederlands was. Dat verklaart wel dat het niet echt op Google te vinden is.

Ik heb zowel "06" als "Rituelen" nagezocht, maar bij geen van beiden wordt iets genoemd over meerdere versies of meerdere films in één. Ik ben dus bang dat we er nog niet zijn...
pi_67180672
quote:
Op maandag 16 maart 2009 08:05 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Ik ben op zoek naar een film uit (waarschijnlijk) de afgelopen 20 jaar. Het gaat in ieder geval over een man met problemen met zijn "mind" en volgens mij aan het begin van de film ook in een soort inrichting zit. Waaruit hij dacht ik ook ontsnapt.

Ik weet bijna zeker dat de film een open einde heeft in een witte/lichte ruimte met nog een ander persoon die nog wat verteld. Volgens mij bereikt hij die witte ruimte in een bioscoop, theater, kantoor of supermarkt (beetje vaag) door bepaalde gangen door te lopen of door een lift te nemen.

Het is niet Pi...
Het is ook niet the cube of k-pax
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:16:19 #35
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_67184787
quote:
Op zondag 15 maart 2009 16:12 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zoek een tv-programma van de publieke omroep volgens mij. Het is nieuw en ik heb er alleen een aankondiging van gezien. Het programma volgt fans, die heel erg ver gaan voor hun idool.
De eerste aflevering gaat over 20-jarige K3-fans . Ze werden door boze ouders uitgescholden, omdat ze hun kinderen in de weg liepen .

Wie weet hoe deze serie heet?
Het programma het geloof ik 'fans'. Maar ik kan er verder niets over vinden was er zelf ook al naar op zoek
My mama didn't raise no fool
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:19:49 #36
136343 BasEnAad
pi_67184967
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:16 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Het programma het geloof ik 'fans'. Maar ik kan er verder niets over vinden was er zelf ook al naar op zoek
Wat een clichétitel , bedankt in ieder geval. Ik vond de promo al zo hilarisch!
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:20:19 #37
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_67185006
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:19 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Wat een clichétitel , bedankt in ieder geval. Ik vond de promo al zo hilarisch!
Gevonden!

My mama didn't raise no fool
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:21:37 #38
136343 BasEnAad
pi_67185106
quote:
Super! Het is dus SBS. Nog smeuïger dus.
pi_67194257
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Everybody's Baby: The Rescue of Jessica McClure
Jaa dat is hem! bedankt
~*Never judge someone you don't know by his/her looks and how he/she acts, you might find real love or friendship in it *~
pi_67198284
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:21 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Super! Het is dus SBS. Nog smeuïger dus.
quote:
Zoop-duo portretteert extreme fans
Uitgegeven: 19 maart 2009 08:43
Laatst gewijzigd: 19 maart 2009 08:43

HILVERSUM - Ewout Genemans en Jon Karthaus stonden in tv-serie en speelfims Zoop voor de camera. De Zoop-acteurs blijven voor hun zelfbedachte tv-programma Fans! (SBS6) achter de schermen om in te zoomen op extreme fans van Nederlandse artiesten.

De serie portretteert de komende acht zaterdagavonden hondstrouwe fans van K3, Thomas Berge, Wolter Kroes, Nick & Simon, André Hazes, Koos Alberts, Marianne Weber en Dennie Christian.

Fans! is voor Genemans en Karthaus het eerste televisieprogramma dat ze van a tot z helemaal zelf hebben ontwikkeld, gemaakt en verkocht.

Extra spannend vinden de jonge tv-makers het dat SBS6 hun debuutreeks op zaterdagavond uitzendt, om 22.00 uur, na Holland's Got Talent.

K3

Het is volgens de makers de eerste realityserie waarin fans centraal staan in plaats van artiesten. In de eerste aflevering is dat Charita uit IJmuiden. Ze is al twintig, maar nog steeds idolaat van K3.

Op een concert van K3 in Ahoy zingt ze alle kinderliedjes uit volle borst mee en ontneemt ze het zicht van de kleine kindjes achter haar. ''Een show van K3 maakt me intens gelukkig. Ik kijk er weken naar uit'', zegt ze zonder gêne in de camera.

Ruzie

Na afloop van het concert wacht Charita haar idolen op met een fototoestel. Ondertussen krijgt ze ruzie met ouders die vrezen dat hun kroost niet aan bod komt door de opdringerige fans die de K3-leeftijd al lang zijn gepasseerd.

Charita is het gewend: ''Ik laat kinderen altijd voor. Dat ik al langer fan ben, geeft mij niet meer rechten.''

Intieme plekken

Genemans en Karthaus herkennen het gedrag van fans maar al te goed. ''In de tijd van Zoop waren de moeders van de kinderen de extreemste fans. Zij vroegen om handtekeningen op de meest intieme plekken, gewoon in het bijzijn van de kinderen. Zo kwamen we ook op het idee'', vertelt Genemans, die tevens Willem Wever bij de NCRV presenteert en het acteren voorlopig op een zijspoor heeft gezet.

Inslikken

Het duo beweert de fans integer in beeld te brengen. Karthaus: ''Charita is heus niet gek, ze meent het. We brengen bewust haar hele verhaal zodat kijkers nog voor de aftiteling loopt hun aanvankelijke vooroordelen zullen inslikken.''
pi_67200495
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 17:45 schreef BUwe het volgende:

[..]

Ah, blij dat ik niet de enige ben die het bestaan ervan kent. Ik was zelfs al vergeten dat het Nederlands was. Dat verklaart wel dat het niet echt op Google te vinden is.

Ik heb zowel "06" als "Rituelen" nagezocht, maar bij geen van beiden wordt iets genoemd over meerdere versies of meerdere films in één. Ik ben dus bang dat we er nog niet zijn...
Heb zelf ook gezocht: theo van gogh, 06 toneelstuk. Geen hit.

In welk jaartal is de film uitgezonden? Ik schat 1992..
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:50:27 #42
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_67212630
Ik probeer een science fiction film te achterhalen die ik ooit een keer gezien heb.

Geen flauw idee wie er in speelde en wat het plot zo'n beetje was. Wat ik me wel kan herinneren is dat het om een fascistische toekomst ging waar het enige vrije land Australië was. De hoofdrolspeler kan hiernaartoe omdat zijn familie ooit geinvesteerd hebben in grond daar.. zoiets..

Hoe heet die film?!

Never mind, gevonden! Was een verhaal waar ik me mee vergiste

[ Bericht 9% gewijzigd door Sosa op 19-03-2009 18:04:39 ]
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:09:51 #43
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_67221184
Ik had volgens mijn toch gelijk:

In het Haagse filmhuis Het Kijkhuis (naast Theater aan het Spui) waren dertig cabines ingericht voor even zo veel individuele toeschouwers, die beschikten over een eigen monitor en over de mogelijkheid vrijelijk van de man naar de vrouw v.v. te schakelen. In een kleedkamer, enkele honderden meters verderop, speelden Ad van Kempen en Ariane Schlüter in een gemilimeterde mise-en-scène voor vaste camera's. De toeschouwer creëerde in de kabines zijn eigen voorstelling(en). Dit ultieme voyeursperspectief werd in de verfilming (vrijwel direct aansluitend aan de theaterversie door Theo van Gogh gemaakt) beslissend veranderd: de camera werd derde, meekijkende 'persoon'.

Link
Mens sana in corpore sano
pi_67231761
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:09 schreef Muzzie het volgende:
Ik had volgens mijn toch gelijk:

In het Haagse filmhuis Het Kijkhuis (naast Theater aan het Spui) waren dertig cabines ingericht voor even zo veel individuele toeschouwers, die beschikten over een eigen monitor en over de mogelijkheid vrijelijk van de man naar de vrouw v.v. te schakelen. In een kleedkamer, enkele honderden meters verderop, speelden Ad van Kempen en Ariane Schlüter in een gemilimeterde mise-en-scène voor vaste camera's. De toeschouwer creëerde in de kabines zijn eigen voorstelling(en). Dit ultieme voyeursperspectief werd in de verfilming (vrijwel direct aansluitend aan de theaterversie door Theo van Gogh gemaakt) beslissend veranderd: de camera werd derde, meekijkende 'persoon'.

Link
  zaterdag 21 maart 2009 @ 19:44:44 #45
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_67275441
ben op zoek naar een amerikaanse tv serie..

werd nog wel eens 's ochtends op net5 uitgezonden paar weken geleden..

over een meisje, met soort van paranormale gaven.. ze had een wat aparte naam.. haar vader was agent volgens mij.

(geen joan of arcadia)..
pi_67282774
Hallo mensen,

Afgelopen Donderdag was er een programma op de televisie over messentrekkers in Engeland en Schotland. Ik weet alleen niet hoe dit programma heette. Ik kan er ook niks over vinden op dit forum of via google. Kan iemand mij vertellen hoe dit programma heette, zodat ik het wellicht nog kan kijken via uitzending gemist ?

Alvast bedankt.
pi_67291197
quote:
Op zondag 22 maart 2009 00:13 schreef Reaper88 het volgende:
Hallo mensen,

Afgelopen Donderdag was er een programma op de televisie over messentrekkers in Engeland en Schotland. Ik weet alleen niet hoe dit programma heette. Ik kan er ook niks over vinden op dit forum of via google. Kan iemand mij vertellen hoe dit programma heette, zodat ik het wellicht nog kan kijken via uitzending gemist ?

Alvast bedankt.
RTL Uncovered:neergestoken zonder reden
pi_67291278
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:44 schreef steve-urkel het volgende:

over een meisje, met soort van paranormale gaven.. ze had een wat aparte naam.. haar vader was agent volgens mij.

(geen joan of arcadia)..
Medium gaat over een paranormaal begaafde vrouw. Maar ik weet niet of dat de serie is die jij bedoelt en of dat ook 's ochtends werd uitgezonden.
pi_67324746
ik zoek de titel van een film dat ging over geesten oproepen.

Het is een engelse film met een groepje jongeren die geesten gingen oproepen. En toen kwam er een demon die in 1 van die gasten zit en achter elkaar die gasten vermoordde.

Kan er niet tegen dat ik de naam niet meer weet.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_67325408
laat maar ik heb hem al.

Long Time Dead
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_67331469
Ik heb vroeger heel vaak een film gekeken over een jongetje die op zijn bed naar dromeland vliegt, en ook in het nachtmerry gedeelte terecht komt (zat achter een gesloten deur al ik het goed heb )

Iemand die weet hoe die film heet?? (is een kinderfilm natuurlijk)
pi_67331530
Kan je meer vertellen over waar hij terechtkwam?
pi_67331907
Ja geen idee eigenlijk, echt lang geleden maar hij vliegt met zijn bed naar dromenland en nachtmerryland zit dan achter een gesloten deur zegmaar en die opent hij dan. Dat is eigenlijk alles dat ik er nog van weet, daarom wil ik hem ook graag nog een keer zien
pi_67332029
Het is niet met een vliegende hond (draak?) ?
Neverending Story?
pi_67332114
Haha nee die ken ik wel, het is een tekenfilm trouwens (dom dat ik dat niet eerder zei) endie jongen is in zn pyjama de hele tijd
pi_67332231
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:31 schreef TwyLight het volgende:
Haha nee die ken ik wel, het is een tekenfilm trouwens (dom dat ik dat niet eerder zei) endie jongen is in zn pyjama de hele tijd

Ah, een tekenfilm.
Uit welk jaar komt het ongeveer?
Engels of Nederlands gesproken (van origine)?
Welk zender/wanneer (jaar) uitgezonden?

Allemaal belangrijk!
pi_67333758
Geen id keek hem rond 1995-1997 denk ik. We hadden hem op videoband sorry maar kan echt niet meer herinneren

En wij hadden hem in het nederlands dacht ik maar zou best een enelse film kunnen zijn, misschhien zelfs wel een disney film..
pi_67334398
Hmm, misschien is er een Disney (fan)topic waar mensen je wellicht ook kunnen helpen.
  maandag 23 maart 2009 @ 20:39:32 #59
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_67336598
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:23 schreef TwyLight het volgende:
Geen id keek hem rond 1995-1997 denk ik. We hadden hem op videoband sorry maar kan echt niet meer herinneren

En wij hadden hem in het nederlands dacht ik maar zou best een enelse film kunnen zijn, misschhien zelfs wel een disney film..
Little Nemo: Adventures in Slumberland (1989)? misschien
pi_67338130
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Little Nemo: Adventures in Slumberland (1989)? misschien
Little Nemo jaaaaaa!!!

pi_67345797
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:44 schreef steve-urkel het volgende:

(geen joan of arcadia)..

Veronica Mars?
I love Fok!...............................for me to poop on!
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:16:54 #62
165573 Compass
www.habbix.nl
pi_67411000
Ik zoek een reclame over tjah kindermishandeling waarin een moeder helemaal tekeer gaat tegen een kind op een marktplein in de stadt en mensen onder andere hoort denken:
Mischien doet ze het alleen deze keer
Iemand zou moeten ingrijpen!
pi_67414934
Ik zoek een comedy film over een groep jongens die op een gegeven moment een sexeducatiefilm gaan maken met een aantal dames waar de school en ouders helemaal flippen omdat ze denken dat ze porno aan het maken zijn.

Het enige wat ik nog weet is dat op het einde niemand van de jongens op film wilt tijdens het omdoen van een condoom waarop de nerd van de groep het wel doet en uiteindelijk allerlei stelltjes ontstaan...
  woensdag 25 maart 2009 @ 23:42:38 #64
67640 SaintOfKillers
pi_67415309
The Girl Next Door.
pi_67417009
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 23:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Girl Next Door.
Inderdaad, danke!
pi_67421581
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:16 schreef Compass het volgende:
Ik zoek een reclame over tjah kindermishandeling waarin een moeder helemaal tekeer gaat tegen een kind op een marktplein in de stadt en mensen onder andere hoort denken:
Mischien doet ze het alleen deze keer
Iemand zou moeten ingrijpen!
Even googelen en dan vindt je hem zo

http://www.dag.nl/binnenl(...)shandeld-kind-235998
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:35:24 #67
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_67423725
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 03:21 schreef Lefkos het volgende:

[..]

Veronica Mars?
jep.. dat was hem.
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:41:10 #68
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_67423922
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 00:38 schreef Whooz het volgende:

[..]

Inderdaad, danke!
en ik maar aan een andere denken

After School Special..

Wel een aanrader btw voor lame humor
  vrijdag 27 maart 2009 @ 18:32:34 #69
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_67470333
Ik zoek een titel van een film.
Het is een hele gemakkelijke volgens mij maar ik kom er gewoon niet op .

Het is iig een thriller. Het gaat over een shizofreen die meer dan 6 persoonlijkheden heeft. Alle persoonlijkheden komen door een hevige regenbui op een motel terecht. Die persoonlijkheden komen erachter dat ze allemaal dezelfde geboortedatum hebben. Op een gegeven moment worden die persoonlijkheden ook vermoord. Totdat moment heeft de kijker niet door dat het op een shizofreen gaat.

Iemand die weet welke titel het is?
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_67480646
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 18:32 schreef -SG- het volgende:
Ik zoek een titel van een film.
Het is een hele gemakkelijke volgens mij maar ik kom er gewoon niet op .

Het is iig een thriller. Het gaat over een shizofreen die meer dan 6 persoonlijkheden heeft. Alle persoonlijkheden komen door een hevige regenbui op een motel terecht. Die persoonlijkheden komen erachter dat ze allemaal dezelfde geboortedatum hebben. Op een gegeven moment worden die persoonlijkheden ook vermoord. Totdat moment heeft de kijker niet door dat het op een shizofreen gaat.

Iemand die weet welke titel het is?
Identity?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 23:23:29 #71
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_67481771
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 22:56 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Identity?
Yeah thnx! Dat is hem !

Zo voor de handliggend eigenlijk .
A little knowledge is a dangerous thing.
  † In Memoriam † woensdag 1 april 2009 @ 22:10:30 #72
25682 2cv
Niet subtiel
pi_67628509

Uit welke film komt dit .gifje ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 1 april 2009 @ 22:21:28 #73
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_67628971
Apocalypse Now
  woensdag 1 april 2009 @ 22:30:50 #74
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_67629385
Daar moet natuurlijk muziek onder
Wat je vindt, ...
  † In Memoriam † woensdag 1 april 2009 @ 23:19:46 #75
25682 2cv
Niet subtiel
pi_67631411
Bedankt voor de snelle antwoorden ! Ik ben niet zo van de oorlogsfilms, maar in deze film (en ook in het .gifje) zit een 2cv (Lelijke Eend voor diegenen die wat minder van auto's weten) en daardoor werd ik nieuwschierig.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 1 april 2009 @ 23:30:57 #76
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_67631833
Laatst een film gezien (zat half iets anders te doen) die ik een jaar of 2 geleden ook al eens heb gezien. Een man wordt bodyguard van een klein meisje in Mexico. Het meisje wordt toch ontvoerd en dan begint hij een klopjacht op de ontvoerders. Uiteindelijk blijkt de vader van het meisje de hand in de ontvoering gehad te hebben.
Zij leeft nog en de bodyguard "ruilt"uiteindelijk zijn leven voor dat van het meisje (hij is nl stervende). Hoe heet deze film, ik vind hem zo waanzinnig goed.
  woensdag 1 april 2009 @ 23:32:03 #77
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_67631879
Dommage arachide-fromage
  woensdag 1 april 2009 @ 23:41:12 #78
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_67632234

Met Denzel Washington als Greasy(bear). Thanks 1 Van de weinige fims die ik een 2e keer net zo spannend vind als de eerste keer dat ik hem zag.
  donderdag 2 april 2009 @ 00:43:36 #79
147650 based
my very own drum!
pi_67633797
hallo mensen,
ik heb een vraag over een titel van een film. ik heb de film rond 2000/2001 een keer gezien op (toen nog) canal +.
het is een thriller achtige film. het gaat over 2 broers die soort van (huur)moordenaars zijn. ze gaan af en toen langs bij een of andere hoer dacht ik. en 1 van die 2 broers heeft altijd een andere zonnebril op.
als hij wil gaan moorden zet ie zijn zonnebril op met rode glazen, als hij relaxed is zet ie zijn gele bril op etc etc.

Het is niet boondock saints trouwens

iemand help me!
I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
pi_67662866
Ik zoek de naam van een japans/chinese film waar ik weinig tot niets over weet. Vrijwel de enige scene die ik me nog kan herinneren is dat een vader met zijn zoon (volgens mij de hoofdrol spelers, de zoon in ieder geval wel) samen op een grasveldje onder een autoweg/brug zitten. Ze drinken allebei een biertje. De zoon speelt als ik me niet vergis elektrisch gitaar. De zoon heeft ook lange haren. En weer als ik me niet vergis is de band tussen de zoon en vader/moeder niet goed.

Ik heb deze film heel lang geleden een keer op tv gezien. Het feit dat ik bovenstaande scene nooit vergeten ben, doet mij deze film graag nog een keer te willen zien.
pi_67665165
Wat zoek ik? nou de titel van een Amerikaanse film!
Hij is circa 10 a 15 jaar oud en gaat over UFO's, uiteindelijk komt aan het licht dat het niet zo zeer buitenaardse wezens zijn als wel mensen uit de toekomst.
Hij was in circa 99 of 98 op de BBC rond nieuwjaar
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:40:42 #82
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_67685644
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 03:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat zoek ik? nou de titel van een Amerikaanse film!
Hij is circa 10 a 15 jaar oud en gaat over UFO's, uiteindelijk komt aan het licht dat het niet zo zeer buitenaardse wezens zijn als wel mensen uit de toekomst.
Hij was in circa 99 of 98 op de BBC rond nieuwjaar
Sphere?
IMDb Vote History
pi_67805325
Ik zoek de naam van deze film;

Het gaat over twee ouders die gescheiden zijn, ze hebben 1 kind. De moeder krijgt volgens mij de voogdij, alleen de vader is het daar niet mee eens. De vader ontvoerd het kind (het is trouwens een jongen) en naar een paar jaar krijgt de moeder het kind weer terug. Het kind werd mishandeld en is nooit naar school geweest, dus de moeder moest hem alles opnieuw leren.. En ze zingen ook vaak; i see the moon and the moon sees me, en dan verder
pi_67810167
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:56 schreef Carlein het volgende:
Ik zoek de naam van deze film;

Het gaat over twee ouders die gescheiden zijn, ze hebben 1 kind. De moeder krijgt volgens mij de voogdij, alleen de vader is het daar niet mee eens. De vader ontvoerd het kind (het is trouwens een jongen) en naar een paar jaar krijgt de moeder het kind weer terug. Het kind werd mishandeld en is nooit naar school geweest, dus de moeder moest hem alles opnieuw leren.. En ze zingen ook vaak; i see the moon and the moon sees me, en dan verder
When Andrew Came Home
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_67811752
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 22:12 schreef tbl1966 het volgende:

[..]

When Andrew Came Home
YES! dankjewel!
  Redactie Frontpage dinsdag 7 april 2009 @ 22:56:05 #86
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_67812269
Ik zoek de titel van een Aziatische film, ik denk dat hij óf Japans, óf chinees is. Maar het kan ook een Hollywood productie zijn.

Ik ken maar een klein stukje van de film, een massale vecht scene. De film zal zich ergens tussen de middeleeuwen en eind 19e eeuw afspelen.

Kleine omschrijving van de scene die ik bedoel:
quote:
Er staat een leger met van die grote schilden (zoals de Romeinen ook hadden) als een muur opgesteld. Deze zijn verdeeld in twee groepen. Tussen deze twee groepen komt de vijandige cavalerie aanrukken. Op het moment dat de cavalerie tussen beide groepen trekt gooit men touwen met haken eraan over de rijders en paarden, en trekt men de vijandige paardrijders met de touwen onder hun schilden door.
Mijn beschrijving is zo kort omdat ik de film in een demo zag op een TV bij de mediamarkt in Zoetermeer afgelopen zondag. Mr. Mediamarkt kon mij niet vertellen welke film het was.

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:07:46 #87
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_67812714
Musa great warrior ofzo?

woensdag 8 april 2009 @ 21:39:09 #88
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_67844000
pfff.. help me eens ff.. ik kom er niet meer op

is een film (vrij nieuw) met een meisje dat de kop van een varken heeft.. en opeens wordt ze heel populair enzo blalalala
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 8 april 2009 @ 21:47:24 #89
67640 SaintOfKillers
pi_67844337
Penelope.
  woensdag 8 april 2009 @ 22:26:35 #90
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_67846058
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 22:56 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zoek de titel van een Aziatische film, ik denk dat hij óf Japans, óf chinees is. Maar het kan ook een Hollywood productie zijn.

Ik ken maar een klein stukje van de film, een massale vecht scene. De film zal zich ergens tussen de middeleeuwen en eind 19e eeuw afspelen.

Kleine omschrijving van de scene die ik bedoel:
[..]

Mijn beschrijving is zo kort omdat ik de film in een demo zag op een TV bij de mediamarkt in Zoetermeer afgelopen zondag. Mr. Mediamarkt kon mij niet vertellen welke film het was.

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt
Misschien de Curse of the Golden Flower?
  donderdag 9 april 2009 @ 10:15:09 #91
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_67855277
Ik zoek een film die gaat over het volgende :

Er wordt in de middle of nowhere een ziekenhuis opgezet in een soort boshut. Volgens mij voor mensen die het niet kunnen betalen anders. Er wordt een groepje hulpverleners etc. bij elkaar gezocht en die beginnen daar dat ziekenhuis. Volgens mij krijg je van een aantal patiënten hun verhaal te horen en zie je hoe degene die dat ziekenhuis opgezet heeft het moet zien te redden zonder geld. Geen idee wie de hoofdrolspelers zijn enzo...dit is eigenlijk het enige wat me nog bijstaat
To infinity…and beyond!
  Redactie Frontpage donderdag 9 april 2009 @ 16:25:54 #92
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_67867883
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Misschien de Curse of the Golden Flower?
Dat zou heel goed kunnen FF checken.

EDIT:

Heb ff gechecked, en volgens mij is hij het niet; speelt zich helemaal af in en om het kasteel toch? Tenminste, als ik alles goed heb gechecked.

++
Bij de film die ik bedoel zitten er trouwens een paar gasten op een hoge houten constructie tijdens het gevecht om alles te overzien. Ik neem aan dat dit de koning/keizer/generaals zijn?

Misschien helpt deze tip nog iets meer...

[ Bericht 32% gewijzigd door JeMoeder op 09-04-2009 16:31:29 ]
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_67882087
Ik zoek een film:

Het concept is dat van een documantaire-achtig geheel die de echtheid van een opname van een amateurcamera bespreekt. De opname is dat van een familie dat met thanksgiving wordt bezocht door aliens. Het begint ergens met dat de vader en z'n zoon fel licht zien in het weiland en daarna een figuur een koe zien openlaseren.

Het was een vrije lange titel en volgens mij zat er een plaatsnaam in verwerkt.

Bij voorbaat dank,
"Everything we are, we are when we're alone."
  donderdag 9 april 2009 @ 23:50:00 #94
67640 SaintOfKillers
pi_67882214
Alien Abduction: Incident in Lake County

We moeten deze echt in de OP gaan zetten, komt om de paar topics wel eens terug .
pi_67882505
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:25 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hey mam, jij ook op fok?
pi_67882628
Ah, bedankt! Had misschien beter moeten zoeken.

Ik zoek nog een film:

Hier heb ik daadwerkelijk wel echt naar gezocht zonder te weten waar ik naar moest zoeken.

Deze film gaat over 'klonen'.
Het kind van een stel jonge ouders komt om één of andere reden om het leven en ze besluiten 'r een kloon van te maken. Langzamerhand komt de kloon er achter dat hij een kloon is.

Dit is alles wat ik er van weet. Ik zoek al een paar jaar naar de film. Ik weet dat er een trialer van stond op de DVD van 'Das Experiment'. Helpt dat?
"Everything we are, we are when we're alone."
  vrijdag 10 april 2009 @ 08:09:10 #97
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_67885602
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:03 schreef Meursault het volgende:
Ah, bedankt! Had misschien beter moeten zoeken.

Ik zoek nog een film:

Hier heb ik daadwerkelijk wel echt naar gezocht zonder te weten waar ik naar moest zoeken.

Deze film gaat over 'klonen'.
Het kind van een stel jonge ouders komt om één of andere reden om het leven en ze besluiten 'r een kloon van te maken. Langzamerhand komt de kloon er achter dat hij een kloon is.

Dit is alles wat ik er van weet. Ik zoek al een paar jaar naar de film. Ik weet dat er een trialer van stond op de DVD van 'Das Experiment'. Helpt dat?

http://www.imdb.com/title/tt0335121/
Wat je vindt, ...
  Redactie Frontpage vrijdag 10 april 2009 @ 23:45:05 #98
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_67913972
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:50 schreef SaintOfKillers het volgende:

SOK, ik hoorde van Mike dat jij de Asia kenner bent? Zou je nog eens naar mijn om/beschrijving kunnen kijken? Ik denk nl. dat de juiste film er nog niet tussen staat.

Heb trouwens ondertussen Hero, Curse of the Golden Flower, House of Flying Daggers en Mongol besteld
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zaterdag 11 april 2009 @ 14:08:40 #99
202348 Susi
Temple of Love
pi_67923140
Ik zoek eigenlijk de titel/merk van een reclame.
De muziek is New Order - Blue Moon en dan wordt in de reclame gezongen 'how does it feel'

Edit : Ik krijg 'm net door

zaterdag 11 april 2009 @ 14:47:31 #100
67640 SaintOfKillers
pi_67923998
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:45 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

SOK, ik hoorde van Mike dat jij de Asia kenner bent? Zou je nog eens naar mijn om/beschrijving kunnen kijken? Ik denk nl. dat de juiste film er nog niet tussen staat.

Heb trouwens ondertussen Hero, Curse of the Golden Flower, House of Flying Daggers en Mongol besteld
Ik zou het niet weten, misschien is het The Promise of Red Cliff.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')