quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:49 schreef r100h het volgende:
Ik ben opzoek naar een film, was een waargebeurd verhaal en was op een woensdag op RTL 4
ging over een man die had zn vrouw ( of gezin) vermoord,
zijn ouders geloven dat niet, en dan komt de politie het uitzoeken, en dan doen ze het huis met LUMINOL,
waarmee de weggepoetste bloedvlekken tevoorschijn komen, en dan blijkt dat hij het uiteindelijk wel gedaan te hebben
wat is de titel?
quote:Op maandag 10 november 2008 14:57 schreef Fompe het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een miniserie, een deel of 5, in ieder geval eind '80/begin '90 uitgezonden in delen op NL televisie.
Het gaat over een jongetje dat tijdens WO II gescheiden raakt van z'n ouders, op een gegeven moment wordt de groep waar het jongentje in zit gefussilleerd, maar een oom/vriend? die zich over het jongetje heeft ontfermd werpt zich over het jongetje heen waardoor het jongetje het overleeft. Na afloop van de oorlog gaat de moeder het jongetje zoeken en vindt het in een soort weeshuis. In eerste instantie herkent het jongetje de moeder niet maar dan zingt ze een liedje voor 'm dat ze vroeger altijd zong en dan begint hij het mee te zingen.
Bedankt voor jullie hulp!
quote:Op zondag 16 november 2008 04:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Zoek een film
In de film komt een man na een ongeluk in een rolstoel terecht. En zegt tegen zijn vrouw dat hij niet verder wil leven. Om toch de levensverzekering te krijgen moet dus lijken of hij vermoord is.
Hij maakt een plan voor zijn vrouw en haar minnaar zodat het lijkt of hij is vermoord door een inbreker. Het plan bestaat uit onder andere het kopen van een wapen in Mexico. en een kaartje kopen voor de bioscoop maar dan stieken door de zijdeur naar buiten glippen.
Op de bewuste avond dat het allemaal gaat gebeuren. komen de vrouw en minnaar thuis om de man te vermoorden echter loopt het hier anders. De man(die in de rolstoel) schiet zijn vrouw en haar minnaar dood.
Dus de man wou gewoon zijn vrouw vermoorden omdat ze vreemd ging. en dankzij het 'valse plan' lijkt het voor de politie gewoon zelfverdediging
Hoop dat het een beetje duidelijk is zo, alvast bedankt
Me! Me! Me!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:49 schreef r100h het volgende:
Ik ben opzoek naar een film, was een waargebeurd verhaal en was op een woensdag op RTL 4
zijn ouders geloven dat niet, en dan komt de politie het uitzoeken, en dan doen ze het huis met LUMINOL,
waarmee de weggepoetste bloedvlekken tevoorschijn komen, en dan blijkt dat hij het uiteindelijk wel gedaan te hebben
wat is de titel?
quote:Op zondag 16 november 2008 04:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Zoek een film
In de film komt een man na een ongeluk in een rolstoel terecht. En zegt tegen zijn vrouw dat hij niet verder wil leven. Om toch de levensverzekering te krijgen moet dus lijken of hij vermoord is.
Hij maakt een plan voor zijn vrouw en haar minnaar zodat het lijkt of hij is vermoord door een inbreker. Het plan bestaat uit onder andere het kopen van een wapen in Mexico. en een kaartje kopen voor de bioscoop maar dan stieken door de zijdeur naar buiten glippen.
Op de bewuste avond dat het allemaal gaat gebeuren. komen de vrouw en minnaar thuis om de man te vermoorden echter loopt het hier anders. De man(die in de rolstoel) schiet zijn vrouw en haar minnaar dood.
Dus de man wou gewoon zijn vrouw vermoorden omdat ze vreemd ging. en dankzij het 'valse plan' lijkt het voor de politie gewoon zelfverdediging
Hoop dat het een beetje duidelijk is zo, alvast bedankt
Bedankt voor de reactie's totnutoe maar het is niet White noise 1,2,3,4!quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:45 schreef botterfly het volgende:
Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een film gezien waarbij het verhaal ongeveer als volgt in elkaar zit.
Er wordt iemand gered (bv weggetrokken van de weg omdat er ineens een vrachtwagen aankomt). Doordat deze persoon gered is veranderd de geschiedenis en klopt het niet meer. Hier komt een persoon achter en gaat op zoek naar mensen die gered zijn om deze alsnog te laten verongelukken.
De film begint in een amerikaanse eetgelegenheid tijdens het ontbijt. Man, vrouw en zoontje zitten te ontbijten en opeens verschijnt er een man met machinegeweer en schiet zijn magazijn leeg op vrouw en zoon.
Ook speelt er een ouder type, man, mee die voor een bus loopt ofzo iets.
Wie o wie weet welke titel hier bij hoort?
quote:Op zondag 23 november 2008 21:41 schreef botterfly het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie's totnutoe maar het is niet White noise 1,2,3,4!
De film kwam 2 jaar geleden ook pas uit in de bios. (ik heb deze gezien in een sneak voorstelling)
Als die uberhaupt gedraaid heeft in reguliere voorstellingen.
Wie o wie?
Ik voel me zo eigenwijs nu!quote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef kvd het volgende:
[..]
Zoals jij het beschrijft is het wel white noise 2. 't Was tijdens de lunch ipv ontbijt, maar de rest klopt wel. Film is 1 1/2 jaar geleden in Nederland uitgekomen, de sneak is daarvoor dus geweest, dus iets korter dan 2 jaar geleden
Dat is hemquote:Op zondag 23 november 2008 21:03 schreef df1979 het volgende:
[..]
Above Suspicion uit 1995 misschien??
http://www.imdb.com/title/tt0109034/
hahaha....je bent niet eigenwijs hoor, ik denk dat ik dat was. Er wordt hier nog even flink nagedacht, misschien komen we er nog op terug....het is hier zo'n 'oh ja' filmquote:Op maandag 24 november 2008 00:43 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ik voel me zo eigenwijs nu!
Het is echt niet ''White noise" . Bij white noise staat de tv behoorlijk centraal als medium. De film die ik bedoel draait om het toeval. Het toeval dat er toevallig iemand in de buurt is wanneer iemand dodelijk lijkt te verongelukken. Alles draait erom dat door het veranderen van het heden een verandering in de toekamst plaatsvind die niet zou moeten gebeuren. De mensen die gered zijn leven ook nochalanter. Immers ze leven terwijl ze dood zouden moeten zijn. En door het nonchalante leven gebeuren er dingen die anders niet zouden gebeuren en daardoor veranderen er andere levens die niet zouden moeten veranderen.
Sorry als ik eigenwijs overkom
Is dit niet 'Empire of the sun' uit 1987?quote:Ik ben op zoek naar de naam van een miniserie, een deel of 5, in ieder geval eind '80/begin '90 uitgezonden in delen op NL televisie.
Het gaat over een jongetje dat tijdens WO II gescheiden raakt van z'n ouders, op een gegeven moment wordt de groep waar het jongentje in zit gefussilleerd, maar een oom/vriend? die zich over het jongetje heeft ontfermd werpt zich over het jongetje heen waardoor het jongetje het overleeft. Na afloop van de oorlog gaat de moeder het jongetje zoeken en vindt het in een soort weeshuis. In eerste instantie herkent het jongetje de moeder niet maar dan zingt ze een liedje voor 'm dat ze vroeger altijd zong en dan begint hij het mee te zingen.
Bedankt voor jullie hulp!
Mocht dit titel hierboven niet kloppen dan is het misschien Fatal Visionquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:49 schreef r100h het volgende:
wat is de titel?
Bedoel je Rendition?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
Een film.
Nog niet zo heel oud, jaartje max volgens mij.
Het verhaal weet ik niet meer precies, slechts nog wat fragmenten:
Een aanslag op een plein in het buitenland (Arabisch land). Begin van de film volgens mij.
Heel de film blijkt later toe te werken naar dat begin, maar dat heb je op het einde pas door.
Verboden liefde tussen 2 jongeren, de aanslag is op de vader van het meisje, de jongen gaat zelfdmoordterrorist worden.
Die jongen gaat ook naar demonstraties etc., maar kan net op tijd ontsnappen, terwijl zijn broer (?) wel gevangen raakt en híj eigenlijk zelfmoordactie zou uitvoeren..
Vaag vaag, zo vaag, zodra ik meer weet horen julliet het..
Deterrencequote:Op donderdag 27 november 2008 05:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Film
Saddam hoesein is dood en zijn zoon is dictator van irak, hij besluit koeweit binnen te vallen. De kleine legergroep van de amerikanen daar wordt volledig overrompeld en daarom dreigt de president van de V.S een atoombom te gooien op Bagdad tenzij de Irakezen zich terug trekken.
Hierop onthult irak dat ze atoomwapens hebben en die in zullen zetten. Echter heeft de VS deze in het geheim verkocht aan hun en er zit een fout in de wapens waardoor ze niet af zullen gaan. Aangezien de VS dacht dat het beter was om kapotte wapens te verkopen dan dat ze zelf werkende wapens maakten.
Het overgrote deel van de film speelt zich af in een wegrestaurant langs een snelweg, de Amerikaanse president is ook in het restaurant omdat zijn konvooi vast zit in de sneeuwstorm buiten.
De film draait vooral om de mensen die in het restaurant zitten en hoe zij omgaan/reageren op de gebeurtenissen en de acties van de president.
Ik denk Vantage point.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
Een film.
Nog niet zo heel oud, jaartje max volgens mij.
Het verhaal weet ik niet meer precies, slechts nog wat fragmenten:
Een aanslag op een plein in het buitenland (Arabisch land). Begin van de film volgens mij.
Heel de film blijkt later toe te werken naar dat begin, maar dat heb je op het einde pas door.
Verboden liefde tussen 2 jongeren, de aanslag is op de vader van het meisje, de jongen gaat zelfdmoordterrorist worden.
Die jongen gaat ook naar demonstraties etc., maar kan net op tijd ontsnappen, terwijl zijn broer (?) wel gevangen raakt en híj eigenlijk zelfmoordactie zou uitvoeren..
Vaag vaag, zo vaag, zodra ik meer weet horen julliet het..
Die aanslagen en radicale jongeren zitten zeker wel in die film, maar denk dat er meer mensen naar de bios gaan om Jake, Reese en Meryl te zien en dat ze minder snel naar de film zouden gaan als ze een paar onbekende acteurs in een trailer zien. Ik was zelf ook heel verbaast dat er naast het verhaal wat er in de trailer te zien is, nog een verhaallijn inzit.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:03 schreef Manneke_Pils het volgende:
Die film heb ik gezien en wat in de trailer komt, kan ik me ook nog herinneren..
Alleen dat aanslagen gedeelte & die radicale jongere, dat komt in heel die trailer niet terug op 3 shots na ofzo?! Zit dat wel in die film erbij?
Dat is dus een beetje wat er mist bij mij, ik weet dat er nóg een verhaallijn in die film zat, alleen of het nou idd. die van Rendition was..
Ik ga hem wel even downloaden, dan weten we het snel genoeg..
Bingo. Merci, dat is hem inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:32 schreef kvd het volgende:
Ik geloof dat de hele film wel in stukjes op youtube staat...in dit stukje heb je in het begin die vader van het meisje.
Graag gedaan, ben al lang blij dat ik eens wat weet (lurk altijd mee, maar ben meestal te laat met antwoorden of weet het gewoon niet)quote:Op donderdag 27 november 2008 20:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Bingo. Merci, dat is hem inderdaad.
Ik was die verhaallijn helemaal vergeten!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Bingo. Merci, dat is hem inderdaad.
The Butterfly Effect?quote:Op maandag 24 november 2008 00:43 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ik voel me zo eigenwijs nu!
Het is echt niet ''White noise" . Bij white noise staat de tv behoorlijk centraal als medium. De film die ik bedoel draait om het toeval. Het toeval dat er toevallig iemand in de buurt is wanneer iemand dodelijk lijkt te verongelukken. Alles draait erom dat door het veranderen van het heden een verandering in de toekamst plaatsvind die niet zou moeten gebeuren. De mensen die gered zijn leven ook nochalanter. Immers ze leven terwijl ze dood zouden moeten zijn. En door het nonchalante leven gebeuren er dingen die anders niet zouden gebeuren en daardoor veranderen er andere levens die niet zouden moeten veranderen.
Sorry als ik eigenwijs overkom
Nee dat is het ook niet! The butterfly effect is een oudere film!quote:
Volgens mij weet ik welke je bedoelt....Ik denk dat ik hem ook heb gezien. Ik kan alleen ook na flink googlen niet op een titel komen. Weet ook niet waar ik op moet zoeken...quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:56 schreef botterfly het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet! The butterfly effect is een oudere film!
Ja dat is dus ook net mijn probleem. Ik google ook steeds maar kom niet op een titel! Vandaar dat ik hoop dat hiet iemand raad weet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:31 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik welke je bedoelt....Ik denk dat ik hem ook heb gezien. Ik kan alleen ook na flink googlen niet op een titel komen. Weet ook niet waar ik op moet zoeken...
Premonition?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:44 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ja dat is dus ook net mijn probleem. Ik google ook steeds maar kom niet op een titel! Vandaar dat ik hoop dat hiet iemand raad weet.
Klinkt ook wel een beetje als Final Destination (1,2,3,4,5,6?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:44 schreef botterfly het volgende:
Ja dat is dus ook net mijn probleem. Ik google ook steeds maar kom niet op een titel! Vandaar dat ik hoop dat hiet iemand raad weet.
Ik ben niet benieuwd naar de film die vind ik de moeite waard ! Maar wel naar de titelquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:03 schreef kamustra het volgende:
TVP, ben benieuwd geworden naar de film van botterfly
hij is ongeveer 1,5 jaar geleden in de sneak vertoond.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:02 schreef Kinga het volgende:
Weet je ongeveer uit welk jaar ie is? Dan kun je op IMDB gewoon alle films checken wat er in dat bepaald jaar zijn uitgekomen...
Nee, bedankt voor je hulp, maar dat is 'm niet. In de film die ik bedoel is jongetje maar een kleuter, hij is niet op zoek naar z'n ouders, zijn moeder is op zoek naar hem.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:18 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Is dit niet 'Empire of the sun' uit 1987?
Is geen miniserie maar een film en speelde zich in Japan af. Vond het destijds een indrukwekkende film.
Edit: heb hem gelijk gedownload gekocht en ga deze binnenkort maar eens kijken![]()
http://www.kijkenluister.(...)tvreclame10_view.htmquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:38 schreef G-SaS het volgende:
Ik zoek een reclame!![]()
Heel frustrerend als je exact weet hoe een commercial gaat maar vervolgens niet op de naam komt (en google je nog verder van huis brengt)
Het gaat om de commercial waarbij er tuinlampjes aan zijn, maar er vervolgens de gordijnen dicht gedaan worden. Of een verlaten lang fietspad snachts in de verte ziet liggen, met lantaarnpalen aan, het een tijdje stil is..er 1 fietser voorbij komt en het vervolgens weer stil is. Nog n andere versie is waarbij er bij het slapengaan je bij alle huizenblokken op de kinderkamer 1 raam nog verlicht ziet.
Ik heb nuon,eneco en het rijk al gegoogled maar ik kom er niet achter.
Iemand?
Was die niet van E.on?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:38 schreef G-SaS het volgende:
Ik zoek een reclame!![]()
Heel frustrerend als je exact weet hoe een commercial gaat maar vervolgens niet op de naam komt (en google je nog verder van huis brengt)
Het gaat om de commercial waarbij er tuinlampjes aan zijn, maar er vervolgens de gordijnen dicht gedaan worden. Of een verlaten lang fietspad snachts in de verte ziet liggen, met lantaarnpalen aan, het een tijdje stil is..er 1 fietser voorbij komt en het vervolgens weer stil is. Nog n andere versie is waarbij er bij het slapengaan je bij alle huizenblokken op de kinderkamer 1 raam nog verlicht ziet.
Ik heb nuon,eneco en het rijk al gegoogled maar ik kom er niet achter.
Iemand?
Ik snap wss IMDB niet goed want ik kan het daar niet voor elkaar krijgen om een lijst van films uit 2007 te voorschijn te toveren!quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:02 schreef Kinga het volgende:
Weet je ongeveer uit welk jaar ie is? Dan kun je op IMDB gewoon alle films checken wat er in dat bepaald jaar zijn uitgekomen...
Heeft dat nut dan? Of heb jij zo veel tijd?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:32 schreef botterfly het volgende:
Ik snap wss IMDB niet goed want ik kan het daar niet voor elkaar krijgen om een lijst van films uit 2007 te voorschijn te toveren!
Nee zoveel tijd heb ik niet maar ik ben wel op zoek naar de titel van een specifieke film.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heeft dat nut dan? Of heb jij zo veel tijd?
Op www.sneakpoint.nl kun je zien welke films er toen in jouw bioscoop in de sneak draaide.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:00 schreef botterfly het volgende:
[..]
Nee zoveel tijd heb ik niet maar ik ben wel op zoek naar de titel van een specifieke film.
Ja en daar heb ik ook al gekeken en bij iedere titel waarvan ik niets wist welke film het was heb ik de trailer bekeken maar nog steeds niet. Net de film die ik bedoel staat er dan niet bij omdat het niet gemeld is bij sneakpoint.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:03 schreef victorinox het volgende:
[..]
Op www.sneakpoint.nl kun je zien welke films er toen in jouw bioscoop in de sneak draaide.
Hoewel je dan waarschijnlijk weer op White Noise 2 uitkomt.
Toch omschrijf je weer twee scenes uit white noise 2: white light. De televisie speelt overigens geen grote rol in de film, komt alleen een stukje invoor dat een wetenschapper die patronen bekijkt om dat er iets in verborgen zou moeten zijn. De hoofdpersoon ziet er geesten in, maar die wetenschapper gaat al snel dood en dan komt dat plotlijntje bijna niet meer terug. Het is meer dat de hoofdpersoon kan zien wie er binnenkort dood gaan, daardoor redt hij wat mensen. Bijvoorbeeld ook nog een jongen die bijna van een brug afvalt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 08:43 schreef botterfly het volgende:
Nee het is ook geen Premonition. En geen van de Final destination folms.
De personen waar het om gaat kennen elkaar niet
Het zijn individuele verhalen met allemaal dezelfde strekking. Gered van de dood en dat zou niet moeten omdat daarmee de geschiedenis en dus ook de toekomst veranderd.
1 het gezin in het restaurant: moeder en zoon worden gered door een man die ineens voor de auto springt terwijl ze willen wegrijden bij het verkeerslicht. Beide schrikken antzettend en zien een moment lkater een vrachtwagen met volle vaart over het kruispunt denderen. Als die man (zwerver) niet voor de auto was gesprongen waren ze dodelijk geraakt door de vrachtwagen
2 een oude man staat bij zijn auto met stukken en wordt op tijd weggetrokken door ..... en ontsnapt ternauwernood aan de dood. Later onderneemt de 'redder' actie om te herstellen dat iemand leeft die dood had moeten zijn.
Er is niets verloren aan 'White noise 2' te kijken. Ik ga eens zoeken naar die film bij de videotheek. Ik heb die film wel gezien kunnen de huisgenoten ook nog een keer meegenieten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:43 schreef Tweek het volgende:
[..]
Toch omschrijf je weer twee scenes uit white noise 2: white light. De televisie speelt overigens geen grote rol in de film, komt alleen een stukje invoor dat een wetenschapper die patronen bekijkt om dat er iets in verborgen zou moeten zijn. De hoofdpersoon ziet er geesten in, maar die wetenschapper gaat al snel dood en dan komt dat plotlijntje bijna niet meer terug. Het is meer dat de hoofdpersoon kan zien wie er binnenkort dood gaan, daardoor redt hij wat mensen. Bijvoorbeeld ook nog een jongen die bijna van een brug afvalt.
De mensen gaan alleen niet nonchalant leven, na een tijdje draaien ze door en vermoorden ze nog meer mensen. Daarom moet de hoofdpersoon de mensen die hij gered heeft vermoorden om te voorkomen dat ze nog meer doden maken. Inclusief de vrouw die hij gered heeft en soort van een relatie me begonnen is.
De man die zijn vrouw en kind doodschiet bezoekt hij later nog en die verteld hem dat iedereen die gered wordt eigenlijk dood had moeten zijn, want anders gebeuren er erge dingen, hij zit volgens mij dan in een gesticht ook. Alleen op dat moment heeft de hoofdpersoon dus al een stuk of 4-6 mensen gered.
De scene met de man en zijn vrouw en kind die worden doodgeschoten, en de manier waarop ze gered worden komt gewoon uit white noise 2, de scene dat iemand langs de weg met panne staat en door de hoofdpersoon wordt weg getrokken komt ook uit die film. Het kan gewoon bijna niet anders dat je die film bedoeld.
De trailer is overigens misleidend, bekijk de film, want het kan niet anders dan dat ie het is.
Hmmmm........ vanuit het oogpunt van arbeid heb ik even geen tijd en fut om te kijken. Dat gaat dus gebeuren in de weken van bedrijfssluiting.quote:
Dat is hem inderdaad, thnxquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Klinkt als Goodness Gracious Me.
Sleepwalkersquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:49 schreef DJMO het volgende:
via via hierheen gestuurd...
ik zoek een film die gaat over een vrouw die als de dood is voor katten, en uiteindelijk de dood vind door katten. ik meen dat zij een moordenares is, en dat haar zoon in een kat kan veranderen ofzo.. meer aanwijzingen heb ik niet, behalve dat ik steeds aan de titels sleepless in seattle of creepers moet denken maar dat is hem absoluut niet..
wie o wie kan me helpen?? tis al een behoorlijk ouwe film btw.
dat is hemquote:
Double Team, met Jean-Claude van Damme.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:08 schreef klaasdj het volgende:
Lang geleden heb ik eens een film gezien over een agen die verbannen was naar en SF-achtig eilang waar alle gepensioeneerde geheim agenten "opgesloten" waren. Hij onsnapt door veel te trainen en zijn vel van zijn vingerafdruk uit te snijden zodat hij wel met zijn vingeradruk kon inloggen terwijl hij weg was zodat ze er later achter zouden komen. Dat weet ik nog heul goed.
Hij wou terug naar zijn toen zwangere vrouw en hij moet zijn baby redden van een tijger...
Ik wil heel graag weten hoe deze film ook al weer heet.
Klinkt heel vaag, maar ik was toen nog let's say 12, en wou de film nog een keer zien.
Dat is hem! Bedanktquote:Op woensdag 17 december 2008 20:12 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Double Team, met Jean-Claude van Damme.
klinkt beetje als http://www.imdb.com/title/tt0273850/ ... maar volgens mij bedoel je die nie..quote:Op donderdag 18 december 2008 20:26 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik zoek een film die ik iets van 5/6 jaar geleden heb gezien (toen was ik 10/11) en die heeft toendertijds indruk op me gemaakt. Een paar dingen die ik me kan herinneren.
Het ging over een jongen en een meisje. Het meisje was misbruikt door een leraar en ze zat er erg mee. De jongen was een outsider en iedereen plaagde hem en hij was (?niet zeker) van geestelijk gehandicapt. Het meisje en de jongen worden bevriend .. Op een dag ziet het meisje dat de jongen zijn vader moet bevredigen , de jongen is moedig genoeg op weerstand te bieden nu dat hij een vriendinnetje heeft en hij bijt in zijn vaders piemel en rent dan weg. Ik weet dat ze samen naar een of ander feest gaan ? en daarna seks hebben (?) , op het einde pleegt de jongen zelfmoord (?) . Op 't einde zoekt het meisje naar de jongen ze gaat naar een meer en ziet dan een visioen van de jongen. Later realiseert ze dat het nep was. (einde) ik weet ook nog dat de jongen soms wormen atEn het was op NED 2 of 3
quote:Op donderdag 18 december 2008 21:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
klinkt beetje als http://www.imdb.com/title/tt0273850/ ... maar volgens mij bedoel je die nie..
