quote:Op donderdag 18 december 2008 21:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
klinkt beetje als http://www.imdb.com/title/tt0273850/ ... maar volgens mij bedoel je die nie..
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:32 schreef roooosje het volgende:
Okay, dit is echt een te vage omschrijving :' )
Het is een vrij recente film of animatiefilm, waarin er als grap ' awkward' wordt gezegd.
Dat was het.
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 23quote:Op donderdag 18 december 2008 22:32 schreef roooosje het volgende:
Okay, dit is echt een te vage omschrijving :' )
Het is een vrij recente film of animatiefilm, waarin er als grap ' awkward' wordt gezegd.
Dat was het.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 23
geen idee maar de beschrijving daar was wat korter dan wat je schrijft.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:16 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Even downloaden ik denk wel dat deze 't s
Ik was 10 ofzo he
en het was 1 uur 's nachts ofzo toen deze film draaide
en in filmomschrijving van de link staat dat ze misbruikt was door de leraar en dat dacht ik ook
![]()
Update: Ik heb de trailer bekeken en dit is 'mHeel erg bedankt
hoezo daacht je dat ik een andere film bedoelde?
Het schiet me te binnen. New york undercover.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:07 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
Waarschijnlijk volkomen kansloos, maar een vriendin en ik komen er niet achter.
Een politie serie uit de jaren 90 met een bruine vrouw (agent) met kikker ogen en platte neus en een latino agent. Volgens mij nog meer agenten, maar die kan ik niet voor me halen. Daarom weet ik ook niet meer welke serie het was.
Full metal jacket.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:58 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik zoek een film het is een oude film over de vietnam oorlog, een scene die ik me nog kan herinneren :
Groepje soldaten wilt een vrouw kapot vrijenmaar die neger soldaat mag niet
omdat hij volgens haar een te grote penis heeft
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Full metal jacket.
"Me so horny, me lab joe long time."
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:10 schreef Anosmie het volgende:
Ik kan me van vroeg iets herinneren over het duizend deuren huis.
Het was een kinderserie (geloof ik). Het ging over een tante die woonde in het duizend deuren huis.
En er waren een jongetje en een meisje die gingen daar logeren en beleefden allemaal avonturen..
Herkent iemand dit?
Ik heb gegoogled e.d. maar ik kom nergens..
Cashback (2006)quote:Op donderdag 25 december 2008 12:05 schreef mien-moeke het volgende:
Een film van ongeveer 2 à 3 jaar geleden.
Het gaat over een jongen die, nadat z'n vriendin het uit heeft gemaakt (Geweldige scene in slowmotion), niet meer slaapt.
Om de tijd te doden gaat hij de grave-yard shift draaien in een supermarkt.
Daar komt hij er achter dat hij de tijd kan stoppen, en tekent de klanten van de supermarkt.
Bedankt alvast.
The Man from Earth?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:48 schreef Geerd het volgende:
Oke proberen het nog een keertje,
Film speelt zich af in een woonkamer tijdens een reünie, op een moment komt het gesprek uit op god of die wel of niet bestaat volgens mij.
En een oude vent beweerd jezus of god te zijn ofzo iig hele discussie, hij komt met hele sterke punten etc, op het eind krijgt hij een hartaanval, maar of die het overleeft en idd jezus was of de boel een beetje opstookte weet ik niet meer.
Doel je niet op Primal Fear (1996)?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:29 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik ben opzoek naar een film waarin (volgens mij) Russell Crowe een rol van advocaat/detective/journalist of zoiets speelt, en de tegenspeler is (volgens mij) een moordenaar die aan schizofrenie lijdt. In de scene die ik heb gezien zit de moordenaar in kwestie vast, wordt hij ondervraagd door Crowe, en zie je hem tussen zijn persoonlijkheden wisselen, waarmee hij een geniale acteerprestatie neerzet.
Een leraar heeft ooit eens een scene van deze film laten zien, dus ik heb er slecht 2 minuten van gezien, vandaar de vele "volgens mij" en "misschien"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |