abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 november 2008 @ 19:58:59 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_63458040
Hier zoeken we titels van series, films en programma's, wat de slimmere users al hadden gededuceerd uit de topictitel.

Vorige topics:
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 23
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 22
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 21
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 20
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 19
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 18
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 17
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 16
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 15

Stonden volgens mij nog open:
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:49 schreef r100h het volgende:
Ik ben opzoek naar een film, was een waargebeurd verhaal en was op een woensdag op RTL 4

ging over een man die had zn vrouw ( of gezin) vermoord,
zijn ouders geloven dat niet, en dan komt de politie het uitzoeken, en dan doen ze het huis met LUMINOL,
waarmee de weggepoetste bloedvlekken tevoorschijn komen, en dan blijkt dat hij het uiteindelijk wel gedaan te hebben

wat is de titel?
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:57 schreef Fompe het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een miniserie, een deel of 5, in ieder geval eind '80/begin '90 uitgezonden in delen op NL televisie.

Het gaat over een jongetje dat tijdens WO II gescheiden raakt van z'n ouders, op een gegeven moment wordt de groep waar het jongentje in zit gefussilleerd, maar een oom/vriend? die zich over het jongetje heeft ontfermd werpt zich over het jongetje heen waardoor het jongetje het overleeft. Na afloop van de oorlog gaat de moeder het jongetje zoeken en vindt het in een soort weeshuis. In eerste instantie herkent het jongetje de moeder niet maar dan zingt ze een liedje voor 'm dat ze vroeger altijd zong en dan begint hij het mee te zingen.

Bedankt voor jullie hulp!
quote:
Op zondag 16 november 2008 04:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Zoek een film

In de film komt een man na een ongeluk in een rolstoel terecht. En zegt tegen zijn vrouw dat hij niet verder wil leven. Om toch de levensverzekering te krijgen moet dus lijken of hij vermoord is.

Hij maakt een plan voor zijn vrouw en haar minnaar zodat het lijkt of hij is vermoord door een inbreker. Het plan bestaat uit onder andere het kopen van een wapen in Mexico. en een kaartje kopen voor de bioscoop maar dan stieken door de zijdeur naar buiten glippen.

Op de bewuste avond dat het allemaal gaat gebeuren. komen de vrouw en minnaar thuis om de man te vermoorden echter loopt het hier anders. De man(die in de rolstoel) schiet zijn vrouw en haar minnaar dood.

Dus de man wou gewoon zijn vrouw vermoorden omdat ze vreemd ging. en dankzij het 'valse plan' lijkt het voor de politie gewoon zelfverdediging

Hoop dat het een beetje duidelijk is zo, alvast bedankt

[ Bericht 0% gewijzigd door SaintOfKillers op 23-11-2008 20:47:17 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_63459066
quote:
Ik ben opzoek naar een film, was een waargebeurd verhaal en was op een woensdag op RTL 4

zijn ouders geloven dat niet, en dan komt de politie het uitzoeken, en dan doen ze het huis met LUMINOL,
waarmee de weggepoetste bloedvlekken tevoorschijn komen, en dan blijkt dat hij het uiteindelijk wel gedaan te hebben

wat is de titel?
Me! Me! Me!
Ik weet het!!

Die film zal ik never nooit vergeten. Ik denk dat ik een jaar of 16 was toen ik hem zag en de luminol-scene was een echte cliffhanger. Krijg er nog kippenvel van als ik eraan denk.

Het is "In a Child's Name" IMDB: In a Child's Name
pi_63460153
quote:
Op zondag 16 november 2008 04:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Zoek een film

In de film komt een man na een ongeluk in een rolstoel terecht. En zegt tegen zijn vrouw dat hij niet verder wil leven. Om toch de levensverzekering te krijgen moet dus lijken of hij vermoord is.

Hij maakt een plan voor zijn vrouw en haar minnaar zodat het lijkt of hij is vermoord door een inbreker. Het plan bestaat uit onder andere het kopen van een wapen in Mexico. en een kaartje kopen voor de bioscoop maar dan stieken door de zijdeur naar buiten glippen.

Op de bewuste avond dat het allemaal gaat gebeuren. komen de vrouw en minnaar thuis om de man te vermoorden echter loopt het hier anders. De man(die in de rolstoel) schiet zijn vrouw en haar minnaar dood.

Dus de man wou gewoon zijn vrouw vermoorden omdat ze vreemd ging. en dankzij het 'valse plan' lijkt het voor de politie gewoon zelfverdediging

Hoop dat het een beetje duidelijk is zo, alvast bedankt

Above Suspicion uit 1995 misschien??
http://www.imdb.com/title/tt0109034/
pi_63461468
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:45 schreef botterfly het volgende:
Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een film gezien waarbij het verhaal ongeveer als volgt in elkaar zit.
Er wordt iemand gered (bv weggetrokken van de weg omdat er ineens een vrachtwagen aankomt). Doordat deze persoon gered is veranderd de geschiedenis en klopt het niet meer. Hier komt een persoon achter en gaat op zoek naar mensen die gered zijn om deze alsnog te laten verongelukken.

De film begint in een amerikaanse eetgelegenheid tijdens het ontbijt. Man, vrouw en zoontje zitten te ontbijten en opeens verschijnt er een man met machinegeweer en schiet zijn magazijn leeg op vrouw en zoon.

Ook speelt er een ouder type, man, mee die voor een bus loopt ofzo iets.

Wie o wie weet welke titel hier bij hoort?
Bedankt voor de reactie's totnutoe maar het is niet White noise 1,2,3,4!
De film kwam 2 jaar geleden ook pas uit in de bios. (ik heb deze gezien in een sneak voorstelling)
Als die uberhaupt gedraaid heeft in reguliere voorstellingen.
Wie o wie?
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  zondag 23 november 2008 @ 22:00:15 #5
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_63462167
He, een nieuw topic
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_63462273
quote:
Op zondag 23 november 2008 21:41 schreef botterfly het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie's totnutoe maar het is niet White noise 1,2,3,4!
De film kwam 2 jaar geleden ook pas uit in de bios. (ik heb deze gezien in een sneak voorstelling)
Als die uberhaupt gedraaid heeft in reguliere voorstellingen.
Wie o wie?

Zoals jij het beschrijft is het wel white noise 2. 't Was tijdens de lunch ipv ontbijt, maar de rest klopt wel. Film is 1 1/2 jaar geleden in Nederland uitgekomen, de sneak is daarvoor dus geweest, dus iets korter dan 2 jaar geleden

pi_63467243
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef kvd het volgende:

[..]

Zoals jij het beschrijft is het wel white noise 2. 't Was tijdens de lunch ipv ontbijt, maar de rest klopt wel. Film is 1 1/2 jaar geleden in Nederland uitgekomen, de sneak is daarvoor dus geweest, dus iets korter dan 2 jaar geleden

Ik voel me zo eigenwijs nu!
Het is echt niet ''White noise" . Bij white noise staat de tv behoorlijk centraal als medium. De film die ik bedoel draait om het toeval. Het toeval dat er toevallig iemand in de buurt is wanneer iemand dodelijk lijkt te verongelukken. Alles draait erom dat door het veranderen van het heden een verandering in de toekamst plaatsvind die niet zou moeten gebeuren. De mensen die gered zijn leven ook nochalanter. Immers ze leven terwijl ze dood zouden moeten zijn. En door het nonchalante leven gebeuren er dingen die anders niet zouden gebeuren en daardoor veranderen er andere levens die niet zouden moeten veranderen.
Sorry als ik eigenwijs overkom
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_63486096
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:43 schreef botterfly het volgende:

[..]

Ik voel me zo eigenwijs nu!
Het is echt niet ''White noise" . Bij white noise staat de tv behoorlijk centraal als medium. De film die ik bedoel draait om het toeval. Het toeval dat er toevallig iemand in de buurt is wanneer iemand dodelijk lijkt te verongelukken. Alles draait erom dat door het veranderen van het heden een verandering in de toekamst plaatsvind die niet zou moeten gebeuren. De mensen die gered zijn leven ook nochalanter. Immers ze leven terwijl ze dood zouden moeten zijn. En door het nonchalante leven gebeuren er dingen die anders niet zouden gebeuren en daardoor veranderen er andere levens die niet zouden moeten veranderen.
Sorry als ik eigenwijs overkom
hahaha....je bent niet eigenwijs hoor, ik denk dat ik dat was. Er wordt hier nog even flink nagedacht, misschien komen we er nog op terug....het is hier zo'n 'oh ja' film
pi_63503031
quote:
Ik ben op zoek naar de naam van een miniserie, een deel of 5, in ieder geval eind '80/begin '90 uitgezonden in delen op NL televisie.

Het gaat over een jongetje dat tijdens WO II gescheiden raakt van z'n ouders, op een gegeven moment wordt de groep waar het jongentje in zit gefussilleerd, maar een oom/vriend? die zich over het jongetje heeft ontfermd werpt zich over het jongetje heen waardoor het jongetje het overleeft. Na afloop van de oorlog gaat de moeder het jongetje zoeken en vindt het in een soort weeshuis. In eerste instantie herkent het jongetje de moeder niet maar dan zingt ze een liedje voor 'm dat ze vroeger altijd zong en dan begint hij het mee te zingen.

Bedankt voor jullie hulp!
Is dit niet 'Empire of the sun' uit 1987?

Is geen miniserie maar een film en speelde zich in Japan af. Vond het destijds een indrukwekkende film.

Edit: heb hem gelijk gedownload gekocht en ga deze binnenkort maar eens kijken

[ Bericht 4% gewijzigd door Fyodor op 26-11-2008 21:45:31 ]
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:23:06 #11
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_63503159
quote:

wat is de titel?
Mocht dit titel hierboven niet kloppen dan is het misschien Fatal Vision
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_63526706
Ik ben op zoek naar een Nederlandstalige serie, die zich specifiek afspeelde in Utrecht.

Verschillende 'volkse' jongeren, van volgens mij dezelfde vriendengroep werden gevolgd. Zo herinner ik me nog een scene dat ze op weg waren naar FC Utrecht.

Het moet zo rond 1995 ofzo zijn uitgezonden, maar op welk net weet ik niet meer.
pi_63542870
euh zoek film zit een jongen op zijn kamer en ik dacht dat hij met een verrekijker(of sterrekijker, telescoop) de straat in kijkt of bij de buren en dan wordt hij zo getuige van een moord hoop dat het zo duidelijk is.

Volgens mij nog niet zo oude film
  woensdag 26 november 2008 @ 18:53:05 #14
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_63542929
Disturbia.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_63543572
thnx dat was hem
pi_63555821
Film

Saddam hoesein is dood en zijn zoon is dictator van irak, hij besluit koeweit binnen te vallen. De kleine legergroep van de amerikanen daar wordt volledig overrompeld en daarom dreigt de president van de V.S een atoombom te gooien op Bagdad tenzij de Irakezen zich terug trekken.

Hierop onthult irak dat ze atoomwapens hebben en die in zullen zetten. Echter heeft de VS deze in het geheim verkocht aan hun en er zit een fout in de wapens waardoor ze niet af zullen gaan. Aangezien de VS dacht dat het beter was om kapotte wapens te verkopen dan dat ze zelf werkende wapens maakten.

Het overgrote deel van de film speelt zich af in een wegrestaurant langs een snelweg, de Amerikaanse president is ook in het restaurant omdat zijn konvooi vast zit in de sneeuwstorm buiten.

De film draait vooral om de mensen die in het restaurant zitten en hoe zij omgaan/reageren op de gebeurtenissen en de acties van de president.
pi_63569302
Een film.

Nog niet zo heel oud, jaartje max volgens mij.

Het verhaal weet ik niet meer precies, slechts nog wat fragmenten:

Een aanslag op een plein in het buitenland (Arabisch land). Begin van de film volgens mij.
Heel de film blijkt later toe te werken naar dat begin, maar dat heb je op het einde pas door.

Verboden liefde tussen 2 jongeren, de aanslag is op de vader van het meisje, de jongen gaat zelfdmoordterrorist worden.

Die jongen gaat ook naar demonstraties etc., maar kan net op tijd ontsnappen, terwijl zijn broer (?) wel gevangen raakt en híj eigenlijk zelfmoordactie zou uitvoeren..

Vaag vaag, zo vaag, zodra ik meer weet horen julliet het..
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_63570709
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
Een film.

Een aanslag op een plein in het buitenland (Arabisch land). Begin van de film volgens mij.
Heel de film blijkt later toe te werken naar dat begin, maar dat heb je op het einde pas door.

Verboden liefde tussen 2 jongeren, de aanslag is op de vader van het meisje, de jongen gaat zelfdmoordterrorist worden.

Die jongen gaat ook naar demonstraties etc., maar kan net op tijd ontsnappen, terwijl zijn broer (?) wel gevangen raakt en híj eigenlijk zelfmoordactie zou uitvoeren..

Bedoel je Rendition?

donderdag 27 november 2008 @ 17:58:27 #19
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_63571045
quote:
Op donderdag 27 november 2008 05:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Film

Saddam hoesein is dood en zijn zoon is dictator van irak, hij besluit koeweit binnen te vallen. De kleine legergroep van de amerikanen daar wordt volledig overrompeld en daarom dreigt de president van de V.S een atoombom te gooien op Bagdad tenzij de Irakezen zich terug trekken.

Hierop onthult irak dat ze atoomwapens hebben en die in zullen zetten. Echter heeft de VS deze in het geheim verkocht aan hun en er zit een fout in de wapens waardoor ze niet af zullen gaan. Aangezien de VS dacht dat het beter was om kapotte wapens te verkopen dan dat ze zelf werkende wapens maakten.

Het overgrote deel van de film speelt zich af in een wegrestaurant langs een snelweg, de Amerikaanse president is ook in het restaurant omdat zijn konvooi vast zit in de sneeuwstorm buiten.

De film draait vooral om de mensen die in het restaurant zitten en hoe zij omgaan/reageren op de gebeurtenissen en de acties van de president.
Deterrence
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_63571158
Die film heb ik gezien en wat in de trailer komt, kan ik me ook nog herinneren..

Alleen dat aanslagen gedeelte & die radicale jongere, dat komt in heel die trailer niet terug op 3 shots na ofzo?! Zit dat wel in die film erbij?

Dat is dus een beetje wat er mist bij mij, ik weet dat er nóg een verhaallijn in die film zat, alleen of het nou idd. die van Rendition was..

Ik ga hem wel even downloaden, dan weten we het snel genoeg..
pi_63572639
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
Een film.

Ik denk Vantage point.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_63573476
quote:
Op donderdag 27 november 2008 18:03 schreef Manneke_Pils het volgende:
Die film heb ik gezien en wat in de trailer komt, kan ik me ook nog herinneren..

Alleen dat aanslagen gedeelte & die radicale jongere, dat komt in heel die trailer niet terug op 3 shots na ofzo?! Zit dat wel in die film erbij?

Dat is dus een beetje wat er mist bij mij, ik weet dat er nóg een verhaallijn in die film zat, alleen of het nou idd. die van Rendition was..

Ik ga hem wel even downloaden, dan weten we het snel genoeg..
Die aanslagen en radicale jongeren zitten zeker wel in die film, maar denk dat er meer mensen naar de bios gaan om Jake, Reese en Meryl te zien en dat ze minder snel naar de film zouden gaan als ze een paar onbekende acteurs in een trailer zien. Ik was zelf ook heel verbaast dat er naast het verhaal wat er in de trailer te zien is, nog een verhaallijn inzit.
Ik geloof dat de hele film wel in stukjes op youtube staat...in dit stukje heb je in het begin die vader van het meisje.

En anders weet ik het ook niet Hoop dat je hem dan nog wel vindt
pi_63576062
quote:
Op donderdag 27 november 2008 19:32 schreef kvd het volgende:

Ik geloof dat de hele film wel in stukjes op youtube staat...in dit stukje heb je in het begin die vader van het meisje.
Bingo. Merci, dat is hem inderdaad.
pi_63576788
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:56 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Graag gedaan, ben al lang blij dat ik eens wat weet (lurk altijd mee, maar ben meestal te laat met antwoorden of weet het gewoon niet)
pi_63579569
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:56 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Ik was die verhaallijn helemaal vergeten!
Ik had alleen de andere verhaallijn nog in gedachte.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')