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:32 schreef roooosje het volgende:
Okay, dit is echt een te vage omschrijving :' )
Het is een vrij recente film of animatiefilm, waarin er als grap ' awkward' wordt gezegd.
Dat was het.
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 23quote:Op donderdag 18 december 2008 22:32 schreef roooosje het volgende:
Okay, dit is echt een te vage omschrijving :' )
Het is een vrij recente film of animatiefilm, waarin er als grap ' awkward' wordt gezegd.
Dat was het.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 23
geen idee maar de beschrijving daar was wat korter dan wat je schrijft.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:16 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Even downloaden ik denk wel dat deze 't s
Ik was 10 ofzo he
en het was 1 uur 's nachts ofzo toen deze film draaide
en in filmomschrijving van de link staat dat ze misbruikt was door de leraar en dat dacht ik ook
![]()
Update: Ik heb de trailer bekeken en dit is 'mHeel erg bedankt
hoezo daacht je dat ik een andere film bedoelde?
Het schiet me te binnen. New york undercover.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:07 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
Waarschijnlijk volkomen kansloos, maar een vriendin en ik komen er niet achter.
Een politie serie uit de jaren 90 met een bruine vrouw (agent) met kikker ogen en platte neus en een latino agent. Volgens mij nog meer agenten, maar die kan ik niet voor me halen. Daarom weet ik ook niet meer welke serie het was.
Full metal jacket.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik zoek een film het is een oude film over de vietnam oorlog, een scene die ik me nog kan herinneren :
Groepje soldaten wilt een vrouw kapot vrijenmaar die neger soldaat mag niet
omdat hij volgens haar een te grote penis heeft
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Full metal jacket.
"Me so horny, me lab joe long time."
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:10 schreef Anosmie het volgende:
Ik kan me van vroeg iets herinneren over het duizend deuren huis.
Het was een kinderserie (geloof ik). Het ging over een tante die woonde in het duizend deuren huis.
En er waren een jongetje en een meisje die gingen daar logeren en beleefden allemaal avonturen..
Herkent iemand dit?
Ik heb gegoogled e.d. maar ik kom nergens..
Cashback (2006)quote:Op donderdag 25 december 2008 12:05 schreef mien-moeke het volgende:
Een film van ongeveer 2 à 3 jaar geleden.
Het gaat over een jongen die, nadat z'n vriendin het uit heeft gemaakt (Geweldige scene in slowmotion), niet meer slaapt.
Om de tijd te doden gaat hij de grave-yard shift draaien in een supermarkt.
Daar komt hij er achter dat hij de tijd kan stoppen, en tekent de klanten van de supermarkt.
Bedankt alvast.
The Man from Earth?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:48 schreef Geerd het volgende:
Oke proberen het nog een keertje,
Film speelt zich af in een woonkamer tijdens een reünie, op een moment komt het gesprek uit op god of die wel of niet bestaat volgens mij.
En een oude vent beweerd jezus of god te zijn ofzo iig hele discussie, hij komt met hele sterke punten etc, op het eind krijgt hij een hartaanval, maar of die het overleeft en idd jezus was of de boel een beetje opstookte weet ik niet meer.
Doel je niet op Primal Fear (1996)?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:29 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik ben opzoek naar een film waarin (volgens mij) Russell Crowe een rol van advocaat/detective/journalist of zoiets speelt, en de tegenspeler is (volgens mij) een moordenaar die aan schizofrenie lijdt. In de scene die ik heb gezien zit de moordenaar in kwestie vast, wordt hij ondervraagd door Crowe, en zie je hem tussen zijn persoonlijkheden wisselen, waarmee hij een geniale acteerprestatie neerzet.
Een leraar heeft ooit eens een scene van deze film laten zien, dus ik heb er slecht 2 minuten van gezien, vandaar de vele "volgens mij" en "misschien"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